Da's mooi lullig... maar gelukkig merk je het nog enigszins op tijd en niet morgen om 12 uur.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Godverredomme...tyfus TMobile..krijg je NU om 02.00 snachts een smsje dat je een voicemail bericht hebt...wat dus van vanochtend is... mn werk:
Ja en Paulien heeft afgezegd voor morgen..en ze had die dienst van jou geruild..kortom het is jouw verantwoordelijkheid..je moet zelf maar komen werken om 11.00
GODVERREDOMME!
Ik ga snel mn bedje opzoeken
Lekker! Moet ook een half dagje college. Valt ook mee!quote:Op donderdag 15 september 2005 07:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga ook maar werken dan
Half dagje![]()
Jim Haarbal is misschien een toepasselijkere naam.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:36 schreef Cybart het volgende:
omdat 15 september anders ook maar zo saai is noem ik vandaag uit tot JIM BAKKUM DAG
jeeeeeeeeeeeeeeeeeej
quote:Op donderdag 15 september 2005 09:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jim Haarbal is misschien een toepasselijkere naam.
Ik heb m niet gesnogd..dat is1 ding wat zeker is..maar wie weet iemand anders wel die k i/d afgelopen weken heb gesnogdquote:Op donderdag 15 september 2005 10:17 schreef Cybart het volgende:
had er een of ander pubertje in dit topic ook niet pfeiffer.... did you snog him?
ja, dan kan t bijna iedereen zijn.....quote:Op donderdag 15 september 2005 10:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb m niet gesnogd..dat is1 ding wat zeker is..maar wie weet iemand anders wel die k i/d afgelopen weken heb gesnogd
3 kunnen het er zijn..als t om snoggen gaatquote:Op donderdag 15 september 2005 10:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, dan kan t bijna iedereen zijn.....
Ik ben zeker niet IJslands. Al heb ik wel een Noordse voornaam en is mijn achternaam met wat historisch inzicht wel naar een IJslandse patroniem om te buigen. Maar het is vooral interesse.quote:Op donderdag 15 september 2005 02:02 schreef wonderer het volgende:
Mijn ouders zijn er twee jaar geleden geweest. Het staat al jaren op mijn lijstje om eens te gaan, lijkt me prachtig, maar ik mocht niet mee
Ben jij nou IJslands ofzo? Of interesseer je je er alleen voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |