nee:+ dat zijn ze niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:47 schreef Life het volgende:
Tussendoor vraagje, is die jongen z'n naam misschien Michael en komt je vriendin uit de omgeving van Emmen?
lmao zo is het kerelquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:08 schreef Henk-B het volgende:
Dit wat ik nu ga zeggen is dus echt serieus:
WTF kan jou het schelen dat je in die chatlogs heb gekeken????
JE vriendin is een hele grote hoer!!!!
Na 1week al bij iemand in bed liggen terwijl je al een relatie heb
Ik begrijp niet dat je zo rustig kan blijven!
Ik had haar allang elke hoek van de kamer laten zien!
Inderdaad. En voordat er weer vrouwen gaan roepen van "ja maar mannen", ja die gaan ook vreemd en dat zijn ook ontzettende kneuzen.quote:
Hoe heet je? Weet ik iig dat ik niet op jou ga stemmen mocht ik ooit je naam ergens tegenkomen.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:26 schreef Electrified het volgende:
[..]
Vreemdgang(st)ers mogen van mij terplekke geexecuteerd worden.
Eensch is.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:26 schreef Electrified het volgende:
[..]
Inderdaad. En voordat er weer vrouwen gaan roepen van "ja maar mannen", ja die gaan ook vreemd en dat zijn ook ontzettende kneuzen.
Als je de behoefte voelt om vreemd te gaan, verbreek je relatie dan gewoon. Klaar. Vreemdgang(st)ers mogen van mij terplekke geexecuteerd worden.
Disclaimer:
Nee ik heb zelf niet zo'n situatie meegemaakt, ik heb gewoon een schijthekel aan vreemdgang(st)ers.
Ik ben ook absoluut niet de ideale schoonzoon, maar vreemdgaan is gewoon laag bij de grond.
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:33 schreef roadronner het volgende:
ok update
gisteren uit wantrouwigheid nog eens haar chatlog doorgelezen. blijkt dat ze dus gewoon met hem zit te bellen en te sms-en. K heb haar uit school direct naar mij toe laten komen om te vragen hoe dat nu weer zat, dat ze weer gelogen had. Hoogoplopende ruzies en huilpartijen. Tot 2 X toe heb ik gezegd dat het beter was dat ze ging, tot 2 X toe krabbelde ze terug en dan is het zooo f0cking moeilijk... anyway, toch maar weer proberen. Je verstand zegt dat je het beter niet kunt doen, je gevoel zegt dat je het toch nog maar moet proberen. Veel gepraat gisteravond, ze is bij mij blijven slapen, allemaal goed. Totdat ik vanmiddag weer bij haar thuis kwam, en toch nog een gesprek ging lezen tussen haar en een goede vriendin. En wat blijkt dus: ze heeft wél met hem gezoend. Ze baalde ervan dat ik alles wist van die jongen, maar ik wist gelukkig nog niet dat ze gezoend hadden. Dat stond er dus! Nou, zij was op dat moment niet thuis. Kepme op laten pikken door DarkAngel hier op FOK, en ben daar nu. Aan de telefoon is het eigenlijk gezegd... wel slap dat het zo moest, maar ik ben zo over mn toeren dat ze mij dit geflikt heeft.... tot 2 X toe vertrouw je haar maar weer, maar de 3e keer is het genoeg. Jullie hadden gelijk, daar is meer gebeurd... Ik ga mij lam zuipen nu en me concentreren op een mooie collega. De groeten.
Proost kerel!quote:Ik ga mij lam zuipen nu
Zonde gast. Echt zonde. Tja, ze had eerlijk kunnen zijn. Weet je wat t is, als ze nou eerlijk naar je toe komt van "joh, luister, ik heb dit en dit gedaan, dus ik weet niet of we er wel mee moeten doorgaan" dan is dat ook ontzettend kut, maar iig krijg je dan het respect dat t je gewoon verteld wordt. Nu heb je t dan zelf ontdekt, maar dat is nog veel kutter.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:45 schreef roadronner het volgende:
Onbegrijpelijk alles... ach, je kunt het wel relativeren door te zeggen dat het zoveel mensen overkomt, maar als het dan uitgerekend jóu overkomt... dan is het toch echt het beroerdste gevoel wat je maar voor kunt stellen bij een relatie![]()
Foto's!quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:13 schreef DarkDancer het volgende:
zoveel medelijden hoef je niet meer met de TS te hebben.
waar die jongen vanmiddag zijn pik gaat inschuiven![]()
![]()
![]()
OI! Tuurlijk ben je in de mood voor dat soort geintjes....juist nu. It helps....for a little while at least....quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:26 schreef roadronner het volgende:
Hah nee hoor ben voorlopig even niet in de mood voor dat soort geintjes.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |