Zolang ie het nogal verborgen blijft doen kan ik het alleen maar verder in de gaten blijven houden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:17 schreef JeroenV het volgende:
Kan er wat gedaan worden aan het gespam van The_day_after?
Woont nog maar net in Amerika en zoekt al weer 'bewijzen' om een oorlog te startenquote:Op donderdag 22 september 2005 01:50 schreef popolon het volgende:
DG wenst mij dood.
Heb bewijs uitgeprint.
[afbeelding]
Je kunt hem ook verder gewoon negeren, dan gaat de lol er gauw genoeg voor hem vanaf.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kan Wonko niet lekker opzouten uit VBL? Dat ook zwakzinnigen een kans moeten krijgen is prima, maar het enige doel van dit figuur is het topic verpesten.
Ik wil gewoon zijn bron zien. Het blijft een discussie. Hij beweert wat en het is aan hem om het aan te tonen. Als ik hem zou negeren zou dat impliceren dat hij gelijk heeft, terwijl dat niet het geval is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt hem ook verder gewoon negeren, dan gaat de lol er gauw genoeg voor hem vanaf.
quote:Op zondag 25 september 2005 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank Eend, ik heb actie ondernomen. We hadden hem al in de peiling.
Dat zeg ik...das snel...quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Was al gebeurd volgens mij voordat je post hier stond.
Ik vroeg me al af wanneer je zou reagerenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat mij betreft wel, een uitzondering is gewenst omdat het anders helemaal een rommeltje wordt in het topic.
Ik draai de titels wel om,net zo makkelijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[1e ronde UEFA Cup] FC Baník - SC Heerenveen
Kan daar de titel van veranderd worden? Of moet er ook een return-topic voor geopend worden? Zelfde verhaal met het Feyenoord - Rapid Boekarest topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |