abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30589013
vorige deel:
nog nooit vriend(in) of sex gehad (6)

hier weer verder
  woensdag 14 september 2005 @ 23:21:34 #2
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_30589099
whehe.
pi_30589165
deel 7 alweer, dat zegt dan toch iets over het publiek van dit forum.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_30589185
welnee het zijn veel dezelfden die posten.

ontopic: aan het slot van het vorige topic was er een kleine rel over het vermeend arrogant reageren van vrouwen als ze door mannen zomaar worden aangesproken - bijvoorbeeld als ze een boek lazen in de trein.

dit leidde dan weer tot de constatering dat gefrustreerde mannen hun verbittering botvieren op vrouwen, onder het mom van 'je haat wat je niet kan krijgen'.

nu zie ik niets in het zomaar aanspreken van boeklezende vrouwen in de trein, maar anderzijds lijkt me enige verbittering bij maagdelijke mannen van 25+ wel begrijpelijk.

[ Bericht 43% gewijzigd door Soul79 op 14-09-2005 23:29:49 ]
pi_30589244
dat weet je goed ben jij 1 van die personen?
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  woensdag 14 september 2005 @ 23:40:37 #6
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_30589717
quote:
op woensdag 14 september 2005 23:26 schreef blackmage het volgende:
dat weet je goed ben jij 1 van die personen?
zit hem niet zo uit te horen. ben je homo ofzo?
pi_30595095
quote:
op woensdag 14 september 2005 19:35 schreef scandalous het volgende:
goh, ik begrijp echt niet waarom jullie geen vrouwen kunnen krijgen, met zo'n kutpersoonlijkheid
neem jij altijd alles zo serieus?
pi_30595134
quote:
op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef soul79 het volgende:

nu zie ik niets in het zomaar aanspreken van boeklezende vrouwen in de trein, maar anderzijds lijkt me enige verbittering bij maagdelijke mannen van 25+ wel begrijpelijk.
en bij maagdelijke vrouwen van 25+ niet ?
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_30595225
quote:
op woensdag 14 september 2005 23:24 schreef soul79 het volgende:
welnee het zijn veel dezelfden die posten.

ontopic: aan het slot van het vorige topic was er een kleine rel over het vermeend arrogant reageren van vrouwen als ze door mannen zomaar worden aangesproken - bijvoorbeeld als ze een boek lazen in de trein.

dit leidde dan weer tot de constatering dat gefrustreerde mannen hun verbittering botvieren op vrouwen, onder het mom van 'je haat wat je niet kan krijgen'.

mij niet. je hebt het zelf in de hand. wachten en niets doen schiet je geen fuck mee op.
en ja, dat is makkelijk. niet nadenken, niet moeilijk doen. gewoon eens relax ouwehoeren met een dame is echt niet moeilijk hoor.

dit topic is wat dat betreft een kuttopic. iedereen hier naait elkaar op. veel geouwehoer weinig wol. al die excuses en smoesjes en gezever dat je bang/verlegen/vul-hier-in bent is bullshit. als je een dame ziet die je interessant lijkt, loop dan meteen erheen, in plaats van een uur gaan zitten twijfelen of je het wel of niet zult doen. als je er meteen op afstapt, heb je ook geen tijd om erover na te denken.

you're in control of your life. doe er iets mee, of niet. als je er niets mee doet moet je ook niet zeiken. en nogmaals, ja, het is echt zo simpel.
  donderdag 15 september 2005 @ 09:42:37 #10
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30595318
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:35 schreef petitlapin het volgende:

[..]

en bij maagdelijke vrouwen van 25+ niet ?
ben je nu ineens weer een maagdelijke vrouw konijn?
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:39 schreef dawg het volgende:

you're in control of your life. doe er iets mee, of niet. als je er niets mee doet moet je ook niet zeiken. en nogmaals, ja, het is echt zo simpel.
nee, dawg, zo simpel is het niet. voor jou is het misschien zo eenvoudig, maar helaas werkt dat niet voor iedereen zo. natuurlijk schiet je met verbittering en gezeur niks op, maar dat wil niet zeggen dat deze gevoelens nooit geuit mogen worden.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_30595340
quote:

[..]

mij niet. je hebt het zelf in de hand. wachten en niets doen schiet je geen fuck mee op.
en ja, dat is makkelijk. niet nadenken, niet moeilijk doen. gewoon eens relax ouwehoeren met een dame is echt niet moeilijk hoor.

dit topic is wat dat betreft een kuttopic. iedereen hier naait elkaar op. veel geouwehoer weinig wol. al die excuses en smoesjes en gezever dat je bang/verlegen/vul-hier-in bent is bullshit. als je een dame ziet die je interessant lijkt, loop dan meteen erheen, in plaats van een uur gaan zitten twijfelen of je het wel of niet zult doen. als je er meteen op afstapt, heb je ook geen tijd om erover na te denken.

zo simpel ?

wat is dat nu voor een onzin, dawg ! stel je voor dat je echt zo lelijk bent als de nacht en zo'n oninteressant leven hebt dat je echt niets boeiends te vertellen hebt, of door hun werk/sociaal leven nooit een vrouw van hun leeftijdscategorie tegenkomen.

dan mag je alle vrouwen van de wereld aanspreken, en veel daten, de kans op succes, een relatie dus, is voor zulke mensen werkelijk miniem. die mensen hebben het echt niet zelf in de hand .
pi_30595373
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:42 schreef plato1980 het volgende:

ja, ik ben het slachtoffer van een onbevlekte ontvangenis

maar het is toch vreemd dat hier zo weinig vrouwen posten, er moeten ongetwijfeld oudere vrouwelijke maagden zijn, maar die hebben er blijkbaar niet zo'n probleem mee ? ik weet het niet
pi_30595411
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:43 schreef petitlapin het volgende:

[..]

zo simpel ?

wat is dat nu voor een onzin, dawg ! stel je voor dat je echt zo lelijk bent als de nacht en zo'n oninteressant leven hebt dat je echt niets boeiends te vertellen hebt, of door hun werk/sociaal leven nooit een vrouw van hun leeftijdscategorie tegenkomen.

dan mag je alle vrouwen van de wereld aanspreken, en veel daten, de kans op succes, een relatie dus, is voor zulke mensen werkelijk miniem. die mensen hebben het echt niet zelf in de hand .
wederom bullshit. als je lekker in je vel zit is dat echt geen probleem. jou voorbeeld is nogal erg extreem. de uitzondering zeg maar. voor de rest is het zo simpel ja.
  donderdag 15 september 2005 @ 09:47:41 #14
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30595416
quote:

[..]

zo simpel ?

je weet donders goed dat lelijkheid hier het probleem niet is konijn.
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:45 schreef petitlapin het volgende:

maar het is toch vreemd dat hier zo weinig vrouwen posten, er moeten ongetwijfeld oudere vrouwelijke maagden zijn, maar die hebben er blijkbaar niet zo'n probleem mee ? ik weet het niet
daar zijn er veel minder van.
pi_30595429
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:42 schreef plato1980 het volgende:

[..]

[..]

nee, dawg, zo simpel is het niet. voor jou is het misschien zo eenvoudig, maar helaas werkt dat niet voor iedereen zo. natuurlijk schiet je met verbittering en gezeur niks op, maar dat wil niet zeggen dat deze gevoelens nooit geuit mogen worden.
sorry hoor. maar daar begint het probleem al. let it go.
pi_30595434
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:47 schreef dawg het volgende:

wederom bullshit. als je lekker in je vel zit is dat echt geen probleem. jou voorbeeld is nogal erg extreem. de uitzondering zeg maar. voor de rest is het zo simpel ja.
ja, ik wil echt een onaantrekkelijke oninteressante man, als hij maar lekker in zijn vel zit
  donderdag 15 september 2005 @ 09:49:14 #17
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30595450
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:48 schreef dawg het volgende:

[..]

sorry hoor. maar daar begint het probleem al. let it go.
dat is veel simpeler gezegd dan gedaan. verbittering kan trouwens nooit de oorzaak van het probleem zijn, het is een gevolg.
pi_30595469
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:47 schreef plato1980 het volgende:

je weet donders goed dat lelijkheid hier het probleem niet is konijn.

daar zijn er veel minder van.
voor sommigen is lelijkheid dus wel duidelijk het probleem, en er zijn veel mannen die zo oninteressant zijn en zo weinig affiniteit hebben met hoe een vrouw denkt, dat ze direct elke vrouw afstoten.
pi_30595471
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:48 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ja, ik wil echt een onaantrekkelijke oninteressante man, als hij maar lekker in zijn vel zit
wat een suffe reactie.
lekker in je vel zitten, positief zijn, lol hebben in je leven en jezelf terkt mensen aan.
pi_30595483
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:49 schreef plato1980 het volgende:

[..]

dat is veel simpeler gezegd dan gedaan. verbittering kan trouwens nooit de oorzaak van het probleem zijn, het is een gevolg.
nee, het is simpel.
dat je denkt dat dat niet zo is, is het probleem.
pi_30595534
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:49 schreef dawg het volgende:

wat een suffe reactie.
lekker in je vel zitten, positief zijn, lol hebben in je leven en jezelf terkt mensen aan.
je trekt misschien wel mensen aan, maar daarom wil een vrouw nog geen relatie met jou, of het bed met jou induiken, daar is een pak meer voor nodig dan lekker in je vel zitten
  donderdag 15 september 2005 @ 09:52:42 #22
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30595535
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:49 schreef dawg het volgende:

[..]

wat een suffe reactie.
kom op dawg, hoe kun je nou na jaren van "falen" positief blijven? ik kan niet zeggen dat ik momenteel doodongelukkig ben, helemaal niet. verder vermaak ik me doorgaans goed en heb ik plezier in de meeste dingen die ik doe. desondanks wil het op dit gebied niet lukken en het zou dan erg naïef zijn om te denken dat het vanzelf wel zal komen.
  donderdag 15 september 2005 @ 09:53:44 #23
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30595556
quote:

[..]

zo simpel ?

een interessant leven heb je wel degelijk zelf in de hand. uiterlijk ook, hoewel vrouwen dat niet echt wat kan schelen volgens mij.
pi_30595559
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:52 schreef plato1980 het volgende:

kom op dawg, hoe kun je nou na jaren van "falen" positief blijven? ik kan niet zeggen dat ik momenteel doodongelukkig ben, helemaal niet. verder vermaak ik me doorgaans goed en heb ik plezier in de meeste dingen die ik doe. desondanks wil het op dit gebied niet lukken en het zou dan erg negatief zijn om te denken dat het vanzelf wel zal komen.
ik begrijp jou niet, plato, je hetb zelf al in het lang en in het breed verkondigd dat je er niets meer aan gaat doen om ooit een relatie te krijgen. wat is dan je probleem, het is dan toch niet verwonderlijk dat je alleen zal bijven ?
pi_30595562
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:52 schreef petitlapin het volgende:

[..]

je trekt misschien wel mensen aan, maar daarom wil een vrouw nog geen relatie met jou, of het bed met jou induiken, daar is een pak meer voor nodig dan lekker in je vel zitten
zoals wat? stunning good looks? bullshit.
  donderdag 15 september 2005 @ 09:55:24 #26
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30595593
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:53 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik begrijp jou niet, plato, je hetb zelf al in het lang en in het breed verkondigd dat je er niets meer aan gaat doen om ooit een relatie te krijgen. wat is dan je probleem, het is dan toch niet verwonderlijk dat je alleen zal bijven ?
nee, ik ga er ook niks meer aan doen en ik verwacht inderdaad alleen te blijven. het enige wat ik nu wil zeggen is dat positief denken heus niet de sleutel tot succes is.
pi_30595599
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:53 schreef -dailalama- het volgende:

een interessant leven heb je wel degelijk zelf in de hand. uiterlijk ook, hoewel vrouwen dat niet echt wat kan schelen volgens mij.
uiterlijk is voor mij heel belangrijk, innerlijk ook, beiden even veel , en sommige mensen zijn intrinsiek niet boeiend, als hebben ze 1000 hobby's en een boeiend werk, als hun 'verhaal' me niet interesseert is het gedaan
  donderdag 15 september 2005 @ 09:56:15 #28
104022 JasperE
daar is de kont
pi_30595612
whehe.............ga dan vaker uit klootzakken!
gezellig!
  donderdag 15 september 2005 @ 09:58:41 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30595672
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:52 schreef petitlapin het volgende:

nou, ik denk toch wel dat het flink wat invloed heeft hoe je in je vel zit.
zit je goed in je vel en ben je tevreden met wie je bent, dan straal je dat ook uit. en een zelfbewuste, zelfverzekerde, outgoing en leuke uitstraling is imho wél een grote afrodisiacum .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30595684
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:55 schreef plato1980 het volgende:

[..]

nee, ik ga er ook niks meer aan doen en ik verwacht inderdaad alleen te blijven. het enige wat ik nu wil zeggen is dat positief denken heus niet de sleutel tot succes is.
inderdaad. beter kun je het bijltje erbij neergooien.
  donderdag 15 september 2005 @ 10:00:04 #31
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30595703
[quote]op donderdag 15 september 2005 09:58 schreef copycat het volgende:

[..]

zit je goed in je vel en ben je tevreden met wie je bent, dan straal je dat ook uit. en een zelfbewuste, zelfverzekerde, outgoing en leuke uitstraling is imho wél een grote afrodisiacum .
[/quote

dat zal best, punt is alleen dat het mogelijke ontbreken daarvan niet zo gek is na jaren van "falen". maar zoals ik al zei is dat geen orzaak, maar een gevolg.
pi_30595717
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:58 schreef copycat het volgende:

[..]

mijn dank is groot voor het ondersteunen van mijn mening. dat terwijl cats and dogs doorgaans lijnrecht tegenover elkaar staan.
  donderdag 15 september 2005 @ 10:01:39 #33
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30595731
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:59 schreef dawg het volgende:

inderdaad. beter kun je het bijltje erbij neergooien.
ik kan beter aandacht besteden aan zaken waar ik wel een grote kans op resultaat heb.
pi_30595732
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:54 schreef dawg het volgende:

zoals wat? stunning good looks? bullshit.
een 'normaal' uiterlijk is voor mij niet voldoende, nee, en de man waar ik mijn leven mee wil leven en de man die de vader van mijn kinderen wordt , moet ik echt knap vinden, bloedmooi , zowel van binnen als van buiten, en zulke mannen kom je als vrouw nu eenmaal niet veel tegen.

een vrouw aanspreken, en een klik kunnen krijgen met een vrouw, daar zitten mijlen verschil tussen. en er zijn mannen die duizenden vrouwen zullen aanspreken, maar nooit verder geraken, punt. wat moeten die mannen dan doen ?
  donderdag 15 september 2005 @ 10:02:08 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30595742
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:00 schreef plato1980 het volgende:

dat zal best, punt is alleen dat het mogelijke ontbreken daarvan niet zo gek is na jaren van "falen". maar zoals ik al zei is dat geen orzaak, maar een gevolg.
nee, daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen.

kan me alleen niet voorstellen dat je dan maar het bijltje er bij neer zou gooien.
werk dan aan jezelf. de enige die immers verandering kan aanbrengen ben jezelf!
misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar daarmee nog niet onmogelijk!
pi_30595763
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:58 schreef copycat het volgende:

bij mij dus zeker niet

als ik erover nadenk, ben ik altijd verliefd geworden op het eerder depressieve, melancholische type
pi_30595774
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:01 schreef plato1980 het volgende:

[..]

ik kan beter aandacht besteden aan zaken waar ik wel een grote kans op resultaat heb.
nee. wat cc zegt.
je kunt beter aandacht besteden aan jezelf. aan je denkpatroon.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 september 2005 @ 10:04:55 #38
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30595812
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:02 schreef copycat het volgende:

[..]

kan me alleen niet voorstellen dat je dan maar het bijltje er bij neer zou gooien.
heb je gelijk in
maar er zijn ook mensen die niet aan zichzelf willen werken omdat ze tevreden met zichzelf zijn, en willen dat anderen zich maar aanpassen aan hen.
zonnebril met oogkleppen op.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_30595821
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:03 schreef petitlapin het volgende:

[..]

bij mij dus zeker niet

als ik erover nadenk, ben ik altijd verliefd geworden op het eerder depressieve, melancholische type
jij bent echt een van de meest aparte figuren die ik hier op het forum ben tegengekomen. sommige opvattingen van jou vind ik heel erg 'apart'.
pi_30595863
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:01 schreef petitlapin het volgende:

[..]

een 'normaal' uiterlijk is voor mij niet voldoende, nee, en de man waar ik mijn leven mee wil leven en de man die de vader van mijn kinderen wordt , moet ik echt knap vinden, bloedmooi , zowel van binnen als van buiten, en zulke mannen kom je als vrouw nu eenmaal niet veel tegen.

een vrouw aanspreken, en een klik kunnen krijgen met een vrouw, daar zitten mijlen verschil tussen. en er zijn mannen die duizenden vrouwen zullen aanspreken, maar nooit verder geraken, punt. wat moeten die mannen dan doen ?
en je hebt vaak van die belachelijke voorbeelden waar meestal dus maar 1 antwoord mogelijk is.
duizenden vrouwen aanspreken en dan nooit succes hebben. lees je wel wat je zegt?
pi_30595905
quote:

volgens mij lijkt het eerder onmogelijk. sommige mensen denken al vanaf hun vijftiende dat ze ' the bomb' zijn, ze vinden zichzelf geweldig en hebben tien aanbidders aan elke vinger. al lopen ze een blauwtje, dat zal hen nooit van hun stuk brengen, en volgens mij zullen ze nooit echt veranderen.

zo zal een onzeker persoon volgens mij ook nooit veranderen. ik ben nog steeds heel onzeker als het over de liefde gaat, al trouw ik binnen drie maanden, ik kan nog steeds niet geloven dat een man met mij wil trouwen, ik ben nog steeds geen verleidster ... en ik zal dat nooit worden.

moest ik opeens alle cafés of uitgaansaangelegenheden moeten gaan afschuimen,en met al die mannen moeten gaan praten, dan heb ik een probleem, dat ben ik niet, dat is niet mijn natuurlijke biotoop, ik voel me daar niet thuis, en dat zal ik nooit zijn ...
  donderdag 15 september 2005 @ 10:10:02 #42
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30595922
quote:

[..]

zeker, ik ben de enige die het kan veranderen en laat duidelijk zijn dat ik absoluut niet de schuld bij vrouwen neerleg. ik weet ook wel dat het niet onmogelijk is om van mijn singlestatus af te geraken, maar wel dat ik er dan veel tijd in zal moeten steken. ik ben er anderhalf jaar heel veel mee bezig geweest en dat was de ongelukkigste periode van mijn leven. sinds ik mij meer met andere dingen bezighoud gaat het veel beter met me en daarom heb ik besloten om me niet meer op het vinden van een vriendin te richten.

sowieso helpt er actief mee bezig zijn ook niet, dat heb ik in die kutperiode wel ervaren. en afgezien daarvan denk ik echt dat mijn kansen er niet beter op zullen worden. ik heb het immers voor elkaar gekregen om mijn studententijd "vrouwloos" door te komen, terwijl dat toch bij uitstek de geschiktste periode daarvoor is als ik om mij heen kijk. het lijkt me dan ook niet dat mijn kansen zullen keren als ik volgend jaar afgestudeerd ben en ga werken.
pi_30595934
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:07 schreef dawg het volgende:

en je hebt vaak van die belachelijke voorbeelden waar meestal dus maar 1 antwoord mogelijk is.
duizenden vrouwen aanspreken en dan nooit succes hebben. lees je wel wat je zegt?
ik weet zeker wat ik zeg , kijk naar schtoppel, hij date aan de lopende band, nooit succes ... wat kan die man nog meer doen ? nog meer gaan daten, drie keer per dag ?
  donderdag 15 september 2005 @ 10:11:49 #44
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30595960
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:10 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik weet zeker wat ik zeg , kijk naar schtoppel, hij date aan de lopende band, nooit succes ... wat kan die man nog meer doen ? nog meer gaan daten, drie keer per dag ?
hij date helemaal niet aan de lopende band, dus je voorbeeld klopt niet.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 september 2005 @ 10:12:41 #45
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30595987
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:10 schreef plato1980 het volgende:

[..]

sowieso helpt er actief mee bezig zijn ook niet, dat heb ik in die kutperiode wel ervaren. en afgezien daarvan denk ik echt dat mijn kansen er niet beter op zullen worden. ik heb het immers voor elkaar gekregen om mijn studententijd "vrouwloos" door te komen, terwijl dat toch bij uitstek de geschiktste periode daarvoor is als ik om mij heen kijk. het lijkt me dan ook niet dat mijn kansen zullen keren als ik volgend jaar afgestudeerd ben en ga werken.
en toch is die kans redelijk groot
kijk mij nu
ik werk, ontmoet nieuwe mensen, en zie t zonnetje weer lachen.
ik heb er vertrouwen in dat het in de liefde ook wel weer goed komt...

waarom bij jou dan niet
Today is life -

Dale Carnegie
pi_30595999
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:11 schreef plato1980 het volgende:

hij date helemaal niet aan de lopende band, dus je voorbeeld klopt niet.
hij heeft aan fastdating gedaan, heeft regelmatig dates, chat via het internet, volgt cursussen ...

waar ligt de grens
pi_30596023
quote:

[..]

lekker domme reactie zeg. de kunst om je te verplaatsen in een ander versta jij zeker niet.

al die cliches.............. 'gewoon eens relax ouwehoeren' bladiebla. alsof 'relaxed zijn' een knopje is dat je even aan en uit kunt zetten. 'gewoon' eens dit en 'gewoon' eens dat

zo ligt het nu eenmaal niet. als iemand zonder zelfvertrouwen op een meisje afstapt, heeft hij gewoon niks leuks te vertellen waardoor dat meisje hem al snel afserveert. en dan kun jij daar wel als een emile ratelband een simplistische peptalk bij geven ('gewoon doen! gewoon doen! ), dat helpt echt geen flikker. de jongen in kwestie krijgt er echt geen vlottere babbel door.

ik ben er zelf geweest en weet daardoor hoe het voelt: het schrijnende gebrek aan zelfvertrouwen waardoor je dichtklapt, het idee dat alle vrouwen je afwijzen en alle andere jongens leuker zijn dan jij - en waarvoor tastbaar bewijs is omdat zij wel een vriendin hebben en jij niet.

als dit allemaal als excuses en smoesjes op je overkomt, weet je eenvoudig niet waar je het over hebt.
  donderdag 15 september 2005 @ 10:16:02 #48
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30596039
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:13 schreef petitlapin het volgende:

[..]

hij heeft aan fastdating gedaan, heeft regelmatig dates, chat via het internet, volgt cursussen ...

waar ligt de grens
hij volgt cursussen, maar brengt het niet in de praktijk.
pi_30596072
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:16 schreef plato1980 het volgende:

hij volgt cursussen, maar brengt het niet in de praktijk.
sinds wanneer is fastdating geen praktijk ?
  donderdag 15 september 2005 @ 10:18:19 #50
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30596092
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:12 schreef ynske het volgende:

[..]

kijk mij nu

waarom bij jou dan niet
een duidelijke reden is er inderdaad niet, maar ik geloof er niet meer in en heb daarom enige tijd terug besloten om me met andere dingen bezig te gaan houden. tot nu toe werkt dat, afgezien van een enkele kortdurende inzinking, behoorlijk goed.
  donderdag 15 september 2005 @ 10:18:26 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30596095
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:14 schreef soul79 het volgende:

al die cliches.............. 'gewoon eens relax ouwehoeren' bladiebla. alsof 'relaxed zijn' een knopje is dat je even aan en uit kunt zetten. 'gewoon' eens dit en 'gewoon' eens dat

zo ligt het nu eenmaal niet. als iemand zonder zelfvertrouwen op een meisje afstapt, heeft hij gewoon niks leuks te vertellen waardoor dat meisje hem al snel afserveert.
en dan zou je dus aan dat zelfvertrouwen kunnen gaan werken wil je verbetering boeken.
niet direct van a naar z willen, maar via b, c en de hele reutemeteut. dat gaat niet in een dag, een week, een maand, maar stukje bij beetje.
  donderdag 15 september 2005 @ 10:19:01 #52
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30596108
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:17 schreef petitlapin het volgende:

[..]

sinds wanneer is fastdating geen praktijk ?
fastdating is een kunstmatig iets lijkt me en iets heel anders dan versierpogingen in de kroeg, of waar dan ook.
pi_30596122
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:12 schreef ynske het volgende:

kijk mij nu

waarom bij jou dan niet
omdat er een grote portie geluk, en toeval mee gemoeid is. sommigen hebben gewoon keer op keer en veel te lang brute pech ... en ik weet waar ik over spreek. ik werd constant verliefd op de verkeerde, ik zag de anderen niet meer staan. dan zat hij nog in zijn hoofd met zijn ex, dan was ik te depressief, dan moest ik naar het buitenland, blablabla ...

voor sommigen is het een lange zoektocht ... en bij mij is het dan nog redelijk vroeg goedgekomen, voor hetzelfde geld was dat later of nooit gebeurd.
pi_30596143
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:10 schreef plato1980 het volgende:

[..]

zeker, ik ben de enige die het kan veranderen en laat duidelijk zijn dat ik absoluut niet de schuld bij vrouwen neerleg. ik weet ook wel dat het niet onmogelijk is om van mijn singlestatus af te geraken, maar wel dat ik er dan veel tijd in zal moeten steken. ik ben er anderhalf jaar heel veel mee bezig geweest en dat was de ongelukkigste periode van mijn leven. sinds ik mij meer met andere dingen bezighoud gaat het veel beter met me en daarom heb ik besloten om me niet meer op het vinden van een vriendin te richten.

oh nee ik probeer er nu wel actief mee bezig te zijn. ik hoop binnenkort echt eens een leuke meid tegen te komen, want voor mij heeft het single leven nu wel lang genoeg geduurd
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
  donderdag 15 september 2005 @ 10:20:47 #55
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30596151
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:18 schreef copycat het volgende:

[..]

en dan zou je dus aan dat zelfvertrouwen kunnen gaan werken wil je verbetering boeken.
niet direct van a naar z willen, maar via b, c en de hele reutemeteut. dat gaat niet in een dag, een week, een maand, maar stukje bij beetje.
zo eenvoudig is het echt niet. overigens moet niet de indruk gewekt worden dat ik niet eens in staat ben tot het voeren van een normaal gesprek met vrouwen. dat valt allemaal wel mee, alleen onderneem ik nooit iets om een stap verder te geraken.
pi_30596190
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:18 schreef copycat het volgende:

[..]

natuurlijk, maar dat is een geleidelijk proces, niet zoals dawg het voorstelt.

het is een verandering in je persoonlijkheid, je houding, je capaciteiten, je karakter, alles. en daar gaat gewoon tijd over heen.
  donderdag 15 september 2005 @ 10:22:50 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30596201
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:20 schreef plato1980 het volgende:
zo eenvoudig is het echt niet. overigens moet niet de indruk gewekt worden dat ik niet eens in staat ben tot het voeren van een normaal gesprek met vrouwen. dat valt allemaal wel mee, alleen onderneem ik nooit iets om een stap verder te geraken.
ik zeg toch juist ook dat het niet eenvoudig is...
dat het een traject is waar je wellicht een hele poos over doet. maar helemaal niets ondernemen brengt je helemaal nergens...
waarom onderneem je eigenlijk nooit iets om een stap verder te geraken?
pi_30596215
quote:

[..]

ik heb een beetje datzelfde probleem, ondanks dat de intentie, de uitstraling, de wil en toch ook wel een klein beetje de looks (ben echt niet lelijk al zeg ik het zelf) echt wel aanwezig zijn!

het is nog maar een kleine stap, maar deze lijkt zo groot . nou ja, vanavond ga ik weer zeker mijn best doen!
  donderdag 15 september 2005 @ 10:23:50 #59
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30596216
quote:

als dit allemaal als excuses en smoesjes op je overkomt, weet je eenvoudig niet waar je het over hebt.
ik denk inderdaad dat dit het geval is, (zonder dawg aan te willen vallen ). zoals ik niet snap hoe het is om dik te zijn en daar weinig aan te kunnen doen, is het voor anderen moeilijk om dit te begrijpen.
  donderdag 15 september 2005 @ 10:24:23 #60
95998 -DailaLama-
pi_30596229
quote:

[..]

lekker domme reactie zeg. de kunst om je te verplaatsen in een ander versta jij zeker niet.

zo ligt het nu eenmaal niet. als iemand zonder zelfvertrouwen op een meisje afstapt, heeft hij gewoon niks leuks te vertellen waardoor dat meisje hem al snel afserveert. en dan kun jij daar wel als een emile ratelband een simplistische peptalk bij geven ('gewoon doen! gewoon doen! ), dat helpt echt geen flikker. de jongen in kwestie krijgt er echt geen vlottere babbel door.
is dat je bedoeling dan? een vlotte babbel? durf te blozen. durf te stotteren.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 september 2005 @ 10:24:48 #61
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30596240
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:18 schreef plato1980 het volgende:

[..]

een duidelijke reden is er inderdaad niet, maar ik geloof er niet meer in en heb daarom enige tijd terug besloten om me met andere dingen bezig te gaan houden. tot nu toe werkt dat, afgezien van een enkele kortdurende inzinking, behoorlijk goed.
dat is toch even het belangrijkste
als jij maar goed in je vel zit
in mijn ogen is actief zoeken zowieso geen optie
dat werkt alleen maar averechts.

@pl, ach hou toch op, net of jij zo zielig bent en t altijd zo moelijk hebt,
je bent echt neit de enige die dingen heeft meegemaakt in zijn of haar leven
en wat ik net wilde zeggen is dat het geen nut heeft om er actief mee bezig te zijn
het maakt niet uit of je werkt of studeert om iemand te ontmoeten.

en die portie geluk, gooi die maar over boord, want dat is dus echt zo'n cliché
Today is life -

Dale Carnegie
pi_30596242
quote:

[..]

en wat let je? tuurlijk is het eng, dat vindt praktisch iedereen...maar richt jezelf niet op 'het krijgen van een meid', maar geef ze eens een knuffel, hou haar hand iets te lang vast of kijk haar eens diep aan. het zijn allemaal leuke kleine signalen die je kan doen zonder af te gaan.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_30596259
quote:

[..]

ik ben er zelf geweest en weet daardoor hoe het voelt: het schrijnende gebrek aan zelfvertrouwen waardoor je dichtklapt, het idee dat alle vrouwen je afwijzen en alle andere jongens leuker zijn dan jij - en waarvoor tastbaar bewijs is omdat zij wel een vriendin hebben en jij niet.

pfffffff. jij ouwehoert dus met een vrouw met de bedoeling te scoren?
en gewoon doen helpt dus wel. hoe heb jij anders leren fietsen, of lopen?

het ligt toch echt aan je instelling. als je nooit iets onderneemt, nooit eens "gewoon" met een dame ouwehoert zonder bijbedoelingen of dat uberhaupt probeert, dan kom je nooit van je zelfvertrouwen af. het daarop afschuiven is lekker makkelijk.
pi_30596262
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:24 schreef weirdmicky het volgende:

[..]

en wat let je? tuurlijk is het eng, dat vindt praktisch iedereen...maar richt jezelf niet op 'het krijgen van een meid', maar geef ze eens een knuffel, hou haar hand iets te lang vast of kijk haar eens diep aan. het zijn allemaal leuke kleine signalen die je kan doen zonder af te gaan.
zover was ik nog niet
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 september 2005 @ 10:26:51 #65
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30596281
quote:

[..]

klopt
Today is life -

Dale Carnegie
pi_30596285
jongens, ik ga nog even naar college, moet ook gebeuren
  donderdag 15 september 2005 @ 10:27:50 #67
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30596308
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:22 schreef copycat het volgende:

[..]

ik zeg toch juist ook dat het niet eenvoudig is...
dat het een traject is waar je wellicht een hele poos over doet. maar helemaal niets ondernemen brengt je helemaal nergens...
waarom onderneem je eigenlijk nooit iets om een stap verder te geraken?
nee, helemaal niets ondernemen brengt me ook niet verder, maar ik ben er in ieder geval minder mee bezig en dus per saldo gelukkiger.

dat het een traject is waar ik een hele poos over zou doen weet ik, maar daar heb ik dus geen zin meer in. sowieso hoeft het op een gegeven moment niet meer.

waarom ik niets onderneem om verder te komen is juist de kern van het probleem. op de één of andere manier kan ik dat niet en ik denk ook niet dat ik het ooit zou kunnen, al zou ik er een vierjarige opleiding aan harvard voor volgen. laten we immers wel weze, ik post niet voor niets al tijden in dit soort topics.
pi_30596310
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:24 schreef ynske het volgende:

dat is toch even het belangrijkste
als jij maar goed in je vel zit
in mijn ogen is actief zoeken zowieso geen optie
dat werkt alleen maar averechts.

@pl, ach hou toch op, net of jij zo zielig bent en t altijd zo moelijk hebt,
je bent echt neit de enige die dingen heeft meegemaakt in zijn of haar leven
en wat ik net wilde zeggen is dat het geen nut heeft om er actief mee bezig te zijn
het maakt niet uit of je werkt of studeert om iemand te ontmoeten.

en die portie geluk, gooi die maar over boord, want dat is dus echt zo'n cliché
waar zeg ik dat ik zielig ben de meeste relaties bestaan door een stom toeval, en sommigen missen meer dan eens de boot, en dan komt de onzekerheid. die neerwaartse spiraal doorbreken is niet zo eenvoudig.
pi_30596341
wat een hopeloze discussie is dit eigenlijk.
  donderdag 15 september 2005 @ 10:29:29 #70
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30596352
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:24 schreef weirdmicky het volgende:

[..]

dat is dus het hele eieren-eten wm, dat soort dingen beheers ik nou eenmaal niet. op de één of andere manier heb ik dat nooit geleerd.
pi_30596353
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:27 schreef plato1980 het volgende:

nee, helemaal niets ondernemen brengt me ook niet verder, maar ik ben er in ieder geval minder mee bezig en dus per saldo gelukkiger.

dat het een traject is waar ik een hele poos over zou doen weet ik, maar daar heb ik dus geen zin meer in. sowieso hoeft het op een gegeven moment niet meer.

waarom ik niets onderneem om verder te komen is juist de kern van het probleem. op de één of andere manier kan ik dat niet en ik denk ook niet dat ik het ooit zou kunnen, al zou ik er een vierjarige opleiding aan harvard voor volgen. laten we immers wel weze, ik post niet voor niets al tijden in dit soort topics.
denk je niet dat je ooit spijt gaat krijgen dat je heel je twintigerjarigen zo passief bent gebleven ... ik zou hiermee opletten plato. de vrouw van je leven gaat niet zomaar op je deur komen kloppen hoor.
  donderdag 15 september 2005 @ 10:30:59 #72
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30596383
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:28 schreef dawg het volgende:
wat een hopeloze discussie is dit eigenlijk.
dat ben ik eigenlijk met je eens en eens worden wij tweeën het toch niet met elkaar in dit geval.
pi_30596402
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:29 schreef plato1980 het volgende:

[..]

dat is dus het hele eieren-eten wm, dat soort dingen beheers ik nou eenmaal niet. op de één of andere manier heb ik dat nooit geleerd.
leren is een leuk woord voor iets wat je opdoet door ervaring. tuurlijk zijn bepaalde mensen meer aangelegd tot het overgaan van sociale conversaties, maar dat kan jij ook. alleen om het te beheersen moet je het wel proberen.

de dingen die ik 'fout' deed kan ik nu nog steeds wel ophalen en om schamen, maar uiteindelijk hoort afgaan erbij.
pi_30596405
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:29 schreef plato1980 het volgende:

[..]

nooit te oud om te leren.
  donderdag 15 september 2005 @ 10:32:12 #75
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30596411
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:29 schreef petitlapin het volgende:

[..]

denk je niet dat je ooit spijt gaat krijgen dat je heel je twintigerjarigen zo passief bent gebleven ... ik zou hiermee opletten plato. de vrouw van je leven gaat niet zomaar op je deur komen kloppen hoor.
het zou best kunnen dat ik er spijt van ga krijgen, maar dat zal wel voor meer dingen gelden die ik nu doe of niet doe.
  donderdag 15 september 2005 @ 10:32:56 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30596430
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:27 schreef plato1980 het volgende:

is dat echt gelukkiger zijn of is het eerder berusten in?
quote:
maar waarom dan niet eens de kern van het probleem aanpakken? voor mijn part door psychotherapie om je zelfvertrouwen op te krikken. klinkt misschien zwaar in dit verband, maar persoonlijk moet ik er niet aan denken mijn leven liefde- en passieloos door te brengen. dan toch liever alle zeilen bijzetten.

het lijkt alsof je je er volledig bij hebt neergelegd dat liefde en passie niet voor je zijn weggelegd en dat vind ik serieus heel jammer voor je!
pi_30596435
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:31 schreef weirdmicky het volgende:

[..]

leren is een leuk woord voor iets wat je opdoet door ervaring. tuurlijk zijn bepaalde mensen meer aangelegd tot het overgaan van sociale conversaties, maar dat kan jij ook. alleen om het te beheersen moet je het wel proberen.

de dingen die ik 'fout' deed kan ik nu nog steeds wel ophalen en om schamen, maar uiteindelijk hoort afgaan erbij.
ik ben het eens met mijn vriendje micky.
  donderdag 15 september 2005 @ 10:33:41 #78
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30596446
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:31 schreef weirdmicky het volgende:

[..]

leren is een leuk woord voor iets wat je opdoet door ervaring. tuurlijk zijn bepaalde mensen meer aangelegd tot het overgaan van sociale conversaties,
stop: er bestaat een levensgroot verschil tussen het voeren van sociale conversaties en het hele "versiergebeuren". ik geloof dat ik sociaal gezien goed functioneer en ben bepaald geen autist, maar dat staat hier min of meer los van.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 september 2005 @ 10:33:49 #79
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30596448
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:32 schreef plato1980 het volgende:

[..]

het zou best kunnen dat ik er spijt van ga krijgen, maar dat zal wel voor meer dingen gelden die ik nu doe of niet doe.
ik heb wel een idee waar t vandaan komt
Today is life -

Dale Carnegie
pi_30596453
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:32 schreef plato1980 het volgende:

maar dit is misschien wel essentiëler . op je dertigste zal het nog moeilijker zijn om een geschikte kandidaat te vinden, waarom nu dan niet rondkijken
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 september 2005 @ 10:36:56 #81
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30596524
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:33 schreef petitlapin het volgende:

[..]

maar dit is misschien wel essentiëler . op je dertigste zal het nog moeilijker zijn om een geschikte kandidaat te vinden, waarom nu dan niet rondkijken
wat een enorme bullshit
ik ken een oma die nu een nieuwe vriend gevonden heeft
collega's die pas op hun 35e een partner gevonden hebben
Today is life -

Dale Carnegie
pi_30596565
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:36 schreef ynske het volgende:

wat een enorme bullshit
tuurlijk kan je nog een partner vinden, op elke leeftijd, maar het wordt er niet eenvoudiger op. en hoe meer hij in deze spiraal van onzekerheid belandt, hoe minder ik het mogelijk acht dat hij op zijn 35ste dan maar vrolijk op een dame zal toestappen. hij schaamt er zich nu al over ( zou niet moeten, maar ja ...) , dat gaat waarschijnlijk niet verbeteren.
pi_30596592
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:25 schreef dawg het volgende:

[..]

pfffffff. jij ouwehoert dus met een vrouw met de bedoeling te scoren?
en gewoon doen helpt dus wel. hoe heb jij anders leren fietsen, of lopen?

het ligt toch echt aan je instelling. als je nooit iets onderneemt, nooit eens "gewoon" met een dame ouwehoert zonder bijbedoelingen of dat uberhaupt probeert, dan kom je nooit van je zelfvertrouwen af. het daarop afschuiven is lekker makkelijk.
jij denkt dus blijkbaar dat de 'probleemfiguren' in dit topic niet 'gewoon' kunnen ouwehoeren met een vrouw. dan heb ik nieuws voor je: dat kunnen ze wel.

wat ze niet kunnen, is in een kroeg de vrolijke jongen uithangen en daar vrouwen 'scoren' (om in jouw jargon te blijven). toch wordt hen wel min of meer opgedragen om dat te gaan doen - en dat werkt dus niet.

wat voor hen wel zou werken - en misschien bedoel je dat wel, alleen breng je het dan nogal lomp - is iets gaan doen waarmee ze ongedwongen in contact komen met vrouwen - werk, sport, studievereniging, whatever. daar leer je 'gewoon' om te gaan met vrouwen, van waaruit je weer verder kunt. maar nogmaals, zoiets gaat geleidelijk en met vallen en opstaan.
pi_30596602
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:33 schreef plato1980 het volgende:

[..]

stop: er bestaat een levensgroot verschil tussen het voeren van sociale conversaties en het hele "versiergebeuren". ik geloof dat ik sociaal gezien goed functioneer en ben bepaald geen autist, maar dat staat hier min of meer los van.
nee dat is echt niet waar plato. je doet net alsof versieren een kunst an sich is en geloof me...dat is het niet. de wereld zit niet zo simpel in elkaar, elke man/vrouw is weer anders en elke situatie is weer anders. je moet gewoon jezelf zijn, maar ook niet een houding hebben van: ik doe niks en ik durf niks, want ik kán het niet. want zeg nou zelf, dat is nou ook niet het toppunt van aantrekkelijkheid.
  donderdag 15 september 2005 @ 10:40:45 #85
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30596611
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:32 schreef copycat het volgende:

[..]

is dat echt gelukkiger zijn of is het eerder berusten in?
het is absoluut berusten, maar daardoor ben ik er wel minder mee bezig en dus door de bank genomen gelukkiger.
quote:

maar waarom dan niet eens de kern van het probleem aanpakken? voor mijn part door psychotherapie om je zelfvertrouwen op te krikken. klinkt misschien zwaar in dit verband, maar persoonlijk moet ik er niet aan denken mijn leven liefde- en passieloos door te brengen. dan toch liever alle zeilen bijzetten.
ik moet daar ook niet aan denken, maar zal er toch serieus rekening mee moeten houden. psychotherapie klinkt inderdaad zwaar, maar ik ben wel eens bij een universiteitspsycholoog geweest, maar volgens die man is er niets aan de hand.
quote:

het lijkt alsof je je er volledig bij hebt neergelegd dat liefde en passie niet voor je zijn weggelegd en dat vind ik serieus heel jammer voor je!
daar heb ik me inderdaad min of meer bij neergelegd, maar zoals ik al zei is dat mijns inziens een gevolg en geen oorzaak.
quote:

[..]

wat een enorme bullshit
ik denk inderdaad dat het er niet eenvoudiger op zal worden, maar afgezien daarvan denk ik niet dat het nog hoeft als het er voor mijn 30e niet van gekomen is.
pi_30596614
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:33 schreef dawg het volgende:

[..]

ik ben het eens met mijn vriendje micky.
word up dawg
  donderdag 15 september 2005 @ 10:41:23 #87
95998 -DailaLama-
pi_30596622
quote:

[..]

wat een enorme bullshit
ik denk dat het trouwens sowieso niet goed is om heel erg gefocust te zijn op leeftijd in je leven. "ow nee!!!11 ik ben 21!!!11 dan moet ik al dit en dit en dat en dat gedaan hebben!!!!1111"
pi_30596648
quote:
erg goed gezegd, ik vind dat ook jammer als mensen de hoop opgeven en plato...het is wél zo dat dat doorwerkt in je uitstraling en houding en uiteindelijk je 'kans van slagen'. het is dus zowel een oorzaak als gevolg. negativiteit trekt ook het negatieve aan.
  donderdag 15 september 2005 @ 10:43:04 #89
95998 -DailaLama-
pi_30596654
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:38 schreef petitlapin het volgende:

[..]
hij schaamt er zich nu al over ( zou niet moeten, maar ja ...) , dat gaat waarschijnlijk niet verbeteren.
dat is leuk om te horen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 september 2005 @ 10:43:08 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30596657
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:40 schreef weirdmicky het volgende:

[..]

nee dat is echt niet waar plato. je doet net alsof versieren een kunst an sich is en geloof me...dat is het niet. de wereld zit niet zo simpel in elkaar, elke man/vrouw is weer anders en elke situatie is weer anders. je moet gewoon jezelf zijn, maar ook niet een houding hebben van: ik doe niks en ik durf niks, want ik kán het niet. want zeg nou zelf, dat is nou ook niet het toppunt van aantrekkelijkheid.
die houding, lang niet iedereen heeft die hoor....
denk eens aan volwassenheid die iemand uitstraalt....
dat kan ook een belemmering zijn, maar ik ben niet met je eens dat het goed aan iemand te zien is of ie niets doet omdat ie niet durft.
daarbij is onzekerheid in mijn ogen schattig, en heb ik dat liever dan iemand die langs alle k*tjes schuurt (sorry voor de bewoording )
Today is life -

Dale Carnegie
pi_30596667
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:39 schreef soul79 het volgende:

[..]

jij denkt dus blijkbaar dat de 'probleemfiguren' in dit topic niet 'gewoon' kunnen ouwehoeren met een vrouw. dan heb ik nieuws voor je: dat kunnen ze wel.

wat ze niet kunnen, is in een kroeg de vrolijke jongen uithangen en daar vrouwen 'scoren' (om in jouw jargon te blijven). toch wordt hen wel min of meer opgedragen om dat te gaan doen - en dat werkt dus niet.

wat voor hen wel zou werken - en misschien bedoel je dat wel, alleen breng je het dan nogal lomp - is iets gaan doen waarmee ze ongedwongen in contact komen met vrouwen - werk, sport, studievereniging, whatever. daar leer je 'gewoon' om te gaan met vrouwen, van waaruit je weer verder kunt. maar nogmaals, zoiets gaat geleidelijk en met vallen en opstaan.
dat dus. moeten scoren in een kroeg is onzin. ook daar kun je gewoon ouwehoeren zonder bijbedoelingen. zodra ze denkt dat jij andere intenties hebt terwijl dat niet zo is, rot ze maar op. ook in de kroeg kun je gewoon jezelf zijn. niemand vraagt van jou om daar een vlotte babbel te hebben, of de ultieme casanova uit te gaan hangen. moet je ook niet doen, daar prikt menigeen zo doorheen.
pi_30596689
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:43 schreef ynske het volgende:

daarbij is onzekerheid in mijn ogen schattig, en heb ik dat liever dan iemand die langs alle k*tjes schuurt (sorry voor de bewoording )
voilà, ik heb ook geen nood aan zo'n vlotte boy waarvan je in zijn ogen leest dat hij me in zijn bed wil krijgen, en dat hij er nog van overtuigd is dat dat gaat lukken ook ...

jezelf blijven vind ik wel belangrijk, maar als je echt niets durft op het amoureuze gebied, heb je wel een probleem uiteraard ...
  donderdag 15 september 2005 @ 10:45:48 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30596715
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:43 schreef dawg het volgende:

dat dus. moeten scoren in een kroeg is onzin. ook daar kun je gewoon ouwehoeren zonder bijbedoelingen. .
inderdaad!
speaking of which... ga jij naar de grand opening van de effenaar, 1 oktober?
pi_30596735
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:43 schreef ynske het volgende:

[..]

die houding, lang niet iedereen heeft die hoor....
denk eens aan volwassenheid die iemand uitstraalt....
dat kan ook een belemmering zijn, maar ik ben niet met je eens dat het goed aan iemand te zien is of ie niets doet omdat ie niet durft.
onzekerheid is wat anders dan er niet meer in geloven. en tuurlijk, alle vrouwen zullen zeggen: "ik heb liever een onzeker persoon", maar slechts bij enkelen is dat waar...en die vrouwen zijn dan ook onzekerder

als je er niet meer in gelooft, zal het je ook niet of minder snel overkomen. daarnaast kan ik wel zien of mensen durven of niet
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 september 2005 @ 10:47:09 #95
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30596747
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:46 schreef weirdmicky het volgende:

[..]

onzekerheid is wat anders dan er niet meer in geloven. en tuurlijk, alle vrouwen zullen zeggen: "ik heb liever een onzeker persoon", maar slechts bij enkelen is dat waar...en die vrouwen zijn dan ook onzekerder

als je er niet meer in gelooft, zal het je ook niet of minder snel overkomen. daarnaast kan ik wel zien of mensen durven of niet
en ben ik onzeker
Today is life -

Dale Carnegie
pi_30596754
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:45 schreef copycat het volgende:

[..]

inderdaad!
speaking of which... ga jij naar de grand opening van de effenaar, 1 oktober?
kun jij toevallig nog kaartje aankomen?
en nu we het daar toch over hebben, ben jij toevallig a.s. vrijdag in eindhoven? of zin om even wat te gaan drinken, waarschijnlijk zit ik daar vrijdagavond.
  donderdag 15 september 2005 @ 10:48:22 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30596779
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:46 schreef weirdmicky het volgende:

als je er niet meer in gelooft, zal het je ook niet of minder snel overkomen.
ook hier een inderdaad!
heb jij je erbij neergelegd dat het niets meer wordt op dat vlak, dan straal je dat hoe dan ook uit. en dat is geen schattige onzekerheid die je uitstraalt, maar afstotende desinteresse.
pi_30596801
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:47 schreef ynske het volgende:

[..]

en ben ik onzeker
heb jij plato versierd?
pi_30596811
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:48 schreef copycat het volgende:

ook hier een inderdaad!
heb jij je erbij neergelegd dat het niets meer wordt op dat vlak, dan straal je dat hoe dan ook uit. en dat is geen schattige onzekerheid die je uitstraalt, maar afstotende desinteresse.
goed gezegd ...

en hier uitraken, lijkt me niet eenvoudig. daar gaan al een paar jaar van ontgoocheling en onzekerheid aan vooraf.
  donderdag 15 september 2005 @ 10:50:20 #100
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30596820
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:48 schreef copycat het volgende:

[..]

ook hier een inderdaad!
dat zal best waar zijn cc, maar zoals ik al zei is dat geen oorzaak maar een gevolg. ik heb me er immers niet al vanaf mijn 15e bij neergelegd, nee, dat is in de loop der jaren ontstaan, maar er moet meer aan de hand zijn, want anders zou het nooit zo ver gekomen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')