Ik doe met je mee, vieze, vette, arrogante, domme kutamerikanen, oprotten uit ons land!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:02 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
En ik wordt ook wel erg moe van al die posts die eindigen met:
... and God bless America!
... God is watching us all!
... Jesus is the way to happyness
... bla bla bla
Nog een paar grappige posts (ik blijf lachen hierzo):
Jim: Maybe we will get lucky and the dutchman will pull his finger out of the dike. Such comments could only originate from holland's mental midgets and there appears to be an abundance of them.
Mental midgetsWij?!
Karen: After reading all the hateful, narrow minded, vulgar comments by the Dutch, I sure as hell never want to go Holland. Any of you Dutchies out there who can turn a blind eye to the likes of Joran and the Kelpoe brothers, really needs psychological help! You all know they're guilty. Why can't you face it?
Mooi zo, want als je hier langs kom schop ik je gelijk terug naar Amerika
quote:De Amerikaanse president Bush is tevreden over de Nederlandse regering. Hij prees Nederland voor het succes dat we geboekt zouden hebben bij de bestrijding van XTC-smokkel naar de VS. Bush gaf het compliment bij de presentatie van het jaarlijks rapport van de Verenigde Staten over de internationale handel in drugs. Het compliment komt niet in de laatste plaats omdat minister Donner zonder veel omhaal Nederlanders laat uitleveren naar de VS, omdat hun naam daar in een verhoor is gevallen. Volgens critici is het momenteel gevaarlijk om je naam aan Amerikaanse toeristen in Nederland te geven. Want mocht dit een drugsmokkelaar/gebruiker zijn die gepakt wordt, dan kan de Amerikaan strafvermindering krijgen van enkele tientallen jaren. Dit door simpelweg namen te noemen van 'kopstukken' in de drugshandel. Dat ze dan zomaar een naam noemen maakt niet uit, voordat alles goed en wel is uitgezocht zit je al drie jaar vast en ben je door advocaten berooid.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:18 schreef ThE_ED het volgende:
Gelukkig vindt Bush ons wel tof.
Nee wat dat betreft doen de amerikanen wel hun best om serieus genomen te wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:15 schreef zwaaibaai het volgende:
sorry hoor, maar jullie zijn allemaal net zo hypocriet als de christelijke americanen die op ons afgeven. De doodsverwensingen en bagger reacties op de site van de "nederlanders" zijn op zijn minst behoorlijk dom te noemen. Zolang eikels van nederlanders de site volbaggeren worden we nooit serieus genomen.
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:24 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Tuurlijk is het jammer dat die meid verdwenen is, dat gun je niemand
Maar de shit die ze dan over Nederland heen gooien... Nederland verwijten voor dingen die in Amerika echt 10x erger zijn... Pure hypocritie en onwetenheid...![]()
En dan die kneus van een Dr. PhilDie probeert er ook maar gewoon wat aandacht mee te verdienen
Nog maar te zwijgen over het aantal doden door het vuurwapenbeleid daarquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:27 schreef ChrisJX het volgende:
Dr. Phil was tof, nu niet meer
Dat Dr. Phil eens ff gaat kijken naar de hoeveelheid verdwijningen in zijn eigen land. Of het aantal onterechte doodstraffen. Dat Dr. Phil eens ff gaat kijken hoeveel drugs er in Amerika gebruikt wordt
Damnquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:02 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
"PS. I wear my blue hope for Natalee bracelet everyday. "![]()
![]()
quote:We do not run coverups in this country and thats all we want in Aruba Stop covering this up do you jobs get Justice for natalee. God Bless natalee grandmafuz
Dr. Phil is nooit tof geweestquote:
't Zijn Amerikanen, iemand anders moet het tegen ze zeggen, anders snappen ze het nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:47 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Is gewoon altijd al een geldwolf geweest. Eerst zat hij altijd bij Oprah en is toen gewoon voor zichzelf begonnen. Gewoon een na-aperdMaar dan een slechte.. hij geeft die mensen gewoon Jip-en-Janneke advies
Beetje normaal denkend persoon zou dat zelf ook kunnen bedenken... Maarja, aan de andere kant... als je kijkt wat voor mensen daar komen
![]()
*kuch* Watergate *kuch*quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:38 schreef releaze het volgende:
Grandma Fuz zegt
[..]Neeeej. Geen cover ups, wel WMD's!
Zoveel invloed heeft Dr. Phil nou ook weer nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:47 schreef Natalie het volgende:
Ah joh, die Dr. Phil is sowieso al een schreeuwerd van de eerste plank. Dat programma van 'm is hilarisch en die gasten/patiënten van 'm die nemen het zó serieus en trappen overal in.
Als je wat een gast als híj zegt (en alsmede die moeder van Natalee, die volgens mij nog nooit voet in het Europese Nederland heeft gezet) al serieus gaat nemen, waar zijn we dan mee bezig?
Of de kijkers van 't programma het serieus nemen, boeit me eigenlijk ook niet. Ik woon hier, zij wonen daar. Ze mogen hun mening best basseren op dat soort onzin. Dat zullen wij andersom ook wel doen.
Laat iig niet je dag erdoor verpesten. Dat is het niet waard.
en area 51quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:51 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
*kuch* Watergate *kuch*
*kuch* Kennedy Murder *kuch*
![]()
Als mensen dat soort dingen geloven over Nederland en onze maatschappij, dan heb ik eigenlijk alleen maar medelijden. Verkeerd voorgelicht. Simpel. En idd, als je dat probeert recht te trekken, dan ben je nog wel even bezig.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zoveel invloed heeft Dr. Phil nou ook weer nietMaar voor het imago van Nederland zijn dergelijke opmerkingen wel funest. Naar aanleiding van vraagstukken over het euhanasiebeleid voor kleine kinderen werd op de journaals verteld dat ongeboren kinderen hier werden gearborteerd als ze een vinger misten. Aan de ene kant lachwekkend, aan de andere kant gewoon triest en vooral gewoon dom. Heeft de ambassadeur dat net gesust, krijgt die arme kerel wéér een berg werk
quote:Maybe we will get lucky and the dutchman will pull his finger out of the dike. Such comments could only originate from holland's mental midgets and there appears to be an abundance of them.
Ik denk dat de gemiddelde Amerikaan helemaal geen zin heeft om uit te zoeken hoe het precies zit. Misschien niet eens uit onwil, maar omdat ze niet beter weten. Hoeveel Amerikanen zijn nog nooit hun land uitgeweest? Waarschijnlijk heel wat. Zij hebben niet meer nodig dan Amerika. Je vindt alles in het land. Of je nu conservatief bent of progressief, van sneeuw of van warmte houdt, er is altijd wel een staat waar je je thuisvoelt. Het is voor hen niet nodig om over de grens te kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:59 schreef Natalie het volgende:
Als mensen dat soort dingen geloven over Nederland en onze maatschappij, dan heb ik eigenlijk alleen maar medelijden. Verkeerd voorgelicht. Simpel. En idd, als je dat probeert recht te trekken, dan ben je nog wel even bezig.
Persoonlijk vind ik dat het niet waard. Als mensen echt willen weten hoe het zit, kunnen ze ook zelf opzoek gaan naar info ipv klakkeloos aannemen wat ze horen. Dat laatste vind ik eerder een teken van domheid en desinteresse dan van iets anders.
Aruba nukenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:09 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Misschien kunnen ze eens zeggen wat we dan nog meer moeten doen om haar te vinden.
Het is storend. Maar persoonlijk heb ik iets van: wat kan ik daaraan veranderen? Niets. Maar mocht er ooit eens zo'n Amerikaan op mijn pad komen, dan zal ik zeker niet verzuimen om hem/haar eens de waarheid te vertellen over hoe het hier in Nederland nu ècht gaat. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:05 schreef ChrisJX het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde Amerikaan helemaal geen zin heeft om uit te zoeken hoe het precies zit. Misschien niet eens uit onwil, maar omdat ze niet beter weten. Hoeveel Amerikanen zijn nog nooit hun land uitgeweest? Waarschijnlijk heel wat. Zij hebben niet meer nodig dan Amerika. Je vindt alles in het land. Of je nu conservatief bent of progressief, van sneeuw of van warmte houdt, er is altijd wel een staat waar je je thuisvoelt. Het is voor hen niet nodig om over de grens te kijken.
Maar soms komt er iets grensoverschrijdends langs en dan móeten ze wel. Maar ze kunnen het niet. En dan vind ik het des te storender dat op landelijke en goed bekeken shows als Dr. Phil en nieuwsuitzendingen grove onwaarheden worden verkondigd.
Toch wel leuk om te lezenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:43 schreef OpenDeur het volgende:
Misschien is dit topic op het Natalee Holloway forum wel interessant.
http://www.nataleeholloway.net/forum_posts.asp?TID=2839&
Over de diverse hatelijke opmerkingen richting Nederland en Aruba op het forum.
Straks denken die maffe Dr. Phillies nog dat Osama Bin Laden zich verbergt op Arubaquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:39 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hmm... toen ik dit net las viel het op dat 'Aruba' wel erg lijkt op 'Arabia'. Toeval?
En de kleurtjes, en de lettertype grootte. Besides, zulke onzin schrijven met zulke letters, zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:50 schreef Sandraugiga het volgende:
Goh, bij sommige van die mensen op dat forum zou je toch echt die capslock door de strot willlen duwen...![]()
quote:Beth, I believe that God has brought Dr. Phil in to help find Natalee.
May God give you the answers that you need.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |