Inderdaad, dat kan ook echt niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef ThE_ED het volgende:
gothichindoe
Een doorzichtig rokjequote:Op woensdag 14 september 2005 23:54 schreef 0 het volgende:
Van die meiden met een hoofddoek terwijl ze een kort rokje aan hebben die doorzichtig genoeg is om te zien dat ze een string draagt. Of je bent moslim of je bent breezer, maar niet allebei.
Hypocrieten.
Is dit nou integratie
p.s. ik behoor tot geen van de bovengenoemde subculturen.
Heb ik normaal geen problemen mee, maar je mag de string dus wel zien, maar de haren niet?quote:
Nee, ik heb ook niet zoveel problemen met doorzichtige rokjes.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:59 schreef 0 het volgende:
[..]
Heb ik normaal geen problemen mee, maar je mag de string dus wel zien, maar de haren niet?
Dat is toch hypocriet?
Met die grafhoofden die dat soort meisjes doorgaans hebben, is het wel prettig dat je dat hoofd niet zo goed ziet, dat verpest namelijk je uitzicht op de string.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:59 schreef 0 het volgende:
[..]
Heb ik normaal geen problemen mee, maar je mag de string dus wel zien, maar de haren niet?
Dat is toch hypocriet?
Allah is zoooooo 11 september. Hun nieuwe goden heten Bacardi en Ronald McDonald.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:04 schreef freddygonzales het volgende:
Mogen die moslimswel breezer drinken??? Is dat wel toegestaan van allah
??? Mogen ze wel korte rokjes dragen van allah
???
Ik vraag het me af...........![]()
mag nietquote:Op donderdag 15 september 2005 00:04 schreef freddygonzales het volgende:
Mogen die moslimswel breezer drinken??? Is dat wel toegestaan van allah
??? Mogen ze wel korte rokjes dragen van allah
???
Ik vraag het me af...........![]()
Lolquote:Op donderdag 15 september 2005 00:08 schreef BGN het volgende:
[..]
Allah is zoooooo 11 september. Hun nieuwe goden heten Bacardi en Ronald McDonald.
Nu zal ze branden in de hel.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:10 schreef Herald het volgende:
grappig, daar wilde ik vorige week ok iets overzeggen. Zag zo'n moslima hurken omdat ze haar kind hanteerde en toen piepte een maagdelijk wit stukje stof ook boven haar rok uit.
pssst: dat heet stiekeme integratiequote:Op donderdag 15 september 2005 00:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap het ook niet. je mag de man niet verleiden met je haar, maar een strak truitje etc is niet verleidelijk??
gaat echt nergens over.
die passage gij zult geen strakke truitjes dragen in de Koran moeten ze nog verzinnen ontdekken interpreteren.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap het ook niet. je mag de man niet verleiden met je haar, maar een strak truitje etc is niet verleidelijk??
gaat echt nergens over.
Waarom doen ze hun hoofddoek dan ook niet meteen af. Vaak zijn het goedgebekte meiden die bewust zo'n ding zijn gaan dragen.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
pssst: dat heet stiekeme integratie
dat is uit protest tegen het rechts geblaatquote:Op donderdag 15 september 2005 00:18 schreef 0 het volgende:
[..]
Waarom doen ze hun hoofddoek dan ook niet meteen af. Vaak zijn het goedgebekte meiden die bewust zo'n ding zijn gaan dragen.
Bullshit, hoeveel meiden ik wel niet ken die bewust een hoofddoek dragen omdat ze het fijn vinden/er ooit mee begonnen zijn en het gewend zijn/het bewust doen om zo een boodschap uit te dragen/etc. Ik ken bijna geen enkele dame die het echt verplicht wordt.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat hoofddoek ofzo moet van hun ouders, waarschijnlijk. En dan rokje shit doen ze gewoon stiekem.Of ze zijn gewoon hardstikke gewend om een hoofddoek aan te doen. Kan toch?
Mij kan het in ieder geval niet schelen. Heb een pleuris hekel aan hoofddoeken.
Inderdaad. Een boodschap. Het is een politieke boodschap.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:37 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Bullshit, hoeveel meiden ik wel niet ken die bewust een hoofddoek dragen omdat ze het fijn vinden/er ooit mee begonnen zijn en het gewend zijn/het bewust doen om zo een boodschap uit te dragen/etc. Ik ken bijna geen enkele dame die het echt verplicht wordt.
Ha-ha.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad. Een boodschap. Het is een politieke boodschap.
Het is een complot, ik zeg het je..
http://blogsimages.skynet(...)3185038c71e1f47a.jpgquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:11 schreef 0 het volgende:
[..]
http://blogsimages.skynet(...)3185038c71e1f47a.jpg
Niet echt een goed voorbeeld, want dit heb ik nog niet op straat gezien.
Zo zag ik er een van de zomer rondlopen helemaal naakt op t naaktstrand, maar met burka.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:40 schreef Bolderbast het volgende:
ach op het strand zie je ze zelfs in bikini lopen maar mét hoofddoek
uhmm ik ben niet zo heel bekend in die kleding rages van tegenwoordig maar burka is toch t geheel van hoofd tot teen jurk zeg maar? of is t alleen t masker?quote:Op donderdag 15 september 2005 03:47 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Zo zag ik er een van de zomer rondlopen helemaal naakt op t naaktstrand, maar met burka.
Idd. Wanneer ze geen hoofddoekje dragen zijn moslimbreezah's bestquote:Op donderdag 15 september 2005 00:07 schreef remlof het volgende:
perfect voorbeeld van integratie! en ik vind die mediterrane koppies echt wel stukken lekkerder dan die domme blondjes doorgaans
Multifunctioneel zo een ding.quote:Op donderdag 15 september 2005 03:47 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Zo zag ik er een van de zomer rondlopen helemaal naakt op t naaktstrand, maar met burka.
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
3w4 F4t1m4 Pa$sz M3 DiEeJ Br3eZaH Wo3La!~!1
Dit wordt mijn nieuwe gebruikersnaam!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef ThE_ED het volgende:
gothichindoe
Tja, sommige meisjes scheren hun bikinilijn nou eenmaal.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:59 schreef 0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:52 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Idd. Wanneer ze geen hoofddoekje dragen zijn moslimbreezah's best.
Jammer voor jou dan, dat ze altijd weer 3 rokken om 1 lange broek heen doen...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:40 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind die geile strakke kontjes van die mocromeisjes/vrouwen wel geil in zo'n strakke lipleesbroek. met de wetenschap dat zer heerlijk anaal kunnen neuken, omdat daar geen maagdenvlies zit...![]()
ik zie ze vaak genoeg alleen in spijkerbroek. zo waren een een paar heerlijke gehoofdoekte kippetjes op een semi-marokkaans seminar dat ik laatst bezocht heb...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Jammer voor jou dan, dat ze altijd weer 3 rokken om 1 lange broek heen doen...
Niets mis mee toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 14:10 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En nee, tis niet m'n schoondochter!
Ik vind m'n schoondochter liever.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 14:28 schreef Sjakie01 het volgende:
Als hun vader de dame zo over straat ziet lopen wordt ze waarschijnlijk neergeschoten.
![]()
Zo'n opmerking verwachtte ik al.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:22 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Tja, sommige meisjes scheren hun bikinilijn nou eenmaal.
Eensch!quote:Op donderdag 15 september 2005 14:12 schreef Manneke_Pils het volgende:
Toch wel goed topic nu.
Leuk, maar wel offtopic, want deze zijn niet zo hypocriet om een hoofddoek te dragen.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:10 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zolang ze dat ding maar omhoudt. Dadelijk valt ze nog tegen ookquote:Op donderdag 15 september 2005 20:00 schreef speedfreakssj het volgende:
nee, dan liever tussen d'r tieten/
ja daar kan je in dit geval ook veel zaad kwijt. maar een moslima is het makkelijkst om anaal je voorraad in kwijt te kunnen. en ze zijn experts. neven, van hun vader bevriende buurmannen, hell zelfs hun imam is je voorgegaan.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:00 schreef speedfreakssj het volgende:
nee, dan liever tussen d'r tieten/
JAM JAMquote:Op donderdag 15 september 2005 14:10 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Dat willen ze zelf ook het liefst, ze moeten immers maagd blijven! En maagd blijf je door geen vaginale seks te hebben.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
http://img128.imageshack.us/my.php?image=277hoofddoek2ja.jpg
kei-, maar dan ook keihard in die kont neuken dit soort geile brokken vlees van mohamed.
Hetzelfde met Mekka, dat is nou verplaatst naar de TMF studio,squote:Op donderdag 15 september 2005 00:08 schreef BGN het volgende:
[..]
Allah is zoooooo 11 september. Hun nieuwe goden heten Bacardi en Ronald McDonald.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:10 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Breezer, wat ik je blief.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:52 schreef Dirktator het volgende:
Gegrepen uit de TMF-balk:
F@t!m@, Marokkaanse dushi met Hallal-lollie in mijn mond, luisterend naar een Marok-Nederlandse rapnegert genaamd Ali B en zijn compagnon Beugel (Brace), zoekt leuke Marokkaan met rijke familie, afkomstig uit het Rif-gebergte. Voor serieus sms-contact of meer.
"SmS mûH oF kEiK oP mN ProFiL, SwAhH!"
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:52 schreef Dirktator het volgende:
Gegrepen uit de TMF-balk:
F@t!m@, Marokkaanse dushi met Hallal-lollie in mijn mond, luisterend naar een Marok-Nederlandse rapnegert genaamd Ali B en zijn compagnon Beugel (Brace), zoekt leuke Marokkaan met rijke familie, afkomstig uit het Rif-gebergte. Voor serieus sms-contact of meer.
"SmS mûH oF kEiK oP mN ProFiL, SwAhH!"
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:54 schreef 0 het volgende:
Van die meiden met een hoofddoek terwijl ze een kort rokje aan hebben die doorzichtig genoeg is om te zien dat ze een string draagt. Of je bent moslim of je bent breezer, maar niet allebei.
Hypocrieten.
Is dit nou integratie
p.s. ik behoor tot geen van de bovengenoemde subculturen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |