wil je haar nog terug? wat zijn je kansen? als ze inmiddels alweer een ander heeft dan zou ik mezelf de moeite en pijn maar besparen.quote:op zondag 25 september 2005 13:31 schreef partyyboyy het volgende:
ik zou graag weer iets met haar afspreken, maar ik weet niet of het verstandig is.
nee ze heeft geen ander. ik zou anders ook niks met haar af willen spreken voorlopig, omdat ik de verhalen van haar over een ander niet aan hoef te horen. je hebt gelijk dat het dan teveel pijn zal gaan doen.quote:op zondag 25 september 2005 13:58 schreef viperdesign het volgende:
[..]
wil je haar nog terug? wat zijn je kansen? als ze inmiddels alweer een ander heeft dan zou ik mezelf de moeite en pijn maar besparen.
de factor die ons uit elkaar heeft gedreven is dat ze niet meer het gevoel had. deze factor kan wel terug komen lijkt mij, maar ik wil niet iets met haar afspreken om haar proberen terug te krijgen.quote:op zondag 25 september 2005 14:50 schreef valkyrie het volgende:
als je weer afspreekt met haar moet je dat puur doen omdat het gezellig is. als het gesprek uiteindelijk weer over de relatie moet gaan dan blijf je in een vicieuze cirkel denk ik.
ik zie mn ex ook nog te vaak nu. en het is altijd wel gezellig en we vinden het fijn om bij elkaar te zijn maar uiteindelijk blijf je oplopen tegen de factoren die je uit elkaar hebben gedreven en de woorden zijn nu op. er is niets meer te zeggen...
dan elkaar weer zien voelt wel goed, maar het vreet je ook op van binnen en trekt je levensenergie weg.
quote:op zondag 25 september 2005 14:16 schreef partyyboyy het volgende:
maar ik voel me iedere dag steeds slechter nu. ik had gedacht dat het andersom zou gaan, maar dit is niet het geval. ik mis haar en ik zou haar graag willen zien. het zal wel goed voelen om weer wat met haar af te spreken
dat is de afweging die je moet maken. maar als je je nu al écht elke dag slechter voelt dan kan het -denk ik- geen kwaad om iets af te spreken.quote:op zondag 25 september 2005 14:16 schreef partyyboyy het volgende:
maar ik weet niet of ik mezelf daardoor teveel pijn ga doen na de afspraak.
weet je wat het is volgens mij, wij mannen zijn stom bezig in dit geval. we voelen ons kut omdat we de gezelligheid missen, omdat we er niet tegen kunnen dat de liefde weg is. en er misschien wel is voor een ander..quote:op zondag 25 september 2005 14:55 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
de factor die ons uit elkaar heeft gedreven is dat ze niet meer het gevoel had. deze factor kan wel terug komen lijkt mij, maar ik wil niet iets met haar afspreken om haar proberen terug te krijgen.
ik wil het gewoon doen om weer even gezellig bij elkaar te zijn als vrienden.
ik wordt er nu ook niet gelukkiger op, misschien als ik haar nog langer niet spreek dat ik dat wel wordt.
quote:op zondag 25 september 2005 15:09 schreef valkyrie het volgende:
[..]
weet je wat het is volgens mij, wij mannen zijn stom bezig in dit geval. we voelen ons kut omdat we de gezelligheid missen, omdat we er niet tegen kunnen dat de liefde weg is. en er misschien wel is voor een ander..
we voelen ons alleen en onzeker...
en laat het nou de ironie van het leven zijn dat we onze vrouwen niet terugkrijgen door alleen en onzeker te zijn. sterk zijn en je eigen ik blijven zijn de eigenschappen die je voor jezelf nodig hebt. maar ook voor elkaar.
ik ben van de week in een zwak moment naar haar huis gegaan en ik ben in huilen uitgebarstten. en op dat zelfde moment wist ik het... dit is een ongeloofelijke stomme actie!!!
het is namelijk niet de persoon die ik wil zijn en het is ook niet de persoon waar ze ooit verliefd op geworden is... afhankelijk en verdrietig. donder toch op, ik ben ik en niemand krijgt me klein. ik ben een man en ik blijf niet bezig met mezelf verlagen. ik ben ook iemand zonder haar, wat zeg ik, ik ben juist iemand zonder haar.
dat gevoel moet je proberen vast te houden en dan krijg je weer de lust en het vertrouwen in het leven terug en alleen dan kan je iets zijn voor een vrouw, of dat nou je ex is of iemand anders..
maar dat gebeurd waarschijnlijk ook weer als je weer een nieuwe lange relatie krijgt.quote:op zondag 25 september 2005 17:19 schreef valkyrie het volgende:
ik denk dat dat gemis een plekje moet krijgen, klink verschrikkelijk cliche en ik kots er inmiddels op als mensen dat tegen me zeggen, maar het is de waarheid...
ik baal ervan dat ik 5 jaar geleden die jongen was waar zij verliefd op geworden is. zelfverzekerd, ongrijpbaar, larger then life...
nu na 5 jaar relatie en gezeik ben ik dat niet meer. ik heb mezelf verloren in al die onzekerheid en ik ben teveel een slaaf geworden van de liefde/relatie.
ik baal dat ik mezelf niet tegengehouden heb en ik baal dat zij me zoveel claimde.
nu moet ik eerst voor mezelf die jongen van 5 jaar geleden terugvinden voordat ik gelukkig kan zijn. en dus ook een andere vrouw gelukkig kan maken. en dat is zeer pijnlijk en zuur..
maar ik denk dat je dan toch teveel afstand neemt van elkaar en een band ,zoals je die had met je ex, niet zo hecht zal worden met je nieuwe vriendin, omdat je toch meer ieder een eigen leven hebt.quote:op maandag 26 september 2005 10:52 schreef valkyrie het volgende:
een mens laat zich idd weer meeslepen als er een nieuwe relatie in je leven komt. maar ik ga me zeker weten anders opstellen, sowieso veel meer geconcentreerd op mijn eigen leven en ik eis van mijn toekomstige partner dat zij zich ook concentreert op haar leven.
niet te afhankelijk van elkaar worden en sterk in je schoenen blijven staan...
hoop dat ik dat geleerd heb van deze relatie..
zo lang je de afleiding blijft zoeken, dan gaat dat vlot genoeg. dat is althans mijn ervaring. kan er zo veel aan denken wat je wil, maar uiteindelijk verandert dat toch nix.. zij is degene die het gemis heeft, zo gauw ze dat door heeft kan ze met hangende pootjes terugkomen evtquote:op maandag 26 september 2005 11:25 schreef valkyrie het volgende:
ik heb echt geen idee. het is allemaal te vers om iets over te zeggen, ik voel nu alleen maar gemis en een diepe connectie met m'n ex en dat zal eerst moeten slijten.
hoop ergens wel dat ik snel weer verliefd ben, maar mezelf kennende zal dat wel niet. en of die band ooit zo hecht zal worden zoals ik em had met mn ex betwijfel ik, maar ja, then again, ik kan er niets zinnigs over zeggen...
och, je hebt het in ieder geval allemaal goed op een rijtje!quote:op maandag 26 september 2005 11:25 schreef valkyrie het volgende:
ik heb echt geen idee. het is allemaal te vers om iets over te zeggen, ik voel nu alleen maar gemis en een diepe connectie met m'n ex en dat zal eerst moeten slijten.
hoop ergens wel dat ik snel weer verliefd ben, maar mezelf kennende zal dat wel niet. en of die band ooit zo hecht zal worden zoals ik em had met mn ex betwijfel ik, maar ja, then again, ik kan er niets zinnigs over zeggen...
dat komt vanzelf wel weer goedquote:op dinsdag 27 september 2005 13:06 schreef valkyrie het volgende:
vind je het dan niet moeilijk om met anderen te daten? en misschien sex te hebben?
ik ben zelf ook nog gek op mijn ex en ik kan dan echt niet met anderen daten en intiem zijn. het lijkt zo oneerlijk tegenover die ander die misschien wel hoopt op meer terwijl ik eigenlijk liever met mn ex in bed lig
*in mijn geval*quote:op dinsdag 27 september 2005 13:06 schreef valkyrie het volgende:
het lijkt zo oneerlijk tegenover die ander die misschien wel hoopt op meer terwijl ik eigenlijk liever met mn ex in bed lig
totdat je ex wel verder gaat!quote:op dinsdag 27 september 2005 13:09 schreef rocksteady het volgende:
ik heb geen sex met mijn dates gehad.. ik doe daar niet aan.. meteen de eerste keer plat op je rug liggen en laat maar komen vind ik persoonlijk een beetje te ver gaan. m'n ex heeft datzelfde idee. ons sexleven was supergoed..
ik kan het ook niet aan om te intiem met iemand te zijn. dat voelt als verraad, niet tegen mijn ex maar het idee gewoon al. ik word voornamelijk veel gevraagd en ik ben niet de beroerste om nee te zeggen. ik knuffel met iedereen, dus ja why not. wel stel ik mijn grenzen en zo ver ik weet van mijn ex kan hij mij ook moeilijk loslaten..
ik denk nu nog steeds bijna ieder uur wel een keer aan haar, maar niets houd me tegen om iets niet te doen, omdat ik aan haar denk.quote:op dinsdag 27 september 2005 15:09 schreef het.ismij het volgende:
zo dit was een hoop bijlezen zeg he,..
viper je klinkt al een stuk "slimmer" dan een week geleden.![]()
![]()
om even de discussie op gang te helpen,..
tot in hoe verre gaan jullie alemaal wat betreft het aan je ex denken bij wat je doet?
ik zie hier dat velen van jullie een hoop laten?
niet meer zoveel eigenlijk, hou me meer met anderen bezig. desondanks maak ik me nog wel zorgen om haar, vooral omdat haar leven niet helemaal op rolletjes loopt.quote:op dinsdag 27 september 2005 15:09 schreef het.ismij het volgende:
tot in hoe verre gaan jullie alemaal wat betreft het aan je ex denken bij wat je doet?
hoe meer ik lees van jou situtatie hoe mee rik de mijne erin herken,,quote:op dinsdag 27 september 2005 16:07 schreef viperdesign het volgende:
[..]
niet meer zoveel eigenlijk, hou me meer met anderen bezig. desondanks maak ik me nog wel zorgen om haar, vooral omdat haar leven niet helemaal op rolletjes loopt.
ik help haar zoveel mogelijk. meer kan ik niet doen..
dat zegt mijn omgeving ook. in de zin van dat ik meer voor haar over heb dan andersom. dat vind ik zelf ook wel. maarja die liefde zit zo diepquote:op dinsdag 27 september 2005 16:30 schreef viperdesign het volgende:
verder zegt mijn omgeving dat mijn ex me gebruikt; prima. ik vind alleen van niet. laat me maar tegen de lamp lopen, dat heb ik blijkbaar nodig..
liefde is een idioot iets..quote:op dinsdag 27 september 2005 16:41 schreef valkyrie het volgende:
[..]
dat zegt mijn omgeving ook. in de zin van dat ik meer voor haar over heb dan andersom. dat vind ik zelf ook wel. maarja die liefde zit zo diepen ik ben het gewend om er altijd voor haar te zijn
![]()
tja, mijn ex doet geen flikker voor me. hoewel. misschien komt ze me vanavond helpen een kast in elkaar te zetten. om vervolgens een andere kast te slopen en naar haar toe te brengen.quote:op dinsdag 27 september 2005 16:41 schreef valkyrie het volgende:
dat zegt mijn omgeving ook. in de zin van dat ik meer voor haar over heb dan andersom. dat vind ik zelf ook wel. maarja die liefde zit zo diepen ik ben het gewend om er altijd voor haar te zijn
ik dacht eerst ook dat ik wel sterk in m'n schoenen stond en het allemaal kon combineren. toen ik eenmaal doorkreeg wat ik ervoor terugkreeg voor mijn aandacht, had ik de knoop al snel doorgehakt. ik heb wel wat beters te doen.quote:op dinsdag 27 september 2005 16:30 schreef viperdesign het volgende:
verder zegt mijn omgeving dat mijn ex me gebruikt; prima. ik vind alleen van niet. laat me maar tegen de lamp lopen, dat heb ik blijkbaar nodig..
dat was van korte duur. wellicht mijn fout, maar toch.quote:op dinsdag 27 september 2005 16:50 schreef viperdesign het volgende:
misschien komt ze me vanavond helpen een kast in elkaar te zetten. om vervolgens een andere kast te slopen en naar haar toe te brengen.
van het weet-ik-niet-syndroom hebben veel vrouwen last volgens mij. mijn ex ook in ieder geval. ze kon vaak iets niet uitleggen. ook waarom ze zich soms niet goed voelde kon ze niet uitleggen.quote:op woensdag 28 september 2005 09:36 schreef viperdesign het volgende:
[..]
dat was van korte duur. wellicht mijn fout, maar toch.
was nog even snel iets aan het eten en dat was nogal heet. #@#% was de reactie.
-"wil je niet vloeken?"
"prima, maar waarom dan?"
-"weet ik niet."
en op dat moment dacht ik dat ze weer eens een spelletje aan het spelen was. dat "weet ik niet" antwoord heb ik het afgelopen jaar namelijk iets te vaak gehoord. ze kon nooit aangeven waarom iets niet of wel leuk was.. en aangezien ze een paar weken geleden al eens had toegegeven het -in ieder geval vroeger- fijn te vinden mij tot wanhoop te drijven was ik bang dat het weer eens zover was.
toch maar m'n excuses aangeboden. maar ik vind het niet leuk te moeten zien dat ze van zoiets kleins al zó van slag raakt. haar pijn lijkt mijn pijn te zijn..
volgens mij is het niet zo dat alleen vrouwen zo zijn. mijn ex heeft ook langer dan een half jaar altijd maar "ik weet het niet" geroepen. uiteindelijk is het dus uitgegaan. gelukkig maarquote:op woensdag 28 september 2005 13:16 schreef valkyrie het volgende:
ik heb ook vaak "ik weet het niet...misschien" voorbij horen komen ja
vaker dan me lief is. op het laatst kon ik antwoorden op vragen meteen al zelf beantwoorden met "je weet het zeker niet he"
ik had het idee dat ze ergens wel weet/wist hoe het zat maar ff open en eerlijk zijn ho maar...
ben benieuwd of nog meer mannen het 'weet-ik-niet-syndroom' herkennen?
is er weer iets gebeurd?quote:op woensdag 28 september 2005 14:10 schreef het.ismij het volgende:
duidelijk,..
ik heb echt zoon gigantische hekel aan dat syndroom.
en dan ineens 3 weken later weten ze het ineens,.. en kunnen ze een geweldige sfeer grondig naar de klote helpen,..![]()
![]()
denk zelf dat het ermee te maken heeft vrouwen itt mannen veel meer op zoek zijn naar de ware (met dank aan al die vrouwenbladen), waardoor ze continu lopen te denken of dit wel echt de ware is, of dat er verder gezocht moet worden.. ik weet het, ik algemeniseer nogal, maar dat moet kunnen om t punt ff te maken...quote:op woensdag 28 september 2005 12:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
van het weet-ik-niet-syndroom hebben veel vrouwen last volgens mij. mijn ex ook in ieder geval. ze kon vaak iets niet uitleggen. ook waarom ze zich soms niet goed voelde kon ze niet uitleggen.
of misschien is het wel zo dat ze het wel uit kunnen leggen, maar het niet doen.
goh dit komt me zeer bekend voor, zo was mijn ex ook.quote:op zondag 25 september 2005 17:19 schreef valkyrie het volgende:
ik denk dat dat gemis een plekje moet krijgen, klink verschrikkelijk cliche en ik kots er inmiddels op als mensen dat tegen me zeggen, maar het is de waarheid...
ik baal ervan dat ik 5 jaar geleden die jongen was waar zij verliefd op geworden is. zelfverzekerd, ongrijpbaar, larger then life...
nu na 5 jaar relatie en gezeik ben ik dat niet meer. ik heb mezelf verloren in al die onzekerheid en ik ben teveel een slaaf geworden van de liefde/relatie.
ik baal dat ik mezelf niet tegengehouden heb en ik baal dat zij me zoveel claimde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |