Neem aan dat de database al dicht is he, Niemand zal wel weer Roel op de bank hebben! Met dank aan Rikkert dus!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:02 schreef eborn het volgende:
Rikkert noemt Roel, die is volgende keer genomineerd.
Ik zit vol ongeloof naar mijn televisie te kijken..quote:Op donderdag 15 september 2005 22:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is toch wel het toppunt van disrespect voor de kijkers, gewoon verder gaan met het volgende programma!
Kan Rikkert buiten het huis gewoon doornominerenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:03 schreef misterDre het volgende:
Nominaties nu: Rikkert heeft Roel genomineert en staat dus sowieso genomineert
Oh, ze gaan wel door!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:04 schreef Dr_Greene het volgende:
Het extra 1/2 uurtje op internet na de uitzending gaat zeker ook niet door
Het is bij mij meer FOK! dat voor problemen zorgt.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:02 schreef clauwheee het volgende:
Mijn streams bufferen als een gek
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Ik kan dit niet voorlezen hoor!"
Ok, *KLIK*
Niet boeiendddddquote:Op donderdag 15 september 2005 22:04 schreef i-spy24 het volgende:
joehoe...ff iets vrolijks tussendoor![]()
[[url=http://x1.putfile.com/9/25715031132.jpg]afbeelding][/url]
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk omdat hij denkt dat Roel er toch niet uitgestemd wordt. Dus is dat een veilige keuze.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:06 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom nomineert Rikkert nou weer Roel?
*schakelt*quote:Op donderdag 15 september 2005 22:06 schreef golfer het volgende:
Internet na-live uitzending is nu wel begonnen
Omdat het een irritant mannetje is een egoist en ben blij dat ie er uit is!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:06 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom nomineert Rikkert nou weer Roel?
Ja dat zei Rikkert er ook bijquote:Op donderdag 15 september 2005 22:07 schreef eborn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij denkt dat Roel er toch niet uitgestemd wordt. Dus is dat een veilige keuze.
*kruisje klinktquote:Op donderdag 15 september 2005 22:08 schreef 19butterfly82 het volgende:
op internet is het nu begonnen..maar hij buffert om de 10 seconde.. bekijk het maar talpa
Ik krijg alleen maar een foutmeldingquote:Op donderdag 15 september 2005 22:05 schreef DJMarcel.nl het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.asp !!!!!!!!!!!!!!!!!
Kunstmatige inseminatie kit voor chantalquote:Op donderdag 15 september 2005 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan iemand de niet-streamende medemens vertellen wat er nou in dat pakketje zat?
Ik heb gek genoeg met die live-uitzendingen op internet juist geen moeitequote:Op donderdag 15 september 2005 22:09 schreef caradoc het volgende:
Op internet doorgaan? Noem je dat gehaper doorgaan? Dit is nu al twee weken zo. Je zou toch verwachten dat Talpa nu WEL een goede server heeft gevonden die de mensen aan kan? Jezus zeg.
Ja, die bedoelde ikquote:Op donderdag 15 september 2005 22:10 schreef bemeall het volgende:
[..]
Kunstmatige inseminatie kit voor chantal
Als je dat pakketje bedoeld tenminste
Had ie beter Ralph kunnen nomineren want die wordt toch wel minstens 3 x door de bewoners genomineerd en is het meest populair bij het sms volk!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:09 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ja dat zei Rikkert er ook bij
Oh, ik moest er juist wel om lachenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:10 schreef golfer het volgende:
Hij wordt even bijgepraat over New Orleans.
En Ruud maakt er stomme grappen over.
Wat voor grap maakte Ruud?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:10 schreef golfer het volgende:
Hij wordt even bijgepraat over New Orleans.
En Ruud maakt er stomme grappen over.
Doet het nu prima hoor wel de andere streams uitgezet maar op 1 stream live werkt! maar voor de rest Talpa Sucks ASS!!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:13 schreef CloudStrife het volgende:
Die internetuitzending werkt ook niet.
Dikke vinger Hummie en John.
Wat was die grapquote:Op donderdag 15 september 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik moest er juist wel om lachen.
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:10 schreef Svensational het volgende:
Bush heeft het onder water laten lopen, maar dat weet niemand
Die loser had ook wel een gaatje in zijn hoofd verdient een paar jaar geledenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is die Ruud een klootzak. Beetje grappen maken over New Orleans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |