eenschquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef Molluck het volgende:
[BeF] was alleen leuk in de begindagen, die van 1000 posts per uur (toen ik nog meedeed)
Niet? wel een pakkende titel toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:33 schreef rompompom het volgende:
Het zal nooit Wijn en Kaas worden in ieder geval
Jij bent een nep [BeF]fer, de tijden van Zebbie en die kloon, dat waren nog eens tijden, hoe heette die gozer ook alweer?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heel boeiend, ik kan niet zonder [BeF]![]()
Liever niet. Dan krijg je allemaal van die frusti ex-studenten die denken dat het hip is om hun avond zo door te brengenquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:34 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Niet? wel een pakkende titel toch?![]()
witte wijn en roséquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:36 schreef cerror het volgende:
Ik moet stiekem toegeven dat ik witte wijn begin te waarderen.
tssk tssk tssk.. Het begin van het einde. Voor dat je het weet vind je het gezellig om op zaterdag middag in de V&D (of erger nog: de Bijenkorf) een kopje koffie "met iets lekkers" te drinkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:36 schreef cerror het volgende:
leuke usericonquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:36 schreef cerror het volgende:
Nee, die reeks draait om jouquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:36 schreef Molluck het volgende:
Jij bent een nep [BeF]fer
Niet om mij, maar die reeks begon als Bier en Frituurliefhebbers-reeks en tegenwoordig lopen daar allemaal mensen rond die afdoen aan de hele [BeF]dogmaquote:
John Hancock?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jij bent een nep [BeF]fer, de tijden van Zebbie en die kloon, dat waren nog eens tijden, hoe heette die gozer ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |