oops slotje ineens op vergelijk je sexranzigheid m.b.v. deze test!quote:op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef trema9 het volgende:
omdat het moeilijk is om over sexuele activiteiten te praten (is mijn ervaring) en deze het moelijk is deze te vergelijken heb ik een test gemaakt. dat het moeilijk bespreekbaar is bleek al tijdens het maken van de vragen. vrienden durfde niet echt mee te denken![]()
test te vinden op:
ranzigheidstest
just for the fun!![]()
de uitkomst geeft een leuke indicatie m.b.t. het ranzigheids niveau nog leuker is deze te vergelijken met vrienden! een vriend van mij is 2 x zo ranzig![]()
ik zal de hond eens vragen of ze zin heeft vanavondquote:op donderdag 15 september 2005 08:26 schreef rhanna het volgende:
tijd voor experimenteren?
quote:op donderdag 15 september 2005 08:55 schreef tranceptor het volgende:
je bent een 2 vergeten voor die 29.![]()
... spelbreker (a)quote:op maandag 19 september 2005 21:07 schreef buzzer het volgende:
ik zal mijn scoire hier maar niet posten
you shag sheep.quote:op vrijdag 23 september 2005 09:25 schreef ds4 het volgende:
354... valt mee, toch?
quote:op donderdag 15 september 2005 07:32 schreef sakura het volgende:
uw score = 448
slet?quote:
geile donder dan, ik vind 431 een redelijk hoge score of zijn de vrouwenvragen erg anders.quote:
was je score anders nog hoger uitgevallenquote:de vragen waren niet echt wereldschokkend en op de dieren heb ik braaf niet gereageerd.
![]()
waren er maar meer vrouwen zoals jijquote:op dinsdag 6 december 2005 14:42 schreef she het volgende:
[..]
slet?![]()
de vragen waren niet echt wereldschokkend en op de dieren heb ik braaf niet gereageerd.
![]()
quote:op dinsdag 6 december 2005 23:53 schreef zanza het volgende:
116 maar... en ik al die tijd denken dat ik erg was...![]()
ik zit op 335 *ahum*quote:op zaterdag 17 september 2005 13:37 schreef tranceptor het volgende:
[..]
zin om mijn score te verhogen? ik bleef steken op 187.![]()
ik had nu zelfs 24... gaat goedquote:op zaterdag 17 september 2005 01:51 schreef damart het volgende:
uw score = 23
misschien toch eens tijd om die score op te krikken
ik weet het niet hoor, maar volgens mij heeft iedereen die boven de pakweg 250-300 zit op z'n minst 'aparte' dingen gedaan.quote:op dinsdag 18 april 2006 12:04 schreef cutesandiegogrl het volgende:
zijn jullie allemaal zo vreselijk preuts, of ben ik gewoon ontzettend ranzig?
ik vroeg me eerlijk gezegd al af wat jij al allemaal hebt uitgespookt.quote:op dinsdag 18 april 2006 12:04 schreef cutesandiegogrl het volgende:
zijn jullie allemaal zo vreselijk preuts, of ben ik gewoon ontzettend ranzig?
wat noem jij apart?quote:op dinsdag 18 april 2006 12:34 schreef nozem het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor, maar volgens mij heeft iedereen die boven de pakweg 250-300 zit op z'n minst 'aparte' dingen gedaan.
hoe voelt dat trouwens, zo'n chihuahuatongetje?
weet ik veel. je in je bek laten schijten door een bronstige gnoe? het rectaal inbrengen van bepaalde voorwerpen die niet zouden misstaan op een olieraffinaderij?quote:
ik ben volgens een aantal fok!kers ook saai en braafquote:op dinsdag 18 april 2006 17:21 schreef nozem het volgende:
[..]
weet ik veel. je in je bek laten schijten door een bronstige gnoe? het rectaal inbrengen van bepaalde voorwerpen die niet zouden misstaan op een olieraffinaderij?
nee, ik vraag me echt af wat je zoal gedaan moet hebben om boven de 300 uit te komen. toch op z'n minst seks met hetzelfde geslacht, een paar keer vreemdgaan, neuken/masturberen op plaatsen waar iedereen het ziet, jezelf anaal laten nemen door iemand met een voorbindlul en een 'passief' onderonsje met de hond.
allemaal zaken die niet aan mij besteed zijn. wat mij niet direct 'braaf' en 'saai' maakt.
jij gaat gewoon vreemd bij het levenquote:op dinsdag 18 april 2006 17:25 schreef appelsap het volgende:
heb geen seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht, niet met dieren, geen poep of plasseks, en ik masturbeer niet overal
dus nee, het hoeft niet.
je toch een keer te grazen laten nemen in de bios ipv dat stiekume gefriemel in je bedquote:op woensdag 19 april 2006 19:51 schreef triple het volgende:
uw score = 69
getal zelf is leuk, maar niet erg hoog.... ben toch een bravere hendrik dan ik dacht hehe.
ssstquote:op woensdag 19 april 2006 18:30 schreef pappie_culo het volgende:
[..]
jij gaat gewoon vreemd bij het leven
wtfquote:op vrijdag 21 april 2006 20:52 schreef loggedin het volgende:
hoe kom je in godsnaam aan een score van >800?
mjah, es kijken of ik viezer geworden ben in de tussentijd
er staan geen banners op..?quote:op maandag 24 april 2006 12:29 schreef soylent het volgende:
ik trapte er ook in, goeie bannerinkomsten inmiddels?
met dat kekke beest,quote:op dinsdag 25 april 2006 01:54 schreef bolivian het volgende:
[..]
dat komt door die poep- en plassex met dieren van je!
godsamme ja, dat moet het haast zijn! zullen we een keertje ruilen van tagje?quote:
quote:
nee, superrrrgoed bezig juistquote:
heb je haar/hem ook hoor in het sex topic wat een verrassingquote:op woensdag 26 april 2006 02:19 schreef morwen het volgende:
[..]
![]()
supermomja, heel erg
![]()
98 had ik, ik dacht dat ik ranziger was eigenlijk![]()
quote:op woensdag 26 april 2006 02:23 schreef supermom het volgende:
[..]
heb je haar/hem ook hoor in het sex topic wat een verrassing![]()
![]()
sorry morwen heb je gemistquote:op woensdag 26 april 2006 02:26 schreef morwen het volgende:
[..]
![]()
deze jongeman is anders altijd heel keurig hoor![]()
uw score = 216quote:op maandag 17 april 2006 20:20 schreef wyb het volgende:
uw score = 148![]()
en ik maar denken dat ik ranzig ben![]()
quote:anaal genomen m.b.v een hulpstuk ingebracht door een ander
wowquote:
ik vind het een leuke score hoor, als je geil bent doe je geile dingen. geil zijn is geen misdaadquote:
gelukkig dan maar.quote:op dinsdag 3 april 2007 23:01 schreef gewoneman het volgende:
[..]
ik vind het een leuke score hoor, als je geil bent doe je geile dingen. geil zijn is geen misdaad
je praat in de ik vorm maar het is een andere naam en zelfs geslachtquote:op dinsdag 3 april 2007 23:02 schreef laster het volgende:
[..]
gelukkig dan maar.en dat voor zo'n jonge leeftijd.
maar ik denk niet dat er nog veel meer op mijn lijstje komt dan dit haha.
wat niet is kan nog komenquote:
uh ik heb daar ja op geantwoord maar dat was gewoon met een toenmalige vriendje, niet met een 0906 lijnquote:op woensdag 26 april 2006 03:48 schreef slappertje het volgende:
107pt. tering!!! ben ik zo braaf![]()
![]()
volgens de tabel is mijn toekomstige sexuele ervaring: "112pt. heeft u wel eens een orgasme gehad tijdens? telefoneren?"
lekker dan! met een 60jarige anita bellen die doet alsof ze 20 is
![]()
quote:
261quote:
quote:op donderdag 5 april 2007 12:13 schreef posdnous het volgende:
156.
mensen die echt meer dan 200 hebben zijn echt heel ranzig.
quote:op woensdag 4 april 2007 22:55 schreef pussydeluxe het volgende:
468.
haha, heb jij wel goedquote:op donderdag 5 april 2007 13:46 schreef bigore het volgende:
[..]
ik had hoger als jou, maar goed, ik ben dan ook ranziger, want ik zat in de kliko![]()
we delen ons verschil welquote:
quote:op donderdag 5 april 2007 12:13 schreef posdnous het volgende:
mensen die echt meer dan 200 hebben zijn echt heel ranzig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |