Trut.. niet zo plagen jijquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
hey frusti-boy
lukt het ondertussen al?
*iets meer naar links!quote:
*iz cool*quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
*iets meer naar links!ik toonde toch gewoon interesse na het constateren dat er iemand bepaalde frustratie's had?
frustratie's kun je dan ook weer wegmasseren..quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
*iz cool*
Nee je hebt gewoon niks te doen.![]()
Sunjammeraar!quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:12 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Eloquent as ever
Hallow stelletje homo's!
Bijna.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:23 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Bijna he... bijna...
Is 't al weekend?
Be-la-che-lijk!quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bijna.
Bij mij is ieder dag weekend.
Ben gelukkig geen arbeiderquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Arbeiders hebben ook altijd pech hé?
Tja, versie 10 wil niet op Windows 2000 volgens mij...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:20 schreef Ang3l het volgende:
Moet je ff de nieuwste windows media player d/l, had ik nl eerst ook.
Bloedprikken heeft te maken met pfeiffer. En door welke oetlul ben je ontslagen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Godverdegodvertyfustering...
Mag zo bloed laten prikken, ben ontslagen door die oetlul, ma komt zo thuis, voel me kut....
Die oetlul van een manager die even bepaald dat als ik 3x heb gebeld gister en er niet opgenomen word, ik in hun optiek dus niet gebeld heb.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bloedprikken heeft te maken met pfeiffer. En door welke oetlul ben je ontslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |