jij ging toch slapen ?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:55 schreef Vlarp het volgende:
Jezus.. lekker ventje op TV Rijnmond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haal die knipoog eens weg zegquote:Op donderdag 15 september 2005 22:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Bij voorkeur bij mij thuis."?
Hoe repareer je een kapotte kip?
Alsof ik dat hier kan ontvangen blaag!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:55 schreef Vlarp het volgende:
Jezus.. lekker ventje op TV Rijnmond
Hoe oud die ook wordt, het blijft een kleine jongen.quote:
zouden ze daarmee bedoelen: druk op het klitje ?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:if you're ready for me boy, u'd better push the button and let me know
Neuhquote:Op donderdag 15 september 2005 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ga neuken of zo CDP.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef creno het volgende:
[..]
zouden ze daarmee bedoelen: druk op het klitje ?
Weer een reden dat het onzin is dat CDP dit soort texten neerkalkt.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef creno het volgende:
[..]
zouden ze daarmee bedoelen: druk op het klitje ?
Moet je ff de nieuwste windows media player d/l, had ik nl eerst ook.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:37 schreef Weemz het volgende:Ik kan de gemiste uitzendingen van Talpa niet zien... WMP laad ze wel, maar dan staat er ineens "GESLOTEN"...
ik vind t een leuk nummerquote:Op donderdag 15 september 2005 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weer een reden dat het onzin is dat CDP dit soort texten neerkalkt.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoe oud die ook wordt, het blijft een kleine jongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:23 schreef creno het volgende:
ik heb een nieuwtje over herken de homoMichiel (masseur) is homo volgens mij... en die ontbijt op bed figuur ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
hier wordt dus voor de ongeveer 225ste dag niet geneuktquote:Op donderdag 15 september 2005 23:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niet neuken zonder partner.
Hou jij het bij?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
hier wordt dus voor de ongeveer 225ste dag niet geneukt
ik spoiler niet, ik spreek vermoedens uit...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:45 schreef Cybart het volgende:
niet spoileren zonder spoilertags!!!
Gelukkig heb jij verder wel een leuk leven.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
ruim 7 maanden... ik ben geen puber die het precies bij houdt
nou poeh hee...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij verder wel een leuk leven.
Ik welquote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
nou poeh hee...
alsof je jaloers zou moeten zijn
Dat scheelt ons weer 112 bellen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:56 schreef Stroekie het volgende:
ik kom hier even zeggen dat ik nu ga slapen
niet dat het veel mensen zal interesseren, maar dan ben ik het toch kwijt![]()
sweet dreams voor een ieder![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:56 schreef Stroekie het volgende:
ik kom hier even zeggen dat ik nu ga slapen
niet dat het veel mensen zal interesseren, maar dan ben ik het toch kwijt![]()
sweet dreams voor een ieder![]()
Nog meer?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Er moet hier ook meer geneukt worden..
Vind ik ook. *gaat Bradley halen*quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Er moet hier ook meer geneukt worden..
Man, ik neuk me al suf. Ben blij als ik een dagje vrij ben.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, met al die uitgedroogde rukkers hier is dat hard nodig..
Dan laten we jou buiten beschouwing.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Man, ik neuk me al suf. Ben blij als ik een dagje vrij ben.![]()
Tering je houdt 't wel goed bijquote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
hier wordt dus voor de ongeveer 225ste dag niet geneukt
Eindelijk gerechtigheidquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:07 schreef petre86 het volgende:
actief
* petre86 vannacht in een 1-persoons-bed slaapt.. ff wennen
hey frusti-boyquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aargh...helft v/d DVDs is klaar..andere helft werkt niet mee..en NERO ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |