Volgens mij was dit het laatste:quote:Op woensdag 14 september 2005 17:39 schreef Cesarino het volgende:
Nummer 1 krijgt 4 uur om een pica te plaatsen.
Nummer 2 mag na 4 uur plaatsen als nummer 1 niets heeft geplaatst
Nummer 3 mag na 8 uur plaatsen als nummer 1 en 2 niets hebben geplaatst.
Dit zijn de laatste regels voor zover ik heb begrepen...........
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:32 schreef dramslag het volgende:
[..]
nee 2 uur is goed.
en welk plaatje er dan als eerst staat dat wordt hem.
in de tussentijd dat de winnaar nu niet aanwezig is, hadden we allang een ronde kunnen spelen.
Klopt, die andere is overigens daarna nog wel voorgesteld, maar de enige reactie daarop was niet echt positiefquote:Op woensdag 14 september 2005 17:41 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Volgens mij was dit het laatste:
[..]
Voor het podium en de statistieken.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:44 schreef Cesarino het volgende:
Waarom dan een nummer 1 2 3
Die discussie hebben we de vorige keer ook al gehad.quote:Dan kan je beter zeggen de nummer 1 binnen 2 uur
de nummer 2 heeft daarna 1 uur en de nummer 3 daar weer een uur na. ben je maX 4 uur verder.
Moet kunnen denk ik, 1 2 3 heeft meer charmes als nummer 1.
Wat mij betreft vanavond, want er zijn volgens mij al veel inzendingen.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:29 schreef rubbereend het volgende:
moet k de foto trouwens een dag geven of kan k vanavond rond 8en al wel een utislag posten?
daarom uitslag rond 8 uurquote:Op woensdag 14 september 2005 18:36 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wat mij betreft vanavond, want er zijn volgens mij al veel inzendingen.
helemaal mee eens.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:45 schreef tong80 het volgende:komen ze weer met hun regels.Laat het toch los. Laat een plaatje ongeveer een dag staan.De plaatjesplaatser geeft z'n top drie. En dan wachten we even of de winnaar on line komt, duurt dit te lang staat het één ieder vrij een plaatje te plaatsen. Is toch simpel.
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:54 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
Samaras: "Daar zit ie, daar is SCH!"
De rest van het team: "Kom we gaan er snel heen, op naar de grote SCH"
Waar denk je dat pils vandaan komt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:58 schreef -Schorpioen- het volgende:
Na zoveel Praags bier is mijn inspiratie even weg......sla dus even over.
PS: Tsjechisch bier is erg lekker
Uit een glas toch ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:03 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Waar denk je dat pils vandaan komt?![]()
2e:quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:40 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Lange Jan brengt supporters in uitzinnige vreugde
1e:quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:35 schreef Chielus het volgende:
[afbeelding]
Alleen supporters nog wat statisch bij nieuwe uitgave Fifa voor de Playstation
jammer dat het onderschrift dat ik in gedachten had er niet bijstond:quote:Op donderdag 15 september 2005 21:02 schreef Cesarino het volgende:
[afbeelding]
PSV ers trainen tijdens wedstrijd voor deelname OS onderdeel synchroon zwemmen.
Zo wel?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:48 schreef showmelove het volgende:
Ben ik de enige die 'm niet ziet?
Ik heb alle browser-refreshachtige dingen al gedaan.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig, welke doet mee voor de prijzen?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Nou SCH als je nu niet raak kunt schieten.
ik niet!quote:Op maandag 19 september 2005 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie weer enkel kruisjes...
Ik zie wel een enkel.....gelukkig geen kruisquote:Op maandag 19 september 2005 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie weer enkel kruisjes...
Ik juist weer niet, maar goed.quote:Op maandag 19 september 2005 13:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Hier zie ik wel een kruisje....
Hij is leuk!quote:Op maandag 19 september 2005 21:58 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Raadsel verdwenen penaltystip opgelost.
Feli.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:13 schreef showmelove het volgende:
1. gr8w8 - Dat wordt straks weer lachen bij de shirtjeswissel...
2. dramslag - Raadsel verdwenen penaltystip opgelost.
3. nik2043 - Transfer Ooijer naar Man City nu definitief van de baan.
zou kunnen, maar zodra ze door de knieën gaan ziet niemand het verschil meerquote:Op woensdag 21 september 2005 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet dat het veel uitmaakt, maar volgens mij is de ADO speler Stroeve.
we wachten geduldig af.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:47 schreef gr8w8 het volgende:
Zo, ik ga NU de uitslag bepalen, moment.
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zou kunnen, maar zodra ze door de knieën gaan ziet niemand het verschil meer
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:54 schreef gr8w8 het volgende:
3 Airraid: Hoezo Stroeve?? Beetje glijmiddel en hoppa
2 Borizzz: Bosvelt zeikt nu ook op tegenstander
1 Dramslag: Bosvelt 8 wedstrijden geschorst na scoren van doelpunt met geel-groene 'bal'
SocialDisorder, als je nou hiervan een ondertitel had gemaakt...:
[..]
ik zal er aan denken als bij mijn volgende jurereringquote:Op donderdag 22 september 2005 08:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik zit ook met smart te wachten op een 2e plaats. Die heb ik nog niet nl.
Het is nog vroeg zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik zal er aan denken als bij mijn volgende jurerering
ik mag jureren bij de sport-onderschift competitie.......quote:Op donderdag 22 september 2005 08:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik zit ook met smart te wachten op een 2e plaats. Die heb ik nog niet nl.
eeh....dit is Jong Ajax - Cambuur van afgelopen dinsdag. die Ajacied is degene die de 3-0 scoorde (Jan Vertonghen ).quote:Op donderdag 22 september 2005 15:21 schreef showmelove het volgende:
Die ene is Lindenbergh, maar wie is die nummer 3
Daar dacht ik ook al aan.....quote:Op donderdag 22 september 2005 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[afbeelding]
Verthongen: Niet overdrijven hoor, je vis was maar zo groot
Nee hoor, die 2 uursregel geldt ook hier.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:44 schreef SocialDisorder het volgende:
2 uursregel gold alleen voor de sportonderschriftcompetitie, en dan nog is het aan de nr 2/3 om een foto te plaatsen. Daarnaast is dit geen voetbalfoto.......
No game.
maar dan nog, zouden we dan niet wachten tot de #2/3 iets geplaatst heeft?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:45 schreef Petera het volgende:
[..]
Nee hoor, die 2 uursregel geldt ook hier.
Of het een voetbalfoto is, daar kun je over twisten. Letterlijk genomen misschien niet, maar er is toch wel een duidelijke relatie met voetbal. Er zijn hoe dan ook foto's geweest die minder met voetbal te maken hadden.
Die van mij ookquote:Op zondag 25 september 2005 16:09 schreef methodmich het volgende:
Ja, de mijne duidelijk 3e hoor. Maar goed...![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 23:13 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe mod voetbal bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |