quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
[...]
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Ja, dat zou ik ook wel willen... maar schijnt niet verstandig te zijn als je strak staat van de pijnstillers.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:04 schreef Janetje het volgende:
en zin heeft zich morgenavond klem te zuipen..
Lijkt me niet.. anders gaat ons BeFmodje morgen vást heel raar moddenquote:Op donderdag 15 september 2005 01:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook wel willen... maar schijnt niet verstandig te zijn als je strak staat van de pijnstillers.
Pas maar op dat je niet naar het Twents gaat vertalen dan!quote:Op donderdag 15 september 2005 01:14 schreef Janetje het volgende:
Damn. ik heb een fijne avondIk zit te vertalen en ondertussen naar Herman Finkers te luisteren..
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet naar het Twents gaat vertalen dan!
niks mis met twents hequote:Op donderdag 15 september 2005 01:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet naar het Twents gaat vertalen dan!
Donderdagavond studentenavond!quote:Op donderdag 15 september 2005 01:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik begin altijd vrijdags pas aan het bier
typisch studentenquote:Op donderdag 15 september 2005 01:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik begin altijd vrijdags pas aan het bier
Trusten peetje..quote:Op donderdag 15 september 2005 01:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
niks mis met twents he
( in enschede zit atm)
oja.. ik ga plat.. morgen college's enzo.. jak
en dan weekendtrussen
is dit de reeks waarin iedereen die er post blauw wordt?quote:Op donderdag 15 september 2005 01:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zó wat wordt het hier blauw..
Neen, ik word nooit blauw..quote:Op donderdag 15 september 2005 01:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
is dit de reeks waarin iedereen die er post blauw wordt?
en niet alleen van het bier
Aha, op die manierquote:Op donderdag 15 september 2005 01:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
typisch studenten
op donderdag kun je nog gezellig stappen.. vrijdags zijn er veel studenten van hun kamer vertrokken naar ouderlijk huis voor het weekend.. daarom dus
Ik wil het niet eens! Ik blijf wel gewoon userquote:Op donderdag 15 september 2005 01:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, maar wie weet wat de toekomst brengt![]()
Hey, ik ben ook nog steeds een user hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens! Ik blijf wel gewoon user
Héél verstandig, J'tje. Héél verstandig.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
Ik wil het niet eens! Ik blijf wel gewoon user
Ja maar nu heb ik in ieder geval tijd om zelf te posten, zit ik nergens aan vastquote:Op donderdag 15 september 2005 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook nog steeds een user hoorEn buiten Klaagbaak veranderd mijn manier van posten ook niet
![]()
Jaja.. ik heb wel eens een vlaag van verstandson-verbijstering..quote:Op donderdag 15 september 2005 01:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Héél verstandig, J'tje. Héél verstandig.
Welkom thuis Broquote:Op donderdag 15 september 2005 08:53 schreef rompompom het volgende:Ik ben thuis!
Alleen is m'n prijs er nog niet
Oh well, vanavond keihard zuipen buiten de deur [afbeelding]
Verstandskiezen laten trekkenquote:Op donderdag 15 september 2005 01:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook wel willen... maar schijnt niet verstandig te zijn als je strak staat van de pijnstillers.
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ga werken slet! je kost mij al genoeg geld!![]()
fuck ja!!! middag eten begint zo.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:50 schreef whoops het volgende:
Kudt, het is al bijna 11 u... Ik ga echt maar eens wat doen...
Feli Janetje!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:47 schreef Janetje het volgende:
propedeuse -uitreiking
Thanks en..quote:Op donderdag 15 september 2005 14:13 schreef whoops het volgende:
[..]
Feli Janetje!
en euhm, proost....
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:29 schreef WarPuppy het volgende:
Kut, vanochtend in de satesaus gaan staan.... lief bier, wat doe je me weer aan ?!
Nog even een kleine ode aan Stella Artois en de kater erna:
Lieve stella, waarom doe je me zoveel pijn?!
Ik ga dit morgen proberen en eventueel bevestigen...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:29 schreef Pingwingei het volgende:
bier smaakt goed als je een halve dag niks anders hebt gehad.
En al helemaal als het een warme zomerdag is.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:29 schreef Pingwingei het volgende:
bier smaakt goed als je een halve dag niks anders hebt gehad.
Goedenavond!quote:
Zijn ze ook weer ff tevreden..quote:Op donderdag 15 september 2005 18:14 schreef killswitch het volgende:
zo genoeg geouwehoerd met de lokale sletjes tijd om te gaan eten dus
Hoi. Nieuw hier?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:19 schreef 1040STf het volgende:
En ik ga bier halen.
Wat is maryse aan het baggeren overigens.
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
Gezellig, nieuwe mensenaccounts.
Komt bijna op hetzelfde neerquote:
Heb er de eerste keer scheef om gelegen, later tijden vond ik het toch minder ja, toch jammer dat een symbool van de cabaret kapt.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:46 schreef Jaguarized het volgende:
Ik las het ja. Ik vond Industry of Love toch al niet zo denderend..
Dat zeker ja maar gelukkig zijn zijn dvd's er nog en hebben we nogal genoeg andere cabaretiers.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:31 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Heb er de eerste keer scheef om gelegen, later tijden vond ik het toch minder ja, toch jammer dat een symbool van de cabaret kapt.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:34 schreef petre86 het volgende:
* petre86 schrikt.. Hans Teeuwen stopt met maken cabaret
Ahuh!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:11 schreef cerror het volgende:
He, dat is jammer.
Geen idee waarom.quote:
Dat moet je niet doen!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen idee waarom.
Ik voel me kut, daar niet om.
Amper..quote:
Sterkte..quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:27 schreef cerror het volgende:
Ik ga er eentje roken.
Om het voor een uurtje af te leren.
Het mag inderdaad wel ietsje drukker, vooral met mensen die ik kenquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:32 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het mag inderdaad wel ietsje drukker, vooral met mensen die ik ken
Maar nu posten alleen jij en cerror hier, met jou kan ik nog wel een gesprek voeren maar cerror ken ik verder ook niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:34 schreef Janetje het volgende:
[..]mensen kennen is zó overrated...
Cerror? Ohhww.. die.. Hmm.. ja.. (quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:35 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar nu posten alleen jij en cerror hier, met jou kan ik nog wel een gesprek voeren maar cerror ken ik verder ook niet.
Maar jullie zijn allebij vrij oldbie enzo, en posten veel, dus dan kom je elkaar vaak genoeg tegen lijkt mequote:Op vrijdag 16 september 2005 00:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Cerror? Ohhww.. die.. Hmm.. ja.. () Die ken ik ook niet zo goed.. (
! )
Oldbiequote:Op vrijdag 16 september 2005 00:41 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar jullie zijn allebij vrij oldbie enzo, en posten veel, dus dan kom je elkaar vaak genoeg tegen lijkt me
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:41 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar jullie zijn allebij vrij oldbie enzo, en posten veel, dus dan kom je elkaar vaak genoeg tegen lijkt me
De 130000ste user heeft zich al 2 dagen geleden aangemeld, dan is 65000 toch wel oldbie te noemenquote:
quote:
als dat toch eens waar kon zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:37 schreef cerror het volgende:
Men kan mij ook niet kennen.
De tijd gaat snelquote:
ik ben nog oldbierquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:45 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De 130000ste user heeft zich al 2 dagen geleden aangemeld, dan is 65000 toch wel oldbie te noemen
Oldbies zijn users met een usernr. onder de.. (correct me if I'm wrong} 5000quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:45 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De 130000ste user heeft zich al 2 dagen geleden aangemeld, dan is 65000 toch wel oldbie te noemen
Whehehehehe.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
als dat toch eens waar kon zijn
quote:
Perzisch.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oldbies zijn users met een usernr. onder de.. (correct me if I'm wrong} 5000
En wanneer is dat bepaald?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oldbies zijn users met een usernr. onder de.. (correct me if I'm wrong} 5000
Tapijt..quote:
ik zag hem wel langsvliegen hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tapijt..
[die zag je vast niet aankomen..]
[insert kutn00b opmerking]quote:
Moet dat frank?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
newbie
laat je tieten/bifi zien
Wat moet jij nou toch met z'n bifi?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
newbie
laat je tieten/bifi zien
verjaardags cadeautje voor jouquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat moet jij nou toch met z'n bifi?
Tieten dan maar?quote:
Oeh, dat is een goeie..quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
verjaardags cadeautje voor jou
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
verjaardags cadeautje voor jou
Fries uit Eindhovenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Oeh, dat is een goeie..
Ik zal wel de bifi regelen van die fries uit eindhoven!
Wat wil je dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Fries uit Eindhoven![]()
En, nee bedankt..
conflict?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Oeh, dat is een goeie..
Ik zal wel de bifi regelen van die fries uit eindhoven!
wie heeft het over een fotoquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:53 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik hoef toch echt geen bififoto voor mn verjaardag...
Die komt niet uit Eindhoven..quote:
Nee, die ene user die eerder in bef zat..quote:
Verzin dat zelf maar!!quote:
Is het wel een fries dan?quote:
quote:
ilona scudetyfeszooi ofzo?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, die ene user die eerder in bef zat..
Had zo'n vrouwelijke usernaam.
quote:
Dat weet ik niet.. daarom sloeg ik dat overquote:
Neen, het bleek wel echt man in z'n profiel te hebben staan.quote:
quote:
fuck op met die hints en zeg het gewoon ffquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, het bleek wel echt man in z'n profiel te hebben staan.
Het is iig minder grafisch.. maar denk maar niet dat ik die hier ga ophangen..quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
een schilderij is toch veel mooier
moet je hem nou meteen zo beledigen door te zeggen dat die van hem te klein is? niet echt lief hoorquote:
Dat weet ik dus niet meer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
fuck op met die hints en zeg het gewoon ff
Sorry cer..quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet je hem nou meteen zo beledigen door te zeggen dat die van hem te klein is? niet echt lief hoor
goed dat je het zegt hoef ik er niet zoveel werk in te stekenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is iig minder grafisch.. maar denk maar niet dat ik die hier ga ophangen..
Ze wil me gewoon niet, dat is toch wel duidelijk mén...quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet je hem nou meteen zo beledigen door te zeggen dat die van hem te klein is? niet echt lief hoor
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze wil me gewoon niet, dat is toch wel duidelijk mén...
Ywquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
goed dat je het zegt hoef ik er niet zoveel werk in te steken
Ik weet wie ie bedoelt.. het was iets met een 'c' geloof ik.. en -olinequote:
Neuh... ik ben gewoon nooit jarig..quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
maarja nu moet ik weer wat anders verzinnen
Hei paddy!quote:
Euy!quote:
havent got a fucking cluequote:Op vrijdag 16 september 2005 01:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik weet wie ie bedoelt.. het was iets met een 'c' geloof ik.. en -oline
Weet je dat wel zeker?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Hei paddy!
Dit is de ouwe sc niet meer hoor.
Leoline ofzo!quote:
Het lijkt er wel veel op hé?quote:
Ehmm.. cerror wil mij nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:05 schreef paddy het volgende:
Oké, wie wil wie nu niet, en waar hebben jullie het over ?
Heeeyquote:
Jaaa!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
ow leolinedance ofzo
kan ik me niets over herrineren behalve de naam dan
duidelijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehmm.. cerror wil mij niet
Ik wil geen bififoto van cerror, of van Zebbie.. liever niet zeg maar..
Geen verjaardagscadeautje van frank (bififoto's óf bifischilderijen)
Frank wil ook van niemand bififoto's..
Enzo..
Hoi petquote:
Nah!quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehmm.. cerror wil mij niet
Ik wil geen bififoto van cerror, of van Zebbie.. liever niet zeg maar..
Geen verjaardagscadeautje van frank (bififoto's óf bifischilderijen)
Frank wil ook van niemand bififoto's..
Enzo..
quote:
Heeey!!Jij ook hier?quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Lig toch altijd in een deuk om je
![]()
Alle blauwe plekken verdwenen?
En doen alle lampen het?
En kun je de schakelaars nu vinden?
jawel je hebt goeie humorquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:12 schreef Janetje het volgende:
[..]Zo grappig ben ik toch niet?
Ehmm.. ik heb nog een paar blauwe plekken op mijn voet..
De lampen doen het gelukkig..
Ik kan ze allemaal vinden en ben niet meer van de trap gevallen
quote:
quote:
Dus nu hebben jullie wat met elkaar?quote:
dat houd het leven wel spannendquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:13 schreef Janetje het volgende:
[..]Ach, je moet toch altijd de waarheid een beetje 'kietelen'
Was iedereen het daar maar mee eensquote:
mooie conclusiequote:Op vrijdag 16 september 2005 01:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Dus nu hebben jullie wat met elkaar?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:13 schreef Janetje het volgende:
[..]Ach, je moet toch altijd de waarheid een beetje 'kietelen'
de mensen in dit topic in ieder geval welquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Was iedereen het daar maar mee eens
Neuh..quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Dus nu hebben jullie wat met elkaar?
Ja:Y Welk topic ik ook kijk, ze weet het maar altijd humoristisch te houdenquote:
quote:
DOH!quote:
Nah.. teveel eer hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja:Y Welk topic ik ook kijk, ze weet het maar altijd humoristisch te houden
quote:
Ja hee, niet mekkeren.quote:
Behhh...quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja hee, niet mekkeren.
Jij bent tenminste grappig
Welterusten en succes ermee!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:18 schreef Zebbie het volgende:
Ik ga zo slapen en hopen dat morgen m'n eerste ONZ topic in 3 maanden niet van een slotje voorzien isWeltrusten.
zal voor je duimen en trustenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:18 schreef Zebbie het volgende:
Ik ga zo slapen en hopen dat morgen m'n eerste ONZ topic in 3 maanden niet van een slotje voorzien isWeltrusten.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
kijk das mannelijk, en krijg meteen zin in bier
Je hebt geheugenverlies? Net was je ook al hier..quote:
Hai, had je nog niet gezienquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:18 schreef Zebbie het volgende:
kijk das nou stijlquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:21 schreef Janetje het volgende:
[..]Vanmiddag op school nog gedaan.. gezellig man.. een flesje bier drinken met je leraar engels
leuk he schoolquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:23 schreef cerror het volgende:
Oh ja, geheugen...
Fuck, vroeg op morgen.
Voor en-nadelen.quote:
quote:
Jup, gezellig kletsen met je mentor die aan de wijn is..quote:
Wie oppert dat?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
je drinkt iets minder hollandia per avond dus meer geld?
en jij strak aan het bier, zo hoort datquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup, gezellig kletsen met je mentor die aan de wijn is..
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
je drinkt iets minder hollandia per avond dus meer geld?
Ik wou al zeggen.. dat geloof je toch zelf nietquote:
Eenmaal een alcohollist altijd een alcohollist!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen.. dat geloof je toch zelf niet
Precies.. en ey.. zónder glas he..quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
en jij strak aan het bier, zo hoort dat
wel het flesje er nog omheen hoop ik toch? word zon troep andersquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Precies.. en ey.. zónder glas he..
Trusten, bedanktquote:
Ook trusten en ook bedanktquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
zal voor je duimen en trusten
Mmm, ben je toch al aardig wat keren tegen gekomen in verschillende topicsquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:23 schreef paddy het volgende:
[..]
Hai, had je nog niet gezien![]()
En doei dan maar weer :
En het is zonde van het bier!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
wel het flesje er nog omheen hoop ik toch? word zon troep anders
Uit het flesje.. best way to drink beer..quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
wel het flesje er nog omheen hoop ik toch? word zon troep anders
Sterktequote:
Ik moest zowaar lachen..quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb ik toch een humor vanavond he
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:30 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Trusten, bedankt
[..]
Ook trusten en ook bedankt
[..]
Mmm, ben je toch al aardig wat keren tegen gekomen in verschillende topics
Weltrusten
Ik ga minderenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja en ik ga ook niet stoppen met een van de 2
Zal ik jou.....quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
mijn missie voor vanacht ook weer geslaagd![]()
quote:
*no comment*quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:39 schreef Janetje het volgende:
[..]Damn boy.. jij moet je echt vervelen..
quote:
daarom dacht ik ook laat ik maar niets zeggen, anders maak ik het alleen maar ergerquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:41 schreef Janetje het volgende:
[..]Je hoeft het niet eens te zeggen jongen..
Whehehehehehe. vervellen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:39 schreef Janetje het volgende:
[..]Damn boy.. jij moet je echt vervellen..
Quotes verneuken is ok ollee olleeeeee...quote:
Ik vervel... euh verveel me dus ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Quotes verneuken is ok ollee olleeeeee...
Van mij mag je hoor!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik vervel... euh verveel me dus ook
anders zou je niet hier zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik vervel... euh verveel me dus ook
Zie m'n tag.quote:
Dat doet yvonne dus.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:51 schreef petre86 het volgende:
crrr! je tag! wat doe je!
quote:
Wat een machtwellustquote:
Ahuh!! Kom op! Dat is grappigquote:
Had het over Yvonnequote:
quote:
had hem gezien jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Yvonne, krijg kringspierebola!
Ahuh..
Dat was ook al mijn achterliggende gedachte.quote:
Ah, een sletje! Heb jij je tieten al gepost?quote:Op vrijdag 16 september 2005 04:24 schreef Janetje het volgende:
Sterven is relatief
Ah dooie.. jij wilde de 8e weer levend weg?quote:Op vrijdag 16 september 2005 04:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, een sletje! Heb jij je tieten al gepost?
Als ik nu al een dooie ben, maakt dat ook weinig uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 04:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah dooie.. jij wilde de 8e weer levend weg?
Bed pret..quote:Op vrijdag 16 september 2005 04:30 schreef petre86 het volgende:
bed bed
quote:Op vrijdag 16 september 2005 04:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ik nu al een dooie ben, maakt dat ook weinig uit natuurlijk.
Dat kan ik zelf wel, ik heb EHBOquote:Op vrijdag 16 september 2005 04:31 schreef Janetje het volgende:
[..]anders had peet je dan even gereanimeerd...
*neervaltquote:Op vrijdag 16 september 2005 04:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat kan ik zelf wel, ik heb EHBO
quote:Op vrijdag 16 september 2005 04:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat kan ik zelf wel, ik heb EHBO
Jij wilt te graagquote:
As abovequote:Op vrijdag 16 september 2005 04:43 schreef Janetje het volgende:
[..]en peet had zich er zó op verheugd...
Spraak spraak spraakwaterquote:Op vrijdag 16 september 2005 04:52 schreef petre86 het volgende:
bed bed bed truste
Een of andere pipo heeft een MSN smiley in je ava gezetquote:
nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:08 schreef petre86 het volgende:
mogguh beffertjes
zijn jullie ook fan van befferly van ab normaal?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee eigenlijk nieteerlijk gezegt schaam ik me ervoor dat ik uberhoubt weet over wie je het hebt
Überhaupt bedoel je?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee eigenlijk nieteerlijk gezegt schaam ik me ervoor dat ik uberhoubt weet over wie je het hebt
ik ga dat woord gewoon niet meer gebruikenquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Überhaupt bedoel je?![]()
En ik heb geen flauw idee wat dat is
Dat Amsterdams knauwende stuk snollaria?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:08 schreef petre86 het volgende:
mogguh beffertjes
waar is je tag?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat Amsterdams knauwende stuk snollaria?
Neen, niet echt.
Alles word me afgenomen Don.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]
waar is je tag?![]()
hij was zo leuk![]()
alsof ik enige invloed heb hierquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Alles word me afgenomen Don.
Zeg er eensch wat van!
überhaubt..quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Überhaupt bedoel je?![]()
En ik heb geen flauw idee wat dat is
Totdat ze op je zijn uitgekeken ja. Dan word je zonder pardon bij het grof vuil gezet!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:38 schreef mother-mother het volgende:
[..]
alsof ik enige invloed heb hier![]()
mja toch ben ik liev![]()
zeker wel, haar mop is altijd de leukstequote:Op vrijdag 16 september 2005 12:08 schreef petre86 het volgende:
mogguh beffertjes
Je bent niet het enige taalneuckertje hier hoorquote:
zo heftig is t nou ook weer nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Totdat ze op je zijn uitgekeken ja. Dan word je zonder pardon bij het grof vuil gezet!
Deze was wel heel tofquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je bent niet het enige taalneuckertje hier hoor
Tot 7 uur op msn gezeten, om 11 uur eruit..quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:43 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zo heftig is t nou ook weer niet
hoe is t hier trouwens ?
Geen idee, ik ben hierquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:43 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zo heftig is t nou ook weer niet
hoe is t hier trouwens ?
Met wíe in vredesnaam!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tot 7 uur op msn gezeten, om 11 uur eruit..
Best goed dus..
Met hans en frank natuurlijk..quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met wíe in vredesnaam!
Ik ben net een uur wakker...
Wiequote:Op vrijdag 16 september 2005 14:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met hans en frank natuurlijk..![]()
ik dus vanaf 11 uur.. ben moe
hans en frank. ken jij die nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wie
Vier uur slaap is aan de krappe kant inderdaad
Op fok heten ze geloof ik.. ehmmm... ehh.. killswitch en.. ehh.... rompompom (ofzoiets)quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wie
Vier uur slaap is aan de krappe kant inderdaad
Dus Hans=Killswitch en Frank=rompompom? Ah, weten we dat ook weer, bedankt!quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Op fok heten ze geloof ik.. ehmmm... ehh.. killswitch en.. ehh.... rompompom (ofzoiets)
* braakt nacht (ofzo)quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:56 schreef petre86 het volgende:
ik sliep al om half 6
jullie nachtbrakers
Ehmm.. ja preciesquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dus Hans=Killswitch en Frank=rompompom? Ah, weten we dat ook weer, bedankt!
Kut voor je, leuke avatar overigensquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:12 schreef petre86 het volgende:
Wat moeten we in Maastricht echt gezien hebben??
Lekker geslapen?quote:
Nee dus.quote:
quote:
quote:
Met uw mening kan ik het slechts ende enkel eensch zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:18 schreef JDude het volgende:
Zulks een belachelijk topic: Einde van de [BeF] reeksch in zicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |