dat heb ik allang gedaanquote:Op donderdag 15 september 2005 15:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet m er nogsteeds uit tiefen.
Maar dit soort momenten zijn kostelijk!
Dat eruit tiefen kan best snel gaan.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:
Tja, wat moet, dat moet he *dr uit tieft*quote:Op donderdag 15 september 2005 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat eruit tiefen kan best snel gaan.
ik heb geen ideequote:Op donderdag 15 september 2005 15:49 schreef buzzer het volgende:
Onder welke kloon post hij momenteel hier ?
Wat zegt je gevoel?quote:Op donderdag 15 september 2005 15:49 schreef buzzer het volgende:
Onder welke kloon post hij momenteel hier ?
Ik gok tsunamiquote:
+1 leedvermaakquote:Op donderdag 15 september 2005 15:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou ja, daar valt natuurlijk over te twistenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb geen idee
geen vreemde topposter
Ja maar ik ben van mening dat wanneer je je ergens toe verbindt (zoals moderator worden) dat het een verplichting zou worden.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verplichte hobby.
Nee.
een hobby.
Anders moet je het niet doen.
Niks mis met wat gezonde geestelijke blokkadesquote:Op donderdag 15 september 2005 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ooo, die was ik even vergeten .![]()
Als je het niet meer leuk vind wel ja.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja maar ik ben van mening dat wanneer je je ergens toe verbindt (zoals moderator worden) dat het een verplichting zou worden.
Zolang je iets met plezier doet voelt het toch niet als verplichtingquote:Op donderdag 15 september 2005 15:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja maar ik ben van mening dat wanneer je je ergens toe verbindt (zoals moderator worden) dat het een verplichting zou worden.
Oh ja whateverquote:Op donderdag 15 september 2005 15:37 schreef Bengeltje het volgende:
Grinnik,"hij laat me hier fok!en"
Zolang je maar gelukkig bent Leonieke .
Zie, je moet niet zo'n oordeel over mij vellen want jullie maken er ook afspraken rond. Phille zou me bv nooit iets laten afsluiten als ik nog ergens bezig ben of zeggen: kom schat, het is 23u, doe maar alle venstertjes dicht.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Jullie bespreken dat soort dingen. Hier doen we eigenlijk gewoon wat we willen op dat gebied. Buiten de afspraak dat rond 23.00 de actieve vensters dichtgaan wordt daar eigenlijk nooit over gesproken. 'T zijn meer mededelingen... Oh, ik ben daar-en-daar mod geworden
.
Je blijft tenminste lekker happen.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh ja whatever
Ik zit hier idd niet constant als phille in de zetel naar tv zit te kijken.. Ik verkies dan idd om bij hem te zitten.
Als dat me een slecht lief maakt of een onderdanig mens... Laat het zo zijn, ik nestel me liever eens te meer tegen hem dan dat ik op een stoel naar een scherm zit te staren
En nou is hij WEER dood?quote:Op donderdag 15 september 2005 15:43 schreef Renesite het volgende:
AMD64 heeft een fietsongeluk gehad![]()
Fiets total loss
Is okay wijffie, maar de manier waarop je post (wellicht het Belgisch taalgebruik) laat het soms wat slaafs overkomen. En dan zit er iig achter dit scherm een 'haaibaai' die dat niet altijd kan laten lopenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh ja whatever
Ik zit hier idd niet constant als phille in de zetel naar tv zit te kijken.. Ik verkies dan idd om bij hem te zitten.
Als dat me een slecht lief maakt of een onderdanig mens... Laat het zo zijn, ik nestel me liever eens te meer tegen hem dan dat ik op een stoel naar een scherm zit te staren
Nee.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nou is hij WEER dood?Hoeveelste keer wordt dit? 18e of zo?
![]()
Of misschien gewoon ervaring van beide kanten dat zonder erover te praten zo'n dingen niet blijven werken.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
misschien een verschil tussen belgen en nederlanders.
Niet lullig bedoelt ofzo, maar het doen en laten enzo.
Ja, dat is ook zo.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Of misschien gewoon ervaring van beide kanten dat zonder erover te praten zo'n dingen niet blijven werken.
We zijn allebei operators geweest op irc-kanalen en weten allebei dat zo'n hobby opeens verandert in een 'verplichte hobby' en dat er dan wrijvingen komen.
Een ezel enzo...
Ja es, je bent een "haaibaai"quote:Op donderdag 15 september 2005 16:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Is okay wijffie, maar de manier waarop je post (wellicht het Belgisch taalgebruik) laat het soms wat slaafs overkomen. En dan zit er iig achter dit scherm een 'haaibaai' die dat niet altijd kan laten lopen. Wat Bengeltje al zei: Als jij er maar gelukkig mee bent
.
Mja tzal daar aan liggen... Als je ergens over praat en ergens afspraken over maakt, ben je slaafs.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Is okay wijffie, maar de manier waarop je post (wellicht het Belgisch taalgebruik) laat het soms wat slaafs overkomen. En dan zit er iig achter dit scherm een 'haaibaai' die dat niet altijd kan laten lopen. Wat Bengeltje al zei: Als jij er maar gelukkig mee bent
.
Er is niemand die zegt dat ik dingen af MOET sluiten, ik houd gewoon zelf de tijd in de gaten. Kleine nuance dus wat dat betreftquote:Op donderdag 15 september 2005 16:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zie, je moet niet zo'n oordeel over mij vellen want jullie maken er ook afspraken rond. Phille zou me bv nooit iets laten afsluiten als ik nog ergens bezig ben of zeggen: kom schat, het is 23u, doe maar alle venstertjes dicht.
Eigenlijk nogal hypocriet van jou om een oordeel over mij te vellen als je precies hetzelfde doet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |