abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30578636
Deel1: Keetwoningen Wenckebachweg & Stavangerweg A'dam

De woningen aan Wenckebachweg (Bij metrostation Spaklerweg) worden vanaf nu tot december opgeleverd. Hiervoor moet je reageren op www.studentenwoningweb.nl en ingeschreven staan bij woningnet in de omgeving A'dam.
De eerste lichting heeft getekend en wacht momenteel op de sleutel!

De containers zijn 11.9 lang en 2.3 meter breed.
Voor verdere info : www.keetwonen.nl.

Uitgebreide info mbt de woningen: http://www.dekey.nl/pdf/informatiefolder.pdf

Hier nog wat algemene antwoorden op vragen die vaak gesteld worden:
1) Alle huurprijzen komen uiteindelijk op hetzelfde neer. De begane grond woningen zijn in eerste instantie duurder, maar daarvoor krijg je ook meer huursubsidie, waardoor alle woningen rond de 280 euro per maand uitkomen. Dit is inclusief internet, en exclusief TV.

2) Als je op deze eerste woningen hebt gereageerd, of bv op de tweede, kom je gewoon op een hele lange lijst die ze helemaal afwerken. Eerst zijn de eerste 60 aan de beurt (als ze allemaal accepteren natuurlijk), dan de volgende 60 (in de tweede oplevering dus, terwijl ze misschien de eerste keer hebben gereageerd) enz.

3) Als je bv nummer 250 bent, komt ze er vrijwel zeker in, want er komen toch 1000 woningen. Dus het lijkt me niet dat je ontzettend bang hoef te zijn dat je er niet in komt, als je dat wel wil.

4) Je wordt gewoon geplaatst in een woning op de begane grond, eerste verdieping of hoger, daar heb je feitelijk geen invloed op. Je kan natuurlijk wel een mailtje eraan wagen. De woningen worden dus per blokken opgeleverd, niet per etage. Eerst worden nu de achterste blokken opgeleverd, het verste weg van Spaklerweg dus. Als je daar dichtbij wil zitten kan je misschien beter pas reageren als de laatste blokken worden opgeleverd (nov-dec).

5) Er zit iig geen vloer in, die moet je dus zelf leggen. Misschien nuttig om te weten

AANVULLINGEN op deel 1
6) Internet komt pas eind november, begin december

7) Wasserette & Café proberen ze voor 1 januari 2006 gereed te hebben

8) Je aanmelden bij woningnet is verplicht, dit kan je tijdens het tekenen nog regelen

9) Wil je meer weten? De Key weet NIETS.

Digitenne TV: LET OP!
Dit KAN goedkoper!
Mogelijkheid 1: Neem gezamenlijk een abonnement op Digitenne, en deel de kosten.
Mogelijkheid 2: http://www.kpn.com/kpn/show/id=878605/sc=b6a0fb (met dank aan NY_Giant)
Bij KPN betaal je 1 bedrag voor 3 tv's, dus bespaar je een hoop... echt is het het voordeligst als je thuis al een KPN abonnement hebt (Mobiel, Vast of ADSL).

Nu zou je denken: ja leuk dat KPN maar thuis kunnen wij geen digitenne ontvangen! Dan kan je het evengoed bestellen, alleen niet via internet maar via de telefoon of winkel (primafoon, bcc, mediamarkt, tellme) kan dat wel! Je zet het abonnement op je KPN abonnement thuis... en je ontvanger zet je in Amsterdam, dat maakt dus niets uit!

Meer vragen over Digitenne/ KPN TV kan je wel bij mij terecht denk ik

Heb je Hyves??
Meld je aan! http://wenkebachweg.hyves.nl/

Enkele foto's op locatie

Ontwerpjes van gebruikers op het forum

Jvvianen

lau1212

myrte

Sjoerf

Jvvianen

Jvvianen

Jesper_

Semmy

Nouk

Ook op Stavangerweg kun je nog geregeld reageren op studentenwoningweb .

Er worden nu ook woningen geplaatst op de NDSM werf in A'dam Noord. Dit zijn dezelfde soort keetwoningen, lijken veel op die van Stavangerweg.
Voor meer info: www.ttmelania.tk

Gekopieerd van Nouk, vervolgens aangepast en aangevuld.

We kunnen weer verder! Have fun allemaal

[ Bericht 18% gewijzigd door Jvvianen op 14-09-2005 18:57:35 ]
Blitskikker 8)
  woensdag 14 september 2005 @ 18:44:10 #2
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_30578844
Misschien toch wel goed dat ik niet bij de eerste lichting zit. Geen internet e.d., en ik hoorde dat de latere bewoners ook dichter bij de metro zitten ... Als ik er dan maar wel tussen kom ...
I am a black hole shitting into the void
pi_30579807
shit man, internet eind november begin december pas, weet je dat zeker? het blijft maar opschuiven zeg .

ben benieuwd hoelang het nog duurt voordat de 2e lichting mag ondertekenen/sleutel krijgt, want laatst toen we er waren kijken een paar dagen geleden, vond ik het er redelijk "klaar" uitzien, de huisjes dan he . een paar balkonnetjes monteren en klaar, maarja je weet nooit hoelang de bekabeling trekken etc. duurt.

Laat het maar snel af zijn want ik wordt behoorlijk moe van al dat heen en weer reizen van Enschede naar mijn school in Amsterdam, bijna elke dag :|
  woensdag 14 september 2005 @ 19:27:18 #4
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30580245
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef Jesper_ het volgende:
shit man, internet eind november begin december pas, weet je dat zeker? het blijft maar opschuiven zeg .

ben benieuwd hoelang het nog duurt voordat de 2e lichting mag ondertekenen/sleutel krijgt, want laatst toen we er waren kijken een paar dagen geleden, vond ik het er redelijk "klaar" uitzien, de huisjes dan he . een paar balkonnetjes monteren en klaar, maarja je weet nooit hoelang de bekabeling trekken etc. duurt.

Laat het maar snel af zijn want ik wordt behoorlijk moe van al dat heen en weer reizen van Enschede naar mijn school in Amsterdam, bijna elke dag :|
Ja, dat heb ik ook.
Vanaf Deventer
pi_30581784
Is het echt waar? Kan je een abonnement in de Randstad afsluiten op een adres in Twente?
Bedoel.. doen ze geen beschikbaarheids-postcode-check oid?
Zou wel mooi zijn
pi_30582092
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:08 schreef Semmy het volgende:
Is het echt waar? Kan je een abonnement in de Randstad afsluiten op een adres in Twente?
Bedoel.. doen ze geen beschikbaarheids-postcode-check oid?
Zou wel mooi zijn
Yep, ga gewoon in A`dam ofzo naar de Primafoon, en neem het pakket mee. Je moet je dan vervolgens inschrijven en dat formulier opsturen.

Als ik het goed heb begrepen werkt dat zo Ga ik dus ook doen
Die mevrouw aan de telefoon zei namelijk dat ze die postcodecheck kan skippen in het systeem (wat niet op internet kan) als ik maar zeker wist dat ik wel bereik had dan.

Toen ik zei dat het in Amsterdam was, erkende ze idd dat er bereik is daar
"het is eigenlijk niet de bedoeling, maar ik kan u toch niet stoppen, dus ja dat kan" was haar laatste zin "Oke, harstikke bedankt dan "

Blitskikker 8)
pi_30582938
Okeey dat is heeel mooi Bedankt, scheelt me al weer wat euro-tjes :p
pi_30586219
heej semmy! las dat jij psychologie doet aan de VU. Ik ook, derdejaars
pi_30587266
Ah leuk, bevalt het je nogsteeds? Trouwens.. denk je dat het mogelijk is om van de keetwoningen naar de vu te fietsen? Niet dat ik dat ook daadwerkelijk van plan ben, maar ik vroeg het me zo af
pi_30587718
psychologie op de vu!? Ik op de uva! tweedejaars!
pi_30589202
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:34 schreef Semmy het volgende:
Ah leuk, bevalt het je nogsteeds? Trouwens.. denk je dat het mogelijk is om van de keetwoningen naar de vu te fietsen? Niet dat ik dat ook daadwerkelijk van plan ben, maar ik vroeg het me zo af
Ik moet ook elke dag fietsen naar de VU dan vanaf Wenkebachweg, heb geen idee hoelang het duurt en welke weg je precies moet fietsen nog . Naar de stad is wel eitje, dat is maar kwartiertje ofzo.

Trouwens mooie OP, Jef.
pi_30593181
over fietsen richting vu, ik heb net op de kaart gekeken, en denk dat het snelst is, eerst fietsen naar het metro station, spaklerweg, dan een weg af die heet de korte ouderkerkerdijk, dan kun je bij de utrechtse brug de weg oversteken, dan fiets je de president kennedylaan af, tot aan de rai. dan ga je bij de rai, naar links, dan naar rechts de boelelaan op, en als je die helemaal af fietst ben je er. Ik zou toch wel rekenen op ruim 20 minuten fietsen.

maar misschien zijn er snellere wegen...:)

grtz,
Vincent
pi_30593605
quote:
Op woensdag 14 september 2005 23:25 schreef Nouk het volgende:

[..]

Ik moet ook elke dag fietsen naar de VU dan vanaf Wenkebachweg, heb geen idee hoelang het duurt en welke weg je precies moet fietsen nog . Naar de stad is wel eitje, dat is maar kwartiertje ofzo.

Trouwens mooie OP, Jef.
Hoezo MOET je elke dag fietsen naar de VU? Je hebt toch wel een OV?
Zie hoe vroeg het is, straks lekker met de trein om vervolgens om 9 uur bij de VU te zijn
pi_30593679
quote:
Op donderdag 15 september 2005 05:33 schreef Semmy het volgende:

[..]

Hoezo MOET je elke dag fietsen naar de VU? Je hebt toch wel een OV?
Zie hoe vroeg het is, straks lekker met de trein om vervolgens om 9 uur bij de VU te zijn
Je bedoelt met de sneltram. Instappen bij Sparklerweg en uitstappen bij de VU
pi_30594339
Thx Nouk
quote:
Op donderdag 15 september 2005 06:07 schreef BL_Henkie het volgende:

[..]

De sneltram vanuit Deventer naar de VU? Zou niet gekker moeten worden

Straks effe alle bouwmarkten af om nog wat inboedel te kopen
Blitskikker 8)
pi_30596738
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:34 schreef Semmy het volgende:
Ja, psychologie is nog steeds leuk hoor , doe nu sociale. En met de fiets zal het inderdaad rond de 20 minuten zijn. Maar moet de route nog even uitzoeken.. Ben in ieder geval wel van plan af en toe met de fiets te gaan. Ondanks OV
pi_30600007
quote:
Op donderdag 15 september 2005 06:07 schreef BL_Henkie het volgende:

[..]

ze bedoelt toch echt de trein, van enschede naar zuid/wtc en dan (snel)- tram ja :p
pi_30600652
Ik ga gewoon elke dag fietsen hoor. Beetje gezond is wel okay.
pi_30601010
ik ben lui, ik neem wel elke dag de metro naar station bijlmer
pi_30602388
Krijg een antwoordapparaat bij De Key

Alle afdelingen zijn gesloten... wat is dat voor een organisatie
Heb net geshopt (dag 475,- euri ) ... nou wil ik weten wanneer ik er in kan ook!
Blitskikker 8)
pi_30602436
quote:
Op donderdag 15 september 2005 13:13 schreef Nouk het volgende:
Ik ga gewoon elke dag fietsen hoor. Beetje gezond is wel okay.
Veel plezier! IN DE WINTER!

donderdag 15 september 2005 @ 14:30:05 #22
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30602503
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:27 schreef Roellio het volgende:

[..]

The man got a point
pi_30602607
Ik kan overigens die NSDM woningen zien vanuit m'n raam!
pi_30602953
Nou ik en me86 zijn vanmiddag even langsgeweest bij de containers...Het zag er erg mooi uit!
alleen waren ze nu nog bezig met boren op de balkons van de containers die al af moeten zijn...dus het ligt volgens mij niet alleen aan electra en water dat jullie nog geen sleutels hebben...
Nog even met de bouwvakkers gepraat en die dachten dat de eerste mensen er al in mochten
Er stonden inmiddels ook fietsenrekken..alleen kan nog steeds iedereen gewoon het terrein oplopen.
pi_30603043
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:27 schreef Roellio het volgende:

[..]

Net of je in de winter niet ken fietsen.
pi_30603502
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:53 schreef Nouk het volgende:

[..]

Net of je in de winter niet ken fietsen.
Dan vriezen je tieten er toch af
pi_30603945
quote:
Op donderdag 15 september 2005 15:11 schreef Roellio het volgende:

[..]

Dan vriezen je tieten er toch af
Daar mag wel een stukje af!

Nee nou en, boeiend. Beetje kou is niet erg.

[ Bericht 8% gewijzigd door Nouk op 15-09-2005 15:34:08 ]
pi_30606005
Nou ik zie het mezelf nog niet doen hoor, elke dag fietsen en voorallll niet in de winter :|
pi_30613625
nog geen nieuws over wanneer jullie de sleutel krijgen?
pi_30616717
quote:
Op donderdag 15 september 2005 20:36 schreef Jesper_ het volgende:
nog geen nieuws over wanneer jullie de sleutel krijgen?
nee, nog helemaal niets gehoord. Heb wel een mail gestuurd vandaag maar daar verwacht ik niet zo veel van. Morgen ga ik in ieder geval bellen. Desnoods naar dat noodnummer als ze niet te bereiken zijn. Ik heb het echt gehad met die hele key
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:54:52 #31
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30629435
Mn vriendin heeft ondertussen een mail gekregen waarin staat dat ze de sleutel pas dinsdag krijgt.
Schiet ook niet echt op maarja...
pi_30629717
Nou ja, iig zekerheid (voor zover dat bij deze woningbouwvereniging mogelijk is). Hoop nu dat de 2de lichting ook eens mail krijgt.
pi_30629787
ja, wel zekerheid, maar ik baal er wel van dat het pas dinsdag wordt..
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:16:09 #34
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30629995
Ja, dat is wel fijn. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
pi_30632568
Is het trouwens zo dat de mensen van de eerste lichting de woningen krijgen op de 1e, 2e en deel van de 3e verdieping?
Ik ben gisteren wezen kijken op de wenckebachweg en het eerste blok ziet er nog niet helemaal af uit. Het blok bestaan uit 120 containers, de onderste woningen zien er het meest woonbaar uit. Ik snap sowieso niet dat ze niet gewoon in 1x 120 woningen opleveren, maarja het is de key he...
pi_30635900
Dat worden mooie aftersales klanttevredenheidsenquetes die jullie straks gaan invullen

[ Bericht 3% gewijzigd door cora4034 op 16-09-2005 15:00:31 ]
Dat is eens wat anders...
pi_30636676
Ooo ja met welk tooltje is die leuke 3-d doorsnede in de OP gemaakt?
pi_30637279
Poll: Wie gelooft dat we dinsdag de sleutels krijgen?
  • Ja!!
  • Nee, duurt nog wel effe
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Krijgen we nou ook nog geld terug voor die dag dat we er later in kunnen?? En idd, die enquetes kunnen ze beter niet houden denk ik

edit: stel amateurs zijn het ook he hebben ze alle emailadressen gewoon in CC gezet ipv BCC wat een figuren man daaro hahaha

[ Bericht 22% gewijzigd door Jvvianen op 16-09-2005 15:55:07 ]
  • Blitskikker 8)
    pi_30639571
    Mail!!!
    Beste nieuwe bewoner van de Wenckebachweg,

Je behoort tot de 2e deel van de nog op te leveren woningen op de Wenckebachweg.
    De woningen zullen 30 september aan de Key worden opgeleverd.

Wat houdt dit voor jou in ?
    We gaan de huurovereenkomsten op maandag 10 oktober afsluiten en dan krijg je
    ook meteen de sleutels. Het tijdstip ligt tussen 16:30-17:15. Hou deze datum
    vrij om je huurovereenkomst te komen tekenen.
    Wij kunnen de datum en tijdstippen niet verzetten.!
    Op 30 september ontvang je een e-mail met hierin het tijdstip wanneer je kan kan
    komen tekenen. Ons adres is : Hoogte Kadijk 179, 1018 BK in Amsterdam.
    Er is voldoende plek om je auto betaald te parkeren.

Mochten er problemen zijn met de opleveringen van de woningen en er kan 10
    oktober niet getekend worden dan hoor je dit via de e-mail.
    pi_30640895
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 12:53 schreef Sjoerf het volgende:
    Is het trouwens zo dat de mensen van de eerste lichting de woningen krijgen op de 1e, 2e en deel van de 3e verdieping?
    Ik ben gisteren wezen kijken op de wenckebachweg en het eerste blok ziet er nog niet helemaal af uit. Het blok bestaan uit 120 containers, de onderste woningen zien er het meest woonbaar uit. Ik snap sowieso niet dat ze niet gewoon in 1x 120 woningen opleveren, maarja het is de key he...
    ik denk het niet, want eerst stonden er maar 60 (aan de kant van de bajes) en daarna werden er nog 60 naast gezet, dus ik denk dat de eerste 60, alle verdiepingen zijn en dan die ene helft
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 15:40 schreef Jvvianen het volgende:

edit: stel amateurs zijn het ook he hebben ze alle emailadressen gewoon in CC gezet ipv BCC wat een figuren man daaro hahaha
    wat maakt dat nu uit
      vrijdag 16 september 2005 @ 17:42:02 #41
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30641070
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 17:36 schreef Jesper_ het volgende:

[..]

wat maakt dat nu uit
    Niet echt professioneel heh
    pi_30641722
    heeey ik heb die mail niet gehad!!! ik wil ook!! en nu is de key ook dicht dus kan ik niet meer bellen...hele weekend in de stress! niet goed voor mij hart!
    pi_30641984
    vreemd hoor, want ik heb em ook gekregen!
    in de mail stond ook nog een lijstje met wat je nog op moet sturen (woningnet nummer enzo).

welke positie was je ook alweer?
    gauw contact met ze opnemen!
    pi_30642001
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 18:03 schreef lau1212 het volgende:
    heeey ik heb die mail niet gehad!!! ik wil ook!! en nu is de key ook dicht dus kan ik niet meer bellen...hele weekend in de stress! niet goed voor mij hart!
    Heb jij al wel gereageerd dan op studentenwoningweb? Het gaat hier over de mensen die wel gereageerd hebben de eerste keer, maar niet bij de eerste 60 woningen zaten...
    pi_30642667
    Ik hoorde gister voor het eerst over deze nieuwe woningen.
    Nu lijkt het mij ook wel wat om zo november/december zo'n woning te betreden.
    Als ik goed gelezen heb, is er aanbod van woningen genoeg.
    Maar wat moet ik nu precies doen om hiervoor in aanmerking te komen.
    Eerst inschrijven bij studentenwoningweb.nl, eenmalige kosten ¤ 25,-?
    En dan kan je via die site aangeven dat je interesse hebt in zo'n keetwoning?

En mn 2e vraag: wat zijn de totale kosten p/m. De huur incl servicekosten na aftrek huursubsidie kwam op ongeveer 280 euro uit, zag ik. Dan komt er nog iets voor tv bij. Maar hoeveel zou je kwijt zijn aan verzekering. En dan las ik ook nog iets over gemeentelijke belastingen en heffingen.
    pi_30642741
    Als je nu in plaats van "iets" leest gewoon het hele stuk leest hoef je ook geen domme vragen te stellen.
    pi_30642923
    Enig speurwerk mag je zelf ook wel verrichten idd..

Het enige wat niet in de openingspost staat is over verzekeringen. Bij de Postbank heb je voor nog geen 5,- per maand bij mekaar een PC en inboedelverzekering.

Postbank OpKamerpakket heet dat, succes d'r mee.
    Blitskikker 8)
    pi_30642989
    Is de centrale verwarming dan al aangesloten eigenlijk?
    pi_30643389
    Ik heb ook een mail, maar die vriendin weer niet. Teringtyfes. En er staat dat ik al m'n gegevens nog moet inleveren terwijl ik dat al gedaan heb. TYFESKEY. KUTORGANISATIE.

Maandag weer bellen .
    pi_30643622
    bij mij lijkt alles wel goed geregeld
    pi_30643735
    Fijn dat je het er nog ff inwrijft.

Godverdetering.
    pi_30643836
    Bij de stavangerweg ging alles prima!
    pi_30643891
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 19:16 schreef Roellio het volgende:
    Bij de stavangerweg ging alles prima!
    #%^^%&&^@@$$$!!!!!
    pi_30646928
    Maar nouk.. jij hebt iig wel mail gekregen.. Maak je nog maar niet zo druk. Wees blij dat je iig iets krijgt
    pi_30651522
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 15:19 schreef cora4034 het volgende:
    Ooo ja met welk tooltje is die leuke 3-d doorsnede in de OP gemaakt?
    Die van mij zijn gemaakt met sketchup. Leuk programma, niet al te moeilijk voor simpele dingen. Wel heel duur als je het moet kopen.
    http://www.sketchup.com/

Ik heb trouwens ook de 2e lichting mail!!! JEEEEEEEEEUUUUUU! Ik zou nou eigenlijk dat happy cheerleader emoticon moeten gebruiken, lijkt me alleen niet zo mannelijk.

Ach boeien...
    pi_30651704
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 23:21 schreef Sjoerf het volgende:

[..]

Die van mij zijn gemaakt met sketchup. Leuk programma, niet al te moeilijk voor simpele dingen. Wel heel duur als je het moet kopen.
    http://www.sketchup.com/
    Dank je, ik zal eens kijken of dat te kopen is
    pi_30652241
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 21:04 schreef Semmy het volgende:
    Maar nouk.. jij hebt iig wel mail gekregen.. Maak je nog maar niet zo druk. Wees blij dat je iig iets krijgt
    Nou we hadden geregeld dat we naast elkaar zouden komen, dan wil ik dat ook. .
    pi_30652463
    Welke positie had ze dan, wel vreemd trouwens weer hoor.. sommige mensen niets, andere weer wel.
    pi_30653944
    ja jezus, waarom heb ik dan die kutmail niet?!?!!?!?! ik ben nr 115....moet ik toch ook mail hebben!! nou moet ik weer het hele weekend gaan wachten, terwijl ik morgen koelkast ga kopen...als ik pas november ofzo een container krijg kan ik dat net zo goed niet doen!
    kan iemand trouwens checken of er misschien een emailadres tussen staat met iets dat lijkt op laura baams....misschien dat ze een verkeerde email hebben ofzo...hoop ik! Maar even om mezelf gerust te stellen, ik kan me niet voorstellen dat er terwijl er nu 119 containers staan, nr 115 niet mag...dat zou nergens op slaan..al is de key niet echt betrouwbaar wat dat betreft...nou ja goed, ik ben boos en dat krijgen ze maandag fijn te horen!
    pi_30654255
    mm lees net in het vorige forum, dat mensen toen ook geen mail hadden...misschien hebben ze die kopieen niet goed gekregen ofzo..heb ze wel ingeleverd maar ja..ok hopelijk paniek voor niets!
    Oh nog even iets anders...een vriendin van mij heeft ontdekt op de kpn website dat digitenne niet werkt als je stalen muren hebt...is dit onzin? hebben ze daar bij de stavangerweg last van? of is daar gewoon kabel? nou ja ook iets om maandag over te gaan zeuren bij de key! ze zijn daar blij met mij!
    pi_30655684
    quote:
    Op woensdag 14 september 2005 18:34 schreef Jvvianen het volgende:
    6) Internet komt pas eind november, begin december
    Huh?! Sinds wanneer, hoe weet je dit?! Ik was nog steeds in de veronderstelling dat het over 4 weken komt
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 19:00 schreef Nouk het volgende:
    Ik heb ook een mail, maar die vriendin weer niet. Teringtyfes. En er staat dat ik al m'n gegevens nog moet inleveren terwijl ik dat al gedaan heb. TYFESKEY. KUTORGANISATIE.

Maandag weer bellen .
    Ik heb hier vorige keer ook over gebeld; ze zetten die gegeevns in de mail voor mensen die het nog niet ingeleverd hebben. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat ze jouw gegevens kwijt zijn ofzo!
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 18:13 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Heb jij al wel gereageerd dan op studentenwoningweb? Het gaat hier over de mensen die wel gereageerd hebben de eerste keer, maar niet bij de eerste 60 woningen zaten...
    Als je even kijkt hoe actief Lau1212 in dit forum is en hoevaak ze alzegt dat ze al sinds september 2004 hierop wacht en nu 115e is op de lijst, zou je dus al weten dat ze gereageerd heeft en niet zo'n opmerking hoeven maken...

[ Bericht 1% gewijzigd door Me86 op 17-09-2005 10:18:08 ]
    Life is a day that doesn't last for long.
    pi_30658967
    Oké, tipje voor iedereen hier!

ADEM IN, ADEM UIT ......
    De Key is een rukorganisatie, en dat zal het voorlopig blijven ook.. overspoel ze maandag inderdaad maar met telefoontjes e.d.
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 02:03 schreef Me86 het volgende:

[..]

Huh?! Sinds wanneer, hoe weet je dit?! Ik was nog steeds in de veronderstelling dat het over 4 weken komt
    Kreeg een brief bij het tekenen... "Uw internet zal naar verwachting in de loop van november actief zijn"

Verwachtingen van De Key kennen we nou wel, dus ik ga alvast uit van december!

Wat ik trouwens niet snap, is dat ze niet gewoon een krachtige draadloze accespoint plaatsen zodat iedereen er draadloos op kan, lijkt me niet zoveel moeite

In ieder geval dinsdag de sleutel ophalen en gelijk aan de slag! Heb alvast een planning gemaakt met wat ik wanneer doe, anders ben ik bang dat mn hut straks al leeggeroofd is voordat ik er in zit

En dat van Digitenne/TV van KPN lijkt me bullshit, anders wordt het helemaal mooi.. dan hebben we helemaal geen contact meer met de buitenwereld straks

Denk dat het het beste is als je je antenne bij het raamzet, en dan beetje bovenin.. dan heb je wel bereik. Ik zal het testen volgende week! (en anders gaat het pakket linea recta terug )
    Blitskikker 8)
    pi_30661072
    precies, gewoon voor het raam zetten als het niet werkt (wat me ook wel sterk lijkt). moet wel lukken
    en kpn heeft trouwens wel een mooie actie zag ik op de site, geen abo kosten tot januari en gratis 2e receiver. Is deze actie ook geldig als je het in de winkel koopt??
      zaterdag 17 september 2005 @ 12:55:12 #64
    121125 Gimmick
    I am vomit vomiting
    pi_30661603
    Werk zo'n metalen keet niet als een kooi van Faraday
    I am a black hole shitting into the void
    pi_30662178
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 12:33 schreef Jesper_ het volgende:
    precies, gewoon voor het raam zetten als het niet werkt (wat me ook wel sterk lijkt). moet wel lukken
    en kpn heeft trouwens wel een mooie actie zag ik op de site, geen abo kosten tot januari en gratis 2e receiver. Is deze actie ook geldig als je het in de winkel koopt??
    Oui

Ik heb het al gehaald, alleen als je net zo slim wilt doen als ik door je abo op thuis te zetten en in adam te gebruiken dan moet je niet naar Primafoon gaan.

BCC bv heeft het wel, alleen dan krijg je later je geld terug.. maar dan hoef je niet gelijk op te geven waar je woont Bij Primafoon moet dat wel, en daar moet je je legitimeren enzo.

Heb het nog niet geactiveerd, dat doe ik eerdaags.. alle bevindingen komen natuurlijk hier
    Blitskikker 8)
    pi_30662978
    Wat goed dat je dat zegt. Heb je het eerst bij Primafoon geprobeerd dus? Welk geld krijg je terug trouwens.. ben ff niet zo helder
    pi_30663363
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 13:48 schreef Semmy het volgende:
    Wat goed dat je dat zegt. Heb je het eerst bij Primafoon geprobeerd dus? Welk geld krijg je terug trouwens.. ben ff niet zo helder
    Ja eerst bij Primafoon, die begon meteen over legitimatie.. en dat ik dan maar één van mn ouders mee moest nemen.
    Maar ik wou het abonnement op naam van mn pa, en die woont daar 40 km vandaan dus ben toen naar BCC gegaan

Moest ik 180,- afrekenen. 105 voor de twintuner en 75 voor de single tuner.

Nu krijg ik nog 35,- terug van de twintuner en 75 voor de single tuner (die moet dus gratis zijn). Dus krijg ik nog 110,- terug als het goed is...

Die single tuner verkoop ik dan weer aan een vriendin van me (voor een schappelijk prijsje) die er ook gaat wonen

LOL @ hieronder \/ \/ \/ (echt lau, you make my day... schitterend )

[ Bericht 5% gewijzigd door Jvvianen op 17-09-2005 14:10:39 ]
    Blitskikker 8)
    pi_30663397
    me86 maak je niet zo druk! dat doe ik al! ik heb nu een hervonden hoop dat er gewoon iets mis is gegaan met de mailtjes...
    Ik ben er vandaag weer even geweest na het kopen van een koelkast en....de deurbellen zijn zow cool!! verschillende geluidjes!! echt heel erg leuk! en alles ziet er erg mooi uit!! ik kom dinsdag bij jullie kijken!!
    pi_30663795
    huh?! coole deurbellen! hoe klinkt die van mij? die heb je toch wel gecheckt he?! En lau1212, ik maakte me niet druk ik heb gewoon een hekel aan mensen die beledigende opmerkingen maken alsof jij dom bent en niet weet waar het overgaat, terwijl ze zelf geen idee hebben waar je het over hebt. Okeej laura, niet zo naar doen. Nu ga ik je stalken op msn
    pi_30666952
    Haha coole duurbellen, ik weet niet precies wat ik me daarbij moet voorstellen maar ik ben benieuwd :p
    Nou dat wordt BCC dus, ben van plan het dan wel snel te halen.. voor bcc ineens ook gekke primafoon neigingen krijgt.

Edit; welke kleur hebben de gordijnen? Was toen een twijfel geval, of ene lelijke kleur groen of ..creme

[ Bericht 20% gewijzigd door Semmy op 17-09-2005 16:20:58 ]
    pi_30667278
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 14:02 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

Ja eerst bij Primafoon, die begon meteen over legitimatie.. en dat ik dan maar één van mn ouders mee moest nemen.
    Maar ik wou het abonnement op naam van mn pa, en die woont daar 40 km vandaan dus ben toen naar BCC gegaan
    moet je nadat je het pakket gehaald hebt, je gegevens nog opsturen naar kpn ofzo? als een soort van abonnement? want ik wil het adres van mijn ouders opgeven in Enschede, zodat het goedkoper voor mij wordt (omdat ze al een vaste telefoon aansluiting hebben). zou dat mogen? of zeggen ze "hey je moet een adres opgeven in de randstad want er is geen dekking daaro!".

misschien heb je het al beantwoord en ben ik gewoon een beetje dom bezig, maarja :p
    pi_30667390
    semmy: ik heb bij één container gordijnen zien hangen die waren creme, bij de rest kon ik het niet zien...bij mijn bezichtiging werd gezegd dat de gordijnen creme zouden worden..
    pi_30667428
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 16:15 schreef Semmy het volgende:
    Haha coole duurbellen, ik weet niet precies wat ik me daarbij moet voorstellen maar ik ben benieuwd :p
    Nou dat wordt BCC dus, ben van plan het dan wel snel te halen.. voor bcc ineens ook gekke primafoon neigingen krijgt.

Edit; welke kleur hebben de gordijnen? Was toen een twijfel geval, of ene lelijke kleur groen of ..creme
    BCC krijgt die neigingen niet.. want BCC is soort een service-verlener voor Primafoon, zij verkopen de pakketten en meer doen ze niet.
    Primafoon voert echter gelijk alles in en checkt of je het wel écht bent..
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 16:28 schreef Jesper_ het volgende:

[..]

moet je nadat je het pakket gehaald hebt, je gegevens nog opsturen naar kpn ofzo? als een soort van abonnement? want ik wil het adres van mijn ouders opgeven in Enschede, zodat het goedkoper voor mij wordt (omdat ze al een vaste telefoon aansluiting hebben). zou dat mogen? of zeggen ze "hey je moet een adres opgeven in de randstad want er is geen dekking daaro!".

misschien heb je het al beantwoord en ben ik gewoon een beetje dom bezig, maarja :p
    Yep, je vult iets in.. dan bel je naar KPN en dan geef je de gegevens door.

In principe mag dit niet.. maar dan zeg je gewoon dat je binnenkort gaat verhuizen en het alvast in huis wil hebben. En dat je naar A'dam verhuist en dus straks wel bereik hebt.
    Gewoon voet bij stuk houden hoor

Het mag dus niet, het kan wel... dat zei die mevrouw aan de telefoon ook tegen mij (zie startpost)
    Blitskikker 8)
    pi_30667933
    Zullen ze dan niet zeggen; nou je wordt niet geactiveerd tot je daar woont?
    pi_30668826
    Die vrouw van de KEY zei tegen mij dat we van die verschrikkelijk lelijke groene gordijnen krijgen . Ik hoopt toch ten zeerste op de creme!

Lau, ik ben nummer 31 en zou dus naar nummer 114 ofzo worden opgeschoven. Want m'n vriendin is nummer 114. Nu heb ik dus de eerste keer geen mail gehad (wat conform de afspraak is) en nu de tweede keer wel, maar zij dus niet. Vaag gedoe.

Ik heb wel vandaag al een tafel gehaald Alleen het behang dat ik wil hebben, is nergens te krijgen. Vraagje nog over de muren. Voor zover ik het nog voor me kan halen bestaan die muren uit soort panelen die dan bij elkaar worden gehouden door een strip met gootjes aan twee kanten. Steken deze strips erg uit? Dan wordt het erg lelijk met behangen denk ik. Iemand enig idee?

Oh en Jef, ik wil zeker volgende week komen kijken!
    pi_30668975
    ik heb vandaag nog even goed naar die latjes gekeken, en ze steken wel uit...dat wordt een beetje moeilijk misschien met behangen...of je moet een baan behang tussen de latjes doen, alleen dan heb je elke keer van die witte strepen ertussen..moeilijk..!
    Idd raar dat die vriedin weer geen mail heeft gehad, ik hoop maar gewoon dat het een fout is...kan me voorstellen dat ik misschien naar 116 ben gegaan ofzo omdat jij misschien dan 115 zou worden..maar dan nog zou ik volgens mij er gewoon bij kunnen want er staan er nu 119...met balkon en al! maar ja afwachten tot maandag en dan meteen bellen!
    pi_30669850
    staan er geen 120 lau? eerst was er namelijk geen woning helemaal bovenin de ene hoek, maar die was er toen ik laats keek wel!
    pi_30670088
    @Jvvianen wanneer bel jij naar KPN voor activatie? Ben namelijk pas echt zeker als alles helemaal gelukt is :p
    pi_30670528
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 14:18 schreef Me86 het volgende:
    ... En lau1212, ik maakte me niet druk ik heb gewoon een hekel aan mensen die beledigende opmerkingen maken alsof jij dom bent en niet weet waar het overgaat, terwijl ze zelf geen idee hebben waar je het over hebt. ...

Wat doe jij moeilijk joh! Blijkbaar heb ik haar gewoon even verkeerd begrepen ofzo. Weet namelijk niet precies van iedereen hier of ze al wel of niet op een woning gereageerd hebben. Dat is natuurlijk echt beledigend bedoeld... Ik heb een hekel aan mensen die veel te snel oordelen.
    pi_30670964
    Jesper: er staan er 119...en die helemaal bovenin de hoek is er inderdaad niet, of althans er is wel een container en een balkon maar geen ramen... beetje vreemd...en verder staan er dus 119 om in te wonen dus moet er echt wil in passen...hoop ik...!!!!
    NY-giant: op fora weet je nooit echt goed hoe iemand iets bedoeld, en zij bedoelde het als grapje.. ken me86 al langer dan vandaag...dus laten we het gezellig houden! aangezien we straks allemaal elkaars buren zijn...en ik nog vaak gezellig met iedereen in dat cafe wil zitten!
    Oh en nu ik toch post, me86 wil je mij niet meer in de verlegenheid brengen..ik kan prima voor mezelf opkomen als ik dat nodig vind!
    pi_30673718
    ik h oop het ook voor je, wel supervreemd zeg een container zonder ramen of wat dan ook.. met een balkon haha
    pi_30673994
    Nouk: is goed hoor, doe maar wat je niet laten kan
    Semmy: morgen of maandag denk ik

Lau/Jesper etc... die ene container is de servicecontainer. Die komt in elk blok te staan.

Daar zit de centrale unit van de verwarming e.d. dacht ik, in ieder geval komt er dus bij elke 120 woningen 1 woning te vervallen door zon unit.

Dus 119 woningen per blok!
    Blitskikker 8)
    pi_30674188
    ok wel logisch, nu nog een internet huisje
    pi_30677835
    haha ja internethuisjes zou ook fijn zijn!! maar nu weten we hoe het zit..naast het eerste blok staan nu ook een paar witte containers, misschien dat hier wel de supermarkt en wasserette komt! lekker dicht in de buurt!
      zondag 18 september 2005 @ 01:09:15 #85
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30684872
    Ik ga misschien er binnenkort wel even heen met mijn laptop om te kijken of er nog wat draadloos internet valt af te tappen
    pi_30695103
    nog even over die gordijnen: volgens mij zijn ze allemaal creme
    pi_30695223
    Ja, eerder werd me ook al verteld dat elk blok dezelfde kleur zou krijgen. Ben blij dat ons blok creme wordt
    pi_30700598
    Bij TV van KPN krijg je trouwens ook een 24 uur per dag hardcore pornozender!

pi_30700782
    jvvianen: dat programma sketchup..had je daar al autorisatie voor?? voor als je het nog niet hebt, bij deze:
    hoop dat je er wat aan hebt, ga me nu ook eens verdiepen in hoe het werkt...

edit: mail me maar...

[ Bericht 27% gewijzigd door lau1212 op 18-09-2005 22:30:41 ]
    pi_30701262
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 17:24 schreef Nouk het volgende:

Bij digitenne is het ook gratis, je moet het alleen eerst activeren.
    pi_30701264
    Met autocad kan je gewoon onderaan de maten aangeven...hoe werkt dat bij sketchup dan?
    pi_30701290
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 17:45 schreef Semmy het volgende:

[..]

Bij digitenne is het ook gratis, je moet het alleen eerst activeren.
    Oh wist ik niet! Wel goed nieuws!
      zondag 18 september 2005 @ 17:51:45 #93
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30701474
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 17:24 schreef Nouk het volgende:

Mag ik bij jou TV kijken

( grap Laura )
    pi_30702766
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 17:51 schreef Blinker het volgende:

[..]

Mag ik bij jou TV kijken

( grap Laura )
    Als het alleen maar bij kijken blijft niet hoor !
    pi_30703044
    Wie heeft er al een koelkast met vriesvak gekocht en kan mij vertellen waar ik het beste terecht kan voor een goeie goedkope Ik heb in de meeste winkels al gekeken maar misschien is er ergens een aanbieding waar ik niet vanaf weet... Gaan jullie ook allemaal meteen om half 9 heen om de sleutel te halen?
      zondag 18 september 2005 @ 18:57:07 #96
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30703581
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:32 schreef Nouk het volgende:

[..]

Als het alleen maar bij kijken blijft niet hoor !
    pi_30704297
    haha porno! niemand komt meer uit zn container...
    pi_30706875
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 17:30 schreef lau1212 het volgende:
    jvvianen: dat programma sketchup..had je daar al autorisatie voor?? voor als je het nog niet hebt, bij deze: name: *************
    serial number **************
    autorization nr *****************

hoop dat je er wat aan hebt, ga me nu ook eens verdiepen in hoe het werkt...
    Thx, maar ik heb dat hele programma niet
    Zal es kijken of het wat is, want je verhuist niet 1x

Maareh, is dat niet een beetje illegaal om hier neer te planten of doogt Fok dat allemaal?
    (maakt mij verder niet uit, maar zou een beetje jammer zijn als je geband werd )
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:39 schreef roez het volgende:
    Wie heeft er al een koelkast met vriesvak gekocht en kan mij vertellen waar ik het beste terecht kan voor een goeie goedkope Ik heb in de meeste winkels al gekeken maar misschien is er ergens een aanbieding waar ik niet vanaf weet... Gaan jullie ook allemaal meteen om half 9 heen om de sleutel te halen?
    Mijn oom (Mediamarkt) heeft een koelkast met vriesvak geregeld voor me, ga em morgen ophalen. Kost normaal 139,- en ik krijg em voor 100,-
    Is niet duur, maat van mij heeft er één gekocht vorig jaar voor 250 euri
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:19 schreef lau1212 het volgende:
    haha porno! niemand komt meer uit zn container...
    Haha, iedereen tovert zn container om tot een onvervalste rukbunker

[ Bericht 3% gewijzigd door Jvvianen op 18-09-2005 20:48:59 ]
    Blitskikker 8)
    pi_30707190
    M'n rukbunker. Het klinkt wel.

En lau, ik zou die gegevens wel ff weghalen ja Jef dan ook in z'n quote he .
    pi_30707314
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 20:45 schreef Nouk het volgende:
    M'n rukbunker. Het klinkt wel.

En lau, ik zou die gegevens wel ff weghalen ja Jef dan ook in z'n quote he .
    Stom stom stom, zat het net nog te bedenken (alvorens ik naar huis reed) dat ik dat niet moest quoten.
    Doe ik het toch

Btw net effe salontafel, vitrage en schilderijen bij mn Pa van zolder gerausd ik ben er HELEMAAL klaar voor!!!
    Blitskikker 8)
      zondag 18 september 2005 @ 20:49:02 #101
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30707332
    Ik ben benieuwd hoe lang het nog blijft staan
    pi_30710225
    Ik ga er trouwens dinsdag meteen slapen Heb een "school" feestje in de Escape

Wordt nog leuk ook trouwens, ga met een volbeladen auto naar De Key en dan meteen door naar de rukbunkers, ben benieuwd of het een beetje te vinden is

Volgens de routebeschrijving van map24.com moet het niet zo moeilijk zijn, ghehe... we laten in ieder geval de aanhanger het 1e ritje maar even thuis
    Blitskikker 8)
    pi_30710295
    Oeh Dubbel.
    pi_30710300
    Ga je ook naar Escape? Ik ook denk ik
    En het is wel makkelijk te vinden hoor. Via de ring iig.
    pi_30710524
    Hehe ja maar ik ga binnendoor, anders rijd ik veel te veel om.

En dan weet ik gelijk de weg in heel Adam B) haha... baal er van dat ik nog 2(!!) nachtjes moet slapen
    Blitskikker 8)
    pi_30710615
    Nu heb ik wel een slaapprobleem, maar dat fixen we. Het einde was vorig jaar echt helemaal geweldig
    pi_30711022
    mm dat was idd minder slim van mij, al is het niet zoooow illegaal..
    ben zo'n onschuldig meisje.....dat nemen ze me hopelijk niet kwalijk...maar zal het idd weghalen...
    pi_30718526
    ok heb net de key gebeld..wat een ontzettende dozen werken daar.. .het was vanochtend weer het toppunt van onbeleefdheid! Ten eerste vroeg ik natuurlijk naar waarom ik nog geen mail had gehad, "nou mevrouw we zijn er mee bezig u zult nog even geduld moeten hebben" Dus toen zei ik krijg ik die mail dan nog wel want iedereen heeft m al en ik niet? "ik zeg net u moet nog even geduld hebben!" Zo ging het gesprek letterlijk! Nou een cursusje klantvriendelijkheid kan geen kwaad!

Heb ook nog gevraagd naar digitenne en metalen muren, maar ja de key had helemaal nog nooit contact gehad met digitenne dus hoe ze dat moesten weten wist die vrouw ook niet! Heel erg hulpzaam!

Nou heb inmiddels maar iemand van de key erover gemaild hopelijk gaat dat beter! en anders bel ik morgenochtend maar weer...
    pi_30718542
    Welkom in mijn buurt Keetbewoners! Voor de mensen die aan de Stavangerweg komen: je kan geld, reiskosten en tijd besparen op je inrichting door je voordeel te halen bij de factory outletstore Stox. Twee grote woninginrichting, partijendumpzaken aan bij Haarlemmerweg aan de Van Slingelandstraat. In die straat zit ook de grote krinloopzaak De Tweede Ronde/Het Goed voor je vintage meubels, huisraad etc. Je slaagt in er bijna altijd.
    En bij jullie om de hoek aan de Nieuwe Hemweg zit een grote Gamma voor al je klusmateriaal

Heel veel succes en misschien tot ziens in ons heerlijke Westerpark
    pi_30721047
    Hey Lau, ik heb vanochtend ook gebeld en die vriendin van mij (nr.114) moet ook gewoon komen tekenen, er was iets fout gegaan met de mail. Misschien nmoet jij ook wel gewoon komen dan hoor, heb je wel je postienr erbij gezegd?

Nou ik kom iig begane grond, wilde ik eigenlijk niet, maarja. Wel volgende lichting
    pi_30721593
    Go Laura, Go Laura, Go Laura, Go Laura!!
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 11:12 schreef Nouk het volgende:
    Hey Lau, ik heb vanochtend ook gebeld en die vriendin van mij (nr.114) moet ook gewoon komen tekenen, er was iets fout gegaan met de mail. Misschien nmoet jij ook wel gewoon komen dan hoor, heb je wel je postienr erbij gezegd?

Nou ik kom iig begane grond, wilde ik eigenlijk niet, maarja. Wel volgende lichting
    OMG je komt dus bij mij op de BG gaaf
    Blitskikker 8)
      maandag 19 september 2005 @ 12:00:44 #112
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30722268
    Woensdag word er al laminaat gelegd en zondag verhuizen
    pi_30722270
    Ik heb het gister gezien en ik vind ze nou niet zo heel geweldig, die keetwoningen. Ze zijn niet erg praktisch ingedeeld naar mijn idee....
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_30724382
    Hoe weet je dat je op de beganegrond komt Nouk?

Edit; belde net met SWW en ze zeiden dat ze nog niet begonnen zijn met de indeling van de etages dus dat het ONMOGELIJK is dat mensen nu al zouden weten op welke etage ze zitten (2de lichting natuurlijk). Vreemd?

[ Bericht 70% gewijzigd door Semmy op 19-09-2005 14:24:11 ]
    pi_30727374
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 12:00 schreef Blinker het volgende:
    Woensdag word er al laminaat gelegd en zondag verhuizen
    Dan pas?
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 12:00 schreef Ewelina het volgende:
    Ik heb het gister gezien en ik vind ze nou niet zo heel geweldig, die keetwoningen. Ze zijn niet erg praktisch ingedeeld naar mijn idee....
    Daar zijn de meningen over verdeeld dan
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Semmy het volgende:
    Hoe weet je dat je op de beganegrond komt Nouk?

Edit; belde net met SWW en ze zeiden dat ze nog niet begonnen zijn met de indeling van de etages dus dat het ONMOGELIJK is dat mensen nu al zouden weten op welke etage ze zitten (2de lichting natuurlijk). Vreemd?
    Ja dat kan, maar Nouk zat bij de 1e lichting en gaat bij de 2e lichting zeg maar zitten, denk daarom dat zij het (als enige) al weet.

En de kaartjes voor de Escape zijn uitverkocht dus dat wordt donderdag pas party, jammer

Iemand trouwens al mail dat het morgen niet door gaat???
    Blitskikker 8)
    pi_30727581
    morgen niet doorgaat?? dat moet ik even aan me86 vragen?? ik ga NU nog een keer bellen! ik wil ook gewoon kunnen komen tekenen!
    pi_30727753
    ik heb geen mail gehad lau... bel maar ff hoe je gesprek ging dan

Edit... Hmz neit goed dus, das echt k*t!!! Vervelende mensen bij de Key, Nouwja... anders leen je mijn bunker maar, ik heb net al koekjes en cruesli voor je gekocht:D als je maar niet knoeit op mn appelgroene vloer

[ Bericht 70% gewijzigd door Me86 op 19-09-2005 15:47:16 ]
    pi_30728277
    kut kut kut, ik zit waarsch bij de 3e lichting! heb nu iemand gesproken die er ook echt wat van af wist....heb pech gehad, van 119 die er nu staan gaan er nog 6 tussenuit....en ze ontkende trouwens dat 114 wel mag komen tekenen....dus ik mag niet....!!!!!! nou ik ben het zat! wat moet je hier nu mee!!Nouk weet je zeker dat jouw vriendin wel mag komen, want die vrouw zei dat ze tot 113 mails hebben verstuurd en dat de rest niet mag....??
    pi_30728594
    laura... ik leef met je mee en pink een traantje weg
    pi_30728647
    nou echt ik kan wel janken! en dan zeggen ze ook, ja misschien krijg je nog wel een mail...ja wat heb ik daar nou aan!!! ik ga gewoon volgende week weer bellen! totdat ze gek worden!
    pi_30728691
    Hoezo gaan er 6 containers tussenuit dan? wat is dat nou weer voor vaag iets????
    Blitskikker 8)
    pi_30728781
    ja weet ik het! die vrouw wist het ook niet! dat is toch raar...!! er staan er nu 119 met balkon, dan ga je er toch niet opeens 6 weghalen! vind ik niet logisch!
    pi_30728904
    dat meen je niet!!!! Wat belachelijk :| Kan niet waar zijn, dit is echt niet te geloven.
    Ik ben net 113 jeeezus wat zou ik kwaad zijn nu!
    pi_30728998
    jaaa ben ik ook!!!!!!!!! ik snap ook niet hoe ze denken dat zomaar even te kunnen doen, als ze al weken tegen me zeggen dat ik bij de tweede lichting zit!!!!!! is toch gewoon niet normaal! ik hoop dat als jullie er zitten dat alles goed gaat, dat het niet twee weken duurt voordat er iets gemaakt wordt als het kapot is....
    pi_30729082
    Ik vrees ervoor.. maargoed ben zelf vrij handig dus zal wel meevallen. Maar iemand met 2 linkerhanden zal het dan wel zwaar hebben ja

Nog steeds geen mail gehad dat het morgen nie doorgaat, zou het dan toch EINDELIJK gaan gebeuren ??
    Blitskikker 8)
    pi_30729097
    Maar weet je het zeker? Want we hebben nu al zovaak tegenstrijdige berichten gehoord
    pi_30729243
    ik heb vandaag 4 verschillende mensen gesproken, ze zeggen allemaal wat anders maar het komt er op neer, waarschijnlijk heb je pech gehad...maar wie weet krijg je nog een mail...daarom bel ik gewoon einde van de week weer, ze hadden het nu ook erg druk om voor de eerste lichting klaar te krijgen...en dan zijn ze hopelijk vergeten dat ik al 10 keer heb gebeld en misschien zijn ze dan wat hulpzamer...
    pi_30729291
    Ik snap gewoon niet waarom die 6 containers eruit gaan, daar moet toch een verklaring voor zijn?
    Echt klote voor je, weer die onzekerheid :-s
    pi_30729292
    ja laura! Hou de moed erin, we gaan er gewoon van uit dat je er in mag! Anders neem je de service container boven mij dan kan ik met een bezem tegen het plafond stampen om jou te roepen
    pi_30729469
    haha ja zonder ramen! geen inkijk! lijkt me ideaal! nou als mijn fiets bij komt te staan kan ik net zo goed bij jou intrekken! maar toch....ben benieuwd wanneer de derde lichting is....december?? kan ik voor mn verjaardag meteen allemaal leuke dingen vragen! nog meer troep!
    semmy: misschien dat het gaan om brandveiligheid ofzo...of dat de leidingen niet helemaal daar kunnen komen...lijkt me niet logisch maar volgens mij gaat de key gewoon zoiets zeggen...wel zonde want ze hebben wel tot aan het einde funderingen gelegd..
    pi_30729555
    Nou misschien is het aan het einde van de week opgelost en horen die 6 containers er gewoon weer bij.. ofzo.. Maar ja, de Key bedenkt wel weer een rot smoes.
    Ben benieuwd hoe het met Nouk's vriendin gaat dan..
    pi_30729584
    ja laura je weet het... je mag echt bij mij intrekken als je wilt hoor... Vinden hil en ik reuze gezellig! En voor de gezondheid, ik heb een Fruitsqueezer!!! En potjes sperziebonen! Nouwja, ik zie je morgen en dan zien we wel...
    pi_30729649
    Ga je daar met zn 2en inwonen me86?
    Blitskikker 8)
    pi_30729714
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 16:28 schreef Semmy het volgende:
    Ben benieuwd hoe het met Nouk's vriendin gaat dan..
    ja ik ook...vraag me af hoe dat gegaan is...want ze zeggen elke keer maar wat bij de key...vanochtend beweerde ze ook nog dat ik een mail zou krijgen..

oh en me86 gaat gewoon alleen wonen hoor maar zal wel vaak komen logeren! dus dan zien ik jullie allemaal alsnog!
    pi_30729770
    Wanneer denken jullie dat er weer advertenties komen op studentenwoningweb?
    pi_30729807
    Ik verwacht december. De volgende woningen worden nml per 200 opgeleverd.. en dan moeten er weer nieuwe advertenties komen.
    pi_30729814
    voorlopig niet.....waarschijnlijk is de derde lichting pas november misschien december...dan komen er nog zeker een vierde misschien vijfde of zesde lichting...en dan pas komen er weer nieuwe advertenties...
    pi_30729835
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 16:35 schreef Semmy het volgende:
    Ik verwacht december. De volgende woningen worden nml per 200 opgeleverd.. en dan moeten er weer nieuwe advertenties komen.
    ow net aan de telefoon zeiden ze nog per 60....onduidelijk!!
    pi_30729894
    Nee joh? Toch geen vierde en vijfde? Ff denken.. 300 nog wat mensen wilden de woning uiteindelijk (zo heb ik globaal berekend) en nu staan er 120, de volgende lichting gaat per 200. Dus ik verwacht na die lichting. (dat van die 200 vertelde iemand van de key me vanochtend, dus ik weet niet in hoeverre dat waar is )
    pi_30729970
    nou...tegen mij zeiden ze vanochtend dus nog 60....erg vreemd....
    pi_30729993
    Kunnen we niet beter met zn allen in een chatbox

http://irc.tweakers.net/ > channel: wbw

tot zo
    Blitskikker 8)
    pi_30730020
    We moeten ze eens confronteren met de tegenstrijdige feiten die ze ons geven zeg :-s
    Maarja, aan de andere kant.. wat bereiken we daarmee.
    Nou goed; Mrbomb.. bel Sww op en vraag het ze ff. Oh en vergeet niet daarna nog een keer te bellen, dan zeggen ze misschien weer wat anders. Dan ben je weer lekker in de war
    pi_30730033
    En lau, ik las in het vorige topic dat er bij jou iets mis was gegaan met de machtiging en dat je ging informeren of je t ook zelf kon overmaken. Hoe is dat afgelopen? * maakt ook veel liever t bedrag zelf over.
    pi_30730055
    ow goed nummer om te bellen 020 6214352 krijg je mensen die net wat intelligenter zijn...
    pi_30730059
    diep triest van dekey moet ik zeggen, heel jammer laura! stelletje sukkels daar
    pi_30730094
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 16:41 schreef mrbombastic het volgende:
    En lau, ik las in het vorige topic dat er bij jou iets mis was gegaan met de machtiging en dat je ging informeren of je t ook zelf kon overmaken. Hoe is dat afgelopen? * maakt ook veel liever t bedrag zelf over.
    je kan idd beter naar rekeningnummer vragen en het zelf overmaken...weet je zeker dat het aankomt en heb je op je afschriften netjes bewijs...machtiging duurt ook veel langer..
    pi_30730184
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 16:42 schreef lau1212 het volgende:
    ow goed nummer om te bellen 020 6214352 krijg je mensen die net wat intelligenter zijn...
    Wat is dat voor nummer?
    pi_30730306
    nummer van harry groenemeijer bij de key, die stuurde ons wel eens eerder mailtjes, hij is tot 3 okt op vakantie maar zijn collega is wel aardig en weet wat meer...
    pi_30730717
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 16:50 schreef lau1212 het volgende:
    nummer van harry groenemeijer bij de key, die stuurde ons wel eens eerder mailtjes, hij is tot 3 okt op vakantie maar zijn collega is wel aardig en weet wat meer...
    Harry is inderdaad man met verstand, heb ik ook ondervonden.

Verder heb ik net digitale TV geactiveerd, ging probleemloos!
    Je moet alleen alert zijn wat je opgeeft, bv niet je eigen naam noemen en niet je eigen telefoonnummer en je moet een IDnummer opgeven (gelukkig had ik die van mn pa nog op mn pc staan hehe)

Maar no problemo dus Zal em van de week even testen, of het echt werkt
    Blitskikker 8)
    pi_30730834
    Fijn dat je het hier ff gepost hebt, nu durf ik het ook te halen :p
    Btw; wat nu als KPN landelijk gaat worden (ze verwachten 2006 las ik ergens) en je ouders willen ook digitale tv, dat kan dan niet he?
    pi_30731159
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 17:08 schreef Semmy het volgende:
    Fijn dat je het hier ff gepost hebt, nu durf ik het ook te halen :p
    Btw; wat nu als KPN landelijk gaat worden (ze verwachten 2006 las ik ergens) en je ouders willen ook digitale tv, dat kan dan niet he?
    Jawel hoor.. je betaalt per 3 tv's. Met een max van 5 geloof ik

maargoed, daar moet je niet bij nadenken

edit: weet iemand btw of er nou keukenkastjes boven in hangen??

[ Bericht 7% gewijzigd door Jvvianen op 19-09-2005 17:38:18 ]
    Blitskikker 8)
    pi_30732051
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 17:19 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

edit: weet iemand btw of er nou keukenkastjes boven in hangen??
    ja eentje..
    pi_30732237
    zijn er nog meer koelkast tips? waar goedkope en goede te halen zijn?
    pi_30734236
    Ik snap er nu echt geen fuck meer van nu ik dit hier weer lees. Wat is dat nou voor vaags dat Lau weer niet mag Ik heb die vrouw gesproken met wie ik eerder al had afgesproken dat die vriendin en ik naast elkaar konden...en die zei dus dat die vriendin afgelopen vrijdag meel heeft gehad (heeft ze dus niet gehad) en dat ze gewoon mag tekenen.
    Maar ze is dus nr 114. Dus misschien mag ze dan ook wel niet?
    Die vrouw van de Key zei, jahoor en jullie zitten naast elkaar op de begane grond heb ik geregeld. Misschien heeft dat wel te maken met het feit dat ik opgeschoven ben hoor, dat de rest nog onduidelijk is.

Nou als zij dus 30 sept weer geen mail heeft gehad voor tijd e.d maar weer bellen.
    Wat een vage zooi ook . Echt kut voor je Lau.
    pi_30734392
    Je moet niet zeiken en blij wezen dat je een kamer hebt!

Meeeeestéééér, we zitten altijd naast elkaar!
    pi_30734462
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 19:06 schreef Roellio het volgende:
    Je moet niet zeiken en blij wezen dat je een kamer hebt!

Meeeeestéééér, we zitten altijd naast elkaar!
    Roel zeur niet! Laat me!
      maandag 19 september 2005 @ 19:09:32 #157
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30734473
    Achja, zit ook wel weer wat in.
    Je mag de kamer nog altijd aan mij geven
    pi_30734503
    Ik heb nu wel een gigantische tuin dan met z'n tweeen. Geef ik een barbecue-tuinfeest! Nou denk dat er wel 2 mensen kunnen komen .
    pi_30734630
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 19:02 schreef Nouk het volgende:
    Ik snap er nu echt geen fuck meer van nu ik dit hier weer lees. Wat is dat nou voor vaags dat Lau weer niet mag Ik heb die vrouw gesproken met wie ik eerder al had afgesproken dat die vriendin en ik naast elkaar konden...en die zei dus dat die vriendin afgelopen vrijdag meel heeft gehad (heeft ze dus niet gehad) en dat ze gewoon mag tekenen.
    Maar ze is dus nr 114. Dus misschien mag ze dan ook wel niet?
    Die vrouw van de Key zei, jahoor en jullie zitten naast elkaar op de begane grond heb ik geregeld. Misschien heeft dat wel te maken met het feit dat ik opgeschoven ben hoor, dat de rest nog onduidelijk is.

Nou als zij dus 30 sept weer geen mail heeft gehad voor tijd e.d maar weer bellen.
    Wat een vage zooi ook . Echt kut voor je Lau.
    nou zou idd nog maar een keertje checken want waarsch zegt iemand anders weer het tegenovergestelde zoals altijd bij de key!
    dankjewel allemaal voor het medeleven!!
    pi_30734715
    Ja inderdaad, ik ga sowieso nog een mailtje sturen of ff bellen. Vreemd gedoe.
    pi_30736466
    welke positie ben je eigenlijk nouk?
    pi_30736782
    Ik ben nummer 32. Maar opgeschoven naar achteren dus .
    pi_30737116
    en nu ben je?
    pi_30737298
    Wie is er nog meer zo zenuwachtig voor morgen ?????
    Blitskikker 8)
    pi_30737510
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 20:29 schreef Jesper_ het volgende:
    en nu ben je?
    Jep .
    pi_30737585
    en nu ben je welk nummer?, bedoel ik omdat je opgeschoven bent
    pi_30737707
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 20:43 schreef Jesper_ het volgende:
    en nu ben je welk nummer?, bedoel ik omdat je opgeschoven bent
    Ik rond 114 denk ik . Weet ik niet precies.
    pi_30738140
    Jvvianen: uitgebreid verslag x100 morgen maken he!!!
    pi_30738254
    Ik snap echt niet dat mensen naar achteren kunnen schuiven
    Normaliter vallen er alleen maar mensen uit, lijkt me.
      maandag 19 september 2005 @ 21:09:42 #170
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30738501
    Ja, vind ik opzich ook best wel vreemd
    pi_30738581
    Ze heeft zich toch naar boven oplaten schuiven omdat ze bij haar vriendin wilde wonen ofzo
    pi_30742450
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 21:11 schreef Semmy het volgende:
    Ze heeft zich toch naar boven oplaten schuiven omdat ze bij haar vriendin wilde wonen ofzo
    Inderdaad.
    pi_30749052
    Okey ik heb een filmpje van de keetwoning (opendag april) op Google Video's.
    Dus als je naar http://video.google.com/ gaat en dan "keetwoning" indrukt dan zie je nog even weer hoe het eruit zag. (voor mensen die het vanaf nu NIET elke dag al live kunnen zien )
    pi_30749063
    Komtie nu mee!

Ik ga douchen, inladen en scheuren
    Blitskikker 8)
    pi_30754575
    Hallo

Kun je melden dat jullie naast elkaar wonen op de 4e verdieping.

Met vriendelijke groet
    Woonstichting de Key

Okey, ik had een mailtje gestuurd dat ik zo hoog wilde (en Jesper ook, en naast elkaar) en dit is gelukt! Ben zo bli
    pi_30756012
    Die vriendin van mij op 114 is net gebeld dat er zoveel mensen tussenuit zijn gevallen dat ze waarschijnlijk vrijdag of maandag al de sleutel krijgt ipv 10 oktober. en ik weer niet.
    Die de Key ook .

EDIT: Ze hadden dr weer verward met iemand met bijna dezelfde achternaam .

[ Bericht 23% gewijzigd door Nouk op 20-09-2005 15:57:26 ]
    pi_30756715
    Haha, ik ben net terug

Een samenvatting, De Key vinden met de auto als je niet echt bekend bent in Adam: DRAMA
    Heb geloof ik heel Amsterdam gezien, en toen ineens zag ik de Sarphatistraat Naja toen had ik het dus zo gevonden

Echt typisch weer.. ik moest WEER wachten, dus na 4 min gaf ik het al op... en vroeg hoelang het ging duren en dat ik niet zoveel kleingeld had voor de parkeermeter.
    Toen ging ze nog maar een keer bellen en toen kwam dat wijf er gelijk aan dus tipje: zeg dat je parkeerminuten bijna om zijn, word je zo geholpen

Daarna gelijk de ring opgegaan, omdat ik geen zin had om weer binnendoor te gaan kutten, richting de keten. Wat is dat een verademing zeg!

Afrit af, links, rechtsaanhouden, rotonde 1/2... en je ziet ze

Nou het ziet er allemaal keurig uit, alleen jammer dat de WC doorloopt en de douchekop onder de verf zit maar verder niets te zaniken!

Heb de auto uitgeladen, wat foto's voor j ullie gemaakt. Had geen meetlint mee dus dat was een beetje dom

Verder kwamen er nog 2 onbekenden kijken of het wat is die woningen, dus die had ik ff binnen gelaten en die vonden dat ik het goed voor mekaar had

En ik heb volgens mij lau1212 nog gespot, maar toen was ik aan de telefoon

Nou foto's... (met telefoon gemaakt)

Nog vragen jongens?

[ Bericht 12% gewijzigd door Jvvianen op 20-09-2005 14:37:15 ]
    Blitskikker 8)
    pi_30756797
    kom maar op met die foto's!

wat heb je nu precies dan gedaan in je woning? nog niks? vloer gelegd?
    pi_30756916
    Nog niets.. alleen wat afgeleverd. Ga morgen de hele zooi schoonmaken zeg maar en de vloer leggen.
    Ik loop ook stage momenteel en ik moet daar nog aan werken straks.. dus het komt allemaal net niet goed uit

Maar morgen wil ik de vloer dr in hebben liggen De onderste foto is trouwens een keukenla met de gordijnen

edit: waren ook al mensen met een hele aanhangwagen vol echt wazig
    Blitskikker 8)
    pi_30759880
    Maak eens een foto van de tuin dan, hoe ziet die eruit?
    pi_30760013
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 15:56 schreef Nouk het volgende:
    Maak eens een foto van de tuin dan, hoe ziet die eruit?
    Zoals een stoep

Ik meen het
    Blitskikker 8)
    pi_30760099
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 16:00 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

Zoals een stoep

Ik meen het
    geen plantje ofzo? Als een soort terras dus?
    pi_30760195
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 16:02 schreef Nouk het volgende:

[..]

geen plantje ofzo? Als een soort terras dus?
    A-huh

En als je niet oppast dan val je een meter naar beneden Teeee gek!
    Blitskikker 8)
    pi_30760312
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

A-huh

En als je niet oppast dan val je een meter naar beneden Teeee gek!
    Wat is het emailadres van de key zelf?
    pi_30760329
    Inderdaad de tuin is als een stoep. Vorige week al gezien toen ik ff langs ben geweest.

Hoe is de trap trouwens naar de hogere verdiepingen? Wil zelf eigenlijk ook wel op de 4e vanwege zonlicht en geen bovenburen. Plus dat ik altijd al bovenin heb willen wonen . Gewoon de key mailen dus of een specifiek e-mail adres/persoon binnen de key?

Leuke foto's trouwens!
    pi_30760670
    Ik heb gewoon het algemene adres geprobeerd. Heel fijn dat ze er rekening mee hielden
    Dus je wil gezellig naast ons wonen Sjoerf?

Heb vandaag een combimagnetron voor 39 euro gekocht. (Foutje van de kassamenneer, hoorde 40 euro duurder te zijn)
    pi_30760765
    Wow wat een mazzel Semmy, doe je goed
    pi_30760823
    Ehm info@dekey.nl Nouk??
    Ofzo, snap em niet helemaal
    Blitskikker 8)
    pi_30760935
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 16:23 schreef Jvvianen het volgende:
    Ehm info@dekey.nl Nouk??
    Ofzo, snap em niet helemaal
    Ja had het al gevonden. Ik mail eigenlijk alleen met mijn eigen contactpersoon bij De Key he .
    pi_30761228
    God o god, niet te interessant he
    Blitskikker 8)
    pi_30763000
    Ja jvvianen, je kan inderdaad Lau1212 wel gezien hebben, wij hebben jou ook gezien Jij zit zeker op de eerste verdieping op de hoek met een lichtblauwe auto? Ik zit er een paar huizen boven op de 4e laag.. Mn vloer is al gelegd, ben er helemaal blij mee Wel grappig, zit naast een kennis van me en daarnaast 2 vriendinnnen... Dus we hebben al besloten de 4 balkonnen samen te voegen wordt helemaal hip!

Hadden jullie trouwens wel gordijnen voor voor en achter? Ik alleen maar voor voorin, dacht dat we er 2 zouden krijgen?! En mn water deed het eerst niet, dus ik dat tegen de bouwvakkers zeggen die ineens binnen stonden, deed ie het wel!!!?!
    Ennuh, als je je bel wilt veranderen, er zijn 4 deuntjes die je kan kiezen met dat witte kastje dat onderin de meterkast aan de muur hangt
    pi_30763204
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 17:23 schreef Me86 het volgende:
    Ja jvvianen, je kan inderdaad Lau1212 wel gezien hebben, wij hebben jou ook gezien Jij zit zeker op de eerste verdieping op de hoek met een lichtblauwe auto? Ik zit er een paar huizen boven op de 4e laag.. Mn vloer is al gelegd, ben er helemaal blij mee Wel grappig, zit naast een kennis van me en daarnaast 2 vriendinnnen... Dus we hebben al besloten de 4 balkonnen samen te voegen wordt helemaal hip!

Hadden jullie trouwens wel gordijnen voor voor en achter? Ik alleen maar voor voorin, dacht dat we er 2 zouden krijgen?! En mn water deed het eerst niet, dus ik dat tegen de bouwvakkers zeggen die ineens binnen stonden, deed ie het wel!!!?!
    Ennuh, als je je bel wilt veranderen, er zijn 4 deuntjes die je kan kiezen met dat witte kastje dat onderin de meterkast aan de muur hangt
    haha I knew it
    Ik zit op de begane grond op de hoek, en idd ik was met een lichtblauwe auto (had ik al tegen laura gezegd).
    Idd grappig, dat je naast zoveel bekenden zit.

Ik heb gordijnen in mn keukenlade gevonden haha.. dus die moet ik effe ophangen nog. Dat van dat water kan wel, dan moet het nog effe door de leidingen stromen

Die 4 deuntjes.. ik hoorde daar ook al iemand mee spelen toen ik aan kwam Zal morgen es kijken.

Blinker, heb jij al gekeken of er draadloos internet is?? Anders ga ik zelf morgen kijken als ik mn laptop niet vergeet
    Blitskikker 8)
    pi_30764388
    neej ze hadden waarschijnlijk het water uitgezet ofzo, want lau1212 en ik hebben wel 36 keer de wc doorgespoeld, maar water kwam er amper... en ik heb de hete kraan een kwartier aangehad, en het bleef koud... Dus de meneren deden gewoon alsof ze magische handen hadden, maar ze werken voor de key, dus hadden het zelf waarschijnlijk gesloopt

Edit: Weet iemand trouwens hoe we daar post kunnen ontvangen??? Zijn er al brievenbussen of komen die nog?
    pi_30764448
    Hm wat voorn vloer heb je erin gelegd me86? Laminaat moet altijd 48 uur eerst acclimatiseren voor je het kan leggen. Zelf heb ik gevoel dat dit niet perse nodig is, zoveel zou het beetje hout wat er inzit toch niet uitzetten? Zou zo jammer zijn, eerst 2 dagen wachten voor je echt kan beginnen.
    pi_30764517
    neej, ik heb er tapijt ingelegd... Appeltjesgroen Jaja, dat klinkt vrolijk he!
    pi_30764631
    Okey dat kan ook Trouwens, weet iemand wat die zwarte dingen naast de deuren zijn op de 3de foto van Jvvianen?
    pi_30764693
    schroeven?! Of bedoel je die grijze vierkantjes met zwart? Dan heb ik geen idee
    pi_30764738
    grijze vierkanten met zwart ja
    .. niet ECHT vierkantjes, meer omgekeerde rechthoeken maargoed
    pi_30764881
    en alle andere, wat gebruiken jullie als vloer? en waarom :p

[ Bericht 5% gewijzigd door Jesper_ op 20-09-2005 19:13:57 ]
    pi_30765007
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 18:29 schreef Semmy het volgende:
    grijze vierkanten met zwart ja
    .. niet ECHT vierkantjes, meer omgekeerde rechthoeken maargoed
    Weet het niet, maar ze zitten niet op alle bunkers... dus hoop dat het geen cruciaal bestanddeel is

Ohw en Jesper, ik deed tapijt omdat het in de reclame en groen was Is niet echt handig in de keuken, mahjah
    pi_30767699
    eerst wordt de post bezorgd in een centrale bak ofzo, en pas over een tijdje komen er persoonlijke brievenbussen. Aangeraden wordt dus om je postadres voorlopig nog niet te wijzigen..
    pi_30767757
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 13:34 schreef Nouk het volgende:
    Die vriendin van mij op 114 is net gebeld dat er zoveel mensen tussenuit zijn gevallen dat ze waarschijnlijk vrijdag of maandag al de sleutel krijgt ipv 10 oktober. en ik weer niet.
    Die de Key ook .

EDIT: Ze hadden dr weer verward met iemand met bijna dezelfde achternaam .
    was het nou een foutje, of krijgt ze echt deze week al de sleutel?? hee maar als er veel mensen tussenuit gevallen zijn mag ik misschien ook wel alsnog 10 oktober...maar weer bellen dus...

ja jeffrey je had me inderdaad gezien denk ik! wij jou ook vanaf het balkon maar om nou meteen asociaal te gaan schreeuwen....we hebben een beetje naar binnen staan gluren bij jou en het zag er idd nog beetje kaal uit...dacht dat je vandaag vloer zou leggen!?!?

die zwarte dingen zijn gaten, hieraan zijn de containers omhoog getild en vervolgens op elkaar geschroefd geloof ik...

nou ik voel me in ieder geval al erg thuis op de wenckebachweg! en kom donderdag weer!
      dinsdag 20 september 2005 @ 20:22:58 #203
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30768669
    Ik ben vandaag ook geweest! We zitten blijkbaar op de tweede verdieping en niet op de eerste.
    Een verdieping hoger zag ik best wat mensen rondhangen kan best zijn dat het Fokkers waren geweest hehe. Ik heb ook nog getest naar draadloos, maar helaas helemaal niks

Morgen gaat de vloer erin en door omstandigheden gaat ze er zondag pas in.
    pi_30768809
    als ik dit allemaal zo lees wil ik er ook zo snel mogelijk in zeg, kan niet wachten hehe. 10 okt lijkt nog zo ver weg

ik vind die zwarte dingen eigenlijk eerder uitsteken alsik naar de foto kijk, maarja ik kan het ook fout hebben :p. maar ik denk bijna niet dat het is om de containers mee op te tillen want als ik naar de foto kijk hebben niet alle containers "dat". gek :p
    pi_30769409
    mm volgens mij snap ik dan niet helemaal waar je het over hebt....zal donderdag eens op onderzoek gaan!!
    pi_30769814
    Jammer van het internet zeg
    Weten jullie trouwens of je de gegevens bij de Key in moet leveren, of kan je het ook faxen ofzo..
    pi_30770068
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 18:34 schreef Jesper_ het volgende:
    en alle andere, wat gebruiken jullie als vloer? en waarom :p
    Tapijttegels in 2 kleuren.. waarom? vind ik gaaf echt goedkoop is het niet trouwens
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 19:59 schreef lau1212 het volgende:

[..]

was het nou een foutje, of krijgt ze echt deze week al de sleutel?? hee maar als er veel mensen tussenuit gevallen zijn mag ik misschien ook wel alsnog 10 oktober...maar weer bellen dus...

ja jeffrey je had me inderdaad gezien denk ik! wij jou ook vanaf het balkon maar om nou meteen asociaal te gaan schreeuwen....we hebben een beetje naar binnen staan gluren bij jou en het zag er idd nog beetje kaal uit...dacht dat je vandaag vloer zou leggen!?!?

die zwarte dingen zijn gaten, hieraan zijn de containers omhoog getild en vervolgens op elkaar geschroefd geloof ik...

nou ik voel me in ieder geval al erg thuis op de wenckebachweg! en kom donderdag weer!
    haha oke, gaaf!
    Inderdaad kaal.. ik ga morgen de vloer leggen, moet eerst effe schoon gemaakt worden enzo Had alleen wat spullen gedropt zeg maar.

Die zwarte dingen weet ikook niet wat het zijn, die gaten die jij bedoelt zijn idd om de container op te tillen. Maar die doosjes zeg maar weet ik niet.
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:22 schreef Blinker het volgende:
    Ik ben vandaag ook geweest! We zitten blijkbaar op de tweede verdieping en niet op de eerste.
    Een verdieping hoger zag ik best wat mensen rondhangen kan best zijn dat het Fokkers waren geweest hehe. Ik heb ook nog getest naar draadloos, maar helaas helemaal niks

Morgen gaat de vloer erin en door omstandigheden gaat ze er zondag pas in.
    Damn, das dan weer jammer Dan wordt het afzien jongens
    Naja wel een reden om es wat meer tijd te besteden aan andere nuttige dingen
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:51 schreef Semmy het volgende:
    Jammer van het internet zeg
    Weten jullie trouwens of je de gegevens bij de Key in moet leveren, of kan je het ook faxen ofzo..
    Je kan het ook faxen, heb ik ook gedaan, geen probleem.

Morgen gaat het beginnen, net de aanhanger geregeld

btw: waar zit de dichtstbijzijnde supermarkt, én AH? weet iemand dat?

[ Bericht 2% gewijzigd door Jvvianen op 20-09-2005 21:04:20 ]
    Blitskikker 8)
      dinsdag 20 september 2005 @ 21:23:34 #208
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30770899
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:58 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

btw: waar zit de dichtstbijzijnde supermarkt, én AH? weet iemand dat?
    Hier ben ik ook wel benieuwd naar
    pi_30771042
    Ze zijn trouwens wel hinderlijk smal, maar ja, het is niet anders...
    pi_30771428
    Heb effe een speurtocht gedaan.. 1tje wist ik al, das de c1000 die is bij de wibautstraat (2 metrohaltes vanaf spaklerweg dus) bijna gelijk vanaf het metrostation.

en AH zit niet echt op voor ons voordelige locatie, dan moet je zeker op de fiets 10-15 minuten denk ik.
    Vind ik zelf niet zo erg maja in de winter.....

De c1000 wordt het veel bij mij denk ik in 1e instantie
    Tis btw wel een klotewinkel hoor, je kan niet extra pinnen enzo... ouwe graftakkenzooi is het.

Maargoed, ze hebben producten he

[ Bericht 19% gewijzigd door Jvvianen op 20-09-2005 21:43:42 ]
    Blitskikker 8)
    pi_30772697
    lau1212 weet wel waar de dichtsbijzijnde dirk zit... moet je maar ff aan haar vragen, ze heeft het allemaal uitgestippeld

Ohw en mn vader heeft aan de bouwvakkers gevraagd of je een douchestang op mag hangen... dat wisten ze niet... Dus gewoon maar doen voordat ze weten dat het niet mag

En mijn nieuwe buurjongen was de hele middag aan het zingen, de akoestiek is echt geweldig, maar als de deuren dicht zitten hoor je er niet echt veel van... Das wel plezant

Edit: Weet iemand trouwens of je fiets gewoon mee mag in de metro/tram als je Ov hebt? Of moet je voor je fiets dan met een rode strippenkaart stempelen??

[ Bericht 34% gewijzigd door Me86 op 20-09-2005 22:25:34 ]
    pi_30773749
    op de rijnstraat zit een dirk! misschien is er ook wel een dichterbij...maar ik vind dit wel een leuke straat om boodschapjes te doen! zit ook drogist, groentenboer etc etc!
    pi_30773807

[ Bericht 100% gewijzigd door Me86 op 20-09-2005 22:49:16 ]
    pi_30774203

[ Bericht 100% gewijzigd door lau1212 op 20-09-2005 22:50:04 ]
    pi_30774296
    Dirk van den Broek Belgiëplein 137 1066 SC
    Dirk van den Broek Bilderdijkstraat 26 1053 KZ
    Dirk van den Broek Bos en Lommerplein 1 1055 AD
    Dirk van den Broek Marie Heinekenplein 25 1072 MH
    Dirk van den Broek Mercatorplein 6-12 1057 CB
    Dirk van den Broek Rijnstraat 48 (victorieplein) 1078 RD
    Dirk van den Broek Sierplein 6 1065 LM
    Dirk van den Broek Sloterkade 110-127 1058 HL
    Dirk van den Broek Tussenmeer 1a 1068 EX

Oostelijke Handelskade 1005-1007 1019 BW AMSTERDAM
    C1000 Boven 't Y Buikslotermeerplein 52 1025 EW AMSTERDAM
    C1000 De Aker Pieter Calandlaan 808 1060 TZ AMSTERDAM
    C1000 Slot Kastelenstraat 60-70 1083 CD AMSTERDAM
    C1000 Wibaut Wibautstraat 80 1091 GP AMSTERDAM
    C1000 Java Celebesstraat 43 1094 EN AMSTERDAM

PLUS Wagner Afstand 1,3 km
    Dorpsplein 10 1115CV Duivendrecht

zooo... das mooi op een rijtje he!
    pi_30775629
    ik geloof dat je je fiets gewoon mee mag nemen in de metro, maar ik weet het niet helemaal zeker hoor :p

er is nog een Aldi redelijk in de buurt (volgens de routeplanner dan:P) Gaaspstraat 41.
    en een Plus supermarkt in duivendrecht: Dorpsplein 10.

maargoed, misschien zijn er andere die nog dichterbij

edit: oh shit die had jij al genoemd
    pi_30777194
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 19:59 schreef lau1212 het volgende:

was het nou een foutje, of krijgt ze echt deze week al de sleutel??
    Nope foutje dus .

Wel handig ook om de volgende keer die supermarkten in de OP te zetten.
    pi_30781063
    Je fiets mag NIET mee in de metro. Kost je gewoon een kaartje.
    pi_30783451
    "In de metro mag de fiets tegen gereduceerd tarief (de roze strippenkaart) meegenomen worden. Even veel zones afstempelen als uzelf reist"

Edit; pff de gegevens konden NIET gefaxt worden :-s

[ Bericht 19% gewijzigd door Semmy op 21-09-2005 10:49:22 ]
      woensdag 21 september 2005 @ 11:54:06 #220
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30786416
    Ik moest nog even van mijn vriendin zeggen dat ze Jvvianen had gezien en niet lau1212
    Ze zag je bellen en ze zei dat je hoi had gezegd tegen haar
    pi_30786423
    Hallo

Wij begrijpen dat het spannend is om te moeten wachten wanneer je kan verhuizen.
    Echter de woningen die zijn afgezegd worden gebruikt als modelwoning. De Key
    heft nog geen inzage wanneer de volgende containers in Nederland aankomen. Zodra
    wij meer weten houden we iedereen op de hoogte.

Met vriendelijke groet
    Woonstichting de key

wat heb ik hier nou aan?!?!?!?!
    pi_30787999
    Weet iemand toevallig het telefoonnummer van de huisbaas Ruud steinraht??? Ik ga ff vragen of ik ook nog gordijnen krijg voor de andere kant...
    pi_30790420
    Sorry.. 6 woningen als modelwoning?? Ik snap het ff niet meer
    pi_30790548
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 11:54 schreef lau1212 het volgende:
    Hallo

Wij begrijpen dat het spannend is om te moeten wachten wanneer je kan verhuizen.
    Echter de woningen die zijn afgezegd worden gebruikt als modelwoning. De Key
    heft nog geen inzage wanneer de volgende containers in Nederland aankomen. Zodra
    wij meer weten houden we iedereen op de hoogte.

Met vriendelijke groet
    Woonstichting de key

wat heb ik hier nou aan?!?!?!?!
    niks.
    pi_30790558
    ja logisch he?! 6 van 119 containers worden modelwoningen...
    pi_30790746
    Dus de kans zit er niet meer in dat je nog bij de 2de lichting hoort?

Nou ik belde vanochtend met De Key of ik het faxnummer mocht om de gegevens te faxen.. zeggen ze; oh god nee dat moet je niet doen hoor.. we hebben maar 1 fax hier "EN DAN RAKEN WE JE GEGEVENS VAST KWIJT!!!' Niet te geloven toch weer :-s

Nou ja, morgen dus naar de keetwoningen, waar moet ik het precies inleveren? Bedoel.. neem niet aan dat ik het aan de bouwvakkers moet geven en ik heb nog nooit iemand anders op het terrein gezien dan zij..
    pi_30791014
    volgens mij moet je het op het kantoor inleveren hoor....zou het niet bij de wenckebachweg inleveren want daar lopen idd alleen maar bouwvakkers...
    ik kom sowieso niet meteen bij de tweede lichting, enige kans is nog als er twee mensen afzeggen (wat ik wel verwacht)...maar dan hoor ik het denk ik pas na 10 oktober aangezien ze nu ook volgens nouk mensen bellen voor de eerste lichting. Ze kijken waarschijnlijk eerst naar of die mensen echt niet op komen dagen bij het contract tekenen. Dus ik reken nergens op maar hoop stiekem dat ik een weekje na 10 oktober alsnog bericht krijg...en ik blijf natuurlijk de key stalken!
    pi_30796470
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 10:06 schreef Semmy het volgende:
    "In de metro mag de fiets tegen gereduceerd tarief (de roze strippenkaart) meegenomen worden. Even veel zones afstempelen als uzelf reist"

Edit; pff de gegevens konden NIET gefaxt worden :-s
    Haha bij mij is het anders wel gelukt, wil je dat faxnummer nog hebben? Dan moet je het effe zeggen.. zoek ik het op! (als ik het kan vinden)
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 11:54 schreef Blinker het volgende:
    Ik moest nog even van mijn vriendin zeggen dat ze Jvvianen had gezien en niet lau1212
    Ze zag je bellen en ze zei dat je hoi had gezegd tegen haar
    Haha.. ik zeg tegen zoveel mensen gedag.. was zij met haar vader, ze had een bril op en ze waren met een witte Seat Alhambra?
    Dan weet ik wie het is... en anders niet

Mijn keet staat trouwens tig keer op de foto haha.. met de mannetjes in pak die ws. wat met dit project te maken hebben

En verder kwam de 'baas' aka projectleider denk ik nog bij mij kijken... maar ik wist niet wie het was (mn moeder wel, die had em al gesproken) en die zegt: heb je dr geen ondervloer onder?

Dus ik zeg heel droog: "neehoor, gewoon vastplakken die handel" ... zegt mn moeder later: dat is die baas wat ik net zei

Goeie actie

Verders is de Gamma retedichtbij, alleen dat personeel daar ... *zucht*
    En ik heb de helft van mn vloer gelegd nu .. pics komen straks
    Blitskikker 8)
    pi_30796663
    ik ben vandaag ook weer bezig geweest met zeil leggen. Heb Jvvianen in ieder geval wel bezig gezien met zijn tapijttegels (kon vanaf mijn balkonnetje naar binnen kijken ) Lijkt me nog een heel werk! Maar ja, dat is het zeil op maat snijden ook...

[ Bericht 1% gewijzigd door myrte op 21-09-2005 17:54:10 ]
    pi_30796864
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 17:38 schreef myrte het volgende:
    zijl
    Je studeert vast geen Nederlands?
    pi_30797083
    Omg, iedereen spot mij en ik hun niet

Btw, die kerel (baas/projectleider) waar ik het net over had had tegen mn moeder gezegd:
    "Ik zag gisteren foto's op het internet, en ik herkende dat kastje naast de keuken!"

Maw: hij zit dus hier ook mee te lezen, pas op wat je zegt !!!!

Maargoed, pics voor zover ik die kon maken... (batterijen leeg):

Verder aardige buurmannen Kan je wel mee lachen.. alleen mn échte naaste buurman is er nog niet geweest, dus dat is nog de vraag maar ernaast wel toffe gasten

Waarom post ik trouwens nog pics, als iedereen toch al heeft gekeken bij me?
    Blitskikker 8)
    pi_30797245
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 17:54 schreef Jvvianen het volgende:
    Waarom post ik trouwens nog pics, als iedereen toch al heeft gekeken bij me?
    haha nou het ziet er goed uit! ben benieuwd hoe het is als het helemaal af is! grappig dat die man dus ook op dit forum komt...kan ie ook meteen lezen dat er zoveel problemen zijn...
      woensdag 21 september 2005 @ 18:27:21 #233
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30798055
    Wow ziet er goed uit!
    pi_30798414
    Dat ziet er wel vrolijk uit, die gekleurde tegeltjes.
    pi_30798432
    Ziet er leuk uit idd!
    Nee hoef het fax nummer niet, heb nu overal al kopietjes van gemaakt.

In de mail stond;
    "Deze gegevens dienen voor 23 september 2005 o.v.v Wenckebachweg bij de Key
    aanwezig te zijn. Je kan ze elke werkdag langsbrengen op het bovenstaande adres
    of opsturen. "
    Dus ja.. toch echt daar wel?
    pi_30798501
    Thx allemaal
    nee Semmy, echt bij De Key zelf.. op de Hoogte Kadijk.

Ik hoor net van mn moeder dat ik _nogmaals_ ben gespot
    Door een vader van iemand hier, met rood haar en een baard.. en hij liep met een Jerrycan vol terpetine

"Dit is toch Van Vianen, over een discussie op internet over het wel of niet opleveren?!"
    Hadtie tegen mn moeder gezegd, maja die weet helemaal niet hier vanaf haha

Geweldig jongens, maar ik hoef niet zó veel aandacht
    Blinker, was dat nou je vriendin.. die ik omschreef?
    Blitskikker 8)
      woensdag 21 september 2005 @ 18:52:06 #237
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30798765
    Nee helaas geen bril
    We liepen een etage lager toen je wat tegen haar zei en je was aan het bellen dat is wat we weten. Volgens mij liep ik er toen ook bij, maar kreeg het niet echt mee hehe
    pi_30798997
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 18:52 schreef Blinker het volgende:
    Nee helaas geen bril
    We liepen een etage lager toen je wat tegen haar zei en je was aan het bellen dat is wat we weten. Volgens mij liep ik er toen ook bij, maar kreeg het niet echt mee hehe
    Huh, etage lager ik zit op de BG he..

Maar was het vandaag of gisteren? Want ik denk zomaar dat je mij niet hebt gespot
    Heb nl. niets naar boven gezegd
    Blitskikker 8)
      woensdag 21 september 2005 @ 19:03:23 #239
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30799056
    Ja, dan gaat het lastig Het was gister trouwens
    Dan was het iemand anders waarschijnlijk! Nouja, we zullen je vanzelf wel een keer zien lijkt mij
    pi_30801791
    Okey dankje dat je het ff zegt Jvvianen anders dan stond ik best voor schut daar bij die bouwvakkers :p

Hoe herkent iedereen elkaar trouwens?
    pi_30802581
    Denk ik ook wel Blinker..

Semmy:
    Lau1212 herkende ik van een foto op hyves & ze zou om 12 uur komen, en ze kwam om 12.05 aan ofzo, en liep vervolgens een aantal trappen omhoog
    Die ging dus naar me86 (die ik niet zelf heb gezien)
    Maar zij wisten dat ik precies onder me86 zit (3 keten naar beneden).

Myrte wist van de tapijttegels denk ik?

Wel grappig, iedereen spot mekaar maar niemand zegt wat

Ik ben er morgen weer vanaf 18:00 uur denk ik, ga ik verder klussen en dan 's avonds stappen
    Blitskikker 8)
      woensdag 21 september 2005 @ 21:20:51 #242
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30803902
    Mn vriendin en ik zijn er rond half 6 denk ik. Als je er bent klop ik wel ff aan
    Welk huisnr heb je trouwens?
    pi_30804180
    Hallo allemaal,

weten jullie dat er ook een supermarkt gevestigd wordt die per begin november wordt opgeleverd. Tevens een fietsen maker. Ook komt er een een dvd/video apparaat.
    Per eind november wordt als het allemaal volgens data verloopt de horeca opgeleverd.

Groetjes Mark
    pi_30804272
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 21:20 schreef Blinker het volgende:
    Mn vriendin en ik zijn er rond half 6 denk ik. Als je er bent klop ik wel ff aan
    Welk huisnr heb je trouwens?
    Hehe is goed.
    Huisnr post ik maar effe niet, ieg op de hoek op de BG

Mark1t/m9: november pas ik wil zsm die kroeg hebben daar, ga ik elke dag zitten

edit: lau en me86: waarom waren jullie er vandaag niet ?
    Blitskikker 8)
    pi_30804355
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 21:28 schreef mark123456789 het volgende:
    Hallo allemaal,

weten jullie dat er ook een supermarkt gevestigd wordt die per begin november wordt opgeleverd. Tevens een fietsen maker. Ook komt er een een dvd/video apparaat.
    Per eind november wordt als het allemaal volgens data verloopt de horeca opgeleverd.

Groetjes Mark
    zoo dat klinkt goed! maar het vertrouwen in dingen opleveren en de key is hier niet zo groot....Maar het lijkt me wel heel leuk allemaal en heel handig om een fietsenmaker in de buurt te hebben!!! goed idee van die key-mensen!
      woensdag 21 september 2005 @ 21:37:53 #246
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30804548
    Hmmm, klinkt goed die horeca

En Jvvianen dan zien we je morgen denk ik wel. Ben benieuwd naar je kamer
    pi_30804909
    weet niet meer precies wie hier ook alweer over was begonnen, maar die zwarte uitstekende dingen zijn lampen....moest ik even doorgeven van me86
    pi_30807548
    ja! Ik was er over begonnen, dacht ook al dat het lampen waren.. maar ze zaten niet bij elk huis en dat deed me twijfelen
    pi_30807717
    weet iemand wat voor supermarkt het wordt?
    zou wel mooi zijn als het een goedkope is :p, geen AH maar foodfactory of nettorama, of aldi :p
      woensdag 21 september 2005 @ 22:54:59 #250
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30807772
    Het zou wel gewoon een klein buurtsupertje worden lijkt mij toch ?
      Eindredactie Games donderdag 22 september 2005 @ 08:10:37 #251
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_30814311
    je heb tdus een eigen badkamer?
    0% vet, Geen suiker toegevoegd
    Twitter: @BuikschuiverNL
    Xbox Live: Buikschuiver
    Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
    pi_30816868
    [quote]Op woensdag 21 september 2005 20:45 schreef Jvvianen het volgende:
    Denk ik ook wel Blinker..

Myrte wist van de tapijttegels denk ik?

Ja, inderdaad die tapijttegels. En ik wist ook dat je op de hoek zat en toen ik je foto's zag maken wist ik het helemaal zeker Van de rest zou ik echt niet weten hoe ik ze moet herkennen.
    Denk niet dat ik vandaag nog iemand zal zien van het forum, want ik ga er 's middags aan de gang en ' s avonds ben ik weer weg.
    pi_30817652
    Ziet er leuk uit Jef. . Leuk dat jullie allemaal elkaar al gezien hebben en kennen enzo .
    pi_30821959
    Dank je

Haha, ik was net mn tas droppen daar... kijk ik omhoog, staan er ineens 3 meiden bij me86 op het balkon Zo herken ik je nooit natuurlijk!!!

Ik ga er om 15.00 weer naar toe, effe eerder dan gedacht.
    Digitale TV proberen, lampen ophangen en verder met de vloer!

En Myrte, waar zit jij dan precies?

Blitskikker 8)
    pi_30825183
    Haha! Ja jeffrey, dan moet je wel gedag zeggen hoor... nu wisten we niet of jij jeffrey was of niet... Vandaag kwamen er bij mij een man om te filmen voor amerika, een man voor foto's voor China en nog wat andere mensen... omdat ik de eerste ben die klaar is Zolang ze de vloer niet vies maken vind ik het best Ohw, er kwam ook nog een man om te zeuren dat ik niet had mogen boren om de klok op te hangen, want dan krijg je roest... zeurpieten

In de wanden van de badkamer mag wel geboord worden!
    pi_30828175
    Ik ga allemaal spijkers in de wand slaan om dingen op te hangen, stuk of 15 bij elkaar denk ik, ken dat wel?
    pi_30830906

[ Bericht 100% gewijzigd door Semmy op 22-09-2005 18:00:47 ]
    pi_30830933
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 08:10 schreef donald_dick het volgende:
    je heb tdus een eigen badkamer?
    Ja, dat heb je. Voor een filmpje zie; http://video.google.com/videopreviewbig?q=keetwoning&time=0&page=1&docid=-4461114919587032478&urlcreated=1127404728&chan=Uploaded&prog=keetwoning&date=Sat+Sep+17+2005+at+2%3A56+PM+PDT
    Btw; ze hebben de site van keetwonen eindelijk geupdate.

Edit; pff pagina helemaal uitgerekt
    Jesper en ik zijn vanmiddag ook nog wezen kijken, zagen wel wat jongens op de beneden verdieping maar die zaten geloof ik 2 naast de laatste woning.. vast niemand van hier dus?

[ Bericht 17% gewijzigd door Semmy op 22-09-2005 18:08:24 ]
    pi_30833151
    Leuke filmpjes . Ik heb ook echt zin om te gaan verhuizen .
    pi_30833449
    Ik ook! Nog maar 2 weken en 4 nachtjes slapen :p
    Wat zijn die grote witte container dingen naast de eerste woningen? Bedoel.. wat komt daar uiteindelijk?
    pi_30834804
    Ik heb nog wat te vragen aan iedereen die er nu al woont.
    Hoe zit het met de gemeente belastingen, hebben jullie daar iets over gehoord en hoeveel is het?

En hoe ging het met grote meubels die trappen opsjouwen, lukt dat een beetje?
    pi_30838075
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 20:10 schreef Jesper_ het volgende:
    Ik heb nog wat te vragen aan iedereen die er nu al woont.
    Hoe zit het met de gemeente belastingen, hebben jullie daar iets over gehoord en hoeveel is het?

En hoe ging het met grote meubels die trappen opsjouwen, lukt dat een beetje?
    Daar staat ook iets over in die informatiefolder van de key dacht ik. Ik geloof dat je in principe wel moet betalen, zeiden de bewoners van stavangerweg. Maar als je kan aantonen dat je te weinig inkomsten heb, dan hoeft het niet?
    Maar het fijne weet ik er ook niet van.
    pi_30838429
    woehoe heb vandaag met jeffrey en sjoerd gepraat! en al heel wat andere mensen ontmoet en ik woon er nog niet eens! er is in ieder geval een goede sfeer! volgens mij heb ik blinker en vriendin ook gezien maar die hadden geloof ik niet door dat me86 en ik ook van fok waren...we stonden buiten met jvvianen te praten en toen kwamen zij er volgens mij bij staan.......
    pi_30839048
    Ohh wat leuk! Iedereen kent elkaar al, ik wil straks ook bij t clubje hoor .
    Dan gaan jullie iig niet zeuren als ik m'n muziek wat te hard zet en veel herrie maak .
      donderdag 22 september 2005 @ 22:13:57 #265
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30839897
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 21:35 schreef lau1212 het volgende:
    woehoe heb vandaag met jeffrey en sjoerd gepraat! en al heel wat andere mensen ontmoet en ik woon er nog niet eens! er is in ieder geval een goede sfeer! volgens mij heb ik blinker en vriendin ook gezien maar die hadden geloof ik niet door dat me86 en ik ook van fok waren...we stonden buiten met jvvianen te praten en toen kwamen zij er volgens mij bij staan.......
    Ahhh, ok
    Maar we komen jullie vast nog wel een keer tegen hehe
    pi_30842200
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 21:50 schreef Nouk het volgende:
    Ohh wat leuk! Iedereen kent elkaar al, ik wil straks ook bij t clubje hoor .
    Ah ik ken ook nog niemand hoor, nouja.. alleen Jesper dan maar dat is logisch :p
    Jullie zetten wel foto's erop als de hele keet klaar is he? Ben wel benieuwd naar de inrichting enzo
    pi_30843178
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:14 schreef Semmy het volgende:

[..]

Ah ik ken ook nog niemand hoor, nouja.. alleen Jesper dan maar dat is logisch :p
    Jullie zetten wel foto's erop als de hele keet klaar is he? Ben wel benieuwd naar de inrichting enzo
    Mijne wordt retro. .
      vrijdag 23 september 2005 @ 00:08:57 #268
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30844077
    We gaan nog wel een keer wat met zn allen drinken of niet
    pi_30846039
    Lijkt me duidelijk. Ik ga me elke avond klem zuupn in t cafe!

Jef. Vraagje. Hoeveel m2 aan tapijt heb je gekocht? Dus 30 - badkamer/keukenblok?
      vrijdag 23 september 2005 @ 08:50:37 #270
    42367 Moraalridder
    pas op: hier ben ik!
    pi_30849127
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 12:47 schreef Me86 het volgende:
    de huisbaas Ruud steinraht???
    Daar krijg ik nog geld van!!!

Op http://www.dekey.nl/pdf/informatiefolder.pdf
    staat:
    quote:
    De cilinders in de deuren mogen niet worden vervangen. Dit omdat in noodgevallen De Key bijvoorbeeld alle radiatoren moet kunnen ontluchten en niet gewacht kan worden totdat iedereen thuis is.
    Ik raad jullie aan om niet de huismeester en andere mensen in hun 'noodgeval' permanente toegang tot je spullen te geven. Dus andere cylinder erin of extra slot erop.

Verwarmingen ontluchten kan je prima zelf met een ontluchtingssleuteltje te koop bij een loodgieterszaak.
    Het is de Moraalridder
    pi_30851303
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 13:27 schreef Jvvianen het volgende:

En Myrte, waar zit jij dan precies?

Ik zit vanaf jou gezien twee woningen verder en 1 omhoog. (de derde van links op de eerste verdieping dus..) En ik heb van dat zwart-wit geblokte zeil
    Ik ben nu EINDELIJK klaar met zeil leggen Morgen alle spullen verhuizen. Wanneer gaan jullie er allemaal echt in?
    pi_30851985
    Heeft iemand al digitale TV geprobeerd in zijn container? Werkt het? Daar ben ik wel benieuwd naar..
    pi_30854101
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 08:50 schreef Moraalridder het volgende:

[..]

Daar krijg ik nog geld van!!!

Op http://www.dekey.nl/pdf/informatiefolder.pdf
    staat:
    [..]

Ik raad jullie aan om niet de huismeester en andere mensen in hun 'noodgeval' permanente toegang tot je spullen te geven. Dus andere cylinder erin of extra slot erop.

Verwarmingen ontluchten kan je prima zelf met een ontluchtingssleuteltje te koop bij een loodgieterszaak.
    Tja je huurt nog altijd van hun, als zei zeggen dat het niet mag.. zou ik het niet doen..hetzelfde geldt hier op de stavangerweg, ik woon hier al sinds februari en er is geloof ik nog nooit een huismeester binnen geweest..
      vrijdag 23 september 2005 @ 12:47:49 #274
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30854905
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 10:32 schreef myrte het volgende:

[..]

Ik zit vanaf jou gezien twee woningen verder en 1 omhoog. (de derde van links op de eerste verdieping dus..) En ik heb van dat zwart-wit geblokte zeil
    Ik ben nu EINDELIJK klaar met zeil leggen Morgen alle spullen verhuizen. Wanneer gaan jullie er allemaal echt in?
    Oh, die kamer heb ik ook wel gezien! Zag er leuk uit
    pi_30858352
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 17:59 schreef Semmy het volgende:

[..]

Ja, dat heb je. Voor een filmpje zie; *link*
    Btw; ze hebben de site van keetwonen eindelijk geupdate.

Edit; pff pagina helemaal uitgerekt
    Jesper en ik zijn vanmiddag ook nog wezen kijken, zagen wel wat jongens op de beneden verdieping maar die zaten geloof ik 2 naast de laatste woning.. vast niemand van hier dus?
    Haha dat zijn mijn buurjongens Wel lachen hoor.. mekaar een beetje helpen af en toe
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 21:35 schreef lau1212 het volgende:
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:13 schreef Blinker het volgende:

[..]

Ahhh, ok
    Maar we komen jullie vast nog wel een keer tegen hehe
    Haha dat was wel grappig.. maar me86 en lau1212 liepen gelijk weg dus nog voordat ik kon zeggen: dat zijn die en die waren jullie al weg

En Blinker zei: "jullie zijn toch Fokkers?" dus ikd acht eerst.. wtf motherfokkers maar omdattie in meervoud sprak dacht ik eigenlijk wel dattie wist dat ik nie de enige was
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 01:07 schreef Nouk het volgende:
    Jef. Vraagje. Hoeveel m2 aan tapijt heb je gekocht? Dus 30 - badkamer/keukenblok?
    Ik had 160 tegels van 40x40cm. Is dus 25,6m²
    En ik had er nog geen 10 over... wel als je al het afgesneden werk erbij optelt.

Maar ik was uitgegaan van de hele keet minus de badkamer (keuken er dus niet afgehaald).
    En ik moest overal kleine stukjes maken dus het ging allemaal net

Maar als je gewoon een 4 meter breed tapijt neemt en dan in 3 stukken legt... heb je 12 meter breed!
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 10:32 schreef myrte het volgende:

[..]

Aha! Ik zal es opletten volgende week. Ik heb er vannacht al geslapen Lekker hoor!
    Maar nog niet alles staat er in.. zie pics onderin
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 10:58 schreef Buffel het volgende:
    Heeft iemand al digitale TV geprobeerd in zijn container? Werkt het? Daar ben ik wel benieuwd naar..
    Yep, doet het.. 100%!
    Alleen speciaal voor Nouk viel dat pornokanaal een beetje tegen
    Kwam er "Chaos in the clit clinic" ..... sloeg nergens op serieus haha

PICS!!!

Oja ik heb nu van Fok gesproken:
    Blinker & vriendin
    me86 (die zwaaide vanochtend nog )
    lau1212 (en nog een meisje die bij hun hoort )

Alleen er zeggen zoveel mensen gedag, dat ik me god niet zou weten wie Myrte is als me die gedag heeft gezegd

En dan ga ik nu effe al mn klaagpunten invoeren op dekey.nl
    Blitskikker 8)
    pi_30859269
    Ja, ik zwaaide goed he Moest snel naar de metro want Laura stond op me te wachten op amstel ... En dat andere meisje is Hillechien, die komt naast mij wonen (nahjah, 1 huis ertussen) Maar ze blijft eerst nog een maand in Noord wonen, want kan geen internet missen...

Nou ik heb eindelijk warm water!!! Ben er erg blij mee Die koude douche van gisteravond is me niet zo goed bevallen dus ben in vanochtend maar bouwvakkers lastig gaan vallen (de huisbaas kon ik niet vinden ) En nu heb ik dus ook warm water! Nu alleen nog zeuren over de gordijnen...

En ohwja, hebben jullie ook dat de schroeven in het deurslot eruit steken? Want dat is bij mij en een vriendin zo, en volgens mijn zwager de slotenmaker hoort dat niet... Hoorde van iemand dat er binnen een maand nieuwe sloten inkomen, weten jullie daar wat over?
    pi_30859620
    Haha, nog nooit iemand zó goed zien zwaaien :w
    Oke gezellig
    EN gefeliciteerd met je warm water

En in de brief die je kreeg bij het tekenen stond idd dat je andere sloten krijgt binnenkort...
    Blitskikker 8)
    pi_30859665
    AAAAAAAAH

Kan echt niet langer wachten!

Gisteren ffies langsgeweest om te kijken. Sfeer is er idd heel goed, allemaal gezellige mensen. Laura en me86 ontmoet en verschillende containers geinspecteerd
    Buurman van me86 had de muren geverft in verschillende kleuren, zag er wel goed uit.

Leuk om zoveel foto's te zien. Hoe breed is het bed op de foto's trouwens? 1,60m zeker?
    pi_30859716
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 15:31 schreef Sjoerf het volgende:
    AAAAAAAAH

Kan echt niet langer wachten!

Gisteren ffies langsgeweest om te kijken. Sfeer is er idd heel goed, allemaal gezellige mensen. Laura en me86 ontmoet en verschillende containers geinspecteerd
    Buurman van me86 had de muren geverft in verschillende kleuren, zag er wel goed uit.

Leuk om zoveel foto's te zien. Hoe breed is het bed op de foto's trouwens? 1,60m zeker?
    2,00 bij 1,80m

Sfeer is perfect daar, alleen maar gezellige mensen
    Blitskikker 8)
    pi_30859759
    ohw... zat er een brief bij het tekenen? Die heb ik nog nooit gezien :S Mn vader is wezen tekenen vandaar...
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 21:30 schreef Jvvianen het volgende:
    edit: lau en me86: waarom waren jullie er vandaag niet ?
    Ik was er wel woensdag! Vanaf half 7 's avonds ofzo, hebben we alles naar boven gesjouwd enzo... dus ik ben helemaal klaar op tv en combiomag na
    Laura was er niet omdat ze nog geen bunker heeft:( Dus die komt donderdag pas weer...

[ Bericht 7% gewijzigd door Me86 op 23-09-2005 15:41:14 ]
    pi_30860407
    Jeezus dat bed :| Lijkt wel een 4persoonsbed in die kamer! Maar voor de rest ziet het er al goed uit.

Is er hier iemand die laminaat neemt?
    En mensen van hongere verdiepingen.. HOE KRIJGEN JULLIE ALLES NAAR BOVEN!
    Zie mezelf niet met al die zware meubels 4 hoog sjouwen
    pi_30860968
    ik zit op de 4e laag = derde verdieping (volgens laura ) En ik heb mn bank, koelkast, bed, kast, bureau enzo allemaal laten tillen door mn vader, zwager en zus... en het staat er! Dus erg moeilijk is het niet denk ik... maar je kan ook verhuisservice van ikea doen... is voor de 5e bouwlaag 90 euro, mag je 300 kilo spullen hebben
      vrijdag 23 september 2005 @ 16:15:12 #283
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30861066
    quote:
    Jeezus dat bed :| Lijkt wel een 4persoonsbed in die kamer! Maar voor de rest ziet het er al goed uit.

Mn vriendin heeft ook laminaat en het ziet er goed uit hoor en past gewoon!

Pffff, ik kan nu echt niet meer wachten op die tweede advertentie.
    Ik hoop dat het niet al te lang gaat duren...
    pi_30861422
    Semmy, ik krijg een bamboevloer, dat leg je in principe net als laminaat . Maar ik zit gelukkig ook begane grond. Ik ga dinsdag ff bij Jvvianen kijken en opmeten
    Dan doe k ook wel ff een rondje langs de rest van de fokkers !
    pi_30861966
    Hm die verhuisservice is misschien nog niet zo'n gek idee.. heb niet zoveel sterke mensen in mn omgeving
    Hoeveel m2 moet je nemen voor laminaat? Bamboe.. nooit van gehoord dat het ook op de vloer kon, zocht het net op en het ziet er best mooi uit! Hoeveel moet je ervoor betalen? Lijkt zo duur..
    pi_30862104
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 16:41 schreef Semmy het volgende:
    Hm die verhuisservice is misschien nog niet zo'n gek idee.. heb niet zoveel sterke mensen in mn omgeving
    Hoeveel m2 moet je nemen voor laminaat? Bamboe.. nooit van gehoord dat het ook op de vloer kon, zocht het net op en het ziet er best mooi uit! Hoeveel moet je ervoor betalen? Lijkt zo duur..
    M'n oom zit in die branche en had nog wel een vloertje liggen zei hij, wel mazzel .
    En zo'n verhuisservice is idd wel handig!
    pi_30862695
    mm toen ik ikea vroeg hoeveel het kost zeiden ze voor 4e verdieping zonder lift 48 euro...dus snap het niet helemaal...
    pi_30863001
    Hmm zocht ook al op de Ikea site hoeveel het precies zou kosten; enige wat ik vond
    " Kan mijn aankoop thuisbezorgd worden?
    Ja, dat kan tegen een vergoeding. Meer info is verkrijgbaar in onze woonwarenhuizen, of via de IKEA informatielijn 0900-23 545 32 (0.10 ct/min)."

Handige ooms hebben jullie allemaal zeg! Nog 17 nachtjes slapen
      vrijdag 23 september 2005 @ 17:24:46 #289
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30863290
    Ik hoop dat na die 17 nachtjes dan ook die nieuwe advertentie komt
    pi_30864592
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef Me86 het volgende:
    ohw... zat er een brief bij het tekenen? Die heb ik nog nooit gezien :S Mn vader is wezen tekenen vandaar...
    [..]

Ik was er wel woensdag! Vanaf half 7 's avonds ofzo, hebben we alles naar boven gesjouwd enzo... dus ik ben helemaal klaar op tv en combiomag na
    Laura was er niet omdat ze nog geen bunker heeft:( Dus die komt donderdag pas weer...
    Haha.. en dat vertel je me op vrijdag terwijl ik je gisteren heb gesproken incl laura
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 15:54 schreef Semmy het volgende:

Haha dat bed is idd beetje groot... maar je kan er wel enorm goed op chillen ben ik gisteren achter gekomen
    Naar boven sjouwen hoef je als het goed is maar 1x te doen.....
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 16:12 schreef Me86 het volgende:
    ik zit op de 4e laag = derde verdieping (volgens laura )
    Dat is inderdaad de 3e verdieping
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 16:25 schreef Nouk het volgende:
    Semmy, ik krijg een bamboevloer, dat leg je in principe net als laminaat . Maar ik zit gelukkig ook begane grond. Ik ga dinsdag ff bij Jvvianen kijken en opmeten
    Dan doe k ook wel ff een rondje langs de rest van de fokkers !
    Sssst... hoeft niet iedereen te weten!
    Ik loop dat rondje wel effe mee dan, want heb de huizenv an de rest nog niet gezien :p
    Blitskikker 8)
    pi_30869549
    k kom net per toeval in contact met iemand die www.wenckehof.nl bezit, en bereid is om een soort intranet te maken voor ons containerdorp!

Tevens kunnen we eventueel internet regelen via hem!
    Enige wat we dan nodig hebben, is een draadloze Accesspoint die sterk is en wat afstand kan overbruggen... mijne red dat nooit, heb zon cheapass ding.

Dus als je iemand weet of zelf wat hebt, of wat kan lenen tot eind november....... laat het weten!!!
    (het is niet zon sterke verbinding.. maargoed als we allemaal kunnen surfen is het al heel wat!)

btw: de hyves is nu wenckebachweg.hyves.nl ..... was de c vergeten
    Blitskikker 8)
    pi_30869681
    Ik wil wel meedoen met het internet tot eind nov iig. Maar heb zelf niet zo'n ding.

Zo'n intranetidee vind ik wel erg leuk!
    pi_30869868
    Oja, vergeet ik te vragen...... wat wil je daarop zien? vertel maar wat je leuk lijkt!
    Ik speel alles door

Alles is mogelijk, ga daar maar vanuit

Wie maakt de nieuwe startpost voor deel 3 btw???

Hoor net dat er een AH komt bij ons das mooi!

[ Bericht 13% gewijzigd door Jvvianen op 23-09-2005 21:21:12 ]
    Blitskikker 8)
    pi_30871287
    Hallo!

Ten eerste: wat een vet cool gaaf forum! Kwam er via google op, erg tof initiatief JvVianen!

Ten tweede: Wat grappig dat ik geboren en getogen ben in Vianen....

Ik ben de zingende buurman van me86 en zit dus tussen haar en Hillechien in op de 4e (of is het 3e?) verdieping. Ik ben overigens de enige man daar . Jullie zijn allemaal van harte welkom om mijn mooie gekleurde muren en het vandaag gelegde laminaat te bewonderen op numero 2950!

Ik heb het idee dat ik een aantal van jullie al wel heb gezien, me86 (moet je échte naam geheim blijven? ), Laura, Sjoerd, JvVianen heb ik wél in z'n container (of kliko, zoals mijn vrienden het graag noemen...) bezig gezien en nog vééle andere verhuizers, maar die zou ik op zo'n forum niet herkennen...

En om op Semmy in te gaan: Laminaat ligt prima, behalve bij de balkondeur. Daar schuurt ie nét over de vloer. Dat is bij elke woning anders volgens mij, want ik heb anderen er niet over gehoord. En het naar boven sjouwen: vervelend, maar een sterke broer en grote vrienden maken het een stuk makkelijker .

EDIT: ps. Internet is een oké idee! (olé olé)
    #2950. Doe mij die maar.
    pi_30871580
    Wat leuk dat er steeds meer mensen komen . Ik moet nu even huilen om Hazes maar zal morgen wel typen wat ik op het intranet wil.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')