abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:43:02 #51
24329 KNAK
ff w88,......
pi_30628016
ze prayen nogal wat af daar op die pagina
Mai pben rai~!
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:45:08 #52
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_30628048
"Keep it up Beth. Just look how angry they keep getting!!!!!"

Raar volk
Fingerbang... BANG! BANG!
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:48:36 #53
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_30628106
Of dit dan:

"I honeymooned in Aruba the week before Natalee went missing- I can promise you that for this reason we will never return and encourage others to travel elsewhere until Natalee is found. I have written letters to every official listed on the Dr. Phil website and will continue to send them until she is found just so that the people of Aruba know that Americans are serious about this issue and expect some answers. The majority of their wealth comes from tourism and we need to get their attention one way or another. I will continue to keep Natalee and the family in my prayers and hope for some resolution."

Serieus, sommige mensen

Blijf vooral bidden
pi_30628183
psies, bidden red die arme meid....suckers.
pi_30628298
De Nederlandse ambassadeur in de VS mag wel eens wat van zich laten horen en wel vanwege de smaad in zo'n populaire programma tegenover Nederland.

BN'ers die in aanmerking komen om namens Nederland een tegengeluid te laten horen:

Peter R. de Vries - zijn Engels is alleen niet zo best, geloof ik.
Jack Spijkerman - ok, nu Talpa-geval, maar spreekt érg goed Engels en is goedgebekt.
Fysiek ondersteund door

Ik zeg, Nederland moet reageren!!
-------Practice Mindfulness-------
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:02:16 #56
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_30628350
En ik wordt ook wel erg moe van al die posts die eindigen met:

... and God bless America!
... God is watching us all!
... Jesus is the way to happyness
... bla bla bla

Nog een paar grappige posts (ik blijf lachen hierzo):

Jim: Maybe we will get lucky and the dutchman will pull his finger out of the dike. Such comments could only originate from holland's mental midgets and there appears to be an abundance of them.

Mental midgets Wij?!

Karen: After reading all the hateful, narrow minded, vulgar comments by the Dutch, I sure as hell never want to go Holland. Any of you Dutchies out there who can turn a blind eye to the likes of Joran and the Kelpoe brothers, really needs psychological help! You all know they're guilty. Why can't you face it?

Mooi zo, want als je hier langs kom schop ik je gelijk terug naar Amerika

"PS. I wear my blue hope for Natalee bracelet everyday. "
pi_30628386
wat een schijnheilige huillies zijn die t*fys amerikanen toch.
alsof je gvd het script van een aflevering van oprah zit te lezen.

omfg stfu
pi_30628388
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:02 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
En ik wordt ook wel erg moe van al die posts die eindigen met:

... and God bless America!
... God is watching us all!
... Jesus is the way to happyness
... bla bla bla

Nog een paar grappige posts (ik blijf lachen hierzo):

Jim: Maybe we will get lucky and the dutchman will pull his finger out of the dike. Such comments could only originate from holland's mental midgets and there appears to be an abundance of them.

Mental midgets Wij?!

Karen: After reading all the hateful, narrow minded, vulgar comments by the Dutch, I sure as hell never want to go Holland. Any of you Dutchies out there who can turn a blind eye to the likes of Joran and the Kelpoe brothers, really needs psychological help! You all know they're guilty. Why can't you face it?

Mooi zo, want als je hier langs kom schop ik je gelijk terug naar Amerika
Ik doe met je mee, vieze, vette, arrogante, domme kutamerikanen, oprotten uit ons land!!!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2005 10:05:35 ]
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:07:55 #59
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_30628459
Tsss maak je niet zo druk

1. Die natalie was gewoon zelf een hoer, een slet, whatever

2. Die posts zijn van mensen die een zweverige semi-psycholoog die op televisie verschijnt met blinddoek op volgen

ik vind het eerder amusant, die amerikanen die nog van het 'heel europa is de duivel' zijn en ben blij dat ze niet deze kant in komen.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:13:17 #60
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_30628569
Ik maak me ook niet echt druk... Meeste Amerikanen die wel naar Nederland komen zijn wel oké (die ik tegenkom iig) Maar het is gewoon onwerkelijk dat er serieus mensen zijn die zo denken... Zo arrogant, superieur en gelovig... Eigenlijk is het gewoon vermakelijk
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:14:30 #61
81237 releaze
best of both worlds
pi_30628604
Heh. Eigenlijk is het een goed idee dat die domme amerikanen wegblijven
pi_30628632
Zullen wij Amerika boycotten?
pi_30628635
sorry hoor, maar jullie zijn allemaal net zo hypocriet als de christelijke americanen die op ons afgeven. De doodsverwensingen en bagger reacties op de site van de "nederlanders" zijn op zijn minst behoorlijk dom te noemen. Zolang eikels van nederlanders de site volbaggeren worden we nooit serieus genomen.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:16:28 #64
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_30628645
Kut Aruba... 1-1
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_30628651
Is Unilever niet Nederlands? Volgens mij is veel van hun (vr)eten in Nederlandse handen.
-------Practice Mindfulness-------
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:16:58 #66
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_30628655
Inderdaad

ach en wij zijn eigenlijk ook gewoon een land vol drugs en hoeren,
maar welk land heeft die twee dingen niet
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:18:47 #67
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_30628688
Gelukkig vindt Bush ons wel tof.
quote:
De Amerikaanse president Bush is tevreden over de Nederlandse regering. Hij prees Nederland voor het succes dat we geboekt zouden hebben bij de bestrijding van XTC-smokkel naar de VS. Bush gaf het compliment bij de presentatie van het jaarlijks rapport van de Verenigde Staten over de internationale handel in drugs. Het compliment komt niet in de laatste plaats omdat minister Donner zonder veel omhaal Nederlanders laat uitleveren naar de VS, omdat hun naam daar in een verhoor is gevallen. Volgens critici is het momenteel gevaarlijk om je naam aan Amerikaanse toeristen in Nederland te geven. Want mocht dit een drugsmokkelaar/gebruiker zijn die gepakt wordt, dan kan de Amerikaan strafvermindering krijgen van enkele tientallen jaren. Dit door simpelweg namen te noemen van 'kopstukken' in de drugshandel. Dat ze dan zomaar een naam noemen maakt niet uit, voordat alles goed en wel is uitgezocht zit je al drie jaar vast en ben je door advocaten berooid.
[KNE]-Mod
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:19:41 #68
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_30628711
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:18 schreef ThE_ED het volgende:
Gelukkig vindt Bush ons wel tof.
*gelukkig*
Alexa en Seth zijn lief
pi_30628713
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:15 schreef zwaaibaai het volgende:
sorry hoor, maar jullie zijn allemaal net zo hypocriet als de christelijke americanen die op ons afgeven. De doodsverwensingen en bagger reacties op de site van de "nederlanders" zijn op zijn minst behoorlijk dom te noemen. Zolang eikels van nederlanders de site volbaggeren worden we nooit serieus genomen.
Nee wat dat betreft doen de amerikanen wel hun best om serieus genomen te worden
Ik zou niet inzien waarom je niet mag reageren op hetzelfde niveau als zijzelf, aangezien dat blijkbaar de enige manier is waarop ze iets snappen in die kleine, harde, bekrompen hersentjes van ze.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2005 10:20:54 ]
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:24:28 #70
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_30628790
Tuurlijk is het jammer dat die meid verdwenen is, dat gun je niemand

Maar de shit die ze dan over Nederland heen gooien... Nederland verwijten voor dingen die in Amerika echt 10x erger zijn... Pure hypocritie en onwetenheid...

En dan die kneus van een Dr. Phil Die probeert er ook maar gewoon wat aandacht mee te verdienen
pi_30628795
lets nuke the motherfuckers
pi_30628844
Dr. Phil was tof, nu niet meer

Dat Dr. Phil eens ff gaat kijken naar de hoeveelheid verdwijningen in zijn eigen land. Of het aantal onterechte doodstraffen. Dat Dr. Phil eens ff gaat kijken hoeveel drugs er in Amerika gebruikt wordt
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:29:11 #73
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_30628879
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:24 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Tuurlijk is het jammer dat die meid verdwenen is, dat gun je niemand

Maar de shit die ze dan over Nederland heen gooien... Nederland verwijten voor dingen die in Amerika echt 10x erger zijn... Pure hypocritie en onwetenheid...

En dan die kneus van een Dr. Phil Die probeert er ook maar gewoon wat aandacht mee te verdienen
Je hebt helemaal gelijk!
Het probleem ligt nooooit bij Amerika.

Dr Phil is toch wel een slimme vent: een beetje geld verdienen met beblaat en om de zoveel tijd even een hype creeeren....

[ Bericht 2% gewijzigd door Takkembah op 16-09-2005 10:30:01 (god bless america !!! :)) ]
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:31:17 #74
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_30628921
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:27 schreef ChrisJX het volgende:

Dat Dr. Phil eens ff gaat kijken naar de hoeveelheid verdwijningen in zijn eigen land. Of het aantal onterechte doodstraffen. Dat Dr. Phil eens ff gaat kijken hoeveel drugs er in Amerika gebruikt wordt
Nog maar te zwijgen over het aantal doden door het vuurwapenbeleid daar
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:34:54 #75
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_30628995
de NRA

hebben hun handjes ook overal in inderdaad

Ach, het kan nog goed zijn dat de ouders van natalie er ieder jaar flink wat geld naartoe pompen

Hahaha check dit

http://www.nrablacklist.com/

oh enne, God bless America

[ Bericht 35% gewijzigd door Takkembah op 16-09-2005 10:36:28 (bad oprah!!!) ]
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:36:50 #76
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_30629030
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:02 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

"PS. I wear my blue hope for Natalee bracelet everyday. "
Damn
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:38:24 #77
81237 releaze
best of both worlds
pi_30629061
Grandma Fuz zegt
quote:
We do not run coverups in this country and thats all we want in Aruba Stop covering this up do you jobs get Justice for natalee. God Bless natalee grandmafuz
Neeeej. Geen cover ups, wel WMD's!
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:47:10 #78
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_30629248
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:27 schreef ChrisJX het volgende:
Dr. Phil is nooit tof geweest

Is gewoon altijd al een geldwolf geweest. Eerst zat hij altijd bij Oprah en is toen gewoon voor zichzelf begonnen. Gewoon een na-aperd Maar dan een slechte.. hij geeft die mensen gewoon Jip-en-Janneke advies Beetje normaal denkend persoon zou dat zelf ook kunnen bedenken... Maarja, aan de andere kant... als je kijkt wat voor mensen daar komen
pi_30629266
Ah joh, die Dr. Phil is sowieso al een schreeuwerd van de eerste plank. Dat programma van 'm is hilarisch en die gasten/patiënten van 'm die nemen het zó serieus en trappen overal in.
Als je wat een gast als híj zegt (en alsmede die moeder van Natalee, die volgens mij nog nooit voet in het Europese Nederland heeft gezet) al serieus gaat nemen, waar zijn we dan mee bezig?
Of de kijkers van 't programma het serieus nemen, boeit me eigenlijk ook niet. Ik woon hier, zij wonen daar. Ze mogen hun mening best basseren op dat soort onzin. Dat zullen wij andersom ook wel doen.

Laat iig niet je dag erdoor verpesten. Dat is het niet waard.
(Un)masking for the greater good.
pi_30629282
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:47 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Is gewoon altijd al een geldwolf geweest. Eerst zat hij altijd bij Oprah en is toen gewoon voor zichzelf begonnen. Gewoon een na-aperd Maar dan een slechte.. hij geeft die mensen gewoon Jip-en-Janneke advies Beetje normaal denkend persoon zou dat zelf ook kunnen bedenken... Maarja, aan de andere kant... als je kijkt wat voor mensen daar komen
't Zijn Amerikanen, iemand anders moet het tegen ze zeggen, anders snappen ze het niet
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:51:15 #81
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_30629345
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:38 schreef releaze het volgende:
Grandma Fuz zegt
[..]

Neeeej. Geen cover ups, wel WMD's!
*kuch* Watergate *kuch*

*kuch* Kennedy Murder *kuch*

pi_30629357
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:47 schreef Natalie het volgende:
Ah joh, die Dr. Phil is sowieso al een schreeuwerd van de eerste plank. Dat programma van 'm is hilarisch en die gasten/patiënten van 'm die nemen het zó serieus en trappen overal in.
Als je wat een gast als híj zegt (en alsmede die moeder van Natalee, die volgens mij nog nooit voet in het Europese Nederland heeft gezet) al serieus gaat nemen, waar zijn we dan mee bezig?
Of de kijkers van 't programma het serieus nemen, boeit me eigenlijk ook niet. Ik woon hier, zij wonen daar. Ze mogen hun mening best basseren op dat soort onzin. Dat zullen wij andersom ook wel doen.

Laat iig niet je dag erdoor verpesten. Dat is het niet waard.
Zoveel invloed heeft Dr. Phil nou ook weer niet Maar voor het imago van Nederland zijn dergelijke opmerkingen wel funest. Naar aanleiding van vraagstukken over het euhanasiebeleid voor kleine kinderen werd op de journaals verteld dat ongeboren kinderen hier werden gearborteerd als ze een vinger misten. Aan de ene kant lachwekkend, aan de andere kant gewoon triest en vooral gewoon dom. Heeft de ambassadeur dat net gesust, krijgt die arme kerel wéér een berg werk
pi_30629431
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:51 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

[..]

*kuch* Watergate *kuch*

*kuch* Kennedy Murder *kuch*

en area 51
pi_30629451
Waarom, WAAROM moeten er zoveel van dit soort mensen tussen de goede amerikanen zitten?
Ik krijg tegebwoordig al een misselijk gevoel als ik aan amerika denk, terwijl er ook zoveel goede mensen leven, en ook vrienden van mij wonen
pi_30629547
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:51 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Zoveel invloed heeft Dr. Phil nou ook weer niet Maar voor het imago van Nederland zijn dergelijke opmerkingen wel funest. Naar aanleiding van vraagstukken over het euhanasiebeleid voor kleine kinderen werd op de journaals verteld dat ongeboren kinderen hier werden gearborteerd als ze een vinger misten. Aan de ene kant lachwekkend, aan de andere kant gewoon triest en vooral gewoon dom. Heeft de ambassadeur dat net gesust, krijgt die arme kerel wéér een berg werk
Als mensen dat soort dingen geloven over Nederland en onze maatschappij, dan heb ik eigenlijk alleen maar medelijden. Verkeerd voorgelicht. Simpel. En idd, als je dat probeert recht te trekken, dan ben je nog wel even bezig.
Persoonlijk vind ik dat het niet waard. Als mensen echt willen weten hoe het zit, kunnen ze ook zelf opzoek gaan naar info ipv klakkeloos aannemen wat ze horen. Dat laatste vind ik eerder een teken van domheid en desinteresse dan van iets anders.
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:59:24 #86
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_30629558
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:54 schreef nexhil het volgende:

[..]

en area 51
Irak
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:03:50 #87
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30629669
quote:
Maybe we will get lucky and the dutchman will pull his finger out of the dike. Such comments could only originate from holland's mental midgets and there appears to be an abundance of them.
A.M.A.B
pi_30629704
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:59 schreef Natalie het volgende:

Als mensen dat soort dingen geloven over Nederland en onze maatschappij, dan heb ik eigenlijk alleen maar medelijden. Verkeerd voorgelicht. Simpel. En idd, als je dat probeert recht te trekken, dan ben je nog wel even bezig.
Persoonlijk vind ik dat het niet waard. Als mensen echt willen weten hoe het zit, kunnen ze ook zelf opzoek gaan naar info ipv klakkeloos aannemen wat ze horen. Dat laatste vind ik eerder een teken van domheid en desinteresse dan van iets anders.
Ik denk dat de gemiddelde Amerikaan helemaal geen zin heeft om uit te zoeken hoe het precies zit. Misschien niet eens uit onwil, maar omdat ze niet beter weten. Hoeveel Amerikanen zijn nog nooit hun land uitgeweest? Waarschijnlijk heel wat. Zij hebben niet meer nodig dan Amerika. Je vindt alles in het land. Of je nu conservatief bent of progressief, van sneeuw of van warmte houdt, er is altijd wel een staat waar je je thuisvoelt. Het is voor hen niet nodig om over de grens te kijken.

Maar soms komt er iets grensoverschrijdends langs en dan móeten ze wel. Maar ze kunnen het niet. En dan vind ik het des te storender dat op landelijke en goed bekeken shows als Dr. Phil en nieuwsuitzendingen grove onwaarheden worden verkondigd.
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:09:45 #89
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_30629815
Precies! Amerikanen kijken niet verder dan hun eigen landje. Van jongs af aan wordt met een grote paplepel ingegoten hoe geweldig en perfect Amerika wel niet is. En als ze dan iets tegenkomen wat helemaal anders is dan in Amerika, tsja, dan moét het wel verkeerd zijn, toch?

Ik ken ook genoeg Amerikanen die zich er gewoon voor schamen dat ze in Amerika wonen
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:09:49 #90
119235 Bad_Moon_Rising
Maak het beest in me los
pi_30629818
Misschien kunnen ze eens zeggen wat we dan nog meer moeten doen om haar te vinden.

Ennuh, alsof zijzelf zo'n goed voorbeeld geven in het zoeken naar personen. Hoe lang is de VS ook al weer op zoek naar Bin Laden ?
pi_30629847
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:09 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Misschien kunnen ze eens zeggen wat we dan nog meer moeten doen om haar te vinden.
Aruba nuken
pi_30630298
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:05 schreef ChrisJX het volgende:

Ik denk dat de gemiddelde Amerikaan helemaal geen zin heeft om uit te zoeken hoe het precies zit. Misschien niet eens uit onwil, maar omdat ze niet beter weten. Hoeveel Amerikanen zijn nog nooit hun land uitgeweest? Waarschijnlijk heel wat. Zij hebben niet meer nodig dan Amerika. Je vindt alles in het land. Of je nu conservatief bent of progressief, van sneeuw of van warmte houdt, er is altijd wel een staat waar je je thuisvoelt. Het is voor hen niet nodig om over de grens te kijken.

Maar soms komt er iets grensoverschrijdends langs en dan móeten ze wel. Maar ze kunnen het niet. En dan vind ik het des te storender dat op landelijke en goed bekeken shows als Dr. Phil en nieuwsuitzendingen grove onwaarheden worden verkondigd.
Het is storend. Maar persoonlijk heb ik iets van: wat kan ik daaraan veranderen? Niets. Maar mocht er ooit eens zo'n Amerikaan op mijn pad komen, dan zal ik zeker niet verzuimen om hem/haar eens de waarheid te vertellen over hoe het hier in Nederland nu ècht gaat. Zo ben ik dan ook wel weer.

Al heb ik vooralsnog weinig zin om mij druk te maken over dit soort dingen. Tuurlijk, leuk is anders, maar eigenlijk zijn er dichterbij huis genoeg andere dingen waar ik me druk over maak. Hoe anderen over Nederland, onze maatschappij en de inwoners denken, dat mogen ze denken. Voorlopig... tot ze mij tegenkomen
pi_30630640
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:10 schreef ChrisJX het volgende:

Aruba nuken
Hmm... toen ik dit net las viel het op dat 'Aruba' wel erg lijkt op 'Arabia'. Toeval?
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:43:11 #94
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_30630720
Misschien is dit topic op het Natalee Holloway forum wel interessant.

http://www.nataleeholloway.net/forum_posts.asp?TID=2839&

Over de diverse hatelijke opmerkingen richting Nederland en Aruba op het forum.
Oh
pi_30630866
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:43 schreef OpenDeur het volgende:
Misschien is dit topic op het Natalee Holloway forum wel interessant.

http://www.nataleeholloway.net/forum_posts.asp?TID=2839&

Over de diverse hatelijke opmerkingen richting Nederland en Aruba op het forum.
Toch wel leuk om te lezen
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:49:11 #96
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_30630888
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:39 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Hmm... toen ik dit net las viel het op dat 'Aruba' wel erg lijkt op 'Arabia'. Toeval?
Straks denken die maffe Dr. Phillies nog dat Osama Bin Laden zich verbergt op Aruba
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_30630918
Goh, bij sommige van die mensen op dat forum zou je toch echt die capslock door de strot willlen duwen...
pi_30631133
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:50 schreef Sandraugiga het volgende:
Goh, bij sommige van die mensen op dat forum zou je toch echt die capslock door de strot willlen duwen...
En de kleurtjes, en de lettertype grootte. Besides, zulke onzin schrijven met zulke letters, zou verboden moeten worden.
pi_30631675
Dr Phil Stomme nepdokter voor hysterische huisvrouwen. Boycotten die hap!
quote:
Beth, I believe that God has brought Dr. Phil in to help find Natalee.
May God give you the answers that you need.
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:20:11 #100
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_30631683
Ongelooflijk. Wat een dichtgetikte geheresnspoelde achterlijke randdebielen zijn die Amerikanen toch. Je maanden druk maken om een griet die zich zeer waarschijnlijk de tyfus heeft gezopen wat tot het één en ander geleid heeft. Ga je druk maken om iets anders. Die miljoenen mensen die niet geholpen worden in New Orleans en de duizenden doden in Irak (ook Amerikanen).
Echt ongelooflijk. '1984' is toch waar geworden, zij het in een iets andere vorm.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')