Nou ja, misschien reageer je beter op Menopur!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:09 schreef Slaapmeisje het volgende:
E.T. wat goed dat we bijna gelijk oplopen. Waarschijnlijk heb ik toch een extra week spuiten nodig met mijn eigenwijze eitjes, dus dan kunnen we voor de duopunctie gaan
Minoes de Etos heeft zelfs een thuistest menopauze Voor 14,95 weet je alles. Maar goed ik zou het als ik jou was door een arts laten testen want betrouwbaarder en je hoeft het denk ik ook niet zelf te betalen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:00 schreef minoes_ het volgende:
Effekes een vraagje hoor,geen idee of dat bestaat.......
Weet iemand of er een onderzoek bestaat,waarmee je er achter kan komen,dat je in de overgang bent?
Volgens mij kunnen ze nu met een nieuw echoappraat wel beoordelen of je je qua eitjes zorgen moet maken. Een van die vrouwen uit het programma de biologische klok heeft een eittelling laten n doen. Ik geloof dat dat de laatste of ena laatste aflevering was (kun je bekijken via internet) .quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:57 schreef Merisse het volgende:
[..]
Naar mijn weten bestaan er geen testen voor de kwaliteit van de eitjes. Lijkt me ook niet waarschijnlijk want dan zouden ze een punctie moeten doen.
Ik denk dat die reactie heel normaal is hoor Annemiek. Ik had dat gevoel al toen mijn zus zei dat ze ging PROBEREN om zwanger te worden.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:09 schreef Annemiek78 het volgende:
Heeft er iemand tips voor mij?
Mijn broer belde gisteren op om te vertellen dat zijn vriendin en hij gaan trouwen... Mede omdat er een kindje komt. Ze is nu een kleine 7 weken zwanger.
Dit is de eerste zwangerschap in mijn directe omgeving. Dit komt nu echt heel dicht bij. Ik wordt tante! Natuurlijk ben ik super blij voor mijn broer en zijn aanstaande, maar waarom voel ik me dan zo klote, zo neerslachtig enzo??? Zoals ik al zei is dit de eerste keer dat een zwangerschap zo dicht bij komt, vind het gewoon ontzettend moeilijk om met het dubbele gevoel om te gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |