abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31511452
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:17 schreef MaxPower het volgende:

Het is een discussieforum. Tot nu toe ben je niet met overtuigend bewijs gekomen dat het geen menselijke fout was.
En jij bent ook niet met overtuigend bewijs gekomen dat het WEL een menselijke fout was.
Niks wijst erop dat het een foutje van een redacteur was.

Ik houd zolang er nog weinig informatie is nog alle mogelijkheden open en probeer niet de schuld op één iemand af te schuiven.
pi_31511473
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:45 schreef Doc het volgende:
SCH en Calv, veel succes met jullie "ik ben dé insider" ver-pis wedstrijd.
edit
quote:
Opdat jullie weer even veel arrogantie en gebrek aan zelfkritiek kunnen verdragen als in de vorige topics
Zoek anders arrogantie even op in het woordenboek en kijk eens in de spiegel
quote:
(en SCH, wat een laffe actie ... deel #5 was met exact dezelfde post geopend en daar had je geen mnoeite mee ...)
Je titel was stom en blijkbaar vond de moderatie dat ook

[ Bericht 7% gewijzigd door golfer op 17-10-2005 17:32:22 (privé-info verwijderd) ]
pi_31511518
Zeurende discussies horen er zeker gewoon bij, maar ik heb het gevoel dat er wel erg veel herhaald wordt in deze. Of zit ik mis?

Graag weer ontopic verder.
That's all folks!
pi_31511527
Maar calvobbes, het is toch helemaal niet erg dat het een menselijke fout was. Het kan inderdaad overal gebeuren, zoals je zegt. Ik vond het alleen wat knullig dat ze het niet meteen recht hebben gezet maar jij vindt dat wel best, so be it.
pi_31511564
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeurende discussies horen er zeker gewoon bij, maar ik heb het gevoel dat er wel erg veel herhaald wordt in deze. Of zit ik mis?
Dat is soms blijkbaar nodig om tot iets te komen. Beetje hypocriet van zo'n Doc om daar over te klagen, als je zijn repeterende Marco van Basten orgasme topics hebt gevolgd.
pi_31511774
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:23 schreef SCH het volgende:
Maar calvobbes, het is toch helemaal niet erg dat het een menselijke fout was.
Nee vind ik niet. Maar jij en anderen blazen het meteen weer op. En dat vind ik zwaar overdreven.

En nee ik vind ik het ook niet best dat ze het niet meteen recht hebben gezet. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze niet meteen wisten dat er iets fout zat, en wat dat dan was. Niemand verwacht dat er een dergelijke fout in een samenvatting zit en voordat je die fout kunt herstellen moet je dan ook zeker weten dat je die fout hebt gemaakt en zorgen dat er een oplossing voor komt.
Dat kan niet ala minute. Maar goed, dat heb ik je ook al een stuk of drie keer verteld.....
pi_31511855
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:33 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee vind ik niet. Maar jij en anderen blazen het meteen weer op. En dat vind ik zwaar overdreven.
Ik vind dat wel meevallen. Dat het een wat langere discussie wordt heeft toch ook echt met jouw manier van reageren te maken. Ik zie niet in waar ik het opblaas. Ik vond het een blunder maar dat kan gebeuren en over de manier van reageren in de uitzending zijn we het op detail oneens. Dat is alles.

Je wekt ook echt de indruk dat je heel verwoed en heftig die zender wil verdedigen waarbij je mij zelfs verleidt om mijn werkervaring erbij te halen omdat jij claimt er als enige een beetje kijk op te hebben. Je kan het zelf ook gewoon bij de zaak houden.
pi_31511932
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:37 schreef SCH het volgende:

Ik vind dat wel meevallen. Dat het een wat langere discussie wordt heeft toch ook echt met jouw manier van reageren te maken. Ik zie niet in waar ik het opblaas.
Je blijft er maar over doorgaan.
Telkens weer zeggen dat het een enorme blunder is, telkens weer klagen dat het niet meteen na de samenvatting hersteld werd.
Die mening mag je hebben. Maar sta dan ook eens open voor een uitleg over hoe het gebeurd kan zijn. En dat is niet het geval.
En mijn manier is alleen maar een reactie op de manier van reageren van anderen. Als anderen eens een keer mijn uitleg accepteren en niet door blijven gaan met klagen over hetzelfde, dan zal ik ook niet doorgaan met uitleggen wat er gebeurd kan zijn.
quote:
Je wekt ook echt de indruk dat je heel verwoed en heftig die zender wil verdedigen
En zoals ik ook al eerder zei, jij en anderen wekken ook echt de druk dat jullie de zender voor elk foutje willen affikken.
  maandag 17 oktober 2005 @ 15:08:45 #34
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_31512281
ik heb dus gister de wedstrijden gemist, ik heb niks gezien van het voetbalweekend, iemand een idee waar ik de goals kan bekijken?
pi_31513710
Wel mooi, hoe ze gisteren weer erg knap 4 duels konden uitbouwen tot anderhalf uur!

Maar nog over zaterdag: die fijne minachting ook. Tan: Ja, er zijn nog wat beelden, die we u niet wilden onthouden. Alsof het nergens over ging.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31514359
Wat een dicussie ,maar als ik een keuze mag hebben en waarom niet niet neig ik toch richting SCH, hoewel ze beide wel erg gelijk willen hebben,maar Calvobbes wil mij veel teveel recht breien wat krom is, en daarbij schrijft hij ook te vaak dat we er geen verstand van hebben(vrij vertaald)
zouden al die mederwerkers van Talpa dat doen????
dat verklaart een hoop
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_31514431
Volgens mij was dat een voorwaarde bij het solliciteren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31514674
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij was dat een voorwaarde bij het solliciteren.
  maandag 17 oktober 2005 @ 17:59:23 #39
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31514723
Ik kan het dan niet op tv zien, de online versie begon heel veelbelovend.

Ondertussen is de livestream vaker niet dan wel online, de wedstrijden en samenvattingen zijn niet (meer) online te bekijken. Dit werd wel vantevoren aangekondigd: 'Bekijk alles achteraf en online!!!!'

Dit alles om de stoffige BB-kijkers tevreden te houden? Is het bandbreedte tekort?

Al met al heb ik het bijltje er maar bij neergelegd en doe de moeite niet eens om het nog te volgen.

Moet erbij zeggen dat de NOS ook geen live online mogelijkheden had, beide een dikke onvoldoende qua internet media dus.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_31514774
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:41 schreef maril het volgende:

daarbij schrijft hij ook te vaak dat we er geen verstand van hebben(vrij vertaald)
Als ik tegen jou ga zeggen dat ze zeehondjes op een diervriendelijke manier doodknuppelen heb ik daar toch ook minder verstand van dan jij?
En dan zul jij mij waarschijnlijk ook wel uitleggen waarom ik ongelijk heb.

daarbij ga ik ervanuit dat jij je wel enigs verdiept hebt in hoe zeehondjes worden doodgeknuppeld.
pi_31514820
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:03 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als ik tegen jou ga zeggen dat ze zeehondjes op een diervriendelijke manier doodknuppelen heb ik daar toch ook minder verstand van dan jij?

daarbij ga ik ervanuit dat jij je wel enigs verdiept hebt in hoe zeehondjes worden doodgeknuppeld.
gossie wat ben jij zielig
pi_31514872
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:04 schreef maril het volgende:

gossie wat ben jij zielig
Nou ontzettend

Maar wat is jouw probleem? Kun je een discussie niet aan ofzo?
  maandag 17 oktober 2005 @ 18:08:09 #43
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_31514886
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:03 schreef calvobbes het volgende:

[..]

had jij de afgelopen 2 dagen niets beters te doen?
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_31514926
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:08 schreef fanneke het volgende:

had jij de afgelopen 2 dagen niets beters te doen?
Jawel hoor. Ik heb zat andere dingen gedaan.
Maar wat wil je hiermee zeggen? Dit is een discussie forum. Mag je hier geen discussie voeren ofzo?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 oktober 2005 @ 18:28:11 #45
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31515309
...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31515332
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:59 schreef popolon het volgende:
Ik kan het dan niet op tv zien, de online versie begon heel veelbelovend.

Ondertussen is de livestream vaker niet dan wel online, de wedstrijden en samenvattingen zijn niet (meer) online te bekijken. Dit werd wel vantevoren aangekondigd: 'Bekijk alles achteraf en online!!!!'

Dit alles om de stoffige BB-kijkers tevreden te houden? Is het bandbreedte tekort?

Al met al heb ik het bijltje er maar bij neergelegd en doe de moeite niet eens om het nog te volgen.

Moet erbij zeggen dat de NOS ook geen live online mogelijkheden had, beide een dikke onvoldoende qua internet media dus.
Ik heb de wedstrijden van zaterdagavond zondag overdag gekeken via de talpa-site. Was prima kwaliteit, behalve dat ik het beeld niet fullscreen kreeg. Misschien ligt het eraan dat ze maar 24 uur de rechten hebben ofzo?
  maandag 17 oktober 2005 @ 18:56:13 #47
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31515845
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:29 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijden van zaterdagavond zondag overdag gekeken via de talpa-site. Was prima kwaliteit, behalve dat ik het beeld niet fullscreen kreeg. Misschien ligt het eraan dat ze maar 24 uur de rechten hebben ofzo?
Ik heb geen flauw idee, maar de 'live link' is vaker niet dan wel werkend.

En dan zetten ze Cafe de Sport wel online , echt wat een drap, mieter die vervelende Spijkerman eruit en je hebt misschien nog een aardig programma.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_31515867
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:07 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nou ontzettend

Maar wat is jouw probleem? Kun je een discussie niet aan ofzo?
met iemand die een plank voor zijn kop heeft???zonde van mijn energie
  maandag 17 oktober 2005 @ 19:06:35 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31516061
Kan er vanaf nu weer inhoudelijk gediscussieert worden hier, zonder persoonlijke aanvallen te plaatsen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31516566
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:57 schreef maril het volgende:

zonde van mijn energie
Dan negeer je het toch gewoon lekker

Je hoeft niet mee te doen aan een discussie hoor
Als je het echt zo erg vind, dan blijf je er toch lekker buiten. En laat anderen gewoon een discussie voeren als ze dat willen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')