abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31510900
Kan de topictitel van Doc niet alsnog op de Talpa-discussie worden geplakt. Die dekt de lading van de discussie een stuk beter.
pi_31511002
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:55 schreef Biertjuhhhh het volgende:
kan iemand even mijn OP bij het nieuwe Roda Topic veranderen, heb iets fout gedaan geloof ik , want ik zie alleen maar links staan
Ik zal er even naar kijken.
That's all folks!
pi_31511033
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik zal er even naar kijken.
Thx, en ik zou graag de link naar het vorige topic er nog in willen hebben als dat kan
ik zal wel de link ofzo verkeerd hebben getypt??
pi_31511116
Gefixt!
That's all folks!
pi_31513073
GROEP E

AS ROMA

De nummer 8 van de Serie A van vorig seizoen plaatste zich dankzij de plek in de finale van de Coppa Italia voor Europees voetbal. Het kon niet verhinderen dat de Romeinen, een jaar eerder nog tweede, een glansloos seizoen doormaakten. Bovendien speelde het grote verloop onder de trainers ook niet echt een gunstige rol. Dit seizoen hoopt men dat alles anders wordt. Met Luciano Spalletti kwam er een nieuwe trainer, die vorig seizoen met Udinese zelfs Champions League-voetbal haalde. Hij moet in staat worden geacht Roma weer op de rails te krijgen. Dit seizoen is de jonge Gianluca Curci de vaste doelman, terwijl achterin met Cesare Bovo, Cristian Chivu, Leandro Cufré, Samuel Kuffour, Philippe Mexès en Christian Panucci ook genoeg kwaliteit voorradig is. Op het middenveld wisselen gevestigde namen uit de Serie A, zoals Olivier Dacourt, Mancini, Simone Perrotta en Rodrigo Taddei, de jonge talenten, in de persoon van Alberto Aquilani, Daniele De Rossi en Houssine Khaja, elkaar af. Voorin kan Spalletti putten uit toppers als Antonio Cassano, Vincenzo Montella, Shabani Nonda en Francesco Totti. Laatstgenoemde is nog altijd de grote vedette. Wellicht kan de UEFA Cup een mooi podium vormen voor deze ploeg in de jacht naar eerherstel.

FC BASEL

De kampioen van Zwitserland, die al enkele jaren daar de baas is. Bovendien liet het team zich ook Europees al regelmatig goed zien. Niet zo vreemd, want trainer Christian Gross kan kiezen uit voldoende spelers met kwaliteiten. Zo is Pascal Zuberbühler al jaren één van de beste Zwitserse keepers, zijn Murat Yakin, Patrick Müller, Bruno Berner en David Degen ook internationals en zijn de buitenlanders ook vaak van meerwaarde. De Australische middenvelders Scott Chipperfield, Mile Sterjovski en Ivan Ergic bijvoorbeeld of de Kroatische aanvaller Mladen Petric. De opvallendste spelers zijn echter vaak de Argentijnen. Middenvelder Matías Delgado en de aanvallers César Carignano en Julio Hernán Rossi worden in Basel op handen gedragen en zullen in deze competitie graag willen tonen waarom.

RODE STER BELGRADO

De club die in eigen land bekend staat als Crvena Zvezda moest vorig seizoen de titel aan Partizan laten. Wellicht dat deelname aan dit toernooi en een leuke stunt daarin die pijn iets kan verzachten. Rode Ster wordt tegenwoordig getraind door de Italiaanse ex-goalie Walter Zenga, die zijn beste spelers heeft in Ardian Djokaj, Aleksandar Lukovic, Dusan Basta, Marko Perovic, Dragan Mladenovic en Nikola Zigic. Een kleine domper was wel het vertrek van Zigic’ maatje, Marko Pantelic, in de spits. De boomlange Zigic vormde een goed koppel met deze beweeglijke spits. Veel zal nu in aanvallende zin op zijn schouders komen te liggen.

RC STRASBOURG

Racing Club Strasbourg werd vorig seizoen elfde in de Franse Ligue 1. De deelname aan de UEFA Cup komt echter voort uit de winst van de Coupe de la Ligue. Eenmaal in de UEFA Cup zal Strasbourg zeker de poulefase willen behalen, waarbij trainer Jacky Duguépéroux vooral gokt op de doeltreffendheid van laatbloeier Mickaël Pagis. Ook doelman Stéphane Cassard, linksback Arthur Boka, de Zweedse middenveldbroers Pontus en Alexander Farnerud, verdedigende middenvelder Pascal Johansen uit Denemarken en linksbuiten Ulrich Le Pen zijn belangrijke schakels in het elftal van Strasbourg.

TROMSÖ IL

Tromsø werd vorig jaar vierde in de Noorse competitie en is vermoedelijk al blij met de plaatsing voor de poulefase. De Noren lijken de zwakste deelnemer in deze poule, maar wellicht zit er een stuntje in. Dit zal voor de équipe van Steinar Nilsen vooral moeten gebeuren dankzij spits Ole Martin Årst, die enkele seizoenen in België speelde. Er is ook inbreng van buiten Noorwegen, in de vorm van de Canadezen Lars Hirschfeld, Patrice Bernier en Stephan Ademolu. In de persoon van Karim Essediri is er zelfs een Tunesiër aangespoeld, terwijl de Hongaarse verdediger Tamás Szekeres ook een zeer belangrijke rol vervult.

Voor in het topic.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 17 oktober 2005 @ 17:02:42 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31513775
Staat erbij.

[ Bericht 61% gewijzigd door golfer op 17-10-2005 17:09:33 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 oktober 2005 @ 17:29:10 #182
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31514151
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:02 schreef golfer het volgende:
Staat erbij.
je hebt mail
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 17 oktober 2005 @ 17:35:17 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31514260
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:29 schreef Doc het volgende:

je hebt mail
gelezen en beantwoord
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 17 oktober 2005 @ 17:38:29 #184
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31514311
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:42 schreef Doc het volgende:

[..]

Ach, het is een beetje lafjes en not-done om als je al in een topic van een serie gepost hebt zelf een nieuw topic te openen omdat de titel je niet bevalt - en als dergelijke gedrag ook nog beloond wordt door de mods is dat een beetje jammer. Maar goed, SCH laat z'n ware aard eens zien ...
Man wees blij dat 'jouw' topic dicht is

Die topics zijn werkelijk te dramatisch voor woorden, de twee grootste zeiksnorren van fok in een wellus-nietus spelletje.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 oktober 2005 @ 18:23:06 #185
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31515212
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:38 schreef popolon het volgende:

[..]

Man wees blij dat 'jouw' topic dicht is

Die topics zijn werkelijk te dramatisch voor woorden, de twee grootste zeiksnorren van fok in een wellus-nietus spelletje.

En ondertussen zijn ze beiden ervan overtuigd dat het aan "de ander" (lees: met wie ze dan ook discussieëren) ligt dat ze zo door zeiken

Het lijkt wel ofze zelf de enige te zijn die dat niet zien ...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 oktober 2005 @ 18:24:22 #186
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31515236
Overigens: -Vaduz- en golfer, beiden bedankt voor de reactie (resp. in dit topic en in de mail)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 oktober 2005 @ 18:31:50 #187
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31515382
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:07 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Maar wat is jouw probleem? Kun je een discussie niet aan ofzo?
Absoluut niet inhoudelijk - puur een persoonlijke aanval - en al met al vergaat je de lust om te discussieëren. Lijkt me niet de bedoeling op een forum ...

Kan daar ook op gemodereerd worden?

Ja, het was een reactie op de opmerking "wat ben jij zielig" maar dat was dan óók een reactie was op een persoonlijke aanval.
pi_31515566
We kunnen het wel vaker aangeven natuurlijk. Ik ben zelf ook niet van die persoonlijke aanvallen. Vind ik een vorm van zwakte.
That's all folks!
pi_31520870
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:24 schreef Doc het volgende:
Overigens: -Vaduz- en golfer, beiden bedankt voor de reactie (resp. in dit topic en in de mail)
pi_31520981
Ik vind de hele gang van zaken nogal vervelend.

Ik zie niet in waarom mijn posts over hem ge-edit moet worden, als hij het werk van anderen belachelijk maakt. Misschien kan dat van hem dan ook even gewist worden waarin hij het heeft over ver-pissen en dergelijke.

Dat hij ook nog klaagt over het feit dat zijn topic dicht ging, is hilarisch maar daar heeft hij dan tenminste nog ongelijk in gekregen. Hij mag dan oud-VBL-moderator zijn, het zou prettig zijn als hij ook gewoon als ieder wordt behandeld
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:13:10 #191
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31522332
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:21 schreef SCH het volgende:
Ik vind de hele gang van zaken nogal vervelend.

Ik zie niet in waarom mijn posts over hem ge-edit moet worden, als hij het werk van anderen belachelijk maakt. Misschien kan dat van hem dan ook even gewist worden waarin hij het heeft over ver-pissen en dergelijke.

Dat hij ook nog klaagt over het feit dat zijn topic dicht ging, is hilarisch maar daar heeft hij dan tenminste nog ongelijk in gekregen. Hij mag dan oud-VBL-moderator zijn, het zou prettig zijn als hij ook gewoon als ieder wordt behandeld
Doc heeft het nergens in de betreffende discussie gehad over het belachelijk maken of kleineren van iemands werk. Die heeft zich, in tegenstelling tot jou, gehouden bij zaken die te maken hadden met de discussie. Zijn opmerking over een ver-piswedstrijd is zijn personlijke observatie van het gedoe tussen jou en Calvobbes. Overigens een observatie die door erg veel andere users gedeeld wordt.

Het begint wat irritant te worden dat jij, als je het in een discussie wat lastig krijgt, er altijd persoonlijke zaken en aanvallen bij moet halen en het op de persoon gaat spelen.
(Zie ook jouw in sub geplaatste opmerkingen tussendoor in bepaalde discussies)

Valt niet alleen in dat topic op, maar die stijl van discussiëren hanteer je ook elders op het forum.
Het zou jou sieren eens de hand in eigen boezem te steken en bij jezelf te rade te gaan of je op deze manier wilt doorgaan met posten.

Doc wordt verder net als elke user behandeld en het feit dat hij ex-mod is heeft daar niets mee te maken en daar vraagt hij ook niet om.
Het is dat ik er vanmorgen niet online was, maar ik had onherroepelijk jouw topic gesloten en het eerst geopende topic open gehouden (desnoods met een aaangepast TT).

Je steun voor je eigen standpunt zoeken in Hools vind ik echt beneden alle peil en siert je niet.
Poef.....gone! ©golfer
pi_31522594
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 00:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Het is dat ik er vanmorgen niet online was, maar ik had onherroepelijk jouw topic gesloten en het eerst geopende topic open gehouden (desnoods met een aaangepast TT).
Dat was ook mijn idee (TT dan wel aanpassen) als ik oplettender was geweest, ik dacht dat de topics op hetzelfde moment waren geopend.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:28:21 #193
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31522661
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Je was eerder Doc, maar omdat er al een 6-tal posts in SCH zijn topic waren gedaan en die van jou nog droogstond heb ik de jouwe gesloten. Het heeft niks met jou te maken. De titel van SCH vind ik overigens beter, meer ontopic. Al zit er in de jouwe een kern van waarheid natuurlijk.
even buiten discussie, de eerste blijft toch gewoon open anders wordt t een race om wie de meeste posts maakt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31522706
Bij deze kan ik, om misverstanden te voorkomen, je gelijkgeven Eend. Deze lijn hanteren lijkt me het beste. De TT kan dan altijd nog aangepast worden later.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:32:11 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31522742
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij deze kan ik, om misverstanden te voorkomen, je gelijkgeven Eend. Deze lijn hanteren lijkt me het beste. De TT kan dan altijd nog aangepast worden later.
die regel was er toch al min of meer

voor de rest heb k mn meing over de discussie tussen SCH en Calv al eens gegeven, tis als schakers die hun zetten herhalen, bij schaken mag dat niet eens
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:32:50 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31522754
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Al doende leert men.
En mods zijn soms net mensen met (heel soms) een verkeerde inschatting maken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_31522780
Die regel was er al min of meer ja, maar die nu herhalen kan zeker geen kwaad. (ook voor mezelf niet)
That's all folks!
pi_31525193
Kone vs Kalou

@ Golfer.

Waarom moet dit topic meteen dicht, het is toch leuk om er een levendige discussie van te maken als het op niveau blijft?
Yeah baby Yeah!
pi_31525207
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 03:32 schreef Elgigante het volgende:
Kone vs Kalou

@ Golfer.

Waarom moet dit topic meteen dicht, het is toch leuk om er een levendige discussie van te maken als het op niveau blijft?
Ik weet het wel. TS heet geen Tong of SCH en golfert doet graag persoonlijk
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 03:42:44 #200
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31525244
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 03:35 schreef cultheld het volgende:

Ik weet het wel. TS heet geen Tong of SCH en golfert doet graag persoonlijk
Topic is dicht omdat het vergelijken van spelers kansloze topics oplevert.

Geen 1 vergelijking kan een vergelijking doorstaan.
Of echt discusiewaardig zijn.

Wat ik al in mijn sluitpost schreef: zwart versus wit, Cruijff versus Keizer enzovoort...

Wat is de discussie-waarde?

[ Bericht 6% gewijzigd door golfer op 18-10-2005 03:50:10 ]
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')