Sukkel, 0,7% van 100 euro is 70 eurocent.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:23 schreef Puntenjager het volgende:
Ter verduidelijking voor het gepeupel, nav de VN-streef-begrotingsnorm voor ontwikkelingshulp:
0,7% betekent van iedere 100 Euro 7 cent
wel god-ver-domme. Kankeralpha's!!!![]()
![]()
![]()
Zelfs lagere school rekenen is te veel voor een journaal. Een instituut waarvan de meeste mensen de informatie klakkeloos overnemen.
Het was zojuist in het 2200uurjournaal. Volgens mij was het Jeroen Overbeek (ik keek niet, hoorde alleen zijn stem)
Volgens mij is een rekenmachine geen weggegooid geld voor jou.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:25 schreef Puntenjager het volgende:
Volgens mij kunnen jullie niet lezen
Speciaal voor jou heb ik quotes omheen geplaatst.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:26 schreef HuHu het volgende:
[..]
Volgens mij is een rekenmachine geen weggegooid geld voor jou.
dubbele punten zjin ook zo verrekte klein bij een hoge resolutie...... zet er dan aanhalingstekens neer, of cursiefquote:Op woensdag 14 september 2005 22:28 schreef detulp050 het volgende:
TS geeft aan dat het NOS Journaal zegt dat 0,7% gelijk is aan 7 cent, terwijl TS weet dat dit fout is. Zie ook de dubbele punt na de 1e zin voordat je iemand gaat beschuldigen
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:
TS doelt juist op fout v/h journaal
Let op de OP die ik quote in mijn eerste reply. Daarin staan de " nog niet om de uitspraak van het journaal heen. Zo komt het dus over alsof de TS dit zelf meld.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:28 schreef detulp050 het volgende:
TS geeft aan dat het NOS Journaal zegt dat 0,7% gelijk is aan 7 cent, terwijl TS weet dat dit fout is. Zie ook de dubbele punt na de 1e zin voordat je iemand gaat beschuldigen
op het journaal zieden ze 7 cent (gok ik, als ik de OP lees)quote:Op woensdag 14 september 2005 22:26 schreef HuHu het volgende:
[..]
Volgens mij is een rekenmachine geen weggegooid geld voor jou.
Ja hoor, smoesjesquote:Op woensdag 14 september 2005 22:30 schreef HuHu het volgende:
[..]
[..]
Let op de OP die ik quote in mijn eerste reply. Daarin staan de " nog niet om de uitspraak van het journaal heen. Zo komt het dus over alsof de TS dit zelf meld.
Lees je altijd alleen de eerste 2 regels van een OP?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:30 schreef HuHu het volgende:
[..]
[..]
Let op de OP die ik quote in mijn eerste reply. Daarin staan de " nog niet op de uitspraak van het journaal heen. Zo komt het dus over alsof de TS dit zelf meld.
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:23 schreef Puntenjager het volgende:
Het was zojuist in het 2200uurjournaal. Volgens mij was het Jeroen Overbeek (ik keek niet, hoorde alleen zijn stem)
Ik denk dat jij naar bed moet gaan boekenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:47 schreef Maikuuul het volgende:
Hahahaha wat een sukkel is TSdenkt hij dat het 7 eurocent is
Hahah jij wist niet eens dat 0.7% van 100 euro 70 cent was, jij bent echt een noobquote:Op donderdag 15 september 2005 00:15 schreef Puntenjager het volgende:
Dit topic bewijst maar weer eens dat 95% van de bevolking (en ook een erg groot deel van FOK!) debiel is. Een paar regels tekst is te veel voor ze... kunnen ze de strekking niet van bevatten
ik zeg: begrijpend lezenquote:Op donderdag 15 september 2005 00:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hahah jij wist niet eens dat 0.7% van 100 euro 70 cent was, jij bent echt een noob
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
ik zeg: begrijpend lezen![]()
Erg moeilijk voor de breezahjeugd![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]waarom denk je dat ik het nog eens zeg ?
Volharding in domheid. Een awardje waard. Hulde kerelquote:Op donderdag 15 september 2005 00:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]waarom denk je dat ik het nog eens zeg ?
Heb je nou echt niet door dat je gekloot wordt?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Volharding in domheid. Een awardje waard. Hulde kerel![]()
Hahahah waarschijnlijk niet, maarja slimme mensen weten alles toch zo goed?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:34 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Heb je nou echt niet door dat je gekloot wordt?![]()
Zegt meneer net-geen-50000quote:Op donderdag 15 september 2005 00:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waarom wordt dit topic totaal verneukt met zinloze reacties door 50.000+ ' users' ? Die reacties zijn van het nivo:FIPO!
En dan gaan zeuren dat fok steeds minder wordt
nee dat valt mij ook al op....quote:Op donderdag 15 september 2005 00:30 schreef Puntenjager het volgende:
Shocking... jullie lezen echt niet.
* iets van 'de jeugd van tegenwoordig' mompelt *
maar hij heeft wel gelijkquote:
Ik heb hetzelfde. Maar schijnbaar is het wel stoer om te doen....quote:Op donderdag 15 september 2005 09:14 schreef buzzer het volgende:
Ik erger me het lazarus aan het te pas en te onpas gebruik van woorden als Kanker en Tering etc...
Is het nu zo moeilijk om normaal te posten ?
wie is hier de n000b, lezen voordat je wat postquote:Op donderdag 15 september 2005 00:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hahahah waarschijnlijk niet, maarja slimme mensen weten alles toch zo goed?![]()
Wat een mofo noob hahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |