en wat als je juist wel goede vrienden wil blijven?quote:op woensdag 14 september 2005 13:54 schreef roellie80 het volgende:
1...2...los!
opgelost slotje
sorry mensen.. beetje flauw
maar hierbij een tip voor allen
zoek afleiding en zorg dat je zo weinig mogelijk contact hebt met je ex
werkt in alle gevallen
totdat 1 van de 2 een nieuw iemand heeft gevonden..quote:op woensdag 14 september 2005 14:26 schreef leipo666 het volgende:
[..]
en wat als je juist wel goede vrienden wil blijven?
je ziet het verkeerdquote:op woensdag 14 september 2005 14:44 schreef #ANONIEM het volgende:
yeah 25 delen met allemaal tips en nooit is er een opsomming van gemaakt om naar een volgend deel mee te nemen. slimheid ten top mensen, zo gaan we jullie echt serieus nemen met jullie problemenyeah !
![]()
het zijn toch in 9vd10 gevallen tijdelijke problemen..quote:op woensdag 14 september 2005 14:44 schreef #ANONIEM het volgende:
yeah 25 delen met allemaal tips en nooit is er een opsomming van gemaakt om naar een volgend deel mee te nemen. slimheid ten top mensen, zo gaan we jullie echt serieus nemen met jullie problemenyeah !
![]()
dat is niet het idee wat ik bij deze topicreeksen kreeg anders.quote:op woensdag 14 september 2005 14:47 schreef roellie80 het volgende:
het zijn toch in 9vd10 gevallen tijdelijke problemen..
je lucht ff je hart, krijgt 2a3 reacties/tips en met een paar dagen/weken is het weer over
ja, ga maar lekker een breezer halenquote:op woensdag 14 september 2005 14:48 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dat is niet het idee wat ik bij deze topicreeksen kreeg anders.
edit: maar oke laat maar, heb ook geen zin om dit topic te verneuken zoals wel vaker ongewild lijkt te gebeuren door mijga jullie gang maar fijn zoals jullie al die tijd al deden en zullen blijven doen.
dan doe je het jezelf aan.quote:op woensdag 14 september 2005 14:26 schreef leipo666 het volgende:
en wat als je juist wel goede vrienden wil blijven?
check.quote:op woensdag 14 september 2005 14:28 schreef obs het volgende:
totdat 1 van de 2 een nieuw iemand heeft gevonden..![]()
niet als het om een serieuze relatie gaat waar je met hart en ziel voor bent gegaan.quote:op woensdag 14 september 2005 14:47 schreef roellie80 het volgende:
het zijn toch in 9vd10 gevallen tijdelijke problemen..
je lucht ff je hart, krijgt 2a3 reacties/tips en met een paar dagen/weken is het weer over
zelfkennis?quote:op woensdag 14 september 2005 14:48 schreef #ANONIEM het volgende:
edit: maar oke laat maar, heb ook geen zin om dit topic te verneuken zoals wel vaker ongewild lijkt te gebeuren door mij
heb ik gehad; en dat heeft me toen 3 maanden drama gekost om er overheen te komenquote:op woensdag 14 september 2005 15:37 schreef viperdesign het volgende:
niet als het om een serieuze relatie gaat waar je met hart en ziel voor bent gegaan..
dat is wel iets anders dan dagen/weken.quote:op woensdag 14 september 2005 16:18 schreef roellie80 het volgende:
heb ik gehad; en dat heeft me toen 3 maanden drama gekost om er overheen te komen
maar wel geen contact
hoe lang ben je nu bezig dan?
een rijtje adviezen is superleuk, maar niet boeiend. 9 van de 10 keer willen mensen hun verhaal gewoon kwijtschrijven, en wat reacties zien.quote:op woensdag 14 september 2005 14:48 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dat is niet het idee wat ik bij deze topicreeksen kreeg anders.
edit: maar oke laat maar, heb ook geen zin om dit topic te verneuken zoals wel vaker ongewild lijkt te gebeuren door mijga jullie gang maar fijn zoals jullie al die tijd al deden en zullen blijven doen.
dat laatste vooral. maar adviezen zijn ook įltijd handig.quote:op woensdag 14 september 2005 17:24 schreef lexcorp het volgende:
een rijtje adviezen is superleuk, maar niet boeiend. 9 van de 10 keer willen mensen hun verhaal gewoon kwijtschrijven, en wat reacties zien.
quote:op woensdag 14 september 2005 14:47 schreef #ANONIEM het volgende:
willen jullie echt van jullie problemen af of is dit gewoon een reeks waarin anderen zoals mij jullie mogen uitlachen om jullie stomme gedrag?
ophalen en klaar?quote:op woensdag 14 september 2005 18:24 schreef maple-leaf het volgende:
wat nou als je contact moet blijven houden omdat je ex nog spullen van je heeft die je terug wil hebben?
dan houdt je contact? of je haalt ze direct op. je gaat er naar toe, belt aan en zegt dat je je spullen wilt hebben. ik heb ook nog spullen bij mijn ex staan, zij bij mij ook. ooit zal alles wel uitgewisseld worden, we hebben toch normaal contact.....dus ze kunnen nog wel even blijven staan.quote:op woensdag 14 september 2005 18:24 schreef maple-leaf het volgende:
wat nou als je contact moet blijven houden omdat je ex nog spullen van je heeft die je terug wil hebben?
ik zal het doorgeven.quote:op woensdag 14 september 2005 18:31 schreef wolkje het volgende:
ik wilde trouwens even tegen viperdesign zeggen dat ik zijn teksten in hvjjn in songteksten altijd erg mooi vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |