quote:Op woensdag 14 september 2005 21:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu niet meer want ik ben terug van gitaar les !
Silverhaze?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:28 schreef spenky het volgende:
wat is dat?
Coolquote:
drugsquote:Op woensdag 14 september 2005 21:29 schreef Talena het volgende:
[..]
Silverhaze?
Best wel lekkere wiet
Wiet is oke man !quote:
Hertog Jan zei de man, met in zijn icon heinekenquote:
Hehe, ja, Rabrynil heeft hem gemaakt, ik prefereer HJ.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hertog Jan zei de man, met in zijn icon heineken
bij mijquote:Op woensdag 14 september 2005 19:44 schreef Brechtje het volgende:
Bij wie heb ik nog geen berichtje geplaatst in zijn/haar fotoboek?![]()
Alvast veel plezierquote:Op woensdag 14 september 2005 22:04 schreef TheSorrow het volgende:
Half 8 eruit, half 9 beginnen, tot 5 stage
Vanmiddag een brief gekregen, 5 okt moet ik naar school komen,klas ontmoeten en over stage-ervaring praten....allemaal van die domme paupers zijn t
Ik denk dat ik Ali rofl B ga verslaan met dit liedjequote:Op woensdag 14 september 2005 22:07 schreef TheSorrow het volgende:
Ja, eensgelijks
erg leuk maikuuul..
Die zullen wel ontslagen worden dan ?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
2 leraren op mijn school hebben een relatie met elkaar
2 leraren docenten op mijn school hebben samen een baby gefabriceerdquote:Op woensdag 14 september 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
brilliant...quote:Op woensdag 14 september 2005 22:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensne ik heb een liedje verzonnen het gaat zo :
Schmierig schmierig klootzak, Schmierig schmierig klootzak we hebben ze niks gedaan en alsnog vinden ze ons klootzak
Wat vinden jullie ervan ?
Hoeveel dagen hebben ze al iets ?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bij techniek?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:18 schreef brainster het volgende:
Hey mensen
[..]
2 leraren op mijn school hebben samen een baby gefabriceerd
Mijn oude Biologie en Frans lerares zijn met elkaar getrouwd en geven beide gewoon nog les.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die zullen wel ontslagen worden dan ?
Ik dacht dat het om 2 mannen gingquote:Op woensdag 14 september 2005 22:40 schreef Eix het volgende:
[..]
Mijn oude Biologie en Frans lerares zijn met elkaar getrouwd en geven beide gewoon nog les.![]()
Oh ja. Ik moet s de SC lezen.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om 2 mannen ging
Er stond leraren
haha neequote:Op woensdag 14 september 2005 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
leraren !!
Ik dacht dat het om mannen ging
Daarom zei ik die zullen wel wrden ontslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |