En jij bent ook niet met overtuigend bewijs gekomen dat het WEL een menselijke fout was.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:17 schreef MaxPower het volgende:
Het is een discussieforum. Tot nu toe ben je niet met overtuigend bewijs gekomen dat het geen menselijke fout was.
editquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:45 schreef Doc het volgende:
SCH en Calv, veel succes met jullie "ik ben dé insider" ver-pis wedstrijd.
Zoek anders arrogantie even op in het woordenboek en kijk eens in de spiegelquote:Opdat jullie weer even veel arrogantie en gebrek aan zelfkritiek kunnen verdragen als in de vorige topics
Je titel was stom en blijkbaar vond de moderatie dat ookquote:(en SCH, wat een laffe actie ... deel #5 was met exact dezelfde post geopend en daar had je geen mnoeite mee ...)
Dat is soms blijkbaar nodig om tot iets te komen. Beetje hypocriet van zo'n Doc om daar over te klagen, als je zijn repeterende Marco van Basten orgasme topics hebt gevolgd.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeurende discussies horen er zeker gewoon bij, maar ik heb het gevoel dat er wel erg veel herhaald wordt in deze. Of zit ik mis?
Nee vind ik niet. Maar jij en anderen blazen het meteen weer op. En dat vind ik zwaar overdreven.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:23 schreef SCH het volgende:
Maar calvobbes, het is toch helemaal niet erg dat het een menselijke fout was.
Ik vind dat wel meevallen. Dat het een wat langere discussie wordt heeft toch ook echt met jouw manier van reageren te maken. Ik zie niet in waar ik het opblaas. Ik vond het een blunder maar dat kan gebeuren en over de manier van reageren in de uitzending zijn we het op detail oneens. Dat is alles.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:33 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Maar jij en anderen blazen het meteen weer op. En dat vind ik zwaar overdreven.
Je blijft er maar over doorgaan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:37 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat wel meevallen. Dat het een wat langere discussie wordt heeft toch ook echt met jouw manier van reageren te maken. Ik zie niet in waar ik het opblaas.
En zoals ik ook al eerder zei, jij en anderen wekken ook echt de druk dat jullie de zender voor elk foutje willen affikken.quote:Je wekt ook echt de indruk dat je heel verwoed en heftig die zender wil verdedigen
quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij was dat een voorwaarde bij het solliciteren.
Als ik tegen jou ga zeggen dat ze zeehondjes op een diervriendelijke manier doodknuppelen heb ik daar toch ook minder verstand van dan jij?quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:41 schreef maril het volgende:
daarbij schrijft hij ook te vaak dat we er geen verstand van hebben(vrij vertaald)
gossie wat ben jij zieligquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:03 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als ik tegen jou ga zeggen dat ze zeehondjes op een diervriendelijke manier doodknuppelen heb ik daar toch ook minder verstand van dan jij?
En dan zul jij mij waarschijnlijk ook wel uitleggen waarom ik ongelijk heb.
daarbij ga ik ervanuit dat jij je wel enigs verdiept hebt in hoe zeehondjes worden doodgeknuppeld.
Nou ontzettendquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:04 schreef maril het volgende:
gossie wat ben jij zielig![]()
had jij de afgelopen 2 dagen niets beters te doen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:03 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als ik tegen jou ga zeggen dat ze zeehondjes op een diervriendelijke manier doodknuppelen heb ik daar toch ook minder verstand van dan jij?
En dan zul jij mij waarschijnlijk ook wel uitleggen waarom ik ongelijk heb.
daarbij ga ik ervanuit dat jij je wel enigs verdiept hebt in hoe zeehondjes worden doodgeknuppeld.
Jawel hoor. Ik heb zat andere dingen gedaan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:08 schreef fanneke het volgende:
had jij de afgelopen 2 dagen niets beters te doen?
Ik heb de wedstrijden van zaterdagavond zondag overdag gekeken via de talpa-site. Was prima kwaliteit, behalve dat ik het beeld niet fullscreen kreeg. Misschien ligt het eraan dat ze maar 24 uur de rechten hebben ofzo?quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:59 schreef popolon het volgende:
Ik kan het dan niet op tv zien, de online versie begon heel veelbelovend.
Ondertussen is de livestream vaker niet dan wel online, de wedstrijden en samenvattingen zijn niet (meer) online te bekijken. Dit werd wel vantevoren aangekondigd: 'Bekijk alles achteraf en online!!!!'
Dit alles om de stoffige BB-kijkers tevreden te houden? Is het bandbreedte tekort?
Al met al heb ik het bijltje er maar bij neergelegd en doe de moeite niet eens om het nog te volgen.
Moet erbij zeggen dat de NOS ook geen live online mogelijkheden had, beide een dikke onvoldoende qua internet media dus.
Ik heb geen flauw idee, maar de 'live link' is vaker niet dan wel werkend.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijden van zaterdagavond zondag overdag gekeken via de talpa-site. Was prima kwaliteit, behalve dat ik het beeld niet fullscreen kreeg. Misschien ligt het eraan dat ze maar 24 uur de rechten hebben ofzo?
met iemand die een plank voor zijn kop heeft???zonde van mijn energiequote:Op maandag 17 oktober 2005 18:07 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou ontzettend
Maar wat is jouw probleem? Kun je een discussie niet aan ofzo?
Dan negeer je het toch gewoon lekkerquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:57 schreef maril het volgende:
zonde van mijn energie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |