Je hebt duidelijk jeugdtrauma's.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:55 schreef pberends het volgende:
Jaja, nepbont dan. Haar zoon was zelf niet aanwezig. Dat maakt het nog veel erger. Geen kind dat zeurt om zo'n jas, maar krijgt 'm toch, dat is toch ernstig?
Goh, erg inhoudelijke reactie van een moderator. Maar ik accepteer je compliment.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:51 schreef Slarioux het volgende:
Iets langere OP en je bent net BHFH.
Waarom heb je haar er niet op aangesproken dan, ?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:55 schreef pberends het volgende:
Jaja, nepbont dan. Haar zoon was zelf niet aanwezig. Dat maakt het nog veel erger. Geen kind dat zeurt om zo'n jas, maar krijgt 'm toch, dat is toch ernstig?
Durf jij een (potentiële) Tokkie aan te spreken?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waarom heb je haar er niet op aangesproken dan, ?
als ik er gefrustreerd genoeg van word om er een topic over te openen, zou ik ook wel bereid zijn die drempel te nemen .quote:Op woensdag 14 september 2005 18:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Durf jij een (potentiële) Tokkie aan te spreken?
Vroeger was het cool. Maar sinds een bepaalde jeugdige groep zich er eigen van heeft gemaakt, heeft het nou niet bepaald een goed imago.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:59 schreef nietzman het volgende:
Zo'n ding wou ik vroeger ook altijd. Mét een vliegeniersmuts erbij, en de vliegtuigpatches van m'n broer eropgenaaid..
Prachtig.
Ik zocht cowboylaarzen.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:00 schreef Gallorini het volgende:
Wat deed jij in de Scapino dan..?![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:00 schreef Gallorini het volgende:
Wat deed jij in de Scapino dan..?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |