Er bestaat al een topic over in VBL,zal eens zoekenquote:Op zondag 18 september 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
Café de Sport, zit dat topic in FTR of in VBL?
vergeten?quote:
Inderdaad vergeten, ga het alsnog even in de OP verwerken.quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad vergeten, ga het alsnog even in de OP verwerken.
Dat mag je vinden.quote:Op maandag 19 september 2005 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Talpa [dl.4]: Wilfred aan de hoogste boom!!
VInd het maar een matige tt eigenlijk![]()
Hij mag de hoogste boom inklimmen, dat is toch geen doodsverwensing?quote:Op maandag 19 september 2005 22:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Dacht dat doodsverwensingen niet mochten op fok?
altijd lachen met jou...quote:Op maandag 19 september 2005 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij mag de hoogste boom inklimmen, dat is toch geen doodsverwensing?![]()
Nee, en je weet zelf ook best wel beter.quote:Op maandag 19 september 2005 22:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar wat is zegt is dus dat doodsverwensingen waarbij je het niet precies zegt maar iedereen begrijpt wat je bedoeld wel mogen? Iemand de grafk*nker wensen mag dus volgens jou beredenering ook?....
je mag gewoon voor altijd iedereen aan de hoogste boom wensen, bookmark dit topic maar gewoon. Einde discussiequote:Op maandag 19 september 2005 22:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Overigens voor de duidelijkheid, mijn punt gaat dus om consequentie. Als dezelfde titel maar ipv wilfred een willekeurige speler of trainer van welke club dan ook werd geopend. Dan was het WEL provocatief en weet ik veel wat. En is men er wel als de kippen bij om het te sluiten.
Nu betreft het "slechts" wilfred genee en gaat men hier flauwe grappen maken.. kinderachtig hoor..
quote:Op maandag 19 september 2005 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens, Robbie heeft wel een punt vind ik.
Verander het dan, Langoor.quote:Op maandag 19 september 2005 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens, Robbie heeft wel een punt vind ik.
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:50 schreef popolon het volgende:
DG wenst mij dood.
Heb bewijs uitgeprint.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |