Kijk eens naar je eigen kutland met een "terrorist" aan het hoofd, waar je wapens op elke hoek van de straat koopt en relatief weinig wordt gedaan aan criminaliteit. En waarom wordt Nederland weer genoemd als een land vol drugs en hoeren. Hypocriet kutlandquote:Dr. Phil heeft vandaag in zijn televisieprogramma opgeroepen tot een Amerikaanse boycot van Aruba. Hij deed dit in een aflevering die was gewijd aan de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway. Dr. Phil deed zijn oproep zodat de Arubanen "via de portemonnee" kunnen voelen dat er meer gedaan moet worden om de verdwijning van de studente op te lossen. In de uitzending noemde de moeder van Natalee Holloway, die te gast was, Nederland onder meer een land "vol met drugs en hoeren".
"We (Amerikanen, red.) moeten zeggen dat dit niet goed is. We moeten deze mensen vertellen: 'We zullen nooit meer voet op Aruba zetten als er niet wordt gedaan wat gedaan moet worden voor deze jonge vrouw. Jullie moeten dat gewoon begrijpen. Jullie moeten weten dat er hier 270 miljoen mensen zijn die gaan vergeten dat jullie bestaan als een vakantiebestemming. "Als jullie Amerikanen niet gaan behandelen met waardigheid en respect, dan gaan jullie ze helemaal niet behandelen.'", zo sprak Dr. Phil, die tegenwoordig een grote invloed lijkt te hebben op veel Amerikanen, dreigende taal.
Natalee Holloway wordt al ruim drie maanden vermist nadat ze op Aruba spoorloos verdween. In de afgelopen maanden werden grote zoekacties, onder meer met Nederlandse F16's, gehouden en werden drie verdachten, onder wie de Nederlander Joran van der Sloot, aangehouden. Deze kwamen twee weken terug echter alledrie vrij. Sindsdien lijkt het onderzoek weinig vooruitgang meer te boeken.
quote:"Als jullie Amerikanen niet gaan behandelen met waardigheid en respect, dan gaan jullie ze helemaal niet behandelen.'"
Wat bedoel je met weg met Dr. Phil. Moet die dood?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:02 schreef wegwerp2004 het volgende:
Weg met dr. Phil, ze moeten dat programma van de buis halen met dat semi-christelijk gezeik.
Misschien kunnen we een actie opstarten om Phil en de ma van dat mokkel een "geheel verzorgde" vakantie op aruba aan te biedenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:09 schreef GSi het volgende:
[..]
Wat bedoel je met weg met Dr. Phil. Moet die dood?of gewoon "verdwijnen"
http://www.drphil.com/messageboardquote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef Fliepke het volgende:
heeft die lul geen forum dat we kapot kunnen spammen?
spammen werkt niet, zooi wordt gescreenedquote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef Fliepke het volgende:
heeft die lul geen forum dat we kapot kunnen spammen?
quote:stop whining about the netherlands... we can't help it that your dauchter was a stupid little whore :-)
ik heb nog geen aso opmerkingen gelezen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:02 schreef OpenDeur het volgende:
Ik denk dat sommige Nederlandse opmerkingen in dat gastboek niet erg netjes zijn en alleen maar averechts werken.
Ze is nog steeds wel haar dochter kwijt.
stop whining about the netherlands... we can't help it that your dauchter was a stupid little whore :-)quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:10 schreef releaze het volgende:
[..]
ik heb nog geen aso opmerkingen gelezen.
da's er maar eentje. voor de rest zijn ze allemaal vrij normaal.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:11 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
stop whining about the netherlands... we can't help it that your dauchter was a stupid little whore :-)
de enige rede dat die dozen naar aruba gaan is omdat ze daar legaal mogen zuipen en neukenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:14 schreef Roellio het volgende:
Er zijn maar een aantal redenen waarom Amerikaanse meisjes naar Aruba gaan om zomervakantie te vieren. Het Christelijk geloof en 'in de zon liggen' horen daar NIET bij!![]()
Drugs! Je vergeet de drugs!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de enige rede dat die dozen naar aruba gaan is omdat ze daar legaal mogen zuipen en neuken![]()
drugs is niet legaal in arubaquote:
Niet legaal, maar als doorvoereiland #1 wel volop tegen redelijke prijzen beschikbaar!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
drugs is niet legaal in aruba
je caps is kapotquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:58 schreef Vampier het volgende:
DOOD AAN DE MONGOOL, DE NEOCONSERVATIEF, DE KRINGLOOPSPIEROPREKKER!!
hij doet het juistquote:
Echt hoe dom kan je zijn? Of ben ik naief en maakt ze een grapje?quote:As an Americena I feel we have a huge problem that needs our attention right now.
As a mother my heart goes out to you. Keep putting the pressure on. Look how upset you get them. It is working. Americans must influence their economy, safety or survival. May you find your little girl and may God forgive all the heaters, as he forgave them before when his own child was murdered.
Dom, hypocriet en totaal onrealistisch. Net alsof er in Amerika zelf geen mensen verdwijnen, maar daar hoor je ze niet over.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:51 schreef OFfSprngr het volgende:
Jezus zeg, wat zijn die Amerikaanse replies op dat guestboard dom zeg..
Ik doe met je mee, vieze, vette, arrogante, domme kutamerikanen, oprotten uit ons land!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:02 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
En ik wordt ook wel erg moe van al die posts die eindigen met:
... and God bless America!
... God is watching us all!
... Jesus is the way to happyness
... bla bla bla
Nog een paar grappige posts (ik blijf lachen hierzo):
Jim: Maybe we will get lucky and the dutchman will pull his finger out of the dike. Such comments could only originate from holland's mental midgets and there appears to be an abundance of them.
Mental midgetsWij?!
Karen: After reading all the hateful, narrow minded, vulgar comments by the Dutch, I sure as hell never want to go Holland. Any of you Dutchies out there who can turn a blind eye to the likes of Joran and the Kelpoe brothers, really needs psychological help! You all know they're guilty. Why can't you face it?
Mooi zo, want als je hier langs kom schop ik je gelijk terug naar Amerika
quote:De Amerikaanse president Bush is tevreden over de Nederlandse regering. Hij prees Nederland voor het succes dat we geboekt zouden hebben bij de bestrijding van XTC-smokkel naar de VS. Bush gaf het compliment bij de presentatie van het jaarlijks rapport van de Verenigde Staten over de internationale handel in drugs. Het compliment komt niet in de laatste plaats omdat minister Donner zonder veel omhaal Nederlanders laat uitleveren naar de VS, omdat hun naam daar in een verhoor is gevallen. Volgens critici is het momenteel gevaarlijk om je naam aan Amerikaanse toeristen in Nederland te geven. Want mocht dit een drugsmokkelaar/gebruiker zijn die gepakt wordt, dan kan de Amerikaan strafvermindering krijgen van enkele tientallen jaren. Dit door simpelweg namen te noemen van 'kopstukken' in de drugshandel. Dat ze dan zomaar een naam noemen maakt niet uit, voordat alles goed en wel is uitgezocht zit je al drie jaar vast en ben je door advocaten berooid.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:18 schreef ThE_ED het volgende:
Gelukkig vindt Bush ons wel tof.
Nee wat dat betreft doen de amerikanen wel hun best om serieus genomen te wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:15 schreef zwaaibaai het volgende:
sorry hoor, maar jullie zijn allemaal net zo hypocriet als de christelijke americanen die op ons afgeven. De doodsverwensingen en bagger reacties op de site van de "nederlanders" zijn op zijn minst behoorlijk dom te noemen. Zolang eikels van nederlanders de site volbaggeren worden we nooit serieus genomen.
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:24 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Tuurlijk is het jammer dat die meid verdwenen is, dat gun je niemand
Maar de shit die ze dan over Nederland heen gooien... Nederland verwijten voor dingen die in Amerika echt 10x erger zijn... Pure hypocritie en onwetenheid...![]()
En dan die kneus van een Dr. PhilDie probeert er ook maar gewoon wat aandacht mee te verdienen
Nog maar te zwijgen over het aantal doden door het vuurwapenbeleid daarquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:27 schreef ChrisJX het volgende:
Dr. Phil was tof, nu niet meer
Dat Dr. Phil eens ff gaat kijken naar de hoeveelheid verdwijningen in zijn eigen land. Of het aantal onterechte doodstraffen. Dat Dr. Phil eens ff gaat kijken hoeveel drugs er in Amerika gebruikt wordt
Damnquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:02 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
"PS. I wear my blue hope for Natalee bracelet everyday. "![]()
![]()
quote:We do not run coverups in this country and thats all we want in Aruba Stop covering this up do you jobs get Justice for natalee. God Bless natalee grandmafuz
Dr. Phil is nooit tof geweestquote:
't Zijn Amerikanen, iemand anders moet het tegen ze zeggen, anders snappen ze het nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:47 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Is gewoon altijd al een geldwolf geweest. Eerst zat hij altijd bij Oprah en is toen gewoon voor zichzelf begonnen. Gewoon een na-aperdMaar dan een slechte.. hij geeft die mensen gewoon Jip-en-Janneke advies
Beetje normaal denkend persoon zou dat zelf ook kunnen bedenken... Maarja, aan de andere kant... als je kijkt wat voor mensen daar komen
![]()
*kuch* Watergate *kuch*quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:38 schreef releaze het volgende:
Grandma Fuz zegt
[..]Neeeej. Geen cover ups, wel WMD's!
Zoveel invloed heeft Dr. Phil nou ook weer nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:47 schreef Natalie het volgende:
Ah joh, die Dr. Phil is sowieso al een schreeuwerd van de eerste plank. Dat programma van 'm is hilarisch en die gasten/patiënten van 'm die nemen het zó serieus en trappen overal in.
Als je wat een gast als híj zegt (en alsmede die moeder van Natalee, die volgens mij nog nooit voet in het Europese Nederland heeft gezet) al serieus gaat nemen, waar zijn we dan mee bezig?
Of de kijkers van 't programma het serieus nemen, boeit me eigenlijk ook niet. Ik woon hier, zij wonen daar. Ze mogen hun mening best basseren op dat soort onzin. Dat zullen wij andersom ook wel doen.
Laat iig niet je dag erdoor verpesten. Dat is het niet waard.
en area 51quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:51 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
*kuch* Watergate *kuch*
*kuch* Kennedy Murder *kuch*
![]()
Als mensen dat soort dingen geloven over Nederland en onze maatschappij, dan heb ik eigenlijk alleen maar medelijden. Verkeerd voorgelicht. Simpel. En idd, als je dat probeert recht te trekken, dan ben je nog wel even bezig.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zoveel invloed heeft Dr. Phil nou ook weer nietMaar voor het imago van Nederland zijn dergelijke opmerkingen wel funest. Naar aanleiding van vraagstukken over het euhanasiebeleid voor kleine kinderen werd op de journaals verteld dat ongeboren kinderen hier werden gearborteerd als ze een vinger misten. Aan de ene kant lachwekkend, aan de andere kant gewoon triest en vooral gewoon dom. Heeft de ambassadeur dat net gesust, krijgt die arme kerel wéér een berg werk
quote:Maybe we will get lucky and the dutchman will pull his finger out of the dike. Such comments could only originate from holland's mental midgets and there appears to be an abundance of them.
Ik denk dat de gemiddelde Amerikaan helemaal geen zin heeft om uit te zoeken hoe het precies zit. Misschien niet eens uit onwil, maar omdat ze niet beter weten. Hoeveel Amerikanen zijn nog nooit hun land uitgeweest? Waarschijnlijk heel wat. Zij hebben niet meer nodig dan Amerika. Je vindt alles in het land. Of je nu conservatief bent of progressief, van sneeuw of van warmte houdt, er is altijd wel een staat waar je je thuisvoelt. Het is voor hen niet nodig om over de grens te kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:59 schreef Natalie het volgende:
Als mensen dat soort dingen geloven over Nederland en onze maatschappij, dan heb ik eigenlijk alleen maar medelijden. Verkeerd voorgelicht. Simpel. En idd, als je dat probeert recht te trekken, dan ben je nog wel even bezig.
Persoonlijk vind ik dat het niet waard. Als mensen echt willen weten hoe het zit, kunnen ze ook zelf opzoek gaan naar info ipv klakkeloos aannemen wat ze horen. Dat laatste vind ik eerder een teken van domheid en desinteresse dan van iets anders.
Aruba nukenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:09 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Misschien kunnen ze eens zeggen wat we dan nog meer moeten doen om haar te vinden.
Het is storend. Maar persoonlijk heb ik iets van: wat kan ik daaraan veranderen? Niets. Maar mocht er ooit eens zo'n Amerikaan op mijn pad komen, dan zal ik zeker niet verzuimen om hem/haar eens de waarheid te vertellen over hoe het hier in Nederland nu ècht gaat. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:05 schreef ChrisJX het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde Amerikaan helemaal geen zin heeft om uit te zoeken hoe het precies zit. Misschien niet eens uit onwil, maar omdat ze niet beter weten. Hoeveel Amerikanen zijn nog nooit hun land uitgeweest? Waarschijnlijk heel wat. Zij hebben niet meer nodig dan Amerika. Je vindt alles in het land. Of je nu conservatief bent of progressief, van sneeuw of van warmte houdt, er is altijd wel een staat waar je je thuisvoelt. Het is voor hen niet nodig om over de grens te kijken.
Maar soms komt er iets grensoverschrijdends langs en dan móeten ze wel. Maar ze kunnen het niet. En dan vind ik het des te storender dat op landelijke en goed bekeken shows als Dr. Phil en nieuwsuitzendingen grove onwaarheden worden verkondigd.
Toch wel leuk om te lezenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:43 schreef OpenDeur het volgende:
Misschien is dit topic op het Natalee Holloway forum wel interessant.
http://www.nataleeholloway.net/forum_posts.asp?TID=2839&
Over de diverse hatelijke opmerkingen richting Nederland en Aruba op het forum.
Straks denken die maffe Dr. Phillies nog dat Osama Bin Laden zich verbergt op Arubaquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:39 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hmm... toen ik dit net las viel het op dat 'Aruba' wel erg lijkt op 'Arabia'. Toeval?
En de kleurtjes, en de lettertype grootte. Besides, zulke onzin schrijven met zulke letters, zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:50 schreef Sandraugiga het volgende:
Goh, bij sommige van die mensen op dat forum zou je toch echt die capslock door de strot willlen duwen...![]()
quote:Beth, I believe that God has brought Dr. Phil in to help find Natalee.
May God give you the answers that you need.
En die crap is dus geschreven door een 20-jarige meisje he... Waar gaat het nog overquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:20 schreef Nepthys het volgende:
Dr PhilStomme nepdokter voor hysterische huisvrouwen. Boycotten die hap!
[..]
![]()
Dit werkt ook.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:35 schreef Yildiz het volgende:
Ik zal als ik thuis ben even het beeld schetsen hoe amerika ons ziet
hier staan we volgens Phillie op onze methadon te wachten:quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:35 schreef Yildiz het volgende:
Ik zal als ik thuis ben even het beeld schetsen hoe amerika ons ziet
quote:
http://www.natalee-holloway.com/guestbook/index.phpquote:Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
spammen werkt niet, zooi wordt gescreened
deze is makkelijker http://www.natalee-holloway.com/guestbook/index.php
anders kun je nog prominent in beeld staan op de site met de meeste hits op google rondom dit alles
http://www.kuro5hin.org/story/2005/7/3/491/18474
quote:While reading the message boards, I noticed that people from the Netherlands are posting vulgar hate messages. Let's keep in mind that this is not a "USA bashing site." It is a site dedicated to finding a young lady who disappeared. If you don't have any messages of hope regarding this case, then don't waste your time! Nobody here wants to listen to you whine about our country!
quote:After reading all the hateful, narrow minded, vulgar comments by the Dutch, I sure as hell never want to go Holland. Any of you Dutchies out there who can turn a blind eye to the likes of Joran and the Kelpoe brothers, really needs psychological help! You all know they're guilty. Why can't you face it?
quote:Maybe we will get lucky and the dutchman will pull his finger out of the dike. Such comments could only originate from holland's mental midgets and there appears to be an abundance of them.
lol, ownedquote:We are upset because of the short minded people in the US, all the God bless US crap. I have lived with the Bull to long in the US. The whole world is Upset about the US, and i am not only talking about the Government. Every european who has even been in the US knows, de domheid der amerikanen.
How the hell do you controll the world economy ?, last time i looked you were still likking the asses of the arabs for oil. Europe is one of the few places who actually supports the US, what would happen if Europe shifted its allignment, wonder how mighty you would feel then.
And people plsss dont use the Godd bless bla bla term, God doesnt like a country who comitted/comites mass-murdering across the world. The Netherlands is far more superior in humanity then the US of Apes
En zo hoort het, iedereen natuurlijk daarquote:First of all, I´m sorry for your loss.
But you really don´t know what you´re talking about, the Aruban and Dutch government did more than enough. They send 3 F16´s, the army, navy and police were out in full force looking at every place where Nathalee could have possibly have been. Besides there is no sufficiant proof to keep any of the suspects in custody. In our juricial system we have a thing called `innocent until proven guilty`.
And the remarks you made about there being only drug addicts en hookers in The Netherlands is just plain stupid, the USA has a bigger drugproblem than The Netherlands, a bigger prostitutionproblem than The Netherlands, a higher murderrate than The Netherlands and more dissapearings than The Netherlands. So don't talk shit about things you don't know anything about!!
Die stukjes hadden we grotendeels al eerder hier gepost. Echt kansloos iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:18 schreef Yildiz het volgende:
[..]
http://www.natalee-holloway.com/guestbook/index.php
Zohey, wat een leuke uitspraken aldaar, dolletjes.
[..]
[..]
[..]
[..]
lol, owned
[..]
En zo hoort het, iedereen natuurlijk daar![]()
![]()
Dat kan helegaar niieeeehhhttt!!!!
Dit is btw wél zielig hoor.
http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?aruba
quote:First of all, my compassion to the family, friends and relatives of Natalee, a very sad thing happened.
But, after watching that Dr. Phil circus-propaganda-show, I just want to say a couple of facts.
On the 6th of June, just a couple of days after she was missing, 4000 civil servants helped looking for a full day.
Aruba gave permission to do this, instead of other government work. A lot of days the FBI helped, we send a couple of airplanes with camera's, police and marine forces helped, and 700 volunteers helped looking too. The american bought, dutch F-16's stopped searching on the 11th of July. On the 6th of July the people of Aruba protested againt the bad picture that is pictured over Aruba. I don't wanna say anything about the juristiction, for USA isn't even accepting the International Court of Law. Anyhoe, what more should we do? Arrest all people whoe live there or have been there during her stay? Lock them for life, 'cause they might just be terrorist? Maybe Aruba should just become USA, then you can all lock them in jail for life, even without a trial.
Please tell me what the solution should be, 'caus I don't see 5000 people looking for humans, on every lost human in New Orleans. Oh, and hurray for this law that just got through, because José Padilla is in jail since 2002 without a trail, a law passed, that allows the USA to lock people in jail without any form of human rights. Ain't that great.
En bij die petitie staat een reclame-banner voor de goedkoopste tickets naar Aruba!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:18 schreef Yildiz het volgende:
Dit is btw wél zielig hoor.
http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?aruba
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:14 schreef Geqxon het volgende:
Kan ik die aflevering nog ergens bekijken?
Nee, ik snap het ook niet. Misschien dat ze in Amerika boos zijn dat ze in Aruba nog neit op de melkpaken staat?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:23 schreef Geqxon het volgende:
Even een samenvatting:
Actie: Ene natalee, een blond goedogen meisje gaat "van de natuur genieten" in hard feestend Aruba. Word daar vermoord oid Raakt kwijt.
Reactie: Wereldwijde ophef, en Aruba word geboycot. De USA word heel erg boos, en betrekt Nederland er bij.
Ben ik de enige die hier niks van snapt?
die stoel op de achtergrondquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:21 schreef Maquiladora het volgende:
[afbeelding]
Wat een vuile pedo is die Dr. Phil
Natalee = mooi, blank, blond meisje dat in een eng buitenland kwijtraakt. Een eng buitenland dat je lekker overal de schuld van kan geven. En had pappie niet aardig wat centjes?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik snap het ook niet. Misschien dat ze in Amerika boos zijn dat ze in Aruba nog neit op de melkpaken staat?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:51 schreef Dirktator het volgende:
Dr. Phil en een meerderheid Amerikanen
Wat een naïef volkje, die Amerikanen. Natuurlijk mag ik niet generaliseren, maar de reacties in het gastenboek van Dr. Phil bevestigden enkel mijn voorafgemaakte hypotheses. Veel Amerikanen zijn gewoon DOM. Waarschijnlijk is dat gevoed door de eigenschap die elke Amerikaan mijns inziens wel bezit: het hebben van zware emoties. Dit is ontstaan vanaf de periode van de kolonisten en is versterkt door de presidenten. Het "wij-zij-gevoel", met als onderliggende waarden "arrogantie" en "nationalisme", maakt mensen blind voor de objectiviteit.
Joran van der Sloot is dus al bij voorbaat schuldig bevonden door het gros van de Amerikanen, de Arubaanse politie is corrupt en Nederland is een land vol hoeren en drugs. Deze reactie is goed te begrijpen, Dr. Phil weet namelijk - in opdracht van de regering - de emoties van de Amerikaanse burger goed op te stoken.
Dit heeft indirect weer te maken met de macht van de commerciële TV. Dr. Phil wordt beschouwd als een echte psycholoog, terwijl hij gewoon het publiek vermaakt. Het publiek ziet echter niet het verschil tussen realiteit en show meer...
Dus ook: Talpa![]()
Laten we er voor zorgen dat Gerard Jeaulink nimmer onze emoties kan versterken!![]()
O ja, boycot Amerika.![]()
Het mag eigenlijk niet, maar dit vraagt om chat-logsquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:23 schreef Roellio het volgende:
Ik ga deze chick even toevoegen op msn:
After reading all the hateful, narrow minded, vulgar comments by the Dutch, I sure as hell never want to go Holland. Any of you Dutchies out there who can turn a blind eye to the likes of Joran and the Kelpoe brothers, really needs psychological help! You all know they're guilty. Why can't you face it?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het mag eigenlijk niet, maar dit vraagt om chat-logs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |