abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31889364
Mja, ik moet eerlijk toegeven dat ik me er nu al probeer bij neer te leggen dat we later misschien geen kinderen gaan hebben is misschien ook niet de juiste manier van denken/handelen, maar is wel dé manier om het 'aangenaam' te houden.

Waaraan ik dat merk dat we er ons al bij neerleggen? We zijn op zoek naar een huis/grond en dan is het al vaak van: 'tjah als we één kamer voor ons hebben en een logeerkamer is dat waarschijnlijk al genoeg, maar laten we nog één kamer extra voorzien. 4 slaapkamers gaan we alleszins niet nodig hebben'
Zo'n dingen dus
pi_31890154
Wij oefenen hier thuis ook niet hoor. We hebben sex wanneer we zin hebben. Is dat net in de juiste periode oke, zo niet nou ja volgende keer beter. Ben ook maar een mens, heb echt niet elke dag zin hoor
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_31895200
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:23 schreef MeNicole het volgende:
heb echt niet elke dag zin hoor
Als je een beetje zou volgen in SEX dan zou je zien dat je niet echt menselijk bent dan want minstens 7 x per week seks is normaal hoor
  woensdag 2 november 2005 @ 20:51:14 #254
24188 Belana
kloon van belana
pi_31908818
7 keer per week

I think not
stormy waters...
sailin'
pi_31911018
Inderdaad; ik geloof het ook gewoon niet.
pi_31911525
quote:
Op woensdag 2 november 2005 21:51 schreef katinka het volgende:
Inderdaad; ik geloof het ook gewoon niet.
Maar de bewijzen staan gewoon op Fok!

Het grote 'hoe lang xxx jij'-topic!

Kijk maar
7 x is een normaal gemiddelde.. wij scoren niet zo goed (lees de discussie maar )
  woensdag 2 november 2005 @ 22:07:21 #257
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31911579
In sex lopen alleen maar pubers die net verkering hebben... en ja, dan is het allemaal nog nieuw en spannend en doe je het waarschijnlijk *iets* vaker dan na een paar jaar..

Was er niet zo'n chinees gezegde: "als je het eerste jaar van je huwelijk (of samenwonen) voor elke keer sex een dubbeltje in een pot zou doen, en na dat eerste jaar bij elke keer sex een dubbeltje uit die pot zou halen, raakt de pot nooit leeg"
Letterlijk zal ie niet kloppen.. maar de strekking lijkt me duidelijk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_31911634
Ben ik dan toch al volwassen geraakt ondertussen?

Het lijkt me gewoon absurd, want er zijn toch een 25-tal mensen die ff beweren dat ze 7 x of meer seks hebben per week. Ik mag er eigenlijk niet aan denken
  woensdag 2 november 2005 @ 22:09:21 #259
24188 Belana
kloon van belana
pi_31911661
das een goeie ET
stormy waters...
sailin'
pi_31913060
Hummpz ik werd zwanger vlak voor ons trouwen Dan zou ik nu een lening hebben bij die pot Trouwens wel een hele goeie. Ach en 7x of meer per week, my arse! Daar geloof ik geen bal van.
pi_31919653
jullie hebben toch door dat ik daar ook geen snars van geloof eh? toch niet in een echte relatie?
  † In Memoriam † zaterdag 5 november 2005 @ 11:21:51 #262
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_31985393
Gisteren waren we weer voor een behandelplangesprek bij de Fertikliniek. Als het goed is en alles volgens planning gaat lopen, dan hebben we in de week voor de kerst onze 1e IVF. Op cyclusdag 21 van deze cyclus begin ik weer met de neusspray, dan weer ongesteld worden en daarna beginnen met de follikelstimulerende hormoontjes. We zijn weer overgestapt op Puregon omdat het geen eigen bijdrage voor de verzekering heeft die ik dan eerst moet voorschieten om het later weer te declareren. Ook kiezen we voor de Puregon omdat het makkelijker te doseren is (het zit in een prikpen). Als ik verder zou gaan op de Menopur, dan heb ik 4 ampullen nodig en dat spuit een stuk minder prettig Al met al weer een nieuw plan, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Nu maar hopen dat ik dit keer wel genoeg eitjes bij elkaar weet te sprokkelen voor een IVF
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_31985648
Wat spannend weer voor jullie Slaapmeisje Ik hoop met je mee!
pi_31987073
Wat goed dat jullie er weer helemaal voor gaan Slaapmeisje en Slaapvriendje. Ook in het verre België wordt er geduimd hoor

Succes!
  zaterdag 5 november 2005 @ 12:39:47 #265
3011 E.T.
pi_31987544
spannend Slaapmeisje!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_31999536
Phff heb lang getwijfeld of ik dit wel hier wil vertellen maar moet het toch ff kwijt.
Ik dacht altijd dat ik er wel makkelijk mee om kon gaan dat ik een miskraam gehad heb. Maar dat blijkt toch niet zo. Van de week belde mijn nicht dat ze zwanger was. Was een ongelukje maar ze is er wel heel blij mee. En ik, ik ben ook heel blij voor der, echt waar wel. Maar dat ik zo jaloers kon zijn!! Heb 's avonds echt een potje lopen janken . Vond het zo gemeen. Zij hebben er al 2, ik wil deze en van alles is mijn mond uit gekomen. Vond het zelfs al zielig voor de 2 die ze al heeft
En nu een paar dagen later doet het nog steeds pijn. Ik wil zo graag

Enige voordeel dat hieruit is gekomen dat we niet langer wachten hier en gewoon weer per direct voor een nieuwe poging gaan
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 5 november 2005 @ 19:54:16 #267
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_32000139
Heel begrijpelijk, hoor MeNicole. Je wordt er toch weer keihard mee geconfronteerd. Sterkte ermee en ik hoop je snel weer bij Zwangerschap en Geboorte te kunnen verwelkomen
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 5 november 2005 @ 22:12:23 #268
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32005120
Goh Nicole, je weet je gevoelens heel goed te verwoorden. Ik voel het gewoon. Het komt goed hoor, vast en zeker.

Slaapmeisje, je weet het hè; je hebt al mijn jompels!
t/m januari, dan moet je ze delen met E.T.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_32005217
And all the jompels are for Slaapmeisje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_32048974
Hallo dames,ben ik weer even
Verhaaltje staat bij 2e streepje,maar kan het beter hier neerzetten geloof ik.
Ok,komt ie:
Ik heb een paar weken geleden afscheid hier genomen en ben bezig geweest om het van me af te zetten en te accepteren dat er hier geen kleine spruit meer zal komen........
Komt hubbie-lief 2 dagen later....ja maar,zullen we toch niet wat onderzoeken doen,want ik wil zo graag........ dit soort neigingen kreeg ik ervan!!!!!!!.
Tjee zeg,wie riep er hier nu,dat ik er teveel mee bezig was
Affijn,nog even een paar weken lopen twijfelen en omdat ik nu weer 5 dagen eerder ongi was dan normaal,wil ik nu eerst een bloedonderzoek,om te kijken of in niet in de overgang ben(mijn moeder kwam in ene met het verhaal,dat ze begin 40 al in de overgang kwam)
Dus zo de ferti-arts bellen en dan maar even horen wat ze vind.
Hubbie wil eigenlijk een afspraak met haar,hij wil een paar dingen vragen.
Ik zal haar straks vragen of het per telefoon kan,of dat ze ook een gesprek beter vind.
Jullie zien,we zijn er nog niet klaar mee dus.
Misschien dat we dus eind nov.weer richting zh.gaan voor een inseminatie,wie weet.
Ik hou jullie op de hoogte,
Groetjes,Minoes
pi_32050210
Ow Minoes wat een strijd moet dat zijn bij jou vanbinnen momenteel.
Ik hoop echt dat je vlug iets meer hoort ivm bloedonderzoek

Ik blijf hier natuurlijk duimen dat alles naar wens verloopt!
  maandag 7 november 2005 @ 11:35:11 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32051426
Slaapmeisje! De eerste poging komt eraan!
Het wordt weer een spannende tijd voor de eitjes en zaadjes!

MeNicole... ik kan me je frustratie wel een beetje voorstellen hoor!

Minoes! WB!
  maandag 7 november 2005 @ 12:13:57 #273
3011 E.T.
pi_32052635
Minoes, welkom terug dan maar
pi_32059660
hallo allemaal even terug komend op t verhaal *oefenen* het was zeker niet mijn bedoeling om wie dan ook maar te kwetsen hier, maar om iedereen een hart onder de riem te steken, jammer dat zo dus niet werd gezien, ik heb t zelf ook mee moeten maken en als ik er 1 ding van geleerd heb, is t wel om er niet in te blijven zitten, want dan wordt de pijn en teleurstelling alleen maar zwaarder, en wat dat verplichte nummertje betreft daar sluit ik me bij aan dat dat niet goed is, maar jullie kunnen mij niet wijs maken, dat je er bewust of al dan niet onbewust toch mee bezig bent en dat je je ovulatie wel extra in de gaten houd, dat doet iedereen wel wie heel graag een kinderwens heeft.
pi_32062947
Alfa, voor wat het waard is, ik denk niet dat iemand zich gekwetst voelt ofzo hoor door jouw post. We hebben er gewoon nog ff over verder gediscussieerd (ik spreek hier natuurlijk voornamelijk voor mezelf eh )
Maar ik ben dan ook een raar geval aangezien ik nog niet echt bezig ben met zwanger worden
  maandag 7 november 2005 @ 21:28:20 #276
3011 E.T.
pi_32069420
Alfa, ik denk ook niet dat iemand gekwetst is hoor (ik iig niet)
Alleen besproken dat 't wel een jeukterm is
pi_32071040
pcies ET, het is inderdaad een jeukterm

[ Bericht 92% gewijzigd door katinka op 08-11-2005 23:25:00 ]
  dinsdag 8 november 2005 @ 09:15:05 #278
24188 Belana
kloon van belana
pi_32080106
quote:
Aantal IVF-behandelingen voor eerste keer gedaald

Uitgegeven: 8 november 2005 08:10

NIJMEGEN - Het aantal IVF-behandelingen is in 2004 voor het eerst gedaald. Dat jaar nam 3 procent minder mensen hun toevlucht tot reageerbuisbevruchting dan een jaar eerder, toen het aantal IVF-behandelingen nog met 6 procent steeg. Dat blijkt uit cijfers die gynaecoloog J. Kremer van het Universitair Medisch Centrum St. Radboud in Nijmegen bij elkaar heeft gezocht.

De Nederlandse Vereniging voor Obstetrie en Gynaecologie (NVOG) publiceerde de cijfers dinsdag. De Volkskrant schreef er dinsdag over. Kremer denkt dat minder mensen gebruik maken van IVF, omdat de eerste behandeling niet meer wordt vergoed. De Tweede Kamer wil dit terugdraaien, maar minister Hoogervorst (Volksgezondheid) wil hier niet aan. Deze week spreekt de Kamer over zijn begroting.
ik hoop dat de tweede kamer zijn zin krijgt en dat die vergoeding terug komt...
stormy waters...
sailin'
pi_32084972
precies katinka, dat is ook vaak t beste wat je kan doen, er *gewoon* effe schijt aan hebben, met die instelling zijn al vele vrouwen mama geworden verder bedankt dat jullie nog even terug reageerde vond t wel vervelend, t idee dat ik julie gekwetst zou hebben, ik hoop echt voor jullie allemaal dat jullie maar heel snel zwanger mogen worden en dat je dan over een aantal maanden heerlijk kan genieten van jullie eigen kindje.
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2005 @ 23:07:56 #280
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32102940
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:35 schreef alfa6 het volgende:
...er *gewoon* effe schijt aan hebben, met die instelling zijn al vele vrouwen mama geworden...
Kijk en aan deze opmerking heb ik nou wel gewoon effe schijt. Met zo'n opmerking blijf je de mythe in stand houden dat je dus makkelijker zwanger zou worden als je er niet zo mee bezig bent. De jeukterm oefenen mwoh, maar hiermee heb je mijns inziens bewezen dat je er geen hol van begrijpt
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_32103439
Alfa....ik moet Slaapmeisje gelijk geven...je slaat de plank nu wel helemaal mis.

pi_32104166
Hm.. heb net de post doorgenomen van vandaag. Zit er een envelop bij van het Descentrum over het schadefonds en de uitkeringen die nu heel dichtbij komen. Ik kan er niet aan wennen, die verassingen op mijn deurmat. Ik heb mezelf vrijwillig laten registreren, om goed geinformeerd te blijven, maar telkens weer die confrontatie met de oorzaak van mijn onvruchtbaarheid valt me zwaar. Toch kan ik het niet wegleggen om het op een geschikter tijdstip te lezen want het zit al weer in mijn hoofd, dus lees het maar meteen. Ongelooflijk...het ziet er naar uit dat ik in aanmerking kom voor een schadevergoeding....

Die maakt ons in 1 klap schatrijk, dat is duidelijk
Raak enigszins overstuur en loop naar mijn ventje die muziek zit te luisteren, ik stoot hem aan om 1 regel te laten lezen en hij ontploft. Dat ik niet begrijp dat hij daar nu even niet voor in de stemming is.

Ik op mijn beurt ontplof van zijn egoistische reactie; hij heeft die envelop van de mat geraapt en tussen de zooi op tafel laten liggen! Hij had het dus ook al gezien. @#$! Alsof ik er wel altijd voor in de stemming ben.

Ligt dit nou aan mij?

woensdag 9 november 2005 @ 00:02:16 #283
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32104668
Katinka ik wete niet wat te zeggen maar en heel veel sterkte..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 9 november 2005 @ 06:32:02 #284
24188 Belana
kloon van belana
pi_32107685
katinka.... dat is niet leuk, ik hoop dat jullie er vandaag wel over kunnen praten samen enwat meer begrip en troost bij elkaar vinden.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 9 november 2005 @ 08:46:01 #285
3011 E.T.
pi_32108463
katinka
blijkbaar heeft je vriend niet helemaal door hoe zulke dingen er bij jou inhakken (ws omdat hij er minder emotioneel mee bezig is).
Sterkte!

en ook hier kan ik slaapmeisje alleen maar gelijk geven
  woensdag 9 november 2005 @ 09:18:22 #286
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32109000
Ik heb de envelop van het DES centrum ook gehad, Katinka. Heb hem nog niet gelezen overigens, maar ik kan me voorstellen dat het er bij jou ongelofelijk inhakt, steeds die ongewilde confrontatie.

Ik begrijp dat jouw schadevergoeding zeer minimaal is? Dan hoef ik niet eens te lezen, denk ik.

En over ontspannen gesproken... zoals mijn schoonzus heel treffend zei; "Ik denk niet dat slecht zaad van de ontspanning ineens gaat zwemmen ." Vond ik een hele sterke .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 9 november 2005 @ 10:36:45 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32110581
Of zoals Spindizzy (dacht ik) zei: Even niet aan denken en niet neuken helpt ook heel erg!

pi_32110992
Tja Leah, ik kan natuurlijk ook stoppen met donateur zijn en zorgen dat er geen info van t centrum meer komt. Maar daar heb ik ook geen vrede mee. Die schadevergoedingen moet je toch maar even lezen hoor (als het je uitkomt). Ik prijs me in elk geval gelukkig dat ik niet in de zwaarste categorieen val

Het is trouwens ook niet zeker of ik wel wat krijg. Had eigenlijk niks verwacht.
En dat ik nu in een categorie val waar ook een bedrag vermeld staat is aan de andere kant toch ook wel pijnlijk. Een bevesiting van het feit dat ik echt slachtoffer ben?

Makkelijk is het niet, je moet het ook nog bewijzen natuurlijk. Waar ik wel mee zit is, dat als je voor de schadevergoeding gaat, je dan meteen ook afziet van verdere juridische stappen. Dus wat als ik over een paar jaar ineens toch kwaadaardige dingen krijg? Krijg ik dan nog een schadevergoeding? Ik ben er nog niet uit wat ik ermee moet. Heb het vluchtig gelezen en het in de map gestopt. Ik lees het wel een andere keer grondig.

Voor wat betreft het zaad dat sneller gaat zwemmen van ontspanning (maar niet heus);
dat kan ik niet zeggen, want bij ons ligt het daar niet aan....Ik ben bang als ik dus zoiets zeg, dat men dan denkt dat het alleen aan mijn partner ligt...

STEL nou dat het zo zou zijn; dat het wetenschappelijk was aangetoond dat als je maar voldoende ontspant het wel goedkomt, dan zaten wij toch allang met ons gestresste lijf in een bubbelbad of kuuroord? Je kunt er gewoon niks mee. Er zullen altijd mensen zijn die het niet begrijpen. Ik ga de discussie niet meer aan en negeer het verder. Verspilde energie, echt waar.

Dankje ET; vriendje realiseerde zich gelukkig heel snel dat hij niet goed gereageerd had. En heeft t ruimschoots goedgemaakt (gisteravond nog).
pi_32111077
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Of zoals Spindizzy (dacht ik) zei: Even niet aan denken en niet neuken helpt ook heel erg!

Inderdaad, dat werkt. Alleen die klote kun je niet uitschakelen helaas
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2005 @ 11:26:11 #290
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32112051
katinka wat lijkt me dat verschrikkelijk moeilijk zeg dit hele proces. Zoveel onzekerheden en elke keer weer geconfronteerd te worden met DES. Gelukkig heeft vriendje het zich snel gerealiseerd en het goedgemaakt. Heel veel sterkte met het nemen van een beslissing of je wel/niet voor de schadevergoeding gaat. Is er niet een soort forum waar je over dit soort dingen kan discussieren? Jij bent niet de enige die nu een beslissing moet nemen.
pi_32112625
klopt Slaapmeisje; ik heb net een toeganscode aangevraagd voor het forum van het des-centrum. Dus daar hoop ik wat wijzer te worden.

dankje
  woensdag 9 november 2005 @ 14:30:01 #292
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32117415
Ik zal er binnenkort ook eens even gaan kijken. Dat afzien van jurische stappen staat mij ook niet zo aan, wie weet wat de toekomst nog brengt.
pi_32124272
Wat een drama,dat DES gedoe Meiden,wat zullen jullie het moeilijk hebben,veel succes met de beslissing.
Hier is de verwijzing binnen voor het bloedonderzoek,er staat alleen fsh aangekruist,klopt dat ivm.overgang?Dat ze me straks niet lekprikken voor het verkeerde

Groetjes,Minoes
pi_32125238
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:54 schreef minoes_ het volgende:
Wat een drama,dat DES gedoe Meiden,wat zullen jullie het moeilijk hebben,veel succes met de beslissing.
Hier is de verwijzing binnen voor het bloedonderzoek,er staat alleen fsh aangekruist,klopt dat ivm.overgang?Dat ze me straks niet lekprikken voor het verkeerde

Groetjes,Minoes
Dat is toch het follikel stimulerend hormoon (hormoon dat er voor zorgt dat de eicellen kunnen rijpen)?

Mijn hormoon om de eisprong uit te lokken is heel hoog bij mij terwijl mijn fsh zo laag is dat er geen enkele eicel rijp genoeg is om ooit de sprong te wagen Dus ik hoop eigenlijk dat het niet zo is dat als fsh te laag is dat je dan in de overgang bent
  woensdag 9 november 2005 @ 20:14:02 #295
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32126897
Katinka, ik heb het gelezen.... ik wordt er in het geheel niet vrolijk van . Nogmaals, niet om het geld, maar om de manier waarop er ingedeeld en vergoed wordt.
Ik moet zo eens even de la om gaan spitten naar mijn donateursnummer, maar heb jij al even op het DES forum kunnen kijken? Zouden er mensen gaan voor de opt-out, denk je? Want dan staat het hele verhaal weer op losse schroeven, begrijp ik.

Mocht iemand er behoefte aan hebben, wil ik trouwens ook wel een apart topic openen hoor, maar misschien praat het hier prettiger, ik laat het aan jullie over.
pi_32132608
Nee Leah, heb nog niet kunnen kijken. Heb alleen een toegangscode aangevraagd, maar nog niet gekregen. Kan mijn donateursnummer niet vinden (gooi die adreskaartjes bij het desnieuws altijd weg en daar schijnt t op te staan) dus ze moeten even a.d.h. van mijn gegevens in het systeem kijken. Verder is de site nog niet helemaal klaar zag ik, dus ik wacht het maar even rustig af.

Ik heb me er nog niet toe kunnen zetten het tot in detail te lezen trouwens, dus ik weet niet wat je met opt-out bedoeld. Zal wel zoiets zijn als afwijzen/geen gebruik maken van (oftewel geen afstand doen van recht op juridsche stappen?).

Anyway, ik wordt er ook niet blij van...
Maak me zorgen over mijn toekomst ---> geen kinderen kunnen krijgen is 1 ding, maar gezondheid/overgang? Ook al is dat nog wel ver weg
Op de site van t centrum stond hier iets over nl. dat des-dochters in iedergeval aangeraden wordt zeer terughoudend te zijn in het gebruik van hormoonpreparaten in de overgang. Mijn vraag dus meteen; hoe zit dan dan met hormonen bij vruchtbaarheidsbehandelingen...ok nu hou ik op anders kan ik niet meer slapen zometeen.

Een apart topic openen hoeft voor mij niet hoor, vind t prima zo.
pi_32140412
Leonieke.......ja,volgens mij is dat dat hormoon.Maar kunnen ze daaraan dan ook zien,of je wel of geen eitjes meer hebt
Iemand ervaring hiermee?

Groetjes,Minoes
pi_32141770
Minoes, dit vond ik op Freya:
quote:
In de normale cyclus worden de eiblaasjes tot groei aangezet door twee hormonen die gemaakt worden in de hersenen: het Follikel Stimulerend Hormoon (FSH) en het Luteïniserend Hormoon (LH). Tijdens de menstruatie is het FSH hoog, waardoor er eiblaasjes gaan groeien. Deze eiblaasjes maken op hun beurt oestrogenen (vrouwelijke hormonen), deze oestrogenen komen in het bloed en zorgen er onder andere voor dat het baarmoederslijm dikker wordt. Als de oestrogeenspiegel in het bloed stijgt, wordt een seintje aan de hersenen gegeven, waardoor de afgifte van FSH afneemt en er meestal maar één eiblaasje tot ontwikkeling komt. Hierna zorgt het LH voor verdere rijping en de eisprong. Als nu de eierstokken geen eicellen meer hebben of niet reageren, krijgen de hersenen dus geen seintjes terug en blijft het FSH hormoon maar stijgen. Bij vrouwen met een te vroege overgang kun je dat dus aan het bloed zien: hoge spiegels FSH en LH en lage spiegels oestrogenen
bron: http://www.freya.nl/folder17.htm

Als het FSH dus heel hoog is kan dat duiden op (vervroegde) menopauze.
mooi he, alles
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 18:51:43 #299
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32155464
Minoes wat spannend dat jullie toch weer een poging gaan wagen. Ben benieuwd of ze nog wat ontdekken in je bloedwaarden.
pi_32226276
Dan lijkt het me wel nuttig,om die oestrogenen ook te prikken,dan heb je meteen een goed overzicht.
Moet de ferti-arts toch weer ff mailen,want ik weet niet meer wat ze gezegd heeft:of ik nu op dag 3 van mijn cyclus moet prikken of tussen dag 3 en 7,ik denk het laatste.Want als je 3e dag op zondag is,zit je dus.

Slaapmeisje,hoe gaat het verder met jou?Wanneer is cd 21?

Groetjes,Minoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')