Inderdaad een prettige dealer,Molenaar.Heb er 3 keer een brommer gekocht.Verkopen alleen geen BMW en doen er ook niks mee,zit nu dus bij Joost motoren in Utrecht.Toen ik daar de laatste keer was zij die alleen maar dat het wat langer ging duren en als ik me verveelde maar een motor moest pakken en een stukje gaan toeren.Ik mocht ook eventueel helpen,maar heb ik maar vriendelijk afgeslagen.Ik moet er tenslotte zelf weer op naar huis rijden.Op Zaterdag geen brood meenemen,als ze je kennen kan je patat mee eten. Ander voordeel:een motormaatje van me werkt daar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben er gewoon heen gereden en heb nadat ik een bakje koffie gedronken had gewoon mee de werkplaats in gelopen![]()
ik hoorde binnen ineens mijn alarm afgaan dus wist gelijk dat ze er mee gingen beginnen![]()
en tijdens het kletsen ook gezien dat hij uit zichzelf mijn gashandle al aan het afstellen was![]()
was goed om te zien hoe die monteurs daar werkenze hebben duidelijk veel plezier in hun werk en zelfs de werkplaats chef loopt niemand op te jutten
![]()
ik lijkt wel zo'n reclame spotjemaar goede service is tegenwoordig moeilijk te vinden
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:21 schreef worldpimber het volgende:
Tot 18.00 was het toch![]()
Kan ik tt 17.00 uitslapen ben ik om 17.30 daar
Sorry, Martie... net te laat met deze tip voor je remschijven![]()
Ik wil ook een ragbike!!!
Dus jij kunt de winter weer door?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:24 schreef bwt het volgende:
Heb vanmiddag ff een nieuw motor jack gekocht. oude jas was echt helemaal op. verre van waterdicht. Moet er nu weer ff tegen kunnen.
Deze jas dus
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Okay, de oplossing voor iets anders:
[afbeelding]
Over die demper denk ik nog wel even na maar met bovenstaande kan je in ieder geval je honger naar schapies stillen. Dingetje kost maar 10,- dus zelfs voor niet vermogende allochtonen prima te betalen.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:23 schreef Makster het volgende:
Stink tyfus kinderen, ze moeten der MUIL houwe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop zo verschrikkelijk dat ik hier binnen nu en een paar maanden weg ben![]()
Wat een poepsitequote:Op zaterdag 17 september 2005 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
http://www.maxx-events.nl/streetortrack/index.html
begint om 10:00 en is open tot 18:00![]()
11:00 ergens afspreken ?
Zoiets ja.quote:
volgens mij is dat niet echt handigquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een poepsiteMaar 11 uur afspreken bij de P+R onderaan afrit 17 van de A12? (we moeten via de A27 en daarvoor moet je vanaf de A2 eerst over de A12
)
Hier dus
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:20 schreef Rausdouwer het volgende:
Voorproefje op morgen:
stuntrider motor
deze vond ik op Scootâh forum
En nu even de rest bijlezen
Ik zou niet weten wat geschikt is, ik zag op de website dat je het best van de A27 een afrit kunt nemen naar de plek waar we moeten zijn (heb het alleen globaal bekeken) Aangezien mercy raus ik en youssef allemaal de A2 moeten nemen en dan via de A12 naar de A27 dacht ik dat dat wel een goede plek zou zijn. Zag een P+R via map24 dus op basis daarvan heb ik dat maar als afspreek plek genomenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:55 schreef hollander172 het volgende:
Transferium is niet echt ideaal daar, beter spreek je af bij dat hotel er tegenover.
Edit: Bastion hotel is dat, kon er even niet meer opkomen. Overigens, de laatste keer dat ik daar was hadden ze de europalaan open liggen, weet niet waar je exact moet zijn?
Uiteindelijk wel hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet echt handigwij gaan gewoon via A2 de A27 op dus komen helemaal niet op de A12
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet echt handigwij gaan gewoon via A2 de A27 op dus komen helemaal niet op de A12
![]()
als ik naar veemarkt ga kom ik echt niet op de A12 hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel hoor.A27 kiezen voor de richting Den Haag en je zit op de A12.
Ja, komt bwt nog zijn jas testen op slijtagegevoeligheid?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:59 schreef hicham het volgende:
Komen er nog andere Fok!MC'ers morgenbwt?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:00 schreef hicham het volgende:
[..]dat zag ik niet
Bekeek het niet globaal genoeg dus had niet door dat de A27 de A2 kruist. Even kijken wat de andere mogelijkheden zijn
Is inderdaad goed bedacht, snap ook wel dat je bij het transferium uitkomt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:59 schreef hicham het volgende:
Ik zou niet weten wat geschikt is, ik zag op de website dat je het best van de A27 een afrit kunt nemen naar de plek waar we moeten zijn (heb het alleen globaal bekeken) Aangezien mercy raus ik en youssef allemaal de A2 moeten nemen en dan via de A12 naar de A27 dacht ik dat dat wel een goede plek zou zijn. Zag een P+R via map24 dus op basis daarvan heb ik dat maar als afspreek plek genomen
Komen er nog andere Fok!MC'ers morgenbwt?
Zo te horen ben je daar wel bekend, heb je daar ooit gewerkt ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is inderdaad goed bedacht, snap ook wel dat je bij het transferium uitkomt.
Beter ga je bij die afslag rechtdoor en rij je het terrein van dat hotel op.Je kan daar ook 2 keer links gaan om te eindigen bij de Ikea op het parkeerdek om van het uitzicht te genieten.
Ga je rechtdoor en voor het kanaal links dan kom je bij de Toysrus voor de liefhebbers.
Als je trouwens voor die afslag (van jullie kant gezien) een afslag eerder neemt, dan ga je rechtdoor en eindig je bij een pomp aan je rechterkant. (afslag Kanaleneiland, rotonde rechtdoor)
Ook kan je bij die afslag rechtsaf gaan en meteen weer rechts voor het parkeerterrein van Ziekenhuis Oudenrijn, ook een prima meetplaats.
Mogelijkheden genoeg.![]()
Okay had niet gezien waar het precies was.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ik naar veemarkt ga kom ik echt niet op de A12 hoor![]()
het is dus niet in de jaarbeurs maar op de veemarkt![]()
Nee niet gewerkt, heb een woning op Kanaleneiland.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo te horen ben je daar wel bekend, heb je daar ooit gewerkt ofzo
Maar ik zag je reply nog niet, en voor Raus & Mercy is het dan een beetje omrijden
ik denk dat dat misschien het handigste is om maar voor de Veemarkt af te sprekenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:05 schreef hicham het volgende:
Ik denk dat we elkaar dan gewoon ergens op de veemarkt zelf moeten zien, of het benzinestation waar je langskomt. Afrit 30 A27:
[afbeelding]
En dat grote grijze vlak is dus de veemarkt
Die naam Kanaleneiland alleen al doet jequote:Op zaterdag 17 september 2005 21:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee niet gewerkt, heb een woning op Kanaleneiland.(zal peppie wel weer niet geloven
)
Vandaar dat ik vaak daar in de buurt ben, nu het is verkocht gelukkig niet meer, wat een kutbuurt is het daar.
Komt door al die marokkanen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:11 schreef hicham het volgende:
Die naam Kanaleneiland alleen al doet jedat klinkt gewoon niet
Of kan het komen omdat ik het te vaak negatief in het nieuws heb gehoord ofzo
Kan zo 1,2,3 niet erachter komen waarom ik zo een aversie heb tegen die naam
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:11 schreef hicham het volgende:
Die gekuipte ER-6 ziet er helemaal niet zo slecht uit
http://www.motor-forum.nl(...)2/singlepost/3553089
Of ligt dat aan m'n hersenkronkel
Benzinepomp, 11 uur, be there or be squarequote:Op zaterdag 17 september 2005 21:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat dat misschien het handigste is om maar voor de Veemarkt af te spreken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joepie, morgen eindelijk weer eens motorrijden![]()
![]()
Die ken ik, valt nog mee daar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij woonde boven Arie de Knaller![]()
het schijnt dat Suzuki nu ook met een nieuwe naakte brommer komt de GSR of zoiets volgens het verhaal moet het een bruut ding wordenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]Als ik een naakte fiets met kuip mooi vind dan weet je dat ze hun best hebben gedaan
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het schijnt dat Suzuki nu ook met een nieuwe naakte brommer komt de GSR of zoiets volgens het verhaal moet het een bruut ding worden![]()
Je leest het Martie, een afspraak met Hicham is altijd + een half uur.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Benzinepomp, 11 uur, be there or be square
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je leest het Martie, een afspraak met Hicham is altijd + een half uur.![]()
- Uitslapenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:26 schreef hicham het volgende:
Wat ben jij nou eigenlijk van plan broerskeUitslapen of op tijd komen?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Hicham
we zien je morgen om 11:00 + een half uurbij de benzinepomp aan de A27 Afslag 30
![]()
WOWquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:20 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet erg duidelijke foto, maar tis iig wat![]()
Die knipperlichten in de tank zie ik nu pas
En de mascotte van de GSR
[afbeelding]
Is wel duidelijk welke kant ze opwillen met die GSR![]()
Brrrrquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:31 schreef worldpimber het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/bikeanklebreak.html
Dit is `mquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
[..]
BrrrrIk ga zo pitten
kan ik morgen tenminste op tijd uit bed
Tot morgen Bosche Bolleuh
... en Struikrover ...Welke kleur is je SV, dan weet ik waar ik op moet letten
Moeten julie richting De Meern,Haarzuilens,Breukelen,Loenen gaan.Schitterende omgeving,vooral het dorpje Haarzuilens.Ook een mooi kasteel.Langs de Vecht de rechter kant aanhouden vanaf Breukelen gezien,is het mooist.Aan de linker kant is het wel allemaal wat breder.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:32 schreef hicham het volgende:
[..]
11 uur dus?![]()
zijn jullie ook een beetje bekend met omgeving utrecht voor als we nog even willen toeren ofzo?
Zo niet, dan gaan we maar op goed geluk
Yep, kan weer droog de winter door.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dus jij kunt de winter weer door?![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, komt bwt nog zijn jas testen op slijtagegevoeligheid?![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Benzinepomp, 11 uur, be there or be squareEr is ook nog een verhaaltje over Jack ShittSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het vast wel eens gehoord: You don't know Jack Shitt.
Met dit verhaaltje kun je ze dan corrigeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
Oeh, poser!quote:
Ga ik straks even op de kaart bekijken als ik tijd over heb, thanx voor de tipquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:09 schreef richardgie het volgende:
[..]
Moeten julie richting De Meern,Haarzuilens,Breukelen,Loenen gaan.Schitterende omgeving,vooral het dorpje Haarzuilens.Ook een mooi kasteel.Langs de Vecht de rechter kant aanhouden vanaf Breukelen gezien,is het mooist.Aan de linker kant is het wel allemaal wat breder.
![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 05:42 schreef bwt het volgende:
[..]
Er is ook nog een verhaaltje over Jack Shitt
Je hebt het vast wel eens gehoord: You don't know Jack Shitt.
Met dit verhaaltje kun je ze dan corrigeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow, die IAA. Jij hebt dus zitten rukken op auto's gisterquote:Op zondag 18 september 2005 08:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hav fun all 2dayjammer dat ik na maanden geen meeting vandaag niet kan
had best zin om weer te meeten
gister dus naar IAA in Frankfurt, voor joes: Internationale Automobil Ausstellung
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0027660.jpg]afbeelding][/url]
was smullen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |