quote:Op donderdag 15 september 2005 21:51 schreef Wokkel het volgende:
Ruud is natuurlijk over die kabel heengereden
doe maar nietquote:Op donderdag 15 september 2005 21:52 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
zal ik ook maar verklappen wat er in die brief stond die ze wilde voorlezen?![]()
![]()
Maar dat geldt niet voor BB.quote:
ja graag, bij Talpa komt het toch niet meer goedquote:Op donderdag 15 september 2005 21:52 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
zal ik ook maar verklappen wat er in die brief stond die ze wilde voorlezen?![]()
![]()
Als je het in 1 post doet en niet om de twee minuten herhaald is dat prima..quote:Op donderdag 15 september 2005 21:52 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:53 schreef Damzzz het volgende:
Op de streams: chantal krijgt een inseminatiesetje voor het insemineren van het zaad van menno
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:52 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ga jij eens lekker op een spoorwegovergang spelen, ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:52 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Niks aan toe te voegen.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:54 schreef twi het volgende:
De vorige uitzending was al triest, dat ze Bridget niet konden horen. Maar dit is echt gewoon de flater van de eeuw.
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:53 schreef eborn het volgende:
Volgens mij is de regie ook aan de inseminatiekit begonnen.
nou als je daar een harde pik van krijgt vertel het maar, we hebben het nog niet kunnen zien op de streamsquote:Op donderdag 15 september 2005 21:56 schreef i-spy24 het volgende:
afbeelding]
nou....zal ik verklappen wat er in die brief stond? of zijn we dan weer
op de teentjes getrapt...![]()
![]()
![]()
we zijn de tel kwijt.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:56 schreef MeneerMuis het volgende:
Voor de hoeveelste keer is dat nou al?
Moet toch mijn blijdschap uiten dat ik niet naar die bagger zender kijk
quote:
Dat is gewoon http://www.talpa.tv/big-brother/live_camera3.html en die doet het prima hier.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:56 schreef DJMarcel.nl het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb3.asp
Beste overzicht
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Big Brother's eigen SPERMA DONOR SHOW.
whahahahahaquote:Op donderdag 15 september 2005 21:58 schreef wickie het volgende:
Rikkert is natuurlijk over een kabel gestruikeld..
shit mn talpa logo mislukt haha.quote:
Ja, en na de reclame begint er een ander programma.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:00 schreef 19butterfly82 het volgende:
de reclame doet het in ieder geval(is ook het enige vanavond)
Neem aan dat de database al dicht is he, Niemand zal wel weer Roel op de bank hebben! Met dank aan Rikkert dus!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:02 schreef eborn het volgende:
Rikkert noemt Roel, die is volgende keer genomineerd.
Ik zit vol ongeloof naar mijn televisie te kijken..quote:Op donderdag 15 september 2005 22:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is toch wel het toppunt van disrespect voor de kijkers, gewoon verder gaan met het volgende programma!
Kan Rikkert buiten het huis gewoon doornominerenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:03 schreef misterDre het volgende:
Nominaties nu: Rikkert heeft Roel genomineert en staat dus sowieso genomineert
Oh, ze gaan wel door!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:04 schreef Dr_Greene het volgende:
Het extra 1/2 uurtje op internet na de uitzending gaat zeker ook niet door
Het is bij mij meer FOK! dat voor problemen zorgt.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:02 schreef clauwheee het volgende:
Mijn streams bufferen als een gek
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Ik kan dit niet voorlezen hoor!"
Ok, *KLIK*
Niet boeiendddddquote:Op donderdag 15 september 2005 22:04 schreef i-spy24 het volgende:
joehoe...ff iets vrolijks tussendoor![]()
[[url=http://x1.putfile.com/9/25715031132.jpg]afbeelding][/url]
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk omdat hij denkt dat Roel er toch niet uitgestemd wordt. Dus is dat een veilige keuze.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:06 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom nomineert Rikkert nou weer Roel?
*schakelt*quote:Op donderdag 15 september 2005 22:06 schreef golfer het volgende:
Internet na-live uitzending is nu wel begonnen
Omdat het een irritant mannetje is een egoist en ben blij dat ie er uit is!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:06 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom nomineert Rikkert nou weer Roel?
Ja dat zei Rikkert er ook bijquote:Op donderdag 15 september 2005 22:07 schreef eborn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij denkt dat Roel er toch niet uitgestemd wordt. Dus is dat een veilige keuze.
*kruisje klinktquote:Op donderdag 15 september 2005 22:08 schreef 19butterfly82 het volgende:
op internet is het nu begonnen..maar hij buffert om de 10 seconde.. bekijk het maar talpa
Ik krijg alleen maar een foutmeldingquote:Op donderdag 15 september 2005 22:05 schreef DJMarcel.nl het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.asp !!!!!!!!!!!!!!!!!
Kunstmatige inseminatie kit voor chantalquote:Op donderdag 15 september 2005 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan iemand de niet-streamende medemens vertellen wat er nou in dat pakketje zat?
Ik heb gek genoeg met die live-uitzendingen op internet juist geen moeitequote:Op donderdag 15 september 2005 22:09 schreef caradoc het volgende:
Op internet doorgaan? Noem je dat gehaper doorgaan? Dit is nu al twee weken zo. Je zou toch verwachten dat Talpa nu WEL een goede server heeft gevonden die de mensen aan kan? Jezus zeg.
Ja, die bedoelde ikquote:Op donderdag 15 september 2005 22:10 schreef bemeall het volgende:
[..]
Kunstmatige inseminatie kit voor chantal
Als je dat pakketje bedoeld tenminste
Had ie beter Ralph kunnen nomineren want die wordt toch wel minstens 3 x door de bewoners genomineerd en is het meest populair bij het sms volk!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:09 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ja dat zei Rikkert er ook bij
Oh, ik moest er juist wel om lachenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:10 schreef golfer het volgende:
Hij wordt even bijgepraat over New Orleans.
En Ruud maakt er stomme grappen over.
Wat voor grap maakte Ruud?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:10 schreef golfer het volgende:
Hij wordt even bijgepraat over New Orleans.
En Ruud maakt er stomme grappen over.
Doet het nu prima hoor wel de andere streams uitgezet maar op 1 stream live werkt! maar voor de rest Talpa Sucks ASS!!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:13 schreef CloudStrife het volgende:
Die internetuitzending werkt ook niet.
Dikke vinger Hummie en John.
Wat was die grapquote:Op donderdag 15 september 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik moest er juist wel om lachen.
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:10 schreef Svensational het volgende:
Bush heeft het onder water laten lopen, maar dat weet niemand
Die loser had ook wel een gaatje in zijn hoofd verdient een paar jaar geledenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is die Ruud een klootzak. Beetje grappen maken over New Orleans
Als ik dit vanavond zo zie, ben ik blij dat ik niet 40 euro per maand betaal voor een farce als Versatel/Talpa.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:15 schreef E.T. het volgende:
de aftershow loopt via versatel prima..
als ik 't zo hoor mag ik blij zijn dat ik niet via i-net hoef te kijken
Ene troela uit Delftquote:Op donderdag 15 september 2005 22:16 schreef Falco het volgende:
En wie heeft nou die fantastische homecinema-set gewonnen bij dat sms'en en bellen???
mevr. Y.Buitenhuis uit Delftquote:Op donderdag 15 september 2005 22:16 schreef Falco het volgende:
En wie heeft nou die fantastische homecinema-set gewonnen bij dat sms'en en bellen???
Ja dán voel je je pas genaaid.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ik dit vanavond zo zie, ben ik blij dat ik niet 40 euro per maand betaal voor een farce als Versatel/Talpa.![]()
![]()
Gefeli met Linda!!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:16 schreef Falco het volgende:
Deze stream werkt wel oke:
http://bb5.florisd.nl/
Ja hoor. Zie de topics volgende week maar.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:18 schreef robster16 het volgende:
bij mij werkt geen ENKELE stream, tv doet t niet, niks werkt, echt GE-WEL-DIG! Ik vraag me af of er volgende week nog IEMAND naar die live-uitzending gaat zitten kijken...
Als je Versatel hebt zie je het juist welquote:Op donderdag 15 september 2005 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ik dit vanavond zo zie, ben ik blij dat ik niet 40 euro per maand betaal voor een farce als Versatel/Talpa.![]()
![]()
Mediaspy strekt het nog netquote:Op donderdag 15 september 2005 22:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb MediaSpeler maar afgesloten, ik geef het op. Werkelijk élke stream, van verschillende bronnen (zowel garnier, essent enz.) hapert extreem of werkt niet.
Nee joh, er komt nog een derde bij, die zal het zwaar kirjgenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:18 schreef mijn23 het volgende:
Mensen!!als Roel 1 van de genomineerde is en ralf ook genomineerd wordt gaat onze Ralf er uit!! Klote!waarom nou net roel genoemd
Is het 't misschien een Fokkerquote:Op donderdag 15 september 2005 22:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
mevr. Y.Buitenhuis uit Delft
(waarom weet ik dit????????????)
Door Bridget uitgesproken als mevrouw Ei Buitenhuis.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
Die staat er ook voor z'n alternatieve invrowd vriendjes.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:15 schreef APK het volgende:
Hij is wel erg lomp en ongeinteresseert zeg, die Rud.
we zullen de kijkcijfers er maar eens op bijhouden dan. Ik denk dat ze van vanavond BEDROEVEND slecht zijn, de meeste casual kijkers haken na een eerste storing al af, en na drie keer op zwart ben je echt iedereen kwijt...quote:Op donderdag 15 september 2005 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja hoor. Zie de topics volgende week maar.
Versatel en Talpa zijn niet hetzelfde....quote:Op donderdag 15 september 2005 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
![]()
1 Kermis de Kikkert! Staat bij mij op 1quote:Op donderdag 15 september 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
Favoriete fragmenten:
3. Zoen Ingrid & Menno tijdens feest ()
2. Het feest
1. Ingrid die Rob imiteert,
Gelukkig nietquote:Op donderdag 15 september 2005 22:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Versatel en Talpa zijn niet hetzelfde....
Hoe weet u dat?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:23 schreef Haraldinio het volgende:
Morgen 21:30 uur extra uitzending van big brother
Ja, maar die van mij was de top3 zoals ze die in de uitzending lieten zienquote:Op donderdag 15 september 2005 22:23 schreef BBscanner het volgende:
[..]
1 Kermis de Kikkert! Staat bij mij op 1
2 de ruzie tussen Rob en Tanja
3 Dido aan het paaldansen
mrgen avnd?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:22 schreef Shirley het volgende:
Morgenavond 21,30 extra uitzending.NU WIL IK!
Ik ook.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:18 schreef Flyduck het volgende:
Ik heb een klachtenmail gestuurd naar info@talpamedia.nl
Zouden ze het bij Bon Jovi in de HMH ook aanhebben?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef Haraldinio het volgende:
Gelukkig, kunnen we in ieder geval morgen nog een beetje BB kijken, beetje de schade inhalen!! :d
Omdat dat het enige was dat het normaal deedquote:Op donderdag 15 september 2005 22:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als ze dat nou meteen na die storing bekend hadden gemaaktquote:Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef Haraldinio het volgende:
Stond net op tv bij BB
Dat zegt ze tochquote:
Je begrijpt natuurlijk wel dat ze de arrogantie hebben dat ze denken dat we de hele avond naar die kutzender kijkenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:27 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Als ze dat nou meteen na die storing bekend hadden gemaakt![]()
Terwijl ie na BB-2 nog een week geneukt heeft met KimmieBimmieBamielikker.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
Die Bridget heeft ook niet echt goede research gedaan, ze weet niks over die Georgie.
bron?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:28 schreef Debbus het volgende:
Morgen een extra uitzending ivm de onderbrekingen vandaag!
Hebben ze Bon Jovi in de HMHquote:Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef eborn het volgende:
[..]
Zouden ze het bij Bon Jovi in de HMH ook aanhebben?
Ik zou het niet weten eigenlijkquote:Op donderdag 15 september 2005 22:34 schreef easy-going het volgende:
Gaan ze de liveuitzending nog een keer herhalen?
morge komt een extra uitzending,, wist je nie héquote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
De rest ook nog even zeggen dat er morgen een extra uitzending is..
precies, hopen dat het dan beter gaat.....quote:Op donderdag 15 september 2005 22:31 schreef Shirley het volgende:
MORGENAVOND 21.30 EXTRA UITZENDING BB IVM. ONDERBREKINGEN.
Duidelijk?
Sorry, Chantal ja.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:35 schreef Haraldinio het volgende:
Dat was tanja nije, was chantal, toch ?
Ze heeft de brief gewoon voorgelezen, en het ging idd over die inseminatie. Iedereen lag dubbel van de lachquote:Op donderdag 15 september 2005 22:35 schreef -Delta- het volgende:
Kan iemand vertellen waarom Tanja de brief niet kon voorlezen, omdat ze zo emotioneel werd.
Was dat de brief over die inseminatie?
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:35 schreef koen... het volgende:
[..]
morge komt een extra uitzending,, wist je nie hé
Ik hoop het maar, anders moet ik het missen.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef eborn het volgende:
[..]
Zouden ze het bij Bon Jovi in de HMH ook aanhebben?
y.buitenhuis@talpa.tvquote:Op donderdag 15 september 2005 22:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
owh dankje dat je hey verteld .. was het weer vergetequote:Op donderdag 15 september 2005 22:40 schreef Haraldinio het volgende:
Hmm zal ik julie eens wat nieuws vertellen.........................................?
Morgen extra uitzending
Voor de helft maar toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:43 schreef Catty het volgende:
Zouden ze de live uitzending misschien vanavond om 12 uur herhalen? De herhaling van de reguliere uitzending hebben we tenslotte al gezien.![]()
kloptquote:Op donderdag 15 september 2005 22:35 schreef Haraldinio het volgende:
Dat was tanja nije, was chantal, toch ?
Dan kun je mooi je Nederlandse boek nog even doorlezen.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:47 schreef Haraldinio het volgende:
maaruh prettige avond verder mensen, ik gaat maffen en gaat morguh wel kijken, veel plezier nog later
Ik had het over je smilies die niet werkten.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:48 schreef Haraldinio het volgende:
Boeiend, ik ben gewoon een sociaal ingestelt persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |