abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30603502
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:53 schreef Nouk het volgende:

[..]

Net of je in de winter niet ken fietsen.
Dan vriezen je tieten er toch af
pi_30603945
quote:
Op donderdag 15 september 2005 15:11 schreef Roellio het volgende:

[..]

Dan vriezen je tieten er toch af
Daar mag wel een stukje af!

Nee nou en, boeiend. Beetje kou is niet erg.

[ Bericht 8% gewijzigd door Nouk op 15-09-2005 15:34:08 ]
pi_30606005
Nou ik zie het mezelf nog niet doen hoor, elke dag fietsen en voorallll niet in de winter :|
pi_30613625
nog geen nieuws over wanneer jullie de sleutel krijgen?
pi_30616717
quote:
Op donderdag 15 september 2005 20:36 schreef Jesper_ het volgende:
nog geen nieuws over wanneer jullie de sleutel krijgen?
nee, nog helemaal niets gehoord. Heb wel een mail gestuurd vandaag maar daar verwacht ik niet zo veel van. Morgen ga ik in ieder geval bellen. Desnoods naar dat noodnummer als ze niet te bereiken zijn. Ik heb het echt gehad met die hele key
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:54:52 #31
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30629435
Mn vriendin heeft ondertussen een mail gekregen waarin staat dat ze de sleutel pas dinsdag krijgt.
Schiet ook niet echt op maarja...
pi_30629717
Nou ja, iig zekerheid (voor zover dat bij deze woningbouwvereniging mogelijk is). Hoop nu dat de 2de lichting ook eens mail krijgt.
pi_30629787
ja, wel zekerheid, maar ik baal er wel van dat het pas dinsdag wordt..
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:16:09 #34
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30629995
Ja, dat is wel fijn. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
pi_30632568
Is het trouwens zo dat de mensen van de eerste lichting de woningen krijgen op de 1e, 2e en deel van de 3e verdieping?
Ik ben gisteren wezen kijken op de wenckebachweg en het eerste blok ziet er nog niet helemaal af uit. Het blok bestaan uit 120 containers, de onderste woningen zien er het meest woonbaar uit. Ik snap sowieso niet dat ze niet gewoon in 1x 120 woningen opleveren, maarja het is de key he...
pi_30635900
Dat worden mooie aftersales klanttevredenheidsenquetes die jullie straks gaan invullen

[ Bericht 3% gewijzigd door cora4034 op 16-09-2005 15:00:31 ]
Dat is eens wat anders...
pi_30636676
Ooo ja met welk tooltje is die leuke 3-d doorsnede in de OP gemaakt?
Dat is eens wat anders...
pi_30637279
Poll: Wie gelooft dat we dinsdag de sleutels krijgen?
  • Ja!!
  • Nee, duurt nog wel effe
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Krijgen we nou ook nog geld terug voor die dag dat we er later in kunnen?? En idd, die enquetes kunnen ze beter niet houden denk ik

edit: stel amateurs zijn het ook he hebben ze alle emailadressen gewoon in CC gezet ipv BCC wat een figuren man daaro hahaha

[ Bericht 22% gewijzigd door Jvvianen op 16-09-2005 15:55:07 ]
  • Blitskikker 8)
    pi_30639571
    Mail!!!
    Beste nieuwe bewoner van de Wenckebachweg,

Je behoort tot de 2e deel van de nog op te leveren woningen op de Wenckebachweg.
    De woningen zullen 30 september aan de Key worden opgeleverd.

Wat houdt dit voor jou in ?
    We gaan de huurovereenkomsten op maandag 10 oktober afsluiten en dan krijg je
    ook meteen de sleutels. Het tijdstip ligt tussen 16:30-17:15. Hou deze datum
    vrij om je huurovereenkomst te komen tekenen.
    Wij kunnen de datum en tijdstippen niet verzetten.!
    Op 30 september ontvang je een e-mail met hierin het tijdstip wanneer je kan kan
    komen tekenen. Ons adres is : Hoogte Kadijk 179, 1018 BK in Amsterdam.
    Er is voldoende plek om je auto betaald te parkeren.

Mochten er problemen zijn met de opleveringen van de woningen en er kan 10
    oktober niet getekend worden dan hoor je dit via de e-mail.
    pi_30640895
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 12:53 schreef Sjoerf het volgende:
    Is het trouwens zo dat de mensen van de eerste lichting de woningen krijgen op de 1e, 2e en deel van de 3e verdieping?
    Ik ben gisteren wezen kijken op de wenckebachweg en het eerste blok ziet er nog niet helemaal af uit. Het blok bestaan uit 120 containers, de onderste woningen zien er het meest woonbaar uit. Ik snap sowieso niet dat ze niet gewoon in 1x 120 woningen opleveren, maarja het is de key he...
    ik denk het niet, want eerst stonden er maar 60 (aan de kant van de bajes) en daarna werden er nog 60 naast gezet, dus ik denk dat de eerste 60, alle verdiepingen zijn en dan die ene helft
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 15:40 schreef Jvvianen het volgende:

edit: stel amateurs zijn het ook he hebben ze alle emailadressen gewoon in CC gezet ipv BCC wat een figuren man daaro hahaha
    wat maakt dat nu uit
      vrijdag 16 september 2005 @ 17:42:02 #41
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_30641070
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 17:36 schreef Jesper_ het volgende:

[..]

wat maakt dat nu uit
    Niet echt professioneel heh
    pi_30641722
    heeey ik heb die mail niet gehad!!! ik wil ook!! en nu is de key ook dicht dus kan ik niet meer bellen...hele weekend in de stress! niet goed voor mij hart!
    pi_30641984
    vreemd hoor, want ik heb em ook gekregen!
    in de mail stond ook nog een lijstje met wat je nog op moet sturen (woningnet nummer enzo).

welke positie was je ook alweer?
    gauw contact met ze opnemen!
    pi_30642001
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 18:03 schreef lau1212 het volgende:
    heeey ik heb die mail niet gehad!!! ik wil ook!! en nu is de key ook dicht dus kan ik niet meer bellen...hele weekend in de stress! niet goed voor mij hart!
    Heb jij al wel gereageerd dan op studentenwoningweb? Het gaat hier over de mensen die wel gereageerd hebben de eerste keer, maar niet bij de eerste 60 woningen zaten...
    pi_30642667
    Ik hoorde gister voor het eerst over deze nieuwe woningen.
    Nu lijkt het mij ook wel wat om zo november/december zo'n woning te betreden.
    Als ik goed gelezen heb, is er aanbod van woningen genoeg.
    Maar wat moet ik nu precies doen om hiervoor in aanmerking te komen.
    Eerst inschrijven bij studentenwoningweb.nl, eenmalige kosten ¤ 25,-?
    En dan kan je via die site aangeven dat je interesse hebt in zo'n keetwoning?

En mn 2e vraag: wat zijn de totale kosten p/m. De huur incl servicekosten na aftrek huursubsidie kwam op ongeveer 280 euro uit, zag ik. Dan komt er nog iets voor tv bij. Maar hoeveel zou je kwijt zijn aan verzekering. En dan las ik ook nog iets over gemeentelijke belastingen en heffingen.
    pi_30642741
    Als je nu in plaats van "iets" leest gewoon het hele stuk leest hoef je ook geen domme vragen te stellen.
    pi_30642923
    Enig speurwerk mag je zelf ook wel verrichten idd..

Het enige wat niet in de openingspost staat is over verzekeringen. Bij de Postbank heb je voor nog geen 5,- per maand bij mekaar een PC en inboedelverzekering.

Postbank OpKamerpakket heet dat, succes d'r mee.
    Blitskikker 8)
    pi_30642989
    Is de centrale verwarming dan al aangesloten eigenlijk?
    pi_30643389
    Ik heb ook een mail, maar die vriendin weer niet. Teringtyfes. En er staat dat ik al m'n gegevens nog moet inleveren terwijl ik dat al gedaan heb. TYFESKEY. KUTORGANISATIE.

Maandag weer bellen .
    pi_30643622
    bij mij lijkt alles wel goed geregeld
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')