Trut.. niet zo plagen jijquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
hey frusti-boy
lukt het ondertussen al?
*iets meer naar links!quote:
*iz cool*quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
*iets meer naar links!ik toonde toch gewoon interesse na het constateren dat er iemand bepaalde frustratie's had?
frustratie's kun je dan ook weer wegmasseren..quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
*iz cool*
Nee je hebt gewoon niks te doen.![]()
Sunjammeraar!quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:12 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Eloquent as ever
Hallow stelletje homo's!
Bijna.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:23 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Bijna he... bijna...
Is 't al weekend?
Be-la-che-lijk!quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bijna.
Bij mij is ieder dag weekend.
Ben gelukkig geen arbeiderquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Arbeiders hebben ook altijd pech hé?
Tja, versie 10 wil niet op Windows 2000 volgens mij...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:20 schreef Ang3l het volgende:
Moet je ff de nieuwste windows media player d/l, had ik nl eerst ook.
Bloedprikken heeft te maken met pfeiffer. En door welke oetlul ben je ontslagen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Godverdegodvertyfustering...
Mag zo bloed laten prikken, ben ontslagen door die oetlul, ma komt zo thuis, voel me kut....
Die oetlul van een manager die even bepaald dat als ik 3x heb gebeld gister en er niet opgenomen word, ik in hun optiek dus niet gebeld heb.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bloedprikken heeft te maken met pfeiffer. En door welke oetlul ben je ontslagen?
nee die gaan niet samen neequote:Op vrijdag 16 september 2005 10:16 schreef Weemz het volgende:
[..]
Tja, versie 10 wil niet op Windows 2000 volgens mij...
Tja, Pathe wil geen geld verliezen aan zijn medewerkers.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die oetlul van een manager die even bepaald dat als ik 3x heb gebeld gister en er niet opgenomen word, ik in hun optiek dus niet gebeld heb.
En omdat diegene die woensdag mn dienst zou overnemen begon te kloten en omdat ik 'te weinig inzet toonde"...
Great..mn ma zal blij zijn als die t leest morgen..zit net weer in t ziekenfonds enzo
Zeker..quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tja, Pathe wil geen geld verliezen aan zijn medewerkers.
Dat wel kut voor je.
Ik weet als geen ander dat in de filmwereld werken enorm leuk is. Wat je ook doet. Ga je toch maar weer vakkenvullen bij de AH?quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeker..
Want t was echt wel een tof baantje,,,naja maar wat nieuws gaan zoeken deze week
Ma zal morgen wel weer lekker over de zeik gaan...
Mwjah..kzal wel moeten...denk niet dat er iets ander is....ben nog geen 18 en dat is bij de meeste "leuke" baantjes wel een vereiste..quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet als geen ander dat in de filmwereld werken enorm leuk is. Wat je ook doet. Ga je toch maar weer vakkenvullen bij de AH?
Of je moet enorm veel geluk hebben. Ach Pathe....wat hebben wij al enorm veel oud personeel opgenomen in onze fijne organisatie.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah..kzal wel moeten...denk niet dat er iets ander is....ben nog geen 18 en dat is bij de meeste "leuke" baantjes wel een vereiste..
Free Record Shop heeft een fulltime vacature.. mm..niet geschoten is altijd mis..quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of je moet enorm veel geluk hebben. Ach Pathe....wat hebben wij al enorm veel oud personeel opgenomen in onze fijne organisatie.
Tja, dat heb ik een hele tijd gehad... Heel vaak vervormde MP3-tjes (van die harde ruis) erdoor gekregen. Met WMP nooit last van. Bovendien werken de sneltoesten op mijn laptop alleen met WMP...quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:21 schreef Stroekie het volgende:
nee die gaan niet samen nee![]()
maar zet er eens winamp op, dat scheelt vaak al een hele hoop
quote:
Een gehandicapten-bijeenkomst?quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.buzzscope.com/features.php?id=1108
go go otakon!
Pikachu ziet er best sexy uit:
[afbeelding]
prrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:47 schreef TehRockstar het volgende:
Die gaat dan weer wel.
Ik bedoelde de fotoquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:48 schreef creno het volgende:
[..]das dezelfde !
wat heb je trouwens een zure avatar !
aaah, je bent helemaal van slagquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Mijn Grote Liefde heeft griep..
Zit ik verdomme nog in het verkeerde topic te posten ook..
Helaas. Hij blijft in A. dit weekend, om te voorkomen dat ik wordt aangestoken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
aaah, je bent helemaal van slagschattig
![]()
en jij laat je natuurkijk graag aansteken, zodat jullie samen in bed kunnen blijven liggen?
dan gaan jullie toch sŕmen in 1 bedje liggen de komende week?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Terwijl griepseks vaak heel heilzaam werkt..
[...] tussen droom en daadquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan gaan jullie toch sŕmen in 1 bedje liggen de komende week?
in A of in jouw bed
Wat staat er op je lijstje dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:05 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga morgen een heleboel geld uitgeven.Ik heb reedsch een lijstje.
niets is onoverkoombaarquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[...] tussen droom en daad
staan wetten in de weg en praktische bezwaren,
en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren,
en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat staat er op je lijstje dan?.
Nicht!quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Scannen lukt niet dus maar schrijven.
PC Hooft - Vuitton -winterjas kijken.
Kalverstraat - Energie - winterjas kijken.
YSL Opium zoeken.
Wie is B.?quote:Alvast kado voor B.... kopen.
Ik ben geen nicht.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nicht!.
[..]
Wie is B.?.
zit jij aan de opiumquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Scannen lukt niet dus maar schrijven.
PC Hooft - Vuitton -winterjas kijken.
Kalverstraat - Energie - winterjas kijken.
YSL Opium zoeken.
Alvast kado voor B.... kopen.
*kuch* Dit had je wel door toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
zit jij aan de opium
tssk:{w de jeugd van tegenwoordig..
Ik ga geen Vuitton voor hem kopen. En zeker niet voor Beaverhausen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Vuitton... B.....
Is Beaverhausen binnenkort jarig dan?.
'quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:36 schreef Ang3l het volgende:
Het voelt stom om een huwelijkskaart te ondertekenen met "Tim & Stephan"
Ik heb geen tipp-ex (alleen een exquote:
Ja da's idd timing. Op een huwelijksfeest: Fijn dat jullie elkaar gevonden hebben, wij zijn trouwens na 3 jaar uit elkaarquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
idd.. apart sturen?
is het hun ook gelijk duidelijk...
hebben ze iig wat om over te rodddelen tijdens het feestquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's idd timing. Op een huwelijksfeest: Fijn dat jullie elkaar gevonden hebben, wij zijn trouwens na 3 jaar uit elkaar
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
een woest roerig en bruisend leven
Kijk, als een meeting er nou zo uit zou zien... Maar neej, in plaats daarvan wil men naar de Efteling.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Jaja, een biertje intappen om het vervolgens te verorberen kan als een dramatische gebeurtenis beschouwd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |