quote:At the same time, the company extended its efforts in the sectors of system technology and service - the system technology being developed for both BMW and other companies. One wonderful example of this is the legendary M8 which was a perfect example of how a GT car could be presented as a no-compromise, high-performance coupé. Or another example: the "S70/2" twelve cylinder engine of the McLaren F1 which, with a 6.1 litre engine, 609 HP and a top speed of 350 kph will probably remain the ultimate high-end sports car of all time.
Dan ben je dus al bezig met wat anders toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:29 schreef M5 het volgende:
[..]
dan ging ik wel naar canada/usa.
en als ik al wil, dan gaat het niet omdat ik af en toe een (paar) dag(en) in NL moet verschijnen voor selectie rondes / keuring bij de Luchtmacht.
Slaap lekker bazzoSquote:
Netjes gedaan, op de achterkant naquote:Op woensdag 14 september 2005 22:35 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
kon zogauw geen andere vinden, als iemand 205 gti velgen dead-on heeft
functie is officier vlieger (piloot dus). maar of dat wat wordt... kans is niet groot. Maar 'k moet ondertussen wel wat geld verdienen. half jaar vakantie raak je ook zat.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:35 schreef Mukie het volgende:
Dan ben je dus al bezig met wat anders toch?
Zoals?
En intussen op een vliegveld gaan werken, bij charters enzo?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:39 schreef M5 het volgende:
[..]
functie is officier vlieger (piloot dus). maar of dat wat wordt... kans is niet groot. Maar 'k moet ondertussen wel wat geld verdienen. half jaar vakantie raak je ook zat.
moet ik wel eerst m'n vliegbrevet hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
En intussen op een vliegveld gaan werken, bij charters enzo?
Niet helemaal je stijl misschien, maar kan wel centjes opbrengen en vlieguren toch?
toen ik klein was (4 jaar) woonde ik ongeveer aan het eind van de baan bij de basis in leeuwarden.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
M5, als het je lukt, word je misschien mijn buurman
Een neef van me is een paar jaar geleden bij het allerlaatste lichamelijke onderoek nog eens afgewezen vor straaljagerpiloot
kan ik dan ook bannenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:35 schreef Mukie het volgende:
@ TF: Ik kan de kleur van mn scherm wel ff voor je veranderen, zodat je rood lijkt
Daar woon ik nuquote:Op woensdag 14 september 2005 22:44 schreef M5 het volgende:
[..]
toen ik klein was (4 jaar) woonde ik ongeveer aan het eind van de baan bij de basis in leeuwarden.
en daarom zei ik ook.. kans is niet groot. maar ook niet 0.
Marssum.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar woon ik nu
Woonde je in Marssum/Engelum of jelsum/Cornjum/Britsum?
nee alleen kwijlenquote:
hij wordt stewardes, ik zie het al voor mequote:Op woensdag 14 september 2005 23:06 schreef Mukie het volgende:
Slaap lekker M5, en komt vast goed hoor.
Anders baantje en ipv centjes vlieguren maken?
*ik heb nooit magtnum pi gekekenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:11 schreef sooty het volgende:
En vroeger geilden we allemaal op die Ferrari 308 van magnum-pi.
Blijkt dat kloteding maar 218 pk te hebben.....
Mannen in pakquote:Op woensdag 14 september 2005 23:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
hij wordt stewardes, ik zie het al voor me
Niets over de Kitt hequote:Op woensdag 14 september 2005 23:14 schreef Fugie het volgende:
vroegah boeide het me nog niet hoe snel een auto was, alstie er maar blits uitzag
vroegah was kitt ook nog vet, nu is het een kansloze pratende auto
nee ik zag het voor me met een rokjequote:
ieuw... maar die moet ik ook hebbenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoezo, iets tegen op David Hasselhoff?
[afbeelding]
Alleen mannen als Vin en Mel mogen in een rokje lopen.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee ik zag het voor me met een rokje![]()
ik moet ook nog steeds een pak kopen, maar al mijn geld vliegt mijn auto in![]()
WTF.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
...
*doe eens niet ontopic reageren
ja, in je eentje ? Ben je natuurlijk wel gewend ehquote:Op woensdag 14 september 2005 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, en dan gaan we vannacht deze slochat eens helemaal volposten!!!!!
Zelfs ik moet toegeven dat ik herman een heel klein beetje misquote:Op woensdag 14 september 2005 23:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja, in je eentje ? Ben je natuurlijk wel gewend eh
Snugger, het is dezelfde motor!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:19 schreef Fugie het volgende:
wat een slap motortje zeg, die v12 van mercedes had 730 hp
En nu niet meer nu ik heb gezegd dat ik geen vlekken op mn muur wilquote:Op woensdag 14 september 2005 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is nu op muggenjacht hier in de werkkamer
Dat lijkt me best vervelendquote:Op woensdag 14 september 2005 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Krijg toch een teelbal in je neus![]()
Vin Diesel en Mel Gibson?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:21 schreef Fugie het volgende:
owwww vin en mel, ja tuurlijk!
Koenigseggquote:Op woensdag 14 september 2005 23:29 schreef KL0J0 het volgende:
[..]
Snugger, het is dezelfde motor!
Die mclaren is wel ff de snelste productiewagen ter wereld dus houd ff je waffel wil je![]()
veyronquote:Op woensdag 14 september 2005 23:29 schreef KL0J0 het volgende:
[..]
Snugger, het is dezelfde motor!
Die mclaren is wel ff de snelste productiewagen ter wereld dus houd ff je waffel wil je![]()
Die is nou niet bepaald snellerquote:Op woensdag 14 september 2005 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Koenigsegg
Jij ook een teelbal in je neus
dacht ik tochquote:Op woensdag 14 september 2005 23:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
owja die ken ik wel van een paar filmpies.
En nu kappen met dat ontopic geneuzel!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:41 schreef KL0J0 het volgende:
engelstalige quote met google gevonden op een paupersite
Ik heb ooit naast de enige officiele Paul de Leeuw immitator gezeten jaquote:Op woensdag 14 september 2005 23:45 schreef KL0J0 het volgende:
Paul de Leeuw is waarschijnlijk meer zijn ding
pass maar door naar mijquote:Op woensdag 14 september 2005 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben gek op alles waar diesel in zit, maar Vin hoef ik niet
Nog nergens rijd er iemand rond in een veyron dus vooralsnog is het geen productieauto.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:48 schreef Fugie het volgende:
maar de veyron is een productieauto en sneller dan de f1, dus dan is dat ook weer opgehelderd. En er zijn geloof ik verschillende autos die het record ook al hadden vebroken (tenminste ik herriner me nog wat topics hier op fok, van onder andere een opgefokte porsche)
DIT zijn stock auto'squote:Op woensdag 14 september 2005 23:52 schreef KL0J0 het volgende:
[..]
Nog nergens rijd er iemand rond in een veyron dus vooralsnog is het geen productieauto.
Bovendien heb ik het over stock auto's... met een fiat panda met 600 pk moet je ook een eind komen... ik bedoel maar![]()
standaard auto'squote:Op woensdag 14 september 2005 23:55 schreef KL0J0 het volgende:
[..]
Alsof jij niet snapt dat het ook standaard betekent![]()
erm dit zijn toch standaard bakkies?quote:
Dat was stockcar formule 1quote:Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef Fugie het volgende:
alexxx stock autos zijn orginele normale autos, niet autos gemaakt van stokken ....
Nope, stockcars worden allemaal, stuk voor stuk handgebouwd door de coureur met zn monteurs/zuipmatenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm dit zijn toch standaard bakkies?
quote:Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef Fugie het volgende:
alexxx stock autos zijn orginele normale autos, niet autos gemaakt van stokken ....
ze zien dr allemaal hetzelfde uitquote:Op woensdag 14 september 2005 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope, stockcars worden allemaal, stuk voor stuk handgebouwd door de coureur met zn monteurs/zuipmatenDikke V8/V10/V12 van een Amerikaan er in
en dan met 200 km/h plus door een wieland heen
het is een slechte home alone film man...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:59 schreef Fugie het volgende:
maar pacifier is echt een lompe familiefilm en vin diesel bakte er nix van. Zijn 'tegenspelers' zijn de enige die die film boeiend maken (en die schooldirectrice)
Voor een leek zien ze er inderdaad hetzelfde uit ja. Maar in de forumle 1 lijken ook alel wagens op elkaar toch? Komt door de regels.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
ze zien dr allemaal hetzelfde uit
Gaan die zo snel btw? Want toen ik ze een keer irl heb gezien, kwamen ze zowat niet vooruit door de modder
daar vonnik hem wel okquote:Op donderdag 15 september 2005 00:02 schreef KL0J0 het volgende:
Ja wel een erg slechte home alone film dan want home alone vind ik nog best geslaagd....
Alhoewel pacifier ook :p Naja ik zie Vin Diesel liever in bijv A man apart
zo hoort hetquote:Op donderdag 15 september 2005 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor een leek zien ze er inderdaad hetzelfde uit ja. Maar in de forumle 1 lijken ook alel wagens op elkaar toch? Komt door de regels.
Bij ons worden races geoon afgelast als het te modderig is
Ik ga nu op bed, maar zoals jullie merken heb ik nogal een kuthumeur. Als Sandra en ik elkaar neit uit kunnen staan, ben ik er over een kwartier weer, als we elkaar lief gaan vinden, ga ik slapen sexen en dan pas slapen.
Tot morgen
of tot straks![]()
dat is echt verrot, al de dierenambu gebelt? Mijne was toen ik op vakantie was 2 jaar geleden aangereden, gelukkig hadden ze de dierenambulance gebelt en die hadden haar weer redelijk opgeknapt.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:50 schreef Sjoewe het volgende:
Buh, ik ben nog wakker, kan niet slapen, m'n kat is al twee dagen pleitte
trouwens al die koeling is dat voor die fles olie die in de kofferbak ligt?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:35 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
kon zogauw geen andere vinden, als iemand 205 gti velgen dead-on heeft
zodra salaris binnen is ga ik wel ff kijken naar goedkope velgjes ofzoquote:Op donderdag 15 september 2005 09:24 schreef Tjabbo het volgende:
haal er wat van de aldi!
Kijk eff op de sloopquote:Op donderdag 15 september 2005 09:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
zodra salaris binnen is ga ik wel ff kijken naar goedkope velgjes ofzo![]()
of spinner wieldoppen![]()
Erg mooi. Jammer dat het plaatje het niet doet.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:02 schreef Ballebek het volgende:
Dit mooie velgen? ( 225/45 R 17 )
[afbeelding]
Paupercomputer jij hebbe danquote:Op donderdag 15 september 2005 10:16 schreef M5 het volgende:
[..]
Erg mooi. Jammer dat het plaatje het niet doet.
Hm zowel bij IE als Firefox krijg ik niets te zien..quote:Op donderdag 15 september 2005 10:17 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Paupercomputer jij hebbe dan
Deze dan maar onder de Golf doen.
Zondag naar IAA kijken of ik het ECHT zeker weet.
Ik zie het wel dus..quote:Op donderdag 15 september 2005 10:19 schreef M5 het volgende:
[..]
Hm zowel bij IE als Firefox krijg ik niets te zien..
en m'n pc is niet pauper![]()
nog steeds niks te zien, pauper server en pauper admin.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:20 schreef Ballebek het volgende:
http://212.123.233.125/cc(...)edia%5CGRANDPRIX.JPG
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog steeds niks te zien, pauper server en pauper admin.![]()
bied dan 4,50quote:Op donderdag 15 september 2005 10:23 schreef BoJo het volgende:
ik ben overboden met 50 cent voor simcity 4![]()
nee het was 3,50 en nu is het 5,50 omdat ik 5,- als maximum heb gegevenquote:
Krijg nu ook die errorquote:Op donderdag 15 september 2005 10:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog steeds niks te zien, pauper server en pauper admin.![]()
ik was tot half 3 op het werkquote:
Slecht hequote:Op donderdag 15 september 2005 10:47 schreef PeuRac het volgende:
Ballebek, je gaat toch geen Golf kopen he![]()
![]()
![]()
Dat ziet er niet verkeerd uitquote:Op donderdag 15 september 2005 11:01 schreef M5 het volgende:
Check deze auto's. waren ooit een BMW 6 serie en een Mercedes SL 55 AMG
hier
werk je nog steeds voor HP ?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:09 schreef D-Devil het volgende:
ff korte pauze ingelast, nu weer een uurtje training geven.
golfje 1 mag, vanwege nostalgie enzo, de rest:{wquote:
Niet fucken met het origineel zeg ik dan...quote:Op donderdag 15 september 2005 11:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat ziet er niet verkeerd uit
Op die achterlampen na, die van de zijkant gezien op alfa-lampen lijken
ben kapot men...quote:
Ach die voorkant mag er zeker wel zijn, de lijnen zijn prachtig, alleen dat alfa dingskequote:Op donderdag 15 september 2005 11:21 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Niet fucken met het origineel zeg ik dan...
Beter dat je 7x in je bek wordt geblaft (tenzij je ervan houdt).quote:Op donderdag 15 september 2005 11:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ahhh, ik word gek van het niezen. Al 7x achter elkaar!
Wat een vergelijkingquote:Op donderdag 15 september 2005 11:27 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Beter dat je 7x in je bek wordt geblaft (tenzij je ervan houdt).
Zo zie je maar, het kan altijd slechterquote:
Nou, je hebt mijn dag weer goed gemaaktquote:Op donderdag 15 september 2005 11:30 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zo zie je maar, het kan altijd slechter![]()
MIJ ?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:31 schreef Xtreem het volgende:
Ik open ook weer 'ns een SC pagina, en meteen gaat het over vrouwen in de bek blaffen
verder nog iets gemist?
welke pizzas heb je allemaal dan ?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
ben kapot men...
Vandaag is de Domino Admin niet daar en mag ik het overnemen
Daar ben ik toch ook voor aangenomen hier?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, je hebt mijn dag weer goed gemaakt.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:32 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Daar ben ik toch ook voor aangenomen hier?
Niet schrikken van al die snoeren he!quote:Op donderdag 15 september 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Ik kijk even achter de schermen.
als je het origneel er nog in kan herkennen...quote:Op donderdag 15 september 2005 11:21 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Niet fucken met het origineel zeg ik dan...
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:35 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Niet schrikken van al die snoeren he!
Smakelijkquote:Op donderdag 15 september 2005 11:38 schreef Xtreem het volgende:
Ja Ijsje, jou heb ik gemist
Maar ik zie het alweer... Ik ga wel lunchen
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
welke pizzas heb je allemaal dan ?
Dank jequote:
Die brakke goedkope plastic is niet om te vreten neequote:Op donderdag 15 september 2005 11:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wassut maar pizza, want deze zooi is soms niet te vreten
Ik niet, is niet zo interessantquote:Op donderdag 15 september 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Ik kijk even achter de schermen.
Qui. Et toi?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:40 schreef Fugie het volgende:
herman nog steeds in france ?
De O en Q zitten ver uit elkaarquote:Op donderdag 15 september 2005 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niets vervelender dan een azerty toetsenbord
goedkoop is andersquote:Op donderdag 15 september 2005 11:40 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Die brakke goedkope plastic is niet om te vreten nee![]()
Dat ging daar niet eens overquote:Op donderdag 15 september 2005 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De O en Q zitten ver uit elkaar!
Ik heb nog steeds geen foto's gezien van Qquote:
Lang leve US internationalquote:Op donderdag 15 september 2005 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niets vervelender dan een azerty toetsenbord
Het erge is, hij lijkt een beetje dropquote:Op donderdag 15 september 2005 11:51 schreef BoJo het volgende:
Mukie ik vond die collega van je die je nu aan het vervangen bent. Be warned
[afbeelding]
Probeer is US Dvorakquote:Op donderdag 15 september 2005 11:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lang leve US international
Azerty valt nog mee, probeer eens een qwertz
Dan stel je dit voor:quote:Op donderdag 15 september 2005 11:53 schreef BoJo het volgende:
Azerty is kut , kan nooit de backslash vinden op dat kreng als ik remote assistance aan het doen ben bij die Belgen.![]()
Dus je weet wat je te wachten staatquote:Op donderdag 15 september 2005 11:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het erge is, hij lijkt een beetje drop
Ook net zo fout![]()
Dat is idd helemaal dodelijkquote:Op donderdag 15 september 2005 11:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lang leve US international
Azerty valt nog mee, probeer eens een qwertz
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen foto's gezien van Q
Maar je bent toch wel lief
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan stel je dit voor:
Je neemt remote vanuit duitsland de server over die int engels geconfigged is, met een US layout, terwijl er een UK keyboard aanhangt
De = is dan gewoonweg niet meer te vinden![]()
Zweeds is nog wel te doen maar Finsquote:Op donderdag 15 september 2005 11:58 schreef Fugie het volgende:
allemaal mietjes als je een beetje moet aanpassen gaan jullie zeiken.
Net als Pools en Hongaars...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zweeds is nog wel te doen maar Fins
[afbeelding]
Uhu, Pools is goed te doen maar dat Hongaarsquote:Op donderdag 15 september 2005 12:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
Psies dus je kan je wel voorstellen dat ik gisteren ff zo zat![]()
![]()
Qwerty en anders blind typenquote:Op donderdag 15 september 2005 11:58 schreef Fugie het volgende:
allemaal mietjes als je een beetje moet aanpassen gaan jullie zeiken.
Leuk als je wilt gaan debuggenquote:Op donderdag 15 september 2005 11:58 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
Ook leuk is gisteren remoten op een Finse pc en dan moest die user ff weg maar liet z'n pc aan zodat ik kon verder kloten. WinXP op z'n Fins en dan foutmeldingen krijgen![]()
spam (de ~ (m.), ~s)quote:Op donderdag 15 september 2005 12:46 schreef Googolplexian het volgende:
spammen?
Downloads mogen?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:58 schreef Fugie het volgende:
mukie in pta sc mag dat, niet zo wijs doen op ander terrein.
Doe je ding dus maarquote:Op donderdag 15 september 2005 12:50 schreef Googolplexian het volgende:
gun·nen (ov.ww.)
1 uit goedheid schenken <=> misgunnen
2 zonder nijd of spijt zien dat een ander iets heeft of ontvangt
3 de uitvoering van een werk aan iem. toewijzen
Ik had het in den beginne wat beter moeten uitleggen ... het leek even wel op spam (als je me niet kentquote:
Assut geen freeware is maggut ook niet, maar ik hou mn bek en jullie doen maar lekker je dingquote:Op donderdag 15 september 2005 13:07 schreef Googolplexian het volgende:
nu durf ik niet meer![]()
![]()
Het was gewoon een link naar de errug gave tool "Konfabulator".
Als je het download en installeert dan kan je, net als op de Apple Mac, gebruik maken van Widgets.
Widgets zijn kleine info-schermpjes op je desktop met (meestal) funktionaliteit.
Ik heb het gisteren gedowned en ben er helemaal weg van... wilde het jullie niet onthouden.
www punt naam punt com
al eens gehoord van licenties en shit?quote:
Een backup magquote:
quote:Do I need a registration code to use Konfabulator?
Konfabulator used to require a registration code but no longer! It's completely free! Just make sure you have at least version 2.1 (you can download it here) and registration codes will be a thing of the past.
Luuuuuuuulquote:Op donderdag 15 september 2005 13:35 schreef Hugster het volgende:
Ik heb Tiger maar die widgets gebruik ik dus echt zelden
hm heb er hier nu een paar die ik toch regelmatig gebruikquote:Op donderdag 15 september 2005 13:35 schreef Hugster het volgende:
Ik heb Tiger maar die widgets gebruik ik dus echt zelden
Tjabz0rquote:Op donderdag 15 september 2005 13:59 schreef Tjabbo het volgende:
alles nog paletti hier?
Ik zag dat staan en dacht van.....quote:Op donderdag 15 september 2005 14:07 schreef Xtreem het volgende:
Wat de neuk is paletti?
4,95 bij de intertoys dacht ik. kan ook 9,95 zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 10:23 schreef BoJo het volgende:
ik ben overboden met 50 cent voor simcity 4![]()
Das heul nie nu.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:10 schreef Xtreem het volgende:
Ga je scheren aap!
Weet jij het weet ik het?quote:
Whehehequote:Op donderdag 15 september 2005 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet jij het weet ik het?
Zat even de intro foto's te bekijken.
Vraag je je toch af, waar is de romp nou joh?
[afbeelding]
hs haarlem?? wat tegenwoordig inholland heet, zit jij daar?quote:Op donderdag 15 september 2005 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet jij het weet ik het?
Zat even de intro foto's te bekijken.
Vraag je je toch af, waar is de romp nou joh?
[afbeelding]
Neequote:Op donderdag 15 september 2005 14:26 schreef M5 het volgende:
[..]
hs haarlem?? wat tegenwoordig inholland heet, zit jij daar?![]()
ik zat daar. ben afgestudeerd, luchtvaarttechnologie.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee
Webspace gebruiken
Maar zit jij daar wel dan? Want daar lopen wel vrij aardige mokkeltjes rond
Och jezus, een Sipke/vliegtuigvouwerquote:Op donderdag 15 september 2005 14:33 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zat daar. ben afgestudeerd, luchtvaarttechnologie.
idd. daar loopt zeker wel wat leuks rond.maar dat is ook het enig wat ik er aan mis.
![]()
Sipkequote:Op donderdag 15 september 2005 14:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Och jezus, een Sipke/vliegtuigvouwer
Ik studeer Scheepsbouw
Vliegtuigvouwersquote:Op donderdag 15 september 2005 14:36 schreef M5 het volgende:
[..]
Sipke![]()
vliegtuigbouwer![]()
Scheepsbouw..![]()
ik heb vakantiequote:Op donderdag 15 september 2005 14:37 schreef hermandeperman het volgende:
Maar wat doe je nu voor werk dan?
De Fok! autoverkiezing [Stemtopic]quote:Op donderdag 15 september 2005 14:41 schreef Fugie het volgende:
wie de neuk is zapsel ?
Er zijn meer topics over schepen dan over vliegtuigjes maar goedquote:Op donderdag 15 september 2005 14:39 schreef M5 het volgende:
[..]
hehe..![]()
Plains
Trains
Abutomobiles
schepen????![]()
![]()
Ik ga toch zeker de SC niet nalezen als ik in Frankrijk zitquote:Op donderdag 15 september 2005 14:40 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb vakantie, ben dit jaar afgestudeerd. ik zoek dus werk (tijdelijk), maar zoals aan't begin van de SC, ik doe een selectie procedure voor officier vlieger bij de luchtmacht.
heb een half jaar stage gehad op vliegbasis gilze-rijen, begleider was kapitein-vlieger.. dus ik weet waar tegen aan zit te kijken.. nu nog hopen dat ik er komquote:Op donderdag 15 september 2005 14:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga toch zeker de SC niet nalezen als ik in Frankrijk zit
Maar dat is geen verkeerd plan wat je hebt opgevat zeg
Harde selectieprocedure zeker?quote:Op donderdag 15 september 2005 14:58 schreef M5 het volgende:
[..]
heb een half jaar stage gehad op vliegbasis gilze-rijen, begleider was kapitein-vlieger.. dus ik weet waar tegen aan zit te kijken.. nu nog hopen dat ik er kom
Hermquote:
best wel heel erg. 1 ronde gehad, 75% was daar al de deurgewezen, volgende week de volgende test. het zijn er nogal wat, en je kunt ook nog op medische grond afgekeurd worden. maar dat is in later stadium. goedkoopste testen eerst (daar zit meeste volk)quote:Op donderdag 15 september 2005 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Harde selectieprocedure zeker?
Sinds wanneer is ie al weg?quote:Op donderdag 15 september 2005 15:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Herm
M'n kat is nogsteeds pleitte, ik ga maar briefjes door de brievenbussendoen denk ik
Maat van mij mocht niet door omdat hij kleurenblind was...quote:Op donderdag 15 september 2005 15:05 schreef M5 het volgende:
[..]
best wel heel erg. 1 ronde gehad, 75% was daar al de deurgewezen, volgende week de volgende test. het zijn er nogal wat, en je kunt ook nog op medische grond afgekeurd worden. maar dat is in later stadium. goedkoopste testen eerst (daar zit meeste volk)
dat vragen ze nu al op je solicitatie formulier, als je dat aankruist kun je denk ik thuis blijven.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maat van mij mocht niet door omdat hij kleurenblind was...
die test heb ik wel zin in.. zelf sturen in een vliegtuig. (heb al eens een klein stukje gedaan met instructeur.. is erg leuk. maar duurt nog minstens 2 testen voor ik daar kom.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:07 schreef Fugie het volgende:
vriend van me was bijna piloot bij de luchtmacht, alleen is hij afgekeurd toen hij zelf moest gaan vliegen (1 van de laatste tests ofzo geloof ik)
Hij deed het in Belgie dus misschien dat ze het daar nog niet helemaal hadden begrepenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:09 schreef M5 het volgende:
[..]
dat vragen ze nu al op je solicitatie formulier, als je dat aankruist kun je denk ik thuis blijven.
en je kunt na elk testje afgekeurd worden, met 5 testjes op een dag gaat dat rap.
toch lullig als je een rood waarschuwingslampje in je cockpit aanziet als groenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij deed het in Belgie dus misschien dat ze het daar nog niet helemaal hadden begrepen
Maar het is wel maar bij 2 kleuren ofzo die hij niet helemaal uit elkaar kan houden ofzo. Hij had het nog nooit gemerkt
je kunt tot heel ver in je opleiding afgekeurd worden.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Een neef van me is zelfs een paar keer gevelogen, maar daarna nog afgekeurd...
Hermiequote:Op donderdag 15 september 2005 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, HOI D-D![]()
LANG NIET GEZIEN MAN
![]()
![]()
Ja, maar de schipperin wil dat niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:39 schreef Fugie het volgende:
wat was dat ook alweer, een echte schipper bevaart ook de rode zee ofzo ?
Ben je zo lekker strakquote:Op donderdag 15 september 2005 15:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wil je bloed aan je piemel ofzo?
Ze is nog maagdquote:Op donderdag 15 september 2005 15:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je zo lekker strak![]()
Als het goed is zal het gat gedicht worden en heb je er geen last vanquote:Op donderdag 15 september 2005 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar stopt het bloeden niet van.
bij herm is dat miss wel twijfelachtigquote:Op donderdag 15 september 2005 15:49 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Als het goed is zal het gat gedicht worden en heb je er geen last van.
Ja, eerst zien, dan voelenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
bij herm is dat miss wel twijfelachtig
Ik heb idd een minuscuul pikkie met een dikke korst smegma erop.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
bij herm is dat miss wel twijfelachtig
Hoe zat dat ook al weer met die spuit en die 11?quote:Op donderdag 15 september 2005 15:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Een goede schipper vaart ook door de rode zee
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Herm
M'n kat is nogsteeds pleitte, ik ga maar briefjes door de brievenbussendoen denk ik
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:09 schreef hermandeperman het volgende:
[Flauwe grappen modus]
Als de kat van huis is....
[/Flauwe grappen modus]
Licht ook even Amivedi in... Die doen echt hun best om je kat weer voor je te vinden..quote:Op donderdag 15 september 2005 16:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
heb je al lopen zoeken en de dierenambulance gebelt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |