weet ik veel. je in je bek laten schijten door een bronstige gnoe? het rectaal inbrengen van bepaalde voorwerpen die niet zouden misstaan op een olieraffinaderij?quote:
ik ben volgens een aantal fok!kers ook saai en braafquote:op dinsdag 18 april 2006 17:21 schreef nozem het volgende:
[..]
weet ik veel. je in je bek laten schijten door een bronstige gnoe? het rectaal inbrengen van bepaalde voorwerpen die niet zouden misstaan op een olieraffinaderij?
nee, ik vraag me echt af wat je zoal gedaan moet hebben om boven de 300 uit te komen. toch op z'n minst seks met hetzelfde geslacht, een paar keer vreemdgaan, neuken/masturberen op plaatsen waar iedereen het ziet, jezelf anaal laten nemen door iemand met een voorbindlul en een 'passief' onderonsje met de hond.
allemaal zaken die niet aan mij besteed zijn. wat mij niet direct 'braaf' en 'saai' maakt.
jij gaat gewoon vreemd bij het levenquote:op dinsdag 18 april 2006 17:25 schreef appelsap het volgende:
heb geen seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht, niet met dieren, geen poep of plasseks, en ik masturbeer niet overal
dus nee, het hoeft niet.
je toch een keer te grazen laten nemen in de bios ipv dat stiekume gefriemel in je bedquote:op woensdag 19 april 2006 19:51 schreef triple het volgende:
uw score = 69
getal zelf is leuk, maar niet erg hoog.... ben toch een bravere hendrik dan ik dacht hehe.
ssstquote:op woensdag 19 april 2006 18:30 schreef pappie_culo het volgende:
[..]
jij gaat gewoon vreemd bij het leven
wtfquote:op vrijdag 21 april 2006 20:52 schreef loggedin het volgende:
hoe kom je in godsnaam aan een score van >800?
mjah, es kijken of ik viezer geworden ben in de tussentijd
er staan geen banners op..?quote:op maandag 24 april 2006 12:29 schreef soylent het volgende:
ik trapte er ook in, goeie bannerinkomsten inmiddels?
met dat kekke beest,quote:op dinsdag 25 april 2006 01:54 schreef bolivian het volgende:
[..]
dat komt door die poep- en plassex met dieren van je!
godsamme ja, dat moet het haast zijn! zullen we een keertje ruilen van tagje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |