bekende van mij..en lekker opgedroogdquote:
Best wel een lekker ding.quote:
Ik mocht eerstquote:Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
die wil ik hier bij mij wel in de badkuip hebben zitten
Zeg Zeg....mag ik ook eensquote:Op donderdag 15 september 2005 00:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja jij was de week weer goed begonnen !
oei volgens mij trek ik weer compleet verkeerde conclusiesquote:Op donderdag 15 september 2005 00:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg Zeg....mag ik ook eens
Dat was leuk voor even..dit is lang en uitgebreid genieten
hoezo, had jij ook nog assistentie verricht bij Anne d'r auto dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:28 schreef keizerpinguin het volgende:
hooooooooooooiiiiiiiiii
ik ben te goed voor deze wereld!
heb ik iets gemist anne haar auto?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoezo, had jij ook nog assistentie verricht bij Anne d'r auto dan?
maar je hebt het niet van mij hoor, stond gewoon zo maar op Fokquote:Op woensdag 14 september 2005 23:03 schreef anne1982 het volgende:
of je gooit gewoon je auto op slot.. met sleutels op het contact
Je leeft nog ?quote:
vertelquote:Op donderdag 15 september 2005 00:36 schreef Jerruh het volgende:
hehe ik leef nog
heb net een superavond gehad
Was jij niet blauw?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:36 schreef Jerruh het volgende:
hehe ik leef nog
dat kan 2 dingen betekenen?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:36 schreef Jerruh het volgende:
hehe ik leef nog
bezoekquote:
ikke ookquote:Op woensdag 14 september 2005 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb dat ranzige icoon van je geblokkeerd
oohhh koei!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:03 schreef anne1982 het volgende:
of je gooit gewoon je auto op slot.. met sleutels op het contact
Dacht even dat ik me vergist hadquote:
eh hoezo?!quote:Op donderdag 15 september 2005 00:40 schreef keizerpinguin het volgende:
heb je teveel gesnoven Jerruh?
nopequote:Op donderdag 15 september 2005 00:51 schreef keizerpinguin het volgende:
doet mijn foto profiel het nu?
Dat wordt soepen danquote:Op donderdag 15 september 2005 00:56 schreef keizerpinguin het volgende:
al mijn foto's die ik er in wil zetten zijn te groot of geen plaatje?!
Ryan_r????quote:Op donderdag 15 september 2005 01:03 schreef creno het volgende:
goeienacht !
1 keer raden met wie spirited away heb gekeken ?
quote:
trussen peetquote:
op je avatar dhu....quote:Op donderdag 15 september 2005 01:08 schreef Jerruh het volgende:
ehm keizerpinguin? waar sloeg dat snuiven nou op?
oh nee......quote:Op donderdag 15 september 2005 01:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou het was heeeeeerlijk.
ben er spontaan zwart door!
en haar nieuwe singlequote:Op donderdag 15 september 2005 01:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Madonna in de Motorola Reclame![]()
truste danquote:Op donderdag 15 september 2005 01:22 schreef keizerpinguin het volgende:
*zo slaapje doe*
oh ja je vriendje was hier he!! fijn dat je je zak weer bijna geleegd hebt!quote:Op donderdag 15 september 2005 01:26 schreef creno het volgende:
de zak is zo goed als leeg, dus ik ga ook slapen
Hallo iedereen! ... En nuquote:Op donderdag 15 september 2005 01:36 schreef tech het volgende:
Halló öll! Ég er til baka! En nś:
Bless bless, bę bę og sjįumst seinna!
Vooruit dan, op de valreep:quote:Op donderdag 15 september 2005 01:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jaja..en nu met ondertiteling
O, dan was mijn vertaling niet eens zo heel verkeerdquote:Op donderdag 15 september 2005 01:39 schreef tech het volgende:
[..]
Vooruit dan, op de valreep:
Hallo allen! Ik ben te rug! Maar nu:
Doei doei, dag dag en tot later!
Engels heeft een hoop IJslands, huh? *interessant vindt*quote:Op donderdag 15 september 2005 01:36 schreef tech het volgende:
Halló öll! Ég er til baka! En nś:
Bless bless, bę bę og sjįumst seinna!
Ik vind dat dus ook reuze-interessant... Het geval wil dat IJslands eigenlijk min of meer onveranderd Oudnoors is... De taal waar Oudengels een heleboel van heeft geleend. Waar de andere scandinavische talen inmiddels (onder invloed van ons andere Europeanen) een moderniseringsslag hebben gemaakt, is het IJslands bewaard gebleven zoals het 1000 jaar geleden was... En voor zo goed als elk nieuw begrip wordt een in onbruik geraakt IJslands woord uit de kast getrokken om het gat op te vullen: computer = tölvu (telmachine), video = myndband (beeldband) etc... IJslanders kunnen ook de Edda en Saga's nog in de oude manuscripten lezen... Dat is net zoiets als dat wij de Olla uogala hebban nestas higunnan nog konden lezen alsof het hedendaags Nederlands was... Maar dan niet 500, maar 1000 jaar oud...quote:Op donderdag 15 september 2005 01:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Engels heeft een hoop IJslands, huh? *interessant vindt*
Ja, dat komt omdat IJsland afgelegen ligt.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:52 schreef wonderer het volgende:
Komt dat doordat IJsland zo afgelegen ligt? Dat er amper invloeden van buitenaf zijn geweest om de taal te veranderen? Of zijn ze gewoon zo conservatief?
Ik ook.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Godverredomme...tyfus TMobile..krijg je NU om 02.00 snachts een smsje dat je een voicemail bericht hebt...wat dus van vanochtend is... mn werk:
Ja en Paulien heeft afgezegd voor morgen..en ze had die dienst van jou geruild..kortom het is jouw verantwoordelijkheid..je moet zelf maar komen werken om 11.00
GODVERREDOMME!
Ik ga snel mn bedje opzoeken
Da's mooi lullig... maar gelukkig merk je het nog enigszins op tijd en niet morgen om 12 uur.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Godverredomme...tyfus TMobile..krijg je NU om 02.00 snachts een smsje dat je een voicemail bericht hebt...wat dus van vanochtend is... mn werk:
Ja en Paulien heeft afgezegd voor morgen..en ze had die dienst van jou geruild..kortom het is jouw verantwoordelijkheid..je moet zelf maar komen werken om 11.00
GODVERREDOMME!
Ik ga snel mn bedje opzoeken
Lekker! Moet ook een half dagje college. Valt ook mee!quote:Op donderdag 15 september 2005 07:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga ook maar werken dan
Half dagje![]()
Jim Haarbal is misschien een toepasselijkere naam.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:36 schreef Cybart het volgende:
omdat 15 september anders ook maar zo saai is noem ik vandaag uit tot JIM BAKKUM DAG
jeeeeeeeeeeeeeeeeeej
quote:Op donderdag 15 september 2005 09:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jim Haarbal is misschien een toepasselijkere naam.
Ik heb m niet gesnogd..dat is1 ding wat zeker is..maar wie weet iemand anders wel die k i/d afgelopen weken heb gesnogdquote:Op donderdag 15 september 2005 10:17 schreef Cybart het volgende:
had er een of ander pubertje in dit topic ook niet pfeiffer.... did you snog him?
ja, dan kan t bijna iedereen zijn.....quote:Op donderdag 15 september 2005 10:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb m niet gesnogd..dat is1 ding wat zeker is..maar wie weet iemand anders wel die k i/d afgelopen weken heb gesnogd
3 kunnen het er zijn..als t om snoggen gaatquote:Op donderdag 15 september 2005 10:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, dan kan t bijna iedereen zijn.....
Ik ben zeker niet IJslands. Al heb ik wel een Noordse voornaam en is mijn achternaam met wat historisch inzicht wel naar een IJslandse patroniem om te buigen. Maar het is vooral interesse.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:02 schreef wonderer het volgende:
Mijn ouders zijn er twee jaar geleden geweest. Het staat al jaren op mijn lijstje om eens te gaan, lijkt me prachtig, maar ik mocht niet mee
Ben jij nou IJslands ofzo? Of interesseer je je er alleen voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |