en wat als hij blijft contact opnemen ...quote:op vrijdag 30 september 2005 11:28 schreef laila81 het volgende:
ik weet wat je bedoelt maar er is echt heel veel aan voorafgegaan waardoor ik denk dat dit echt de beste oplossing is. doe het uiteindelijk voor mijn eigen bescherming.
neen, ik heb namelijk geen verwachtingen. geen positieve in ieder geval.quote:op vrijdag 30 september 2005 11:44 schreef laila81 het volgende:
je bent dan toch weer teleurgesteld...
fijn om te horen kerel. super!quote:op vrijdag 30 september 2005 11:47 schreef plonky het volgende:
ik slaap uiteindelijk stukken beter, en ik kan weer wat werk doen.
jawel. heb gewoon andere inzichten.quote:op vrijdag 30 september 2005 12:22 schreef plonky het volgende:
zo te zien gaat het wel wat beter met je vd?
dan moet je wel geloven in die andere inzichten, want dat doe ik namelijk niet!quote:op vrijdag 30 september 2005 13:09 schreef viperdesign het volgende:
[..]
jawel. heb gewoon andere inzichten..
wellicht. ik voel gewoon minder voor haar.quote:
heb ik gehad maar heb aan hem uitgelegd dat het beter is als we helemaal geen contact hebben. niet dat ik het niet wil, maar ik kan het gewoon niet.quote:op vrijdag 30 september 2005 12:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en wat als hij blijft contact opnemen ...
dan vind ik het erg knap van jouquote:op vrijdag 30 september 2005 12:16 schreef viperdesign het volgende:
[..]
neen, ik heb namelijk geen verwachtingen. geen positieve in ieder geval..
*hugs*quote:op vrijdag 30 september 2005 15:57 schreef melodycool het volgende:
weet je... het kan me allemaal niet zo heel veel meer schelen...
je bent alleen zielig als je jezelf zielig vind. als je er nu nog zo mee bezig bent geeft het alleen maar aan dat ze niet zomaar een scharrel was.quote:
ik op 2 maanden en de plonk methode werkt het beste. gewoon geen contact en zelf eens kijken wat er voor mij moet gebeuren. daar begin ik me ook weer wat beter over te voelen.quote:op zaterdag 1 oktober 2005 18:37 schreef viperdesign het volgende:
je bent alleen zielig als je jezelf zielig vind. als je er nu nog zo mee bezig bent geeft het alleen maar aan dat ze niet zomaar een scharrel was..
ik zit nu overigens op vier maanden. maar goed, het zal me een worst wezen. moving on..
veel succes ermee.quote:
sinds ik niet meer interresser hoe het met haar gaat gaat het met mij ook een stuk beter.quote:naja, eigenlijk wel een half jaar, maar dat half jaar was er wel 'iets' zeg maar.
[/quote
dat iets hield me alleen maar tegen en kostte me teveel energie.]
[quote]
achja, tegenwoordig gaat het de ene dag beter dan de andere dag, maar het is wel een gemis. toch vaak de behoefte om even op te bellen om iets stoms te delen of om ff te zeggen dat ik aan dr denk. andersom zit dat ook wel zo. vraag me soms waarom we uit elkaar zijn als we elkaar zo missen maar ja, het zal wel.
het is inderdaad handig te weten wat er op de markt is voordat je iets koopt.quote:op zaterdag 1 oktober 2005 20:38 schreef emmy88 het volgende:
tis op zich misschien wel beter dat ik meerderen 'probeer' voordat ik echt de rest van m'n leven bij iemand blijf, maar op dit moment wil ik gewoon bij mn ex zijn, hij was zo lief en leuk etc.. ik kan t nog steeds niet geloven![]()
*snik...snik...snik...snik*quote:op woensdag 28 september 2005 08:35 schreef maple-leaf het volgende:
soms hoop ik gewoon dat mijn ex verliefd wordt op een ander , dat zou het voor mijn verwerking misschien wel een stuk makkelijker maken :s
niet dus. en nog even een toevoeging: haar motor staat ook niet meer bij mij voor het raam.quote:op zaterdag 1 oktober 2005 20:57 schreef viperdesign het volgende:
"tot vanavond" sprak ik. ze gaf aan niet te weten of ze nog kwam.
you still don't get it , do you?quote:op zaterdag 1 oktober 2005 21:55 schreef david letterman het volgende:
[..]
*snik...snik...snik...snik*
heel heel heel veel pijn, ongeloof...
zal niet gebeuren...
ik reageer verder niet inhoudelijk op je post...dit soort uitspraken horen prive te zijn, en niet te worden weergegeven op een publiek forum...quote:op zondag 2 oktober 2005 08:35 schreef maple-leaf het volgende:
[..]
you still don't get it , do you?![]()
waarom reageer je dan in eerste instantie op haar post?quote:op zondag 2 oktober 2005 17:31 schreef david letterman het volgende:
ik reageer verder niet inhoudelijk op je post...dit soort uitspraken horen prive te zijn, en niet te worden weergegeven op een publiek forum...
omdat haar eerdere post een op zich staande post was, die nog niks met ons inhoudelijk gezien te maken had, problemen etc, mijn reactie was overeenkomstig...de daarop volgende post was wel degelijk persoonlijk gericht op de situatie en daarop heb ik mijn reactie gebasseerd...quote:op zondag 2 oktober 2005 18:10 schreef viperdesign het volgende:
[..]
waarom reageer je dan in eerste instantie op haar post?
hoeft ook niet, maar het is een openbaar forum en ik heb het recht om te vertellen wat mijn gevoelens zijn, ik ga verder ook niet inhoudelijk in op wat er gebeurt is want dat gaat niemand wat aan, maar ik mag wel zeggen hoe ik me voel en op dat moment voelde ik me zo, punt!quote:op zondag 2 oktober 2005 18:49 schreef david letterman het volgende:
[..]
omdat haar eerdere post een op zich staande post was, die nog niks met ons inhoudelijk gezien te maken had, problemen etc, mijn reactie was overeenkomstig...de daarop volgende post was wel degelijk persoonlijk gericht op de situatie en daarop heb ik mijn reactie gebasseerd...
voor een buitenstaander moeilijk te begrijpen, maar je zal het er mee moeten doen, ik wil dit niet verder in dit topic, of elk ander topic, verder gaan bespreken cq analyseren...
oki. sterkte.quote:op zondag 2 oktober 2005 18:49 schreef david letterman het volgende:
de daarop volgende post was wel degelijk persoonlijk gericht op de situatie en daarop heb ik mijn reactie gebasseerd...
ik heb je post even gelezen en je reactie lijkt mij vrij normaal.... ik zou denk ik niet achter haar aan rennen, maar zoiets beslis je in een splitsecond en ik heb daar even over na kunnen denken;-)quote:op zaterdag 1 oktober 2005 22:38 schreef viperdesign het volgende:
[..]
niet dus. en nog even een toevoeging:......
...
ben blij dat mijn ex geen internet heeft.quote:op zondag 2 oktober 2005 19:32 schreef lexcorp het volgende:
heerlijk, die mensen die elkaar op fok blijven confronteren.... gelukkig geen last van
tja, er stond een andere motor dus ik dacht dat ze daarom wegrende. wilde haar enkel even geruststellen. had haar wellicht beter kunnen laten gaan. vooral gezien de afloop.quote:op zondag 2 oktober 2005 19:32 schreef rieski het volgende:
ik zou denk ik niet achter haar aan rennen, maar zoiets beslis je in een splitsecond en ik heb daar even over na kunnen denken;-)
precies. ben speciaal voor haar eerder naar huis gegaan.quote:op zondag 2 oktober 2005 19:32 schreef rieski het volgende:
wel lullig dat ze niet meer is gekomen, je hebt immers je zaterdagavond opgegeven om voor haar iets te doen!
op dit moment staan jullie gezellig met zn 2en de kast alsnog te doen?quote:op zondag 2 oktober 2005 19:47 schreef viperdesign het volgende:
ah well, heb vanavond weer wat te doen.
d'r kast..
sterker nog.. dat je t ding in stukken zaagt, en op t briefje schrijft dat je haar een extra uitdaging biedt.quote:op zondag 2 oktober 2005 20:21 schreef purplerose het volgende:
vd...het wordt tijd dat je de delen van die kast los voor haar deur zet met een briefje erop dat ze hem maar lekker zelf inelkaar zet....wat een ondankbaar secreet
en een potje lijm erbijquote:op zondag 2 oktober 2005 21:05 schreef lexcorp het volgende:
sterker nog.. dat je t ding in stukken zaagt, en op t briefje schrijft dat je haar een extra uitdaging biedt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |