quote:Op woensdag 14 september 2005 21:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu niet meer want ik ben terug van gitaar les !
Silverhaze?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:28 schreef spenky het volgende:
wat is dat?
Coolquote:
drugsquote:Op woensdag 14 september 2005 21:29 schreef Talena het volgende:
[..]
Silverhaze?
Best wel lekkere wiet
Wiet is oke man !quote:
Hertog Jan zei de man, met in zijn icon heinekenquote:
Hehe, ja, Rabrynil heeft hem gemaakt, ik prefereer HJ.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hertog Jan zei de man, met in zijn icon heineken
bij mijquote:Op woensdag 14 september 2005 19:44 schreef Brechtje het volgende:
Bij wie heb ik nog geen berichtje geplaatst in zijn/haar fotoboek?![]()
Alvast veel plezierquote:Op woensdag 14 september 2005 22:04 schreef TheSorrow het volgende:
Half 8 eruit, half 9 beginnen, tot 5 stage
Vanmiddag een brief gekregen, 5 okt moet ik naar school komen,klas ontmoeten en over stage-ervaring praten....allemaal van die domme paupers zijn t
Ik denk dat ik Ali rofl B ga verslaan met dit liedjequote:Op woensdag 14 september 2005 22:07 schreef TheSorrow het volgende:
Ja, eensgelijks
erg leuk maikuuul..
Die zullen wel ontslagen worden dan ?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
2 leraren op mijn school hebben een relatie met elkaar
2 leraren docenten op mijn school hebben samen een baby gefabriceerdquote:Op woensdag 14 september 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
brilliant...quote:Op woensdag 14 september 2005 22:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensne ik heb een liedje verzonnen het gaat zo :
Schmierig schmierig klootzak, Schmierig schmierig klootzak we hebben ze niks gedaan en alsnog vinden ze ons klootzak
Wat vinden jullie ervan ?
Hoeveel dagen hebben ze al iets ?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bij techniek?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:18 schreef brainster het volgende:
Hey mensen
[..]
2 leraren op mijn school hebben samen een baby gefabriceerd
Mijn oude Biologie en Frans lerares zijn met elkaar getrouwd en geven beide gewoon nog les.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die zullen wel ontslagen worden dan ?
Ik dacht dat het om 2 mannen gingquote:Op woensdag 14 september 2005 22:40 schreef Eix het volgende:
[..]
Mijn oude Biologie en Frans lerares zijn met elkaar getrouwd en geven beide gewoon nog les.![]()
Oh ja. Ik moet s de SC lezen.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om 2 mannen ging
Er stond leraren
haha neequote:Op woensdag 14 september 2005 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
leraren !!
Ik dacht dat het om mannen ging
Daarom zei ik die zullen wel wrden ontslagen
Lekker rustigquote:Op woensdag 14 september 2005 23:19 schreef MaRySe het volgende:
en ik zeg nog steeds niks hoor
waarom nietquote:Op woensdag 14 september 2005 23:19 schreef MaRySe het volgende:
en ik zeg nog steeds niks hoor
zonnepittenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
ben pitten zo
Lollerpitten ?quote:
Zou daar handel in zitten?quote:
wie jijquote:Op donderdag 15 september 2005 00:12 schreef spenky het volgende:
savonds.. vakkanvullen appie heijn...
jippiequote:Op donderdag 15 september 2005 08:23 schreef gfo het volgende:
Kzal zo es ff naar college gaan.. van 4 uur :|.. geluk we mogen naar het hoofd van talpatv gaan kijken en erik de zwart komt owk langs blijkbaar
ADSL2?quote:Op donderdag 15 september 2005 09:19 schreef Renesite het volgende:
* Renesite @school met een ultra toffe verbinding!
Dan start je toch ff een bandwidth-opslurpend P2P-programma op. Daar gaat je toffe verbindingquote:Op donderdag 15 september 2005 09:19 schreef Renesite het volgende:
* Renesite @school met een ultra toffe verbinding!
quote:Op donderdag 15 september 2005 08:11 schreef Mattt het volgende:
Helllu allemaal, ik drop ook maar weer even langs
.
upload van 2mbitquote:Op donderdag 15 september 2005 09:53 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dan start je toch ff een bandwidth-opslurpend P2P-programma op. Daar gaat je toffe verbinding![]()
boeiendquote:Op donderdag 15 september 2005 13:45 schreef Casparovvv het volgende:
Hoi
Ik heb een Ipod Nano
Maar dat wisten jullie al
Gozet, jij kraakte destijds ook al mijn PSP af, je bent gewoon jaloers dat je die coole shit zelf niet kan betalenquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:20 schreef spenky het volgende:
[..]
ik durf niet meer te slapen... krijg nachtmerries...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |