Toch wint ie sterk aan populariteit, en de door jou verheven Hans T. niet....quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh, ik was vorig jaar met iemand mee naar Guido Wijers, en dat was echt VRESELIJK slecht. Manmanman, er zijn er om minder gestenigd.
En mijn stelling wordt immer bewezen hier...quote:Op donderdag 15 september 2005 20:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, ben bang dat de massa zijn sarcasme en absurdisme niet zo goed begreep... in die zin is het maar goed dat we gewoon doorgaan met de ontzettend leuke lariekoek van arie & sylvester of guido wijers.. dát zijn de meesterkomieken![]()
Ja, en Jan Smit is ook nog steeds populairder dan Drs. P, en daar trek ik me ook niks van aan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:46 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Toch wint ie sterk aan populariteit, en de door jou verheven Hans T. niet....
En als we gaan....dan gaan we met z'n allen!
Mee eens.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:24 schreef Kolkus het volgende:
Jammer, ook ik vond zijn laatste show wat minder, maar ook die show blijft met kop en schouders boven de concurrentie uitsteken.
Theo Maassen is de enige op een vergeljkbaar niveau zit.
Jammer dus...
Idd, wat een drogredenatie...als iedereen in de sloot springt..je vat 'm hequote:Op zaterdag 17 september 2005 13:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, en Jan Smit is ook nog steeds populairder dan Drs. P, en daar trek ik me ook niks van aan.
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:24 schreef Kolkus het volgende:
Jammer, ook ik vond zijn laatste show wat minder, maar ook die show blijft met kop en schouders boven de concurrentie uitsteken.
Theo Maassen is de enige op een vergeljkbaar niveau zit.
Jammer dus...
welke posts?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:38 schreef zoalshetis het volgende:
wtf zijn mijn posts gebleven?
in dit topic.quote:
Dealen is verboden op Fok!.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:39 schreef zoalshetis het volgende:
in dit topic.
Die man is een natuurtalent inderdaad! Zo'n kop en motoriek hebben niet veel mensenquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:50 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik denk dat Hans Teeuwen één van de weinige cabaratiers is met veel talent, groot gelijk dat ie er even uit gaat. Zoveel shows in zo'n kort tijdsbestek, alsof je uitgeknepen wordt. Ik denk dat ie nog terugkomt, hij zal eerst nieuwe inspiratie op gaan doen verwacht ik..
Maassen is mij te aardig. Alleen de voorstellingen van André Manuel kunnen het superieure niveau van Teeuwen enigszins benaderen. Verder niks of niemand. Maar goed, humor kan mij dan ook niet zwart genoeg zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:24 schreef Kolkus het volgende:
Jammer, ook ik vond zijn laatste show wat minder, maar ook die show blijft met kop en schouders boven de concurrentie uitsteken. Theo Maassen is de enige op een vergeljkbaar niveau zit.
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond ALLE shows leuk, dus erg jammer. Maar goed, zo gaat het in het leven.
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:02 schreef Draakje1980 het volgende:
He he eindelijk van die lapzwans af
Ja, die!quote:Op donderdag 15 september 2005 15:58 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wim Helsen.
Dat is idd wel een van de weinige nieuwe cabaretiers die zich met Teeuwen kan meten ja..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |