ow ja hij komt uit Australie dat was ik vergetenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De laatste twee aankopen van spelers die onder Hiddink werkten bij een nationaal elftal pakten niet zo verkeerd uit voor PSV geloof ik.
Culina doet het goed bij FC Twente. Voor PSV is het een prima versterking, zeker omdat de selectie in Europees verband erg smal lijkt. Spelers als Lamey, Vayrinen en Addo daar kom je er in de CL niet mee.
JIj bent goed bezigquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:51 schreef WooZ het volgende:
[..]
Aangepaste OP
[..]
Als je de ouwe nog krijgt moet je ff F5'en
boeruh boeruhquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:22 schreef WooZ het volgende:
Na lang wachten (4 dagen) kan ik U allen presenteren, Vintage materiaal van de wedstrijd van afgelopen dinsdag
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Echter, ik heb ook een filmpje gemaakt, waarbij m'n 2 weken oude K750i de valproef richting beton met glans heeft doorstaan, althans op het kromme toetsenbord na![]()
![]()
Je hebt om dat 3gp filmpje af te spelen wel ff een quicktime codec nodig voor je media player
Moet je maar eens naar dat filmpje kijken, ik voelde 't aan m'n water dat ik 't goeie moment had gekozenquote:
Ik ben op mijn werkquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:46 schreef WooZ het volgende:
[..]
Moet je maar eens naar dat filmpje kijken, ik voelde 't aan m'n water dat ik 't goeie moment had gekozen
Jawelquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
boeruh boeruh
die foto's heb je toch niet met je mobiele telefoon gemaakt? (anders koop ik die telefoon ook)
Hij heeft voor Twente geen Europees gespeeld, dus lijkt me wel..quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:55 schreef The_M het volgende:
Culina mag dan niet mee doen in de CL toch?
De deadline voor europa is toch al verstreken?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:58 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Hij heeft voor Twente geen Europees gespeeld, dus lijkt me wel..
Oh ja.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:59 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
De deadline voor europa is toch al verstreken?
zet het geluid maar vast wat lagerquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk
Ik kijk vanavond ff...
Een parodie op "ora et labora". Staat op een t-shirtje van Perfect Persuasion (provocatieve Italiaanse kledinglijn).quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:20 schreef DIJK het volgende:
Dat lijkt me duidelijk. Maar wtf is oral, cultheld?
Ik zie niksquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:23 schreef Zapper het volgende:
Het is te hopen dat deze bende inmiddels is opgeruimd:
[afbeelding]
ah wel dusquote:
Dadelijk weer naar de "tent" en kroegquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
In de botsautootjes geweest Cultheld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |