abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:51:18 #1
106587 roadronner
compesce mentem
pi_30320997
okee een lang verhaal wordt dit, maar het volgende is het probleem

mijn vriendin heeft introductieweek gehad. vorige week vrijdag kwam ze na 5 dagen weer thuis. tussendoor hebben we veel telefonisch contact gehad, ze zei dat ze het absoluut niet moeilijk vond om mij trouw te blijven. goed, daar ga je dan maar vanuit, vertrouwen moet je in elkaar hebben, nietwaar?
vrijdag komt ze dus thuis. doodmoe, 1 uur geslapen de nacht ervoor. prima, kan ik inkomen, die introkampen zijn altijd leuk voor zaterdag afgesproken om uit te gaan savonds. ik zou naar haar toe komen savonds, een filmpje kijken en dan stappen met nog 2 mensen (dr zus + een vriend). kom ik daar, vindt ze dat ik te vroeg gekomen ben en dat ze nog allemaal dingen moest doen... ow, okee? sorry dan?

zondagochtend, wakker geworden na het uitgaan, zegt ze zo dat ze savonds nog het een en ander moest voorbereiden voor haar eerste schooldag, en dat ze wat druk was. dus ik zou maar een beetje op tijd naar huis gaan. huh? normaal gesproken vindt ze het heerlijk als ik bij haar blijf. maar goed, als zij liever wat rust aan dr hoofd heeft, dan kan dat. zeker na zon intensief introkamp.

maandag... haar eerste schooldag. afgesproken om eind van de middag, als ze weer thuiskomt, dat ik naar haar toe zou komen. dan haakt ze af. eerst zou ik nog wat later komen, en niet gelijk als zij thuis was. vervolgens hoefde ik helemaal niet meer langs tekomen omdat ze erg moe was en omdatze druk bezig moest voor school. vaag

en nu komt het. ik vertrouwde het allemaal niet zo heel erg, ze vertelde dat ze tijdens het kamp een jongen m. had ontmoet, die qua karakter helemaal overeenkwam met haar karakter (net zo lomp soms). hij begon met een zin, en zij wist al precies wat ie ging zeggen. ze verzekerde mij dat ze niet is vreemdgegaan maar toch...
omdat ik het niet vertrouwde heb ik de chatlogs van de msn-gesprekken doorgenomen tussen haar en die m. watblijkt? ze smst met die jongen, ze hebben de laatste nacht bij elkaar in 1 bed gelegen, ze meldde hem dat hij errug lekker was (dit zei ze letterlijk), ze wil met hem stappen binnenkort en er ook nog blijven slapen. tegen mij zei ze dat ze met een grote groep mensen ging stappen, en dat ze 'ergens' een slaapplaats wel kon regelen. ook vond ze hem ook nog erg gezellig..... ook wil ze nu ineens direct op kamers. voor dat kamp wou ze dat niet

tegenover mij heeft ze niets gezegd over hoe het contact was met die jongen. ze zei alleen datgene van zijn karakter. ik weet me nu even geen raad meer... ik heb gisteren nog gevraagd of het het heel eerlijk wou zeggen als ze iemand tegenkwam die haar heel leuk lijkt. dat wou ze wel. maar waarom zegt ze dan nix over die jongen.... ze liegt nu gewoon tegen mij door te zeggen dat er helemaal geen leuke jongens waren op dat kamp. wat moet ik nu?
Carpe Noctem
pi_30321048
uitmaken voor ze je nog meer bedriegt :/
lekker stoken ^O^
pi_30321081
het is de leeftijd......
eeerst uitrazen voor je een serieuze relatie begint voorkomt zoveel ellende.
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:55:37 #4
106587 roadronner
compesce mentem
pi_30321107
ze is twintig trouwens, en ze heeft zich al aardig 'misdragen' om het zo maar te noemen. dat zegt ze zelf althans, en dan moet je haar maar geloven, ofniet?
Carpe Noctem
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:58:01 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30321185
lullig... je kan er niets over zeggen want dan weet zij dat jij in haar logs hebt lopen neuzen...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:58:43 #6
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_30321208
ik denk dat je 't kan schudden
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:59:27 #7
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30321236
chatlogs nakijken is ook weer zo... wantrouwend he.. in dit geval niet helemaal onterecht misschien, maar als je niets gevonden had, had je het haar dan verteld?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_30321269
vriend en je huidige vriendin (serieus topic)

vorig topic.niet geheel onbelangrijk gezien het een soortgelijke situatie haast is!
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:01:47 #9
106587 roadronner
compesce mentem
pi_30321312
ik vond dat ik wel een reden had om die dingen door te lezen... normaal is ze nooit zo afstandelijk. normaal wordt ze niet boos als ik eerder langskom dan verwacht, ze is dan juist blij. maar goed, als ik niks gevonden had dan zou ik het alsnog zeggen omdat zij geen geldige verklaring voor haar aparte gedrag heeft gegeven. gisteravond mocht ik niet bij haar komen omdat ze druk en moe was. waarom typt ze dan op msn tegen die jongen dat ze vanavond "lekker zou gaan nixen" ?
Carpe Noctem
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:02:23 #10
13250 Lod
Sapere aude!
pi_30321330
is het ook dezelfde vriendin?
uitmaken, uithuilen, uitzuipen en morgen gezond weer op.
GNU Terry Pratchett
pi_30321332
quote:
op dinsdag 6 september 2005 14:58 schreef copycat het volgende:
lullig... je kan er niets over zeggen want dan weet zij dat jij in haar logs hebt lopen neuzen...
vertrouwen komt van 2 kanten lijkt me. beidden hebben een soort eed afgelegd dat ze alles eerlijk aan mekaar zouden vertellen, ook als de een gevoelens zou hebben voor een ander.
daarnaast, waarom zou je niet op onderzoek gaan als je het sterke vermoeden hebt dat ze iets verbergt?
Islam=facisme
pi_30321348
herkenbaar!

sorry kerel maar het is slechts nog een kwestie van dagen!
pi_30321362
het lijkt me wel redelijk duidelijk. niks zeggen lijkt me ook geen optie, dan weet ze maar dat je in haar logs hebt lopen neuzen. jij weet ook dat zij met een andere jongen in bed hebt geslapen die ze blijkbaar lekker vindt.

je kan er toch moeilijk mee blijven lopen tot je een keer harde bewijzen hebt, over een paar maanden of een jaar of misschien wel nooit. en ondertussen gewoon doen of er niks aan de hand is. alsof je dat zou volhouden.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:03:45 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30321372
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:02 schreef darkdancer het volgende:

vertrouwen komt van 2 kanten lijkt me. beidden hebben een soort eed afgelegd dat ze alles eerlijk aan mekaar zouden vertellen, ook als de een gevoelens zou hebben voor een ander.
daarnaast, waarom zou je niet op onderzoek gaan als je het sterke vermoeden hebt dat ze iets verbergt?
ik kan het ergens ook wel begrijpen, daar niet van.
maar probleem is dat als hij het aankaart, de nadruk komt te liggen op het feit dat hij in haar privézaken heeft lopen snuffelen.
en, zoals ik het allemaal lees, zou dat voor haar een hele mooie uitweg uit deze relatie kunnen zijn...
pi_30321381
ik vind haar gedrag helemaal niet vreemd...ze heeft zich gerealiseerd dat er nog meer vissen in de zee zijn.
en over die msn post: dat zegt ze natuurlijk omdat die gast niet weet dat ze een vriend heeft.

je kan beter beginnen met loslaten, want die is niet meer te houden.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:04:01 #16
106587 roadronner
compesce mentem
pi_30321382
het is dezelfde vriendin als in mijn vorige topic ja ......
Carpe Noctem
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:04:12 #17
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30321389
confronteer dr maar zou ik zeggen, beste kans dat ze het uitmaakt, misschien zelfs wel met het excuus dat je in dr logs hebt zitten lezen, maar dan weet jij wel beter, niet? kan je net zo goed groothartig zijn en haar dat excuus geven
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:04:16 #18
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30321392
sorry maar ik denk dat er niet veel hoop is, ze begint een nieuwe studie, nieuwe levensfase met nieuwe mensen...en haar gedrag jegens jou is al een duidelijke vingerwijzing dat ze je momenteel meer als ballast ziet...ik zou zeggen; houd de eer aan jezelf (is moeilijk ik weet het) maar het is overduidelijk dat dit een aflopende zaak is. sterkte.

20 is nog piepjong btw
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:06:05 #19
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30321454
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:03 schreef copycat het volgende:
en, zoals ik het allemaal lees, zou dat voor haar een hele mooie uitweg uit deze relatie kunnen zijn...
great minds enzo..
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:07:47 #20
106587 roadronner
compesce mentem
pi_30321513
ik ben er ook bang voor dat zij dat als excuus aan gaat voeren ja. maar ik speel liever open kaart dan dat ik wacht en er via haar chatlogs achter moet komen dat ze vreemdgaat...
Carpe Noctem
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:08:24 #21
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_30321531
dit wat ik nu ga zeggen is dus echt serieus:

wtf kan jou het schelen dat je in die chatlogs heb gekeken????
je vriendin is een hele grote hoer!!!!
na 1week al bij iemand in bed liggen terwijl je al een relatie heb
ik begrijp niet dat je zo rustig kan blijven!

ik had haar allang elke hoek van de kamer laten zien!

Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_30321540
dan ziet ze het maar als een uitweg uit de relatie... als ze weg wil doet ze het toch wel, je kan haar trouwens ook best confronteren met je vermoedens dat ze het mooi aangrijpt als reden om het uit te maken terwijl ze dat naar alle waarschijnlijkheid toch wel van plan was.

maar uitmaken doet ze, als ze dat wil, toch wel dus daarvoor maakt het ook niet uit.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_30321542
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:07 schreef roadronner het volgende:
ik ben er ook bang voor dat zij dat als excuus aan gaat voeren ja. maar ik speel liever open kaart dan dat ik wacht en er via haar chatlogs achter moet komen dat ze vreemdgaat...
het maakt niet echt meer uit of ze nou vreemdgaat of niet.
uit haar gedrag blijkt overduidelijk dat ze vrij wil zijn.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:09:02 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30321545
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:01 schreef roadronner het volgende:
gisteravond mocht ik niet bij haar komen omdat ze druk en moe was. waarom typt ze dan op msn tegen die jongen dat ze vanavond "lekker zou gaan nixen" ?
euh...omdat ze geen zin in je heeft? en ondertussen een verkapte uitnodiging naar hem...

1 woord; kappen!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:10:22 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30321586
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:08 schreef cinnamongirl het volgende:

het maakt niet echt meer uit of ze nou vreemdgaat of niet.
uit haar gedrag blijkt overduidelijk dat ze vrij wil zijn.
inderdaad.

jammer maar helaas, ts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')