abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30578636
Deel1: Keetwoningen Wenckebachweg & Stavangerweg A'dam

De woningen aan Wenckebachweg (Bij metrostation Spaklerweg) worden vanaf nu tot december opgeleverd. Hiervoor moet je reageren op www.studentenwoningweb.nl en ingeschreven staan bij woningnet in de omgeving A'dam.
De eerste lichting heeft getekend en wacht momenteel op de sleutel!

De containers zijn 11.9 lang en 2.3 meter breed.
Voor verdere info : www.keetwonen.nl.

Uitgebreide info mbt de woningen: http://www.dekey.nl/pdf/informatiefolder.pdf

Hier nog wat algemene antwoorden op vragen die vaak gesteld worden:
1) Alle huurprijzen komen uiteindelijk op hetzelfde neer. De begane grond woningen zijn in eerste instantie duurder, maar daarvoor krijg je ook meer huursubsidie, waardoor alle woningen rond de 280 euro per maand uitkomen. Dit is inclusief internet, en exclusief TV.

2) Als je op deze eerste woningen hebt gereageerd, of bv op de tweede, kom je gewoon op een hele lange lijst die ze helemaal afwerken. Eerst zijn de eerste 60 aan de beurt (als ze allemaal accepteren natuurlijk), dan de volgende 60 (in de tweede oplevering dus, terwijl ze misschien de eerste keer hebben gereageerd) enz.

3) Als je bv nummer 250 bent, komt ze er vrijwel zeker in, want er komen toch 1000 woningen. Dus het lijkt me niet dat je ontzettend bang hoef te zijn dat je er niet in komt, als je dat wel wil.

4) Je wordt gewoon geplaatst in een woning op de begane grond, eerste verdieping of hoger, daar heb je feitelijk geen invloed op. Je kan natuurlijk wel een mailtje eraan wagen. De woningen worden dus per blokken opgeleverd, niet per etage. Eerst worden nu de achterste blokken opgeleverd, het verste weg van Spaklerweg dus. Als je daar dichtbij wil zitten kan je misschien beter pas reageren als de laatste blokken worden opgeleverd (nov-dec).

5) Er zit iig geen vloer in, die moet je dus zelf leggen. Misschien nuttig om te weten

AANVULLINGEN op deel 1
6) Internet komt pas eind november, begin december

7) Wasserette & Café proberen ze voor 1 januari 2006 gereed te hebben

8) Je aanmelden bij woningnet is verplicht, dit kan je tijdens het tekenen nog regelen

9) Wil je meer weten? De Key weet NIETS.

Digitenne TV: LET OP!
Dit KAN goedkoper!
Mogelijkheid 1: Neem gezamenlijk een abonnement op Digitenne, en deel de kosten.
Mogelijkheid 2: http://www.kpn.com/kpn/show/id=878605/sc=b6a0fb (met dank aan NY_Giant)
Bij KPN betaal je 1 bedrag voor 3 tv's, dus bespaar je een hoop... echt is het het voordeligst als je thuis al een KPN abonnement hebt (Mobiel, Vast of ADSL).

Nu zou je denken: ja leuk dat KPN maar thuis kunnen wij geen digitenne ontvangen! Dan kan je het evengoed bestellen, alleen niet via internet maar via de telefoon of winkel (primafoon, bcc, mediamarkt, tellme) kan dat wel! Je zet het abonnement op je KPN abonnement thuis... en je ontvanger zet je in Amsterdam, dat maakt dus niets uit!

Meer vragen over Digitenne/ KPN TV kan je wel bij mij terecht denk ik

Heb je Hyves??
Meld je aan! http://wenkebachweg.hyves.nl/

Enkele foto's op locatie

Ontwerpjes van gebruikers op het forum

Jvvianen

lau1212

myrte

Sjoerf

Jvvianen

Jvvianen

Jesper_

Semmy

Nouk

Ook op Stavangerweg kun je nog geregeld reageren op studentenwoningweb .

Er worden nu ook woningen geplaatst op de NDSM werf in A'dam Noord. Dit zijn dezelfde soort keetwoningen, lijken veel op die van Stavangerweg.
Voor meer info: www.ttmelania.tk

Gekopieerd van Nouk, vervolgens aangepast en aangevuld.

We kunnen weer verder! Have fun allemaal

[ Bericht 18% gewijzigd door Jvvianen op 14-09-2005 18:57:35 ]
Blitskikker 8)
  woensdag 14 september 2005 @ 18:44:10 #2
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_30578844
Misschien toch wel goed dat ik niet bij de eerste lichting zit. Geen internet e.d., en ik hoorde dat de latere bewoners ook dichter bij de metro zitten ... Als ik er dan maar wel tussen kom ...
I am a black hole shitting into the void
pi_30579807
shit man, internet eind november begin december pas, weet je dat zeker? het blijft maar opschuiven zeg .

ben benieuwd hoelang het nog duurt voordat de 2e lichting mag ondertekenen/sleutel krijgt, want laatst toen we er waren kijken een paar dagen geleden, vond ik het er redelijk "klaar" uitzien, de huisjes dan he . een paar balkonnetjes monteren en klaar, maarja je weet nooit hoelang de bekabeling trekken etc. duurt.

Laat het maar snel af zijn want ik wordt behoorlijk moe van al dat heen en weer reizen van Enschede naar mijn school in Amsterdam, bijna elke dag :|
  woensdag 14 september 2005 @ 19:27:18 #4
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30580245
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef Jesper_ het volgende:
shit man, internet eind november begin december pas, weet je dat zeker? het blijft maar opschuiven zeg .

ben benieuwd hoelang het nog duurt voordat de 2e lichting mag ondertekenen/sleutel krijgt, want laatst toen we er waren kijken een paar dagen geleden, vond ik het er redelijk "klaar" uitzien, de huisjes dan he . een paar balkonnetjes monteren en klaar, maarja je weet nooit hoelang de bekabeling trekken etc. duurt.

Laat het maar snel af zijn want ik wordt behoorlijk moe van al dat heen en weer reizen van Enschede naar mijn school in Amsterdam, bijna elke dag :|
Ja, dat heb ik ook.
Vanaf Deventer
pi_30581784
Is het echt waar? Kan je een abonnement in de Randstad afsluiten op een adres in Twente?
Bedoel.. doen ze geen beschikbaarheids-postcode-check oid?
Zou wel mooi zijn
pi_30582092
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:08 schreef Semmy het volgende:
Is het echt waar? Kan je een abonnement in de Randstad afsluiten op een adres in Twente?
Bedoel.. doen ze geen beschikbaarheids-postcode-check oid?
Zou wel mooi zijn
Yep, ga gewoon in A`dam ofzo naar de Primafoon, en neem het pakket mee. Je moet je dan vervolgens inschrijven en dat formulier opsturen.

Als ik het goed heb begrepen werkt dat zo Ga ik dus ook doen
Die mevrouw aan de telefoon zei namelijk dat ze die postcodecheck kan skippen in het systeem (wat niet op internet kan) als ik maar zeker wist dat ik wel bereik had dan.

Toen ik zei dat het in Amsterdam was, erkende ze idd dat er bereik is daar
"het is eigenlijk niet de bedoeling, maar ik kan u toch niet stoppen, dus ja dat kan" was haar laatste zin "Oke, harstikke bedankt dan "

Blitskikker 8)
pi_30582938
Okeey dat is heeel mooi Bedankt, scheelt me al weer wat euro-tjes :p
pi_30586219
heej semmy! las dat jij psychologie doet aan de VU. Ik ook, derdejaars
pi_30587266
Ah leuk, bevalt het je nogsteeds? Trouwens.. denk je dat het mogelijk is om van de keetwoningen naar de vu te fietsen? Niet dat ik dat ook daadwerkelijk van plan ben, maar ik vroeg het me zo af
pi_30587718
psychologie op de vu!? Ik op de uva! tweedejaars!
pi_30589202
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:34 schreef Semmy het volgende:
Ah leuk, bevalt het je nogsteeds? Trouwens.. denk je dat het mogelijk is om van de keetwoningen naar de vu te fietsen? Niet dat ik dat ook daadwerkelijk van plan ben, maar ik vroeg het me zo af
Ik moet ook elke dag fietsen naar de VU dan vanaf Wenkebachweg, heb geen idee hoelang het duurt en welke weg je precies moet fietsen nog . Naar de stad is wel eitje, dat is maar kwartiertje ofzo.

Trouwens mooie OP, Jef.
pi_30593181
over fietsen richting vu, ik heb net op de kaart gekeken, en denk dat het snelst is, eerst fietsen naar het metro station, spaklerweg, dan een weg af die heet de korte ouderkerkerdijk, dan kun je bij de utrechtse brug de weg oversteken, dan fiets je de president kennedylaan af, tot aan de rai. dan ga je bij de rai, naar links, dan naar rechts de boelelaan op, en als je die helemaal af fietst ben je er. Ik zou toch wel rekenen op ruim 20 minuten fietsen.

maar misschien zijn er snellere wegen...:)

grtz,
Vincent
pi_30593605
quote:
Op woensdag 14 september 2005 23:25 schreef Nouk het volgende:

[..]

Ik moet ook elke dag fietsen naar de VU dan vanaf Wenkebachweg, heb geen idee hoelang het duurt en welke weg je precies moet fietsen nog . Naar de stad is wel eitje, dat is maar kwartiertje ofzo.

Trouwens mooie OP, Jef.
Hoezo MOET je elke dag fietsen naar de VU? Je hebt toch wel een OV?
Zie hoe vroeg het is, straks lekker met de trein om vervolgens om 9 uur bij de VU te zijn
pi_30593679
quote:
Op donderdag 15 september 2005 05:33 schreef Semmy het volgende:

[..]

Hoezo MOET je elke dag fietsen naar de VU? Je hebt toch wel een OV?
Zie hoe vroeg het is, straks lekker met de trein om vervolgens om 9 uur bij de VU te zijn
Je bedoelt met de sneltram. Instappen bij Sparklerweg en uitstappen bij de VU
pi_30594339
Thx Nouk
quote:
Op donderdag 15 september 2005 06:07 schreef BL_Henkie het volgende:

[..]

De sneltram vanuit Deventer naar de VU? Zou niet gekker moeten worden

Straks effe alle bouwmarkten af om nog wat inboedel te kopen
Blitskikker 8)
pi_30596738
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:34 schreef Semmy het volgende:
Ja, psychologie is nog steeds leuk hoor , doe nu sociale. En met de fiets zal het inderdaad rond de 20 minuten zijn. Maar moet de route nog even uitzoeken.. Ben in ieder geval wel van plan af en toe met de fiets te gaan. Ondanks OV
pi_30600007
quote:
Op donderdag 15 september 2005 06:07 schreef BL_Henkie het volgende:

[..]

ze bedoelt toch echt de trein, van enschede naar zuid/wtc en dan (snel)- tram ja :p
pi_30600652
Ik ga gewoon elke dag fietsen hoor. Beetje gezond is wel okay.
pi_30601010
ik ben lui, ik neem wel elke dag de metro naar station bijlmer
pi_30602388
Krijg een antwoordapparaat bij De Key

Alle afdelingen zijn gesloten... wat is dat voor een organisatie
Heb net geshopt (dag 475,- euri ) ... nou wil ik weten wanneer ik er in kan ook!
Blitskikker 8)
pi_30602436
quote:
Op donderdag 15 september 2005 13:13 schreef Nouk het volgende:
Ik ga gewoon elke dag fietsen hoor. Beetje gezond is wel okay.
Veel plezier! IN DE WINTER!

donderdag 15 september 2005 @ 14:30:05 #22
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30602503
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:27 schreef Roellio het volgende:

[..]

The man got a point
pi_30602607
Ik kan overigens die NSDM woningen zien vanuit m'n raam!
pi_30602953
Nou ik en me86 zijn vanmiddag even langsgeweest bij de containers...Het zag er erg mooi uit!
alleen waren ze nu nog bezig met boren op de balkons van de containers die al af moeten zijn...dus het ligt volgens mij niet alleen aan electra en water dat jullie nog geen sleutels hebben...
Nog even met de bouwvakkers gepraat en die dachten dat de eerste mensen er al in mochten
Er stonden inmiddels ook fietsenrekken..alleen kan nog steeds iedereen gewoon het terrein oplopen.
pi_30603043
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:27 schreef Roellio het volgende:

[..]

Net of je in de winter niet ken fietsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')