abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31054905
quote:
op vrijdag 30 september 2005 11:28 schreef laila81 het volgende:

ik weet wat je bedoelt maar er is echt heel veel aan voorafgegaan waardoor ik denk dat dit echt de beste oplossing is. doe het uiteindelijk voor mijn eigen bescherming.
en wat als hij blijft contact opnemen ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_31055280
quote:
op vrijdag 30 september 2005 11:44 schreef laila81 het volgende:
je bent dan toch weer teleurgesteld...
neen, ik heb namelijk geen verwachtingen. geen positieve in ieder geval. .
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:22:57 #253
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31055543
zo te zien gaat het wel wat beter met je vd?
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_31056925
quote:
op vrijdag 30 september 2005 11:47 schreef plonky het volgende:
ik slaap uiteindelijk stukken beter, en ik kan weer wat werk doen.
fijn om te horen kerel. super! .
pi_31057006
quote:
op vrijdag 30 september 2005 12:22 schreef plonky het volgende:
zo te zien gaat het wel wat beter met je vd?
jawel. heb gewoon andere inzichten. .
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:10:32 #256
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31057040
thou hast seen the light !!!!
(To make me sick)....
pi_31057072
quote:
op vrijdag 30 september 2005 13:09 schreef viperdesign het volgende:

[..]

jawel. heb gewoon andere inzichten. .
dan moet je wel geloven in die andere inzichten, want dat doe ik namelijk niet!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31057323
quote:
op vrijdag 30 september 2005 13:10 schreef plonky het volgende:
thou hast seen the light !!!!
wellicht. ik voel gewoon minder voor haar.
"if it's not what you're made of, you're not what i'm looking for."

simpel. .
pi_31060689
quote:
op vrijdag 30 september 2005 12:06 schreef petitlapin het volgende:

[..]

en wat als hij blijft contact opnemen ...
heb ik gehad maar heb aan hem uitgelegd dat het beter is als we helemaal geen contact hebben. niet dat ik het niet wil, maar ik kan het gewoon niet.
volgens mij heeft hij zich er nu wel bij neergelegd.
pi_31060763
quote:
op vrijdag 30 september 2005 12:16 schreef viperdesign het volgende:

[..]

neen, ik heb namelijk geen verwachtingen. geen positieve in ieder geval. .
dan vind ik het erg knap van jou
pi_31061963
weet je... het kan me allemaal niet zo heel veel meer schelen...
Weet Het Voor Een Ander Wel Zo Mooi Te Vertellen... Maar Ondertussen...
pi_31062049
als je je kwetsbaar voelt... zul je dat ook zijn...
Weet Het Voor Een Ander Wel Zo Mooi Te Vertellen... Maar Ondertussen...
  vrijdag 30 september 2005 @ 16:10:40 #263
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31062318
quote:
op vrijdag 30 september 2005 15:57 schreef melodycool het volgende:
weet je... het kan me allemaal niet zo heel veel meer schelen...
*hugs*
(To make me sick)....
pi_31063017
quote:
op vrijdag 30 september 2005 15:18 schreef laila81 het volgende:
dan vind ik het erg knap van jou
. ik weet gewoon dat het beter is om geen verwachtingen te hebben en verder te kijken.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:47:36 #265
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31087383
5 maanden.... yep, ik ben zielig .
(To make me sick)....
pi_31092038
quote:
op zaterdag 1 oktober 2005 15:47 schreef plonky het volgende:
5 maanden.... yep, ik ben zielig .
je bent alleen zielig als je jezelf zielig vind. als je er nu nog zo mee bezig bent geeft het alleen maar aan dat ze niet zomaar een scharrel was. .

ik zit nu overigens op vier maanden. maar goed, het zal me een worst wezen. moving on. .
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:03:18 #267
22944 Breetai
....Relax....
pi_31092727
quote:
op zaterdag 1 oktober 2005 18:37 schreef viperdesign het volgende:
je bent alleen zielig als je jezelf zielig vind. als je er nu nog zo mee bezig bent geeft het alleen maar aan dat ze niet zomaar een scharrel was. .

ik zit nu overigens op vier maanden. maar goed, het zal me een worst wezen. moving on. .
ik op 2 maanden en de plonk methode werkt het beste. gewoon geen contact en zelf eens kijken wat er voor mij moet gebeuren. daar begin ik me ook weer wat beter over te voelen.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:05:46 #268
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31092802
het gaat wel goed hoor nu . maar, toch voel ik me soms wel alleen en dan stort ik mezelf op mijn vrienden.

verder, geen contact lukt niet - omdat ik haar 3 keer in de week op de universiteit zie, we hebben een paar vrienden in gemeenschap, ze gaat nu meer uit naar *mijn* plekken. maar, ik mag niet met haar praten (dat heeft ze zelf gezegd)
(To make me sick)....
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:27:14 #269
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31093491
ik zit op twee weken

naja, eigenlijk wel een half jaar, maar dat half jaar was er wel 'iets' zeg maar.
achja, tegenwoordig gaat het de ene dag beter dan de andere dag, maar het is wel een gemis. toch vaak de behoefte om even op te bellen om iets stoms te delen of om ff te zeggen dat ik aan dr denk. andersom zit dat ook wel zo. vraag me soms waarom we uit elkaar zijn als we elkaar zo missen maar ja, het zal wel.
wat de toekomst brenge moge!
cheers.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:43:24 #270
22944 Breetai
....Relax....
pi_31094031
quote:
op zaterdag 1 oktober 2005 19:27 schreef valkyrie het volgende:
ik zit op twee weken
veel succes ermee.
quote:
naja, eigenlijk wel een half jaar, maar dat half jaar was er wel 'iets' zeg maar.
[/quote
dat iets hield me alleen maar tegen en kostte me teveel energie.]
[quote]
achja, tegenwoordig gaat het de ene dag beter dan de andere dag, maar het is wel een gemis. toch vaak de behoefte om even op te bellen om iets stoms te delen of om ff te zeggen dat ik aan dr denk. andersom zit dat ook wel zo. vraag me soms waarom we uit elkaar zijn als we elkaar zo missen maar ja, het zal wel.
sinds ik niet meer interresser hoe het met haar gaat gaat het met mij ook een stuk beter.
gelukkig heb ik nog andere vriendinnen om daarover te kunnen spreken. voor de rest misbruik ik fok en m'n omgeving ervoor of ik laat het lekker een middagje uitrazen tijdens een lange wandeling.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:38:25 #271
84469 Emmy88
Fungus Amongus
pi_31095771
de afgelopen 1,5 jaar had ik niet gedacht dat ik hier nog eens zou posten

vanmiddag heeft mn vriend het uitgemaakt. hij zei dat ie al 2 maanden verliefd was op iemand anders (t.) die ik niet kende, en dat ie nu eigenlijk niets meer voor mij voelde. loop ik dan met een bord voor m'n kop ofzo? ik heb echt nooit iets aan 'm gemerkt. we zijn zelfs nog eind augustus samenop vakantie geweest, ik was weer helemaal verliefd geworden op hem . maar ik was blijkbaar niet leuk genoeg meer. ik voel me echt ingeruild t kan er ook niks aan doen dat hij haar leuk vindt maar toch ben ik kwaad en jaloers etc. (zij weet trouwens nog niet dat hij haar leuk vindt.)

tis op zich misschien wel beter dat ik meerderen 'probeer' voordat ik echt de rest van m'n leven bij iemand blijf, maar op dit moment wil ik gewoon bij mn ex zijn, hij was zo lief en leuk etc.. ik kan t nog steeds niet geloven
I believe that the unconscious mind can take in much more information than we can take in consciously.
Besides that I am basically a lazy person and I don't want to think about it.
pi_31096392
ik moet even iets van mij afschrijven.

mijn ex stuurde me rond 17:30 een sms met de vraag of ze vanavond mocht langskomen om een kledingkast -voor haar- te verhuizen. ik antwoorde dat ik elders verbleef maar er wel voor kon zorgen dat ik om 20:15 thuis zou zijn. even later kreeg ik de bevestiging dat 20:15 goed was.

om 19:55 kwam ik thuis en terwijl ik bezig was met het uittrekken van mijn motorpak zag ik een schim door het glas van de voordeur. ik keek door de brievenbus en jawel, mijn ex. ik riep haar naam maar ze reageerde niet, ik zag haar wegrennen. ik deed de voordeur open en riep haar nogmaals bij naam. al rennende keek ze even om maar ze kwam niet terug.

ik deed mijn motorbroek uit, mijn schoenen aan, pakte mijn sleutels en rende haar kant op. toen ik om de hoek was zag ik haar in de verte al lopen. ik bleef rennen om snel bij haar te kunnen zijn. een meter of vijftig voor haar complex haalde ik haar in. ik vroeg haar waarom ze wegrende en het kwam erop neer dat ze de motor niet herkende en ze redeneerde daarbij dat ik visite zou hebben. ik vertelde haar dat ik die motor te leen had omdat mijn eigen bij de dealer stond. ik vroeg haar waarom ze wegrende terwijl ik haar had geroepen en ze me had aangekeken. ze zei dat ze niet wist of ik het wel was. vreemd verhaal, maar goed.

bij haar voordeur aangekomen zei ze dat ik er niet zo over moest zeuren. (het was inmiddels al gaan regenen en ik had het zichtbaar steenkoud, ze sloeg er echter geen acht op) ze zei geen zin te hebben het drie keer te moeten uitleggen. ik vertelde haar dat ik gewoon graag wilde weten waarom ze zo reageerde aangezien ik het een vreemde reactie vond. met wat nonverbale uitdrukkingen werd mij ten verstane gegeven dat ik maar beter mijn mond kon houden. "het spijt me. het was niet mijn bedoeling te zeuren, ik wilde enkel graag weten waarom je zo reageerde." -"het spijt je helemaal niet!" was de reactie. ik reageerde door te zeggen dat ik het niet fijn vind dat ze mijn woorden in twijfel trekt. hierop volgde wederop een afkeurende blik.

ze zei dat ze naar binnen wilde gaan. om nog even wat te eten met een huisgenoot. "ik dacht dat we om 20:15 hadden afgesproken om met die kast aan de slag te gaan." was mijn reactie. (het was inmiddels 20:10) ze reageerde door te zeggen dat ze vanavond zou komen en dat we niet om 20:15 hadden afgesproken. "ik meende van wel, door je smsjes." zei ik. "maar waarom kwam je dan zo vroeg langs?" vervolgde ik. "om te zeggen dat ik eerst nog even wat ging eten. en ik had geen zin om te sms'en dus kwam ik even langs." ik reageerde door duidelijk te maken dat ik dit niet leuk vond, en ik legde uit dat ik speciaal voor haar vroeger naar huis was gekomen om samen met haar die kast in orde te maken. wederom moest ik maar niet zo zeuren.

ze wilde naar binnen, eten. ik zei nog dat ik het misschien verkeerd geïnterpreteerd zou hebben. ze fluisterde iets onhoorbaars. ik vroeg daarop wat ze net zei. dat ze het stom vond dat ik zo'n woord gebruikte. en waarom ik weer over iets anders begon terwijl ze naar binnen wilde. ik gaf aan dat ze het dan maar duidelijk moest aangeven, met wederom een 'sorry' er achteraan. ik vroeg haar waarom ze niet wat aardiger op me wilde reageren. "geen zin in." "ik kan wel met andere mensen normaal omgaan, en jij ook dus het zal wel aan ons beiden liggen". ik reageerde met de vraag "waarom proberen we niet wat liever voor elkaar te zijn zonder direct in de aanval te schieten?" dat kon wel, zei ze. ik vroeg haar waarom ze daarvoor zei dat ze er geen zin in had. ik kreeg een zucht, hét teken dat ik er niet verder over moest 'zeuren'. ik vroeg haar nog even waarom ze me zo behandelde terwijl ik haar zó ontzettend probeer te helpen. en weer een zucht.

"tot vanavond" sprak ik. ze gaf aan niet te weten of ze nog kwam. ze had er niet zo'n zin meer in. ik zei dat ik het jammer vond en dat ik hoopte haar straks te zien. en ik liep weer, door de regen, naar huis. verdrietig en gefrusteerd. "wat doe ik fout?" "ligt het echt aan mij?" "zeur ik teveel?" "ik ben klaar met haar." "nog één keer zoiets, en ik help haar niet meer." waren enkele gedachten die bij me naar boven kwamen.

lang verhaal, maar ik moest dit echt even kwijt. sorry.
pi_31096513
quote:
op zaterdag 1 oktober 2005 20:38 schreef emmy88 het volgende:
tis op zich misschien wel beter dat ik meerderen 'probeer' voordat ik echt de rest van m'n leven bij iemand blijf, maar op dit moment wil ik gewoon bij mn ex zijn, hij was zo lief en leuk etc.. ik kan t nog steeds niet geloven
het is inderdaad handig te weten wat er op de markt is voordat je iets koopt. .

iig, sterkte.
pi_31098251
quote:
op woensdag 28 september 2005 08:35 schreef maple-leaf het volgende:
soms hoop ik gewoon dat mijn ex verliefd wordt op een ander , dat zou het voor mijn verwerking misschien wel een stuk makkelijker maken :s
*snik...snik...snik...snik*

heel heel heel veel pijn, ongeloof...

zal niet gebeuren...

[ Bericht 4% gewijzigd door David Letterman op 01-10-2005 22:00:47 ]
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_31099715
quote:
op zaterdag 1 oktober 2005 20:57 schreef viperdesign het volgende:
"tot vanavond" sprak ik. ze gaf aan niet te weten of ze nog kwam.
niet dus. en nog even een toevoeging: haar motor staat ook niet meer bij mij voor het raam.
dat hij bij haar niet veilig staat is dus ook onzin. het zou nu alleen nog maar voor zaterdagavond gelden en nu kan ze hem 'achter' zetten. eerst kon ze dat sowieso al maar ze vertelde het alsof het iets speciaals was.

waarom hij dus in de eerste plaats zo nodig bij mij moest staan is me een raadsel.
  zondag 2 oktober 2005 @ 08:35:50 #276
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_31106757
quote:
op zaterdag 1 oktober 2005 21:55 schreef david letterman het volgende:

[..]

*snik...snik...snik...snik*

heel heel heel veel pijn, ongeloof...

zal niet gebeuren...
you still don't get it , do you?
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_31119165
quote:
op zondag 2 oktober 2005 08:35 schreef maple-leaf het volgende:

[..]

you still don't get it , do you?
ik reageer verder niet inhoudelijk op je post...dit soort uitspraken horen prive te zijn, en niet te worden weergegeven op een publiek forum...
Pulp Fiction
pi_31120252
quote:
op zondag 2 oktober 2005 17:31 schreef david letterman het volgende:
ik reageer verder niet inhoudelijk op je post...dit soort uitspraken horen prive te zijn, en niet te worden weergegeven op een publiek forum...
waarom reageer je dan in eerste instantie op haar post?
pi_31121329
quote:
op zondag 2 oktober 2005 18:10 schreef viperdesign het volgende:

[..]

waarom reageer je dan in eerste instantie op haar post?
omdat haar eerdere post een op zich staande post was, die nog niks met ons inhoudelijk gezien te maken had, problemen etc, mijn reactie was overeenkomstig...de daarop volgende post was wel degelijk persoonlijk gericht op de situatie en daarop heb ik mijn reactie gebasseerd...
voor een buitenstaander moeilijk te begrijpen, maar je zal het er mee moeten doen, ik wil dit niet verder in dit topic, of elk ander topic, verder gaan bespreken cq analyseren...
Pulp Fiction
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:56:50 #280
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_31121528
quote:
op zondag 2 oktober 2005 18:49 schreef david letterman het volgende:

[..]

omdat haar eerdere post een op zich staande post was, die nog niks met ons inhoudelijk gezien te maken had, problemen etc, mijn reactie was overeenkomstig...de daarop volgende post was wel degelijk persoonlijk gericht op de situatie en daarop heb ik mijn reactie gebasseerd...
voor een buitenstaander moeilijk te begrijpen, maar je zal het er mee moeten doen, ik wil dit niet verder in dit topic, of elk ander topic, verder gaan bespreken cq analyseren...
hoeft ook niet, maar het is een openbaar forum en ik heb het recht om te vertellen wat mijn gevoelens zijn, ik ga verder ook niet inhoudelijk in op wat er gebeurt is want dat gaat niemand wat aan, maar ik mag wel zeggen hoe ik me voel en op dat moment voelde ik me zo, punt!
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_31122443
quote:
op zondag 2 oktober 2005 18:49 schreef david letterman het volgende:
de daarop volgende post was wel degelijk persoonlijk gericht op de situatie en daarop heb ik mijn reactie gebasseerd...
oki. sterkte. .
pi_31122618
quote:
op zaterdag 1 oktober 2005 22:38 schreef viperdesign het volgende:

[..]

niet dus. en nog even een toevoeging:......
...
ik heb je post even gelezen en je reactie lijkt mij vrij normaal.... ik zou denk ik niet achter haar aan rennen, maar zoiets beslis je in een splitsecond en ik heb daar even over na kunnen denken;-)

wel lullig dat ze niet meer is gekomen, je hebt immers je zaterdagavond opgegeven om voor haar iets te doen!
Rot signature
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:32:54 #283
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_31122623
heerlijk, die mensen die elkaar op fok blijven confronteren.... gelukkig geen last van
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_31122930
quote:
op zondag 2 oktober 2005 19:32 schreef lexcorp het volgende:
heerlijk, die mensen die elkaar op fok blijven confronteren.... gelukkig geen last van
ben blij dat mijn ex geen internet heeft. .
pi_31123115
quote:
op zondag 2 oktober 2005 19:32 schreef rieski het volgende:
ik zou denk ik niet achter haar aan rennen, maar zoiets beslis je in een splitsecond en ik heb daar even over na kunnen denken;-)
tja, er stond een andere motor dus ik dacht dat ze daarom wegrende. wilde haar enkel even geruststellen. had haar wellicht beter kunnen laten gaan. vooral gezien de afloop.
quote:
op zondag 2 oktober 2005 19:32 schreef rieski het volgende:
wel lullig dat ze niet meer is gekomen, je hebt immers je zaterdagavond opgegeven om voor haar iets te doen!
precies. ben speciaal voor haar eerder naar huis gegaan. . dat is mijn eigen keus, maar kom dan tenminste je afspraak na. ah well, heb vanavond weer wat te doen.

d'r kast. .
pi_31123200
als je het zo via fok doet hoef je dr iig niet te zien... en je kan reageren op het moment dat je tijd/zin hebt! en daarnaast kan iedereen mee lezen

helemaal top
Rot signature
pi_31123418
"let me entertain you!"

.
pi_31123743
quote:
op zondag 2 oktober 2005 19:47 schreef viperdesign het volgende:

ah well, heb vanavond weer wat te doen.

d'r kast. .
op dit moment staan jullie gezellig met zn 2en de kast alsnog te doen?

je bent te goed voor deze wereld!
Rot signature
pi_31123850
nee, ik doe het wel alleen. althans, een poging tot.
wilde haar niet vragen of ze vanavond nog zin had. kan het beter uit haar laten komen dunkt me.
pi_31123928
doe je het wel netjes
Rot signature
pi_31123954
uiteraard. voor haar alleen het beste.

.
pi_31124016
ik heb nog wel een klushamer voor je
Rot signature
pi_31124075
nah. ik meen het. voor haar alleen het beste. .

enfin, ik ga weer aan het werk.
pi_31124151
nou suc6 dan maar!
Rot signature
  zondag 2 oktober 2005 @ 20:21:57 #295
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_31124276
vd...het wordt tijd dat je de delen van die kast los voor haar deur zet met een briefje erop dat ze hem maar lekker zelf inelkaar zet....wat een ondankbaar secreet
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:05:44 #296
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_31125437
quote:
op zondag 2 oktober 2005 20:21 schreef purplerose het volgende:
vd...het wordt tijd dat je de delen van die kast los voor haar deur zet met een briefje erop dat ze hem maar lekker zelf inelkaar zet....wat een ondankbaar secreet
sterker nog.. dat je t ding in stukken zaagt, en op t briefje schrijft dat je haar een extra uitdaging biedt.
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:57:39 #297
22944 Breetai
....Relax....
pi_31127121
quote:
op zondag 2 oktober 2005 21:05 schreef lexcorp het volgende:
sterker nog.. dat je t ding in stukken zaagt, en op t briefje schrijft dat je haar een extra uitdaging biedt.
en een potje lijm erbij
  zondag 2 oktober 2005 @ 22:13:04 #298
52349 purplerose
pi_31127623
laten we de boel gewoon gelijk in de hens zetten dan
pi_31128259
i won't travel down that road. maar mijn motivatie om haar te blijven helpen slinkt op deze manier wel snel.

ik werp haar elke keer een reddingsboei toe, maar ze laat hem steeds leeg lopen. en ik heb de puf niet meer om hem telkens weer op te blazen. .
  zondag 2 oktober 2005 @ 22:37:45 #300
52349 purplerose
pi_31128477
waarom maak jij je druk om of haar reddingsboei gevuld is
je hebt nix meer met haar te maken en zij ook niet met jou, het is al ontzettend liev van je dat je haar ermee wil helpen maar dat ze dan ook nog es toesnauwt en als vuil behandeld, dat gaat er bij mij niet in.

zij is er vandoor gegaan dus jij hoeft haar helemaal geen reddingsboeien toe te gooien, dan gaat ze maar bij een andere vriend/in met zichzelf leuren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')