In het land van de blinden...quote:
versatel werkt nu toch gewoon?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:08 schreef Crudus het volgende:
Is Groningen - PSV dit weekend live via internet te volgen? Of werkt dat niet meer...
hoe bedoel je? Radio 1, langs de lijn een abo bij Versatel of kijk in t topic over waar je live wedstrijden kan kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:38 schreef Crudus het volgende:
Heeft iemand een link hoe ik die wedstrijd kan volgen dan?
Thanx. Die zocht ik ja. Geen PSV dus, wel az-ajax.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:46 schreef rubbereend het volgende:
Live-wedstrijden via internet streams #2
Om de een of andere reden zie ik dit toch niet zo zitten, ik blijf liever eigen baas in eigen stadion, als ik kijk naar wat voor gezeik Feyenoord bijvoorbeeld heeft met het stadion...quote:17/9/2005 - Bod van 115 miljoen euro op PSV-Stadion
BRON: Eindhovens Dagblad
De nederlandse vastgoedtycoon Jan Bosch voert vergevorderde onderhandelingen met PSV om het Philips Stadion te kopen. De in Zwitserland woonachtige vastgoed miljonair biedt, samen met enkele andere investeerders in de Zwitserse Züblin Vastgoed Holding, rond de 115 miljoen voor het stadion. PSV wil het stadion van de investeringsmaatschappij gaan huren, wat goedkoper is dan eigen exploitatie. Züblin denkt het efficiënter te kunnen gebruiken, ook buiten het voetbal. PSV ziet vooral kans het eigen vermogen te versterken via de verkoop.
PSV Netwerk
In de verkoopbesprekingen wordt het recht van terugkoop door PSV opgenomen. PSV is sinds 1987 eigenaar van het stadion en de grond. De club moest destijds een nieuwe hoofdtribune neerzetten en nam de grond voor een gulden over van Philips. De Raad van Bestuur van Philips heeft toen bedongen dat die een veto kan uitspreken over eventuele verkoop van de grond. Dat wordt overigens niet verwacht. De naam van Philips blijft aan het stadion verbonden. De raad van commissarissen van PSV moet nog formeel beslissen over de verkoop. Daar is de voorgenomen verkoop volgens het Eindhovens Dagblad al uitvoerig aan de orde geweest en worden vooral de voordelen van de transactie onderstreept.
Wooz... jij hebt toch de OP text gemaakt???quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:31 schreef WooZ het volgende:
Ik zeg, 10 miljoen erbij, en Ronaldinho halen
Ben bezigquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wooz... jij hebt toch de OP text gemaakt???
Anders moet je ff de tekst aanpassenquote:
Aangepaste OPquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Anders moet je ff de tekst aanpassen![]()
maar dat had je al door
Als je de ouwe nog krijgt moet je ff F5'enquote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
quote:17 september 2005 10:00
Hedenochtend staat er een artikel in het Eindhovens Dagblad waarin gemeld wordt dat PSV het Philips Stadion zou verkopen. De directie van PSV stelt in reactie hierop het volgende. PSV is altijd bezig zich te ontwikkelen als organisatie, ook op financieel gebied. PSV raadpleegt daarvoor verschillende partijen, om advies in te winnen dat rendement zal opleveren. Daarbij gaat PSV niet over een nacht ijs; de club kiest haar gesprekspartners in deze zeer secuur.
Een van de onderdelen waar naar wordt gekeken is het stadion en de exploitatie ervan. Het stadion heeft een grote financiele waarde en PSV wil daar optimaal gebruik van maken. Het is op dit moment echter voorbarig om conclusies te trekken met betrekking tot de (financiele) strategie van PSV.
Messiquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:31 schreef WooZ het volgende:
Ik zeg, 10 miljoen erbij, en Ronaldinho halen
Cultheld heeft een verneukt usericon dat niet overeenkomt met het aantal pixels, en als je we der slechts 1 usericon bijgooien kloppen die letters niet meerquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:55 schreef the_legend_killer het volgende:
En dan zo + TLK en cultheld in de OP
Cultheld tochquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:08 schreef WooZ het volgende:
[..]
Cultheld heeft een verneukt usericon dat niet overeenkomt met het aantal pixels, en als je we der slechts 1 usericon bijgooien kloppen die letters niet meer
De laatste twee aankopen van spelers die onder Hiddink werkten bij een nationaal elftal pakten niet zo verkeerd uit voor PSV geloof ik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou ik een rare aankoop vinden..
ow ja hij komt uit Australie dat was ik vergetenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De laatste twee aankopen van spelers die onder Hiddink werkten bij een nationaal elftal pakten niet zo verkeerd uit voor PSV geloof ik.
Culina doet het goed bij FC Twente. Voor PSV is het een prima versterking, zeker omdat de selectie in Europees verband erg smal lijkt. Spelers als Lamey, Vayrinen en Addo daar kom je er in de CL niet mee.
JIj bent goed bezigquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:51 schreef WooZ het volgende:
[..]
Aangepaste OP
[..]
Als je de ouwe nog krijgt moet je ff F5'en
boeruh boeruhquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:22 schreef WooZ het volgende:
Na lang wachten (4 dagen) kan ik U allen presenteren, Vintage materiaal van de wedstrijd van afgelopen dinsdag
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Echter, ik heb ook een filmpje gemaakt, waarbij m'n 2 weken oude K750i de valproef richting beton met glans heeft doorstaan, althans op het kromme toetsenbord na![]()
![]()
Je hebt om dat 3gp filmpje af te spelen wel ff een quicktime codec nodig voor je media player
Moet je maar eens naar dat filmpje kijken, ik voelde 't aan m'n water dat ik 't goeie moment had gekozenquote:
Ik ben op mijn werkquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:46 schreef WooZ het volgende:
[..]
Moet je maar eens naar dat filmpje kijken, ik voelde 't aan m'n water dat ik 't goeie moment had gekozen
Jawelquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
boeruh boeruh
die foto's heb je toch niet met je mobiele telefoon gemaakt? (anders koop ik die telefoon ook)
Hij heeft voor Twente geen Europees gespeeld, dus lijkt me wel..quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:55 schreef The_M het volgende:
Culina mag dan niet mee doen in de CL toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |