Klopt.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat was Theo Maassen volgens mij.
Nee opzouten met die sukkel, tijd voor iemand met talent.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:25 schreef ondeugend het volgende:
Hij deed al wel een beetje inkakken met de laatste shows.
Even een paar jaar er tussenuit zal hem vast goed doen......als hij maar wel weer terugkomt !
Me too.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond ALLE shows leuk, dus erg jammer. Maar goed, zo gaat het in het leven.
Ik eigenlijk ook, ben bang dat de massa zijn sarcasme en absurdisme niet zo goed begreep... in die zin is het maar goed dat we gewoon doorgaan met de ontzettend leuke lariekoek van arie & sylvester of guido wijers.. dát zijn de meesterkomiekenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond ALLE shows leuk, dus erg jammer. Maar goed, zo gaat het in het leven.
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:21 schreef SunChaser het volgende:
En dan heb je mensen die je moeten laten weten dat ze Hans Teeuwen quotjes kennen, doen ze de stem ook nog na
Zeg !quote:Op donderdag 15 september 2005 18:44 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee opzouten met die sukkel, tijd voor iemand met talent.
Oh, ik was vorig jaar met iemand mee naar Guido Wijers, en dat was echt VRESELIJK slecht. Manmanman, er zijn er om minder gestenigd.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, ben bang dat de massa zijn sarcasme en absurdisme niet zo goed begreep... in die zin is het maar goed dat we gewoon doorgaan met de ontzettend leuke lariekoek van arie & sylvester of guido wijers.. dát zijn de meesterkomieken![]()
Toch wint ie sterk aan populariteit, en de door jou verheven Hans T. niet....quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh, ik was vorig jaar met iemand mee naar Guido Wijers, en dat was echt VRESELIJK slecht. Manmanman, er zijn er om minder gestenigd.
En mijn stelling wordt immer bewezen hier...quote:Op donderdag 15 september 2005 20:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, ben bang dat de massa zijn sarcasme en absurdisme niet zo goed begreep... in die zin is het maar goed dat we gewoon doorgaan met de ontzettend leuke lariekoek van arie & sylvester of guido wijers.. dát zijn de meesterkomieken![]()
Ja, en Jan Smit is ook nog steeds populairder dan Drs. P, en daar trek ik me ook niks van aan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:46 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Toch wint ie sterk aan populariteit, en de door jou verheven Hans T. niet....
En als we gaan....dan gaan we met z'n allen!
Mee eens.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:24 schreef Kolkus het volgende:
Jammer, ook ik vond zijn laatste show wat minder, maar ook die show blijft met kop en schouders boven de concurrentie uitsteken.
Theo Maassen is de enige op een vergeljkbaar niveau zit.
Jammer dus...
Idd, wat een drogredenatie...als iedereen in de sloot springt..je vat 'm hequote:Op zaterdag 17 september 2005 13:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, en Jan Smit is ook nog steeds populairder dan Drs. P, en daar trek ik me ook niks van aan.
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:24 schreef Kolkus het volgende:
Jammer, ook ik vond zijn laatste show wat minder, maar ook die show blijft met kop en schouders boven de concurrentie uitsteken.
Theo Maassen is de enige op een vergeljkbaar niveau zit.
Jammer dus...
welke posts?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:38 schreef zoalshetis het volgende:
wtf zijn mijn posts gebleven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |