En dan als laatste (4 posts achter elkaar
![]()
) nog wat foto's van de tuin. Het is trouwens niet mijn tuin, maar onze tuin (woon nog thuis
![]()
) al werk ik er wel redelijk veel in.
De winterjasmijn is bijna uitgebloeid. Ik ben nooit echt fan geweest van deze klimmer want hij breid ontzettend uit en alleen in de winter heeft hij 2 maanden 'bloemetje' maar goed.
![]()
Dit bolletje op stam (Laurier) heeft al best wat winters overleefd, en dat zonder bescherming. Hij staat niet echt op de wind, maar toch heeft hij de vorige winter -18 overleefd.
![]()
De vlinderstruik gaat weer uitlopen.
![]()
Roze uitloop van een zilver-grijze Euonymus.
![]()
Pieris, nog steeds in bloei.
![]()
Hier nog een leuk voorbeeldje van hoe sterk de natuur kan zijn. Deze knoflook ging uitlopen in de keuken dus heeft mijn moeder ze op een buitentafeltje gezet met de bedoeling ze nog wel is de planten. Resultaat 2 maanden later:
![]()
Ik hou jullie eigenlijk voor de gek met die ingezoomde foto's, want als je de tuin overziet is het nog maar een grauwe bedoeling.
![]()
En dat het 'werk' van vanmiddag tussen de sneeuwbuien door. Er stond een lelijk wit/groen plastic hekje (groen van de aanslag) Na behoorlijk wat gezeur is dat nu weggehaald, maar er moest natuurlijk wel wat voor in de plaats komen.
voor:
![]()
na"
![]()
Zo nou is het voorlopig weer klaar. Volgende foto's zullen zijn van opkomende pepers (hoop ik) en natuurlijk wil ik ook wel graag foto's van andere Fok!ers zien
Hoe zit het trouwens met je vochtprobleem aan de zijkant van je tuin Sorbootje?
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...