Dan vriezen je tieten er toch afquote:Op donderdag 15 september 2005 14:53 schreef Nouk het volgende:
[..]
Net of je in de winter niet ken fietsen.
Daar mag wel een stukje af!quote:Op donderdag 15 september 2005 15:11 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dan vriezen je tieten er toch af
nee, nog helemaal niets gehoord. Heb wel een mail gestuurd vandaag maar daar verwacht ik niet zo veel van. Morgen ga ik in ieder geval bellen. Desnoods naar dat noodnummer als ze niet te bereiken zijn. Ik heb het echt gehad met die hele keyquote:Op donderdag 15 september 2005 20:36 schreef Jesper_ het volgende:
nog geen nieuws over wanneer jullie de sleutel krijgen?
ik denk het niet, want eerst stonden er maar 60 (aan de kant van de bajes) en daarna werden er nog 60 naast gezet, dus ik denk dat de eerste 60, alle verdiepingen zijn en dan die ene helftquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:53 schreef Sjoerf het volgende:
Is het trouwens zo dat de mensen van de eerste lichting de woningen krijgen op de 1e, 2e en deel van de 3e verdieping?
Ik ben gisteren wezen kijken op de wenckebachweg en het eerste blok ziet er nog niet helemaal af uit. Het blok bestaan uit 120 containers, de onderste woningen zien er het meest woonbaar uit. Ik snap sowieso niet dat ze niet gewoon in 1x 120 woningen opleveren, maarja het is de key he...
wat maakt dat nu uitquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:40 schreef Jvvianen het volgende:
edit: stel amateurs zijn het ook hehebben ze alle emailadressen gewoon in CC gezet ipv BCC
wat een figuren man daaro hahaha
![]()
Heb jij al wel gereageerd dan op studentenwoningweb? Het gaat hier over de mensen die wel gereageerd hebben de eerste keer, maar niet bij de eerste 60 woningen zaten...quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:03 schreef lau1212 het volgende:
heeey ik heb die mail niet gehad!!! ik wil ook!! en nu is de key ook dicht dus kan ik niet meer bellen...hele weekend in de stress! niet goed voor mij hart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |