okee een lang verhaal wordt dit, maar het volgende is het probleem
mijn vriendin heeft introductieweek gehad. vorige week vrijdag kwam ze na 5 dagen weer thuis. tussendoor hebben we veel telefonisch contact gehad, ze zei dat ze het absoluut niet moeilijk vond om mij trouw te blijven. goed, daar ga je dan maar vanuit, vertrouwen moet je in elkaar hebben, nietwaar?
vrijdag komt ze dus thuis. doodmoe, 1 uur geslapen de nacht ervoor. prima, kan ik inkomen, die introkampen zijn altijd leuk
![]()
voor zaterdag afgesproken om uit te gaan savonds. ik zou naar haar toe komen savonds, een filmpje kijken en dan stappen met nog 2 mensen (dr zus + een vriend). kom ik daar, vindt ze dat ik te vroeg gekomen ben en dat ze nog allemaal dingen moest doen... ow, okee? sorry dan?
zondagochtend, wakker geworden na het uitgaan, zegt ze zo dat ze savonds nog het een en ander moest voorbereiden voor haar eerste schooldag, en dat ze wat druk was. dus ik zou maar een beetje op tijd naar huis gaan. huh? normaal gesproken vindt ze het heerlijk als ik bij haar blijf. maar goed, als zij liever wat rust aan dr hoofd heeft, dan kan dat. zeker na zon intensief introkamp.
maandag... haar eerste schooldag. afgesproken om eind van de middag, als ze weer thuiskomt, dat ik naar haar toe zou komen. dan haakt ze af. eerst zou ik nog wat later komen, en niet gelijk als zij thuis was. vervolgens hoefde ik helemaal niet meer langs tekomen omdat ze erg moe was en omdatze druk bezig moest voor school. vaag
en nu komt het. ik vertrouwde het allemaal niet zo heel erg, ze vertelde dat ze tijdens het kamp een jongen m. had ontmoet, die qua karakter helemaal overeenkwam met haar karakter (net zo lomp soms). hij begon met een zin, en zij wist al precies wat ie ging zeggen. ze verzekerde mij dat ze niet is vreemdgegaan maar toch...
omdat ik het niet vertrouwde heb ik de chatlogs van de msn-gesprekken doorgenomen tussen haar en die m. watblijkt? ze smst met die jongen, ze hebben de laatste nacht bij elkaar in 1 bed gelegen, ze meldde hem dat hij errug lekker was (dit zei ze letterlijk), ze wil met hem stappen binnenkort en er ook nog blijven slapen. tegen mij zei ze dat ze met een grote groep mensen ging stappen, en dat ze 'ergens' een slaapplaats wel kon regelen. ook vond ze hem ook nog erg gezellig..... ook wil ze nu ineens direct op kamers. voor dat kamp wou ze dat niet
![]()
tegenover mij heeft ze niets gezegd over hoe het contact was met die jongen. ze zei alleen datgene van zijn karakter. ik weet me nu even geen raad meer... ik heb gisteren nog gevraagd of het het heel eerlijk wou zeggen als ze iemand tegenkwam die haar heel leuk lijkt. dat wou ze wel. maar waarom zegt ze dan nix over die jongen.... ze liegt nu gewoon tegen mij door te zeggen dat er helemaal geen leuke jongens waren op dat kamp. wat moet ik nu?