Ik heb gister ook nog een groot stuk van ietsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:00 schreef Annemiek78 het volgende:
He, MeNicole, Wat herkenbaar...
Dat had ik dus ook mijn eerste werkdag na mijn curretage.
Is dat toeval? Bij mij was het gelukkig na die ene dag ook wel gelijk over.
Hopelijk heb jij nu ook het ergste weer achter de rug.
of wie van de 7 miljoenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Haha wie opent er een goktopic? We kunnen ook een tv programma maken "wie van de drie"
Het zijn er 9 miljoen hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:21 schreef easy-going het volgende:
[..]
of wie van de 7 miljoen
Go zwemmertjes Go!!!
Oja, het was poging 7 met 9 miljoen zaadjes en 3 eitjesquote:
Een drieling hebben we nog niet gehad in OUDquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Haha wie opent er een goktopic? We kunnen ook een tv programma maken "wie van de drie"
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:13 schreef Lois het volgende:
[..]
Een drieling hebben we nog niet gehad in OUD![]()
Dan worden het vast hele zoete kindertjes die veel slapen, weinig huilen en altijd keurig luisterenquote:
Kan zijn dat je het al verteld had maar heb je al een echo gehad om te kijken of alles schoon is?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:06 schreef E.T. het volgende:
't is idd een zooitje bij me na die MK![]()
Heb idd wel vaker Primolut gebruikt en toen gewoon altijd na 2 a 3 dagen ongesteld dus ik snap er nu ook niks van![]()
Het had verdorie ook gewoon goed moeten gaan, 24 juni had ik gewoon ongesteld moeten worden en meteen spuiten enzo. En dan had 't gewoon moeten blijven zitten en dan was ik nu al bijna 4 maanden zwanger![]()
waarom moet mijn lijf nou weer zo stom doen?
Aha, maar wat nu dan? Als dat niet helpt. Ik bedoel als er nog iets zit dan zit het ook wel goed vast denk ik danquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:30 schreef E.T. het volgende:
heb 2 weken geleden een echo gehad en 't was niet helemaal strak, zoals het normaal hoort te zijn. niet genoeg voor een curretage, dus vandaar de Primolut; even grote schoonmaak en de boel 'resetten' is de bedoeling daarvan. Alleen deze keer doet de primolout niet helemaal wat 't zou moeten doen
OK dan ben ik weer op de hoogte! Had dus inderdaad een stuk verhaal gemist!! Wacht rustig af voor maandag!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:14 schreef E.T. het volgende:
daarom dus maandag maar ff bellen...
misschien toch maar curretage voorstellen ofzo, dan weten we iig zeker dat 't schoon is vanbinnen.
Maar eerst maar even afwachten wat de arts maandag zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |