quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:11 schreef hicham het volgende:
Die gekuipte ER-6 ziet er helemaal niet zo slecht uit
http://www.motor-forum.nl(...)2/singlepost/3553089
Of ligt dat aan m'n hersenkronkel
Benzinepomp, 11 uur, be there or be squarequote:Op zaterdag 17 september 2005 21:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat dat misschien het handigste is om maar voor de Veemarkt af te spreken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joepie, morgen eindelijk weer eens motorrijden![]()
![]()
Die ken ik, valt nog mee daar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij woonde boven Arie de Knaller![]()
het schijnt dat Suzuki nu ook met een nieuwe naakte brommer komt de GSR of zoiets volgens het verhaal moet het een bruut ding wordenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]Als ik een naakte fiets met kuip mooi vind dan weet je dat ze hun best hebben gedaan
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het schijnt dat Suzuki nu ook met een nieuwe naakte brommer komt de GSR of zoiets volgens het verhaal moet het een bruut ding worden![]()
Je leest het Martie, een afspraak met Hicham is altijd + een half uur.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Benzinepomp, 11 uur, be there or be square
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je leest het Martie, een afspraak met Hicham is altijd + een half uur.![]()
- Uitslapenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:26 schreef hicham het volgende:
Wat ben jij nou eigenlijk van plan broerskeUitslapen of op tijd komen?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Hicham
we zien je morgen om 11:00 + een half uurbij de benzinepomp aan de A27 Afslag 30
![]()
WOWquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:20 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet erg duidelijke foto, maar tis iig wat![]()
Die knipperlichten in de tank zie ik nu pas
En de mascotte van de GSR
[afbeelding]
Is wel duidelijk welke kant ze opwillen met die GSR![]()
Brrrrquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:31 schreef worldpimber het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/bikeanklebreak.html
Dit is `mquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
[..]
BrrrrIk ga zo pitten
kan ik morgen tenminste op tijd uit bed
Tot morgen Bosche Bolleuh
... en Struikrover ...Welke kleur is je SV, dan weet ik waar ik op moet letten
Moeten julie richting De Meern,Haarzuilens,Breukelen,Loenen gaan.Schitterende omgeving,vooral het dorpje Haarzuilens.Ook een mooi kasteel.Langs de Vecht de rechter kant aanhouden vanaf Breukelen gezien,is het mooist.Aan de linker kant is het wel allemaal wat breder.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:32 schreef hicham het volgende:
[..]
11 uur dus?![]()
zijn jullie ook een beetje bekend met omgeving utrecht voor als we nog even willen toeren ofzo?
Zo niet, dan gaan we maar op goed geluk
Yep, kan weer droog de winter door.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dus jij kunt de winter weer door?![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, komt bwt nog zijn jas testen op slijtagegevoeligheid?![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Benzinepomp, 11 uur, be there or be squareEr is ook nog een verhaaltje over Jack ShittSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het vast wel eens gehoord: You don't know Jack Shitt.
Met dit verhaaltje kun je ze dan corrigeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
Oeh, poser!quote:
Ga ik straks even op de kaart bekijken als ik tijd over heb, thanx voor de tipquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:09 schreef richardgie het volgende:
[..]
Moeten julie richting De Meern,Haarzuilens,Breukelen,Loenen gaan.Schitterende omgeving,vooral het dorpje Haarzuilens.Ook een mooi kasteel.Langs de Vecht de rechter kant aanhouden vanaf Breukelen gezien,is het mooist.Aan de linker kant is het wel allemaal wat breder.
![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 05:42 schreef bwt het volgende:
[..]
Er is ook nog een verhaaltje over Jack Shitt
Je hebt het vast wel eens gehoord: You don't know Jack Shitt.
Met dit verhaaltje kun je ze dan corrigeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow, die IAA. Jij hebt dus zitten rukken op auto's gisterquote:Op zondag 18 september 2005 08:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hav fun all 2dayjammer dat ik na maanden geen meeting vandaag niet kan
had best zin om weer te meeten
gister dus naar IAA in Frankfurt, voor joes: Internationale Automobil Ausstellung
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0027660.jpg]afbeelding][/url]
was smullen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |