abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:58:08 #101
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_30632689
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:20 schreef Nepthys het volgende:
Dr Phil Stomme nepdokter voor hysterische huisvrouwen. Boycotten die hap!
[..]

En die crap is dus geschreven door een 20-jarige meisje he... Waar gaat het nog over
Fingerbang... BANG! BANG!
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:35:10 #102
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30633733
Ik zal als ik thuis ben even het beeld schetsen hoe amerika ons ziet
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:40:44 #103
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30633891
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:35 schreef Yildiz het volgende:
Dit werkt ook.

Oja, die rechter is uiteraard een hoer, want in NL is elke vrouw ongeveer hoer.
Ja toch? Reden genoeg om Den Haag plat te laten bombarderen.

Mensonterende dingen enzo, de vrouwen worden namelijk ook met zweep door de regering van ons geslagen dat ze de prostitutie in moeten.

Och.

Oja, Dr. Phil mag wegens die uitspraak best wel dood gaan eigenlijk, Chavez, de president van Venezuela moest namenlijk ook dood, van een amerikaanse grote priester.

USA sloopt zo Aruba, reden genoeg om USA te nuken, dunkt mij.
De terroristen.
pi_30634113
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:35 schreef Yildiz het volgende:
hier staan we volgens Phillie op onze methadon te wachten:

vrijdag 16 september 2005 @ 14:04:23 #105
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_30634509
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:40 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dit werkt ook.

Wiet, hoeren, klompen en molens... en sommige Amerikanen denken nog aan Delfts Blauw en Van Gogh.

Want verder is er natuurlijk niks in Nederland
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:18:27 #106
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30634916
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

spammen werkt niet, zooi wordt gescreened

deze is makkelijker http://www.natalee-holloway.com/guestbook/index.php
anders kun je nog prominent in beeld staan op de site met de meeste hits op google rondom dit alles
http://www.kuro5hin.org/story/2005/7/3/491/18474
http://www.natalee-holloway.com/guestbook/index.php
Zohey, wat een leuke uitspraken aldaar, dolletjes.
quote:
While reading the message boards, I noticed that people from the Netherlands are posting vulgar hate messages. Let's keep in mind that this is not a "USA bashing site." It is a site dedicated to finding a young lady who disappeared. If you don't have any messages of hope regarding this case, then don't waste your time! Nobody here wants to listen to you whine about our country!
quote:
After reading all the hateful, narrow minded, vulgar comments by the Dutch, I sure as hell never want to go Holland. Any of you Dutchies out there who can turn a blind eye to the likes of Joran and the Kelpoe brothers, really needs psychological help! You all know they're guilty. Why can't you face it?
quote:
Maybe we will get lucky and the dutchman will pull his finger out of the dike. Such comments could only originate from holland's mental midgets and there appears to be an abundance of them.
quote:
We are upset because of the short minded people in the US, all the God bless US crap. I have lived with the Bull to long in the US. The whole world is Upset about the US, and i am not only talking about the Government. Every european who has even been in the US knows, de domheid der amerikanen.

How the hell do you controll the world economy ?, last time i looked you were still likking the asses of the arabs for oil. Europe is one of the few places who actually supports the US, what would happen if Europe shifted its allignment, wonder how mighty you would feel then.

And people plsss dont use the Godd bless bla bla term, God doesnt like a country who comitted/comites mass-murdering across the world. The Netherlands is far more superior in humanity then the US of Apes
lol, owned
quote:
First of all, I´m sorry for your loss.
But you really don´t know what you´re talking about, the Aruban and Dutch government did more than enough. They send 3 F16´s, the army, navy and police were out in full force looking at every place where Nathalee could have possibly have been. Besides there is no sufficiant proof to keep any of the suspects in custody. In our juricial system we have a thing called `innocent until proven guilty`.
And the remarks you made about there being only drug addicts en hookers in The Netherlands is just plain stupid, the USA has a bigger drugproblem than The Netherlands, a bigger prostitutionproblem than The Netherlands, a higher murderrate than The Netherlands and more dissapearings than The Netherlands. So don't talk shit about things you don't know anything about!!
En zo hoort het, iedereen natuurlijk daar Dat kan helegaar niieeeehhhttt!!!!

Dit is btw wél zielig hoor.
http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?aruba
pi_30635174
Het interesseert mij echt helemaal niks wat dr. Phil, of welke Amerikaan dan ook vindt van ons land. Laten ze eerst verder gaan met water scheppen.
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:53:15 #108
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_30635877
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:18 schreef Yildiz het volgende:

[..]

http://www.natalee-holloway.com/guestbook/index.php
Zohey, wat een leuke uitspraken aldaar, dolletjes.
[..]

[..]

[..]

[..]

lol, owned
[..]

En zo hoort het, iedereen natuurlijk daar Dat kan helegaar niieeeehhhttt!!!!

Die stukjes hadden we grotendeels al eerder hier gepost. Echt kansloos idd

En die boycot Aruba site is echt te kansloos! Get a life mensen!
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:08:46 #109
81237 releaze
best of both worlds
pi_30636339
http://www2.rnw.nl/rnw/nl(...)y.html?view=Standard

een kort overzicht van wat er is gebeurd op aruba inz. de zaak holloway
pi_30637198
er is ook een chat functie op die site
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:43:42 #111
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30639195
Net een verhaal in mijn allerbrakste steenkolen engels zitten tikken, kan ik het niet posten.
quote:
First of all, my compassion to the family, friends and relatives of Natalee, a very sad thing happened.

But, after watching that Dr. Phil circus-propaganda-show, I just want to say a couple of facts.

On the 6th of June, just a couple of days after she was missing, 4000 civil servants helped looking for a full day.
Aruba gave permission to do this, instead of other government work. A lot of days the FBI helped, we send a couple of airplanes with camera's, police and marine forces helped, and 700 volunteers helped looking too. The american bought, dutch F-16's stopped searching on the 11th of July. On the 6th of July the people of Aruba protested againt the bad picture that is pictured over Aruba. I don't wanna say anything about the juristiction, for USA isn't even accepting the International Court of Law. Anyhoe, what more should we do? Arrest all people whoe live there or have been there during her stay? Lock them for life, 'cause they might just be terrorist? Maybe Aruba should just become USA, then you can all lock them in jail for life, even without a trial.

Please tell me what the solution should be, 'caus I don't see 5000 people looking for humans, on every lost human in New Orleans. Oh, and hurray for this law that just got through, because José Padilla is in jail since 2002 without a trail, a law passed, that allows the USA to lock people in jail without any form of human rights. Ain't that great.
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:55:24 #112
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_30639600
Nu is het probleem niet Amerika, maar die right-wing conservatieve klootzakken die er in overvloed wonen. Zie bijvoorbeeld het beeld dat die moeder heeft van Nederland (en waarover op de site van Fox News nog een heel artikel te lezen is en waarin Nederland zwart word gemaakt). Totaal ongegrond en niet over nagedacht. Die lui zijn dol op dat soort stereotypen.
*kots*
Guanine en Cytosine! *O*
pi_30642645
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:18 schreef Yildiz het volgende:

En bij die petitie staat een reclame-banner voor de goedkoopste tickets naar Aruba!
Ik ben allang blij dat die hysterische dikke huisvrouwtjes niet meer naar Aruba of Nederland komen! Andere Amerikanen blijven heus wel komen, volgend jaar is er weer een andere hype en zijn ze dit alweer vergeten
En dan komt het meisje ookmet hangende pootjes terug bij paps en mams, Zuid Amerika was toch niet zoleuk als ze had gedacht
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:51:44 #114
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_30643122
Dr. Phil en een meerderheid Amerikanen

Wat een naïef volkje, die Amerikanen. Natuurlijk mag ik niet generaliseren, maar de reacties in het gastenboek van Dr. Phil bevestigden enkel mijn voorafgemaakte hypotheses. Veel Amerikanen zijn gewoon DOM. Waarschijnlijk is dat gevoed door de eigenschap die elke Amerikaan mijns inziens wel bezit: het hebben van zware emoties. Dit is ontstaan vanaf de periode van de kolonisten en is versterkt door de presidenten. Het "wij-zij-gevoel", met als onderliggende waarden "arrogantie" en "nationalisme", maakt mensen blind voor de objectiviteit.
Joran van der Sloot is dus al bij voorbaat schuldig bevonden door het gros van de Amerikanen, de Arubaanse politie is corrupt en Nederland is een land vol hoeren en drugs. Deze reactie is goed te begrijpen, Dr. Phil weet namelijk - in opdracht van de regering - de emoties van de Amerikaanse burger goed op te stoken.

Dit heeft indirect weer te maken met de macht van de commerciële TV. Dr. Phil wordt beschouwd als een echte psycholoog, terwijl hij gewoon het publiek vermaakt. Het publiek ziet echter niet het verschil tussen realiteit en show meer...

Dus ook: Talpa

Laten we er voor zorgen dat Gerard Jeaulink nimmer onze emoties kan versterken!

O ja, boycot Amerika.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dirktator op 16-09-2005 18:57:41 ]
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_30643577
Wat een achterlijke petitie.

Als we ieder land moesten vermijden waar iemand/vermist of vermoord is dan is er geen plekje meer op de wereld waar we naartoe kunnen.
pi_30643775
Kan ik die aflevering nog ergens bekijken?
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:15:23 #117
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30643813
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 19:14 schreef Geqxon het volgende:
Kan ik die aflevering nog ergens bekijken?
pi_30643958

Wat een vuile pedo is die Dr. Phil
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
pi_30644010
Even een samenvatting:
Actie: Ene natalee, een blond goedogen meisje gaat "van de natuur genieten" in hard feestend Aruba. Word daar vermoord oid
Reactie: Wereldwijde ophef, en Aruba word geboycot.

Ben ik de enige die hier niks van snapt?
pi_30644445
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 19:23 schreef Geqxon het volgende:
Even een samenvatting:
Actie: Ene natalee, een blond goedogen meisje gaat "van de natuur genieten" in hard feestend Aruba. Word daar vermoord oid Raakt kwijt.
Reactie: Wereldwijde ophef, en Aruba word geboycot. De USA word heel erg boos, en betrekt Nederland er bij.

Ben ik de enige die hier niks van snapt?
Nee, ik snap het ook niet. Misschien dat ze in Amerika boos zijn dat ze in Aruba nog neit op de melkpaken staat?
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:48:48 #121
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_30644658
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 19:21 schreef Maquiladora het volgende:
[afbeelding]

Wat een vuile pedo is die Dr. Phil
die stoel op de achtergrond
Ik ben inmiddels overleden
pi_30644684
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:

Nee, ik snap het ook niet. Misschien dat ze in Amerika boos zijn dat ze in Aruba nog neit op de melkpaken staat?
Natalee = mooi, blank, blond meisje dat in een eng buitenland kwijtraakt. Een eng buitenland dat je lekker overal de schuld van kan geven. En had pappie niet aardig wat centjes?

Met die centjes zorg je voor een media-campagne en geef je de schuld aan het enge buitenland.

Overigens vraag ik me af hoeveel aandacht er nu werkelijk is, buiten de VS (waar het meisje vandaan komt) en de Antillen (waar het gebeurde). Ja, Nederland. Maar dat is omdat Aruba nou eenmaal officieel een deel van het Koninkrijk der Nederlanden is en omdat de hoofdverdachte een Nederlander is. In België, Frankrijk, Duitsland en andere Europese landen zal er veeeeeeel minder aandacht aan gegeven worden. Zeker in dit latere stadium.
pi_30645320
gegroet mijn vrienden,

hier een topique @drphil fora over de verdwijning van natalee

wat een domme mongolen daar zeg,

http://www.drphil.com/messageboard/topic/473

BASH!
you and I ain't done Zeke!
  vrijdag 16 september 2005 @ 20:15:28 #124
129313 eric_cartman
Vrijheid Blijheid
pi_30645459
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 18:51 schreef Dirktator het volgende:
Dr. Phil en een meerderheid Amerikanen

Wat een naïef volkje, die Amerikanen. Natuurlijk mag ik niet generaliseren, maar de reacties in het gastenboek van Dr. Phil bevestigden enkel mijn voorafgemaakte hypotheses. Veel Amerikanen zijn gewoon DOM. Waarschijnlijk is dat gevoed door de eigenschap die elke Amerikaan mijns inziens wel bezit: het hebben van zware emoties. Dit is ontstaan vanaf de periode van de kolonisten en is versterkt door de presidenten. Het "wij-zij-gevoel", met als onderliggende waarden "arrogantie" en "nationalisme", maakt mensen blind voor de objectiviteit.
Joran van der Sloot is dus al bij voorbaat schuldig bevonden door het gros van de Amerikanen, de Arubaanse politie is corrupt en Nederland is een land vol hoeren en drugs. Deze reactie is goed te begrijpen, Dr. Phil weet namelijk - in opdracht van de regering - de emoties van de Amerikaanse burger goed op te stoken.

Dit heeft indirect weer te maken met de macht van de commerciële TV. Dr. Phil wordt beschouwd als een echte psycholoog, terwijl hij gewoon het publiek vermaakt. Het publiek ziet echter niet het verschil tussen realiteit en show meer...

Dus ook: Talpa

Laten we er voor zorgen dat Gerard Jeaulink nimmer onze emoties kan versterken!

O ja, boycot Amerika.
The truth is rarely pure and never simple. - Oscar Wilde (1854 - 1900)
Tagged ? Kijk dan hier http://85.144.40.187/tagged/tagged.html
pi_30645682
Ik ga deze chick even toevoegen op msn:

After reading all the hateful, narrow minded, vulgar comments by the Dutch, I sure as hell never want to go Holland. Any of you Dutchies out there who can turn a blind eye to the likes of Joran and the Kelpoe brothers, really needs psychological help! You all know they're guilty. Why can't you face it?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')