abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:01:56 #1
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30233248
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_30235127
Alles goed hoor.......heb inmiddels een kleine onenigheid met m'n ex. Voor de rest gaan we nog wel goed met elkaar om.

Ik heb in de tijd dat ik nog helemaal overstuur was van onze breuk en dus nog gek op haar was haar wat dingen beloofd (koelkast en oven vanuit haar ouders huis verhuizen en nog wat dingen) en nu wil ze dus dat ik die ga uitvoeren . Heb gezegd dat ik het er niet mee eens ben, omdat dat in een tijd was dat ik bij wijze van spreken voor haar nog in de gracht zou springen. De tijd waarin we nu leven is anders, voor mij in ieder geval. Ik zit goed in mijn vel en heb er weer zin in en ben prima tevreden. Ik heb genoeg voor haar gedaan in die klote-periode (heb haar helemaal verhuisd, een compu geregeld, 2 koelkasten geregeld, ik heb haar katten bij mij lopen) en nu wil ze me toch weer voor het karretje spannen. Ze heeft allang een nieuwe vriend, dus ik heb gezegd dat hij dat mooi mag doen. Ik baal er wel van, zij snapt het niet. Ik wil haar ouders helemaal niet meer zien, bang dat ik toch weer emotioneel zal worden.....waarom snapt ze dat nou niet?

Op dat soort momenten krijg ik toch wel een hekel aan haar. Altijd denkt ze aan zichzelf, nooit aan mij en mijn emoties.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:12:15 #3
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30235411
Je bent veel te lief voor haar geweest, en nu moet je gewoon aan jezelf nu denken. Waarom moet je de koelkast en oven verhuizen? Dat kan ze toch ook zelf. Je tijd is kostbaar en die moet je vooral aan jezelf besteeden. Ik weet niet wie het met wie heeft afgebroken, maar je hoeft niet meer aan de ander te denken - alleen maar aan jezelf (t'ja, hier heb ik nu ook problemen mee!)

Je bent goed bezig door aan jezelf te denken nu!

P.S. Doe de katten op een bbq (eventjes niet serieus heh!)
(To make me sick)....
  zondag 4 september 2005 @ 05:04:27 #4
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30251103
Offtopic, maar ik moet het kwijt

Ik ben het nu helemaal zat. Ik ben boos. Ik ben vandaag wel door 5 verschillende 'vrienden' totaal in de steek gelaten!!!!!!!!!

De eerste en de tweede (vriend en vriendin) zouden vanavond met mij uit gaan, en ik heb mijn 'vriend' al eigenlijk 4 weken niet gezien, dus het zou wel leuk zijn geweest als hij uit zou gaan. Maar, nadat ik wel 3x heb gevraagd om een definitief antwoord, ben ik in de steek gelaten.

De derde, die zou naar mij toe komen omdat ik nog wat cds aan d'r wilde lenen (zij woont met mijn ex)... na 1 uur stuur ik een SMS 'en wanneer kom je dan'.... pas een uur daarna 'oh ik was in slaap gevallen'. En dan denk ik 'rot mens, je hebt een afspraak gemaakt - kom die tegemoet, of maak geen afspraak.

Dan... de derde (ja, die van boven), vierde en vijfde persoon zouden mij in de stad in de rock club ontmoeten. NRond 12 uur begin ik te denken 'waar zijn ze dan?' Ik stuur een berichtje naar nummer 5 en die zegt... uhm ja gewoon ik wilde niet meer (KON JE ME NIET IETS VERTELLEN, STOM MENS. En dan stuur ik nog een bericthje naar 3 en 4 (die kwamen met z'n tweeen)... en die zeiden ook 'oh, we zijn thuis gebleven om saaie films te kijken'. Ja, zij noemde de films 'saai'.

Dus, ik verwachtte vanmiddag dat ik voor het eerst in een lange tijd met vrienden uit kon gaan. Maar, ik was dus in m'n eentje... alweer.

En ik ben het nu helemaal beu.

Al 2 jaar denk ik aan andere mensen. Ik ben iemand die van gezelligheid en sfeer houd. Als het er niet is, dan probeer ik het te creeeren. Ik ben altijd aardig tegen iedereen en ik sta voor iedereen altijd open. Ik probeer ook altijd vrolijk en gezellig te zijn (ook al heb ik misschien die dag een rot dag gehad). Maar, ik ben het nu zat. Ze kunnen allemaal de pot op. Ik doe wat ik wil.

Vrienden laten je niet in de steek (of, ze vertellen je in iedergeval wat er gebeurd zonder dat jij het zelf moet gaan uitvogelen.

Op deze manier heb ik dus uitgevonden vandaag dat deze mensen 'kennissen' zijn en geen vrienden, en ze mogen mij allemaal de boom in. Voordat zij ook iets van mij krijgen moeten ze maar eerst iets willen inleveren/geven.

Aan de positieve kant, gisteren heb ik wel mijn tijd met goede vrienden door gebracht:
- ik ben uitgenodigd voor lunch
- ik wilde niet alleen naar registratie op de universiteit, en ik werd uitgenodigd om met hun mee te gaan.
- in de avond ben ik gevraagd door een vriend naar de pub (met een van zijn vrienden van huis, en zijn vriendin).
- later.... is een vriend nog helemaal speciaal voor mij naar een andere club toegekomen, ook al was zijn scriptie nog niet af.

Dat zijn vrienden. En dat zijn mensen waar ik dus alles voor over heb. De rest kan allemaal de pot op.

Zo, genoeg van mijn "ranting'. Als het allemaal een beetje vreemd klinkt, ik kan er niets aan doen (het is hier 4.00am). Ik ben moe, en ik ga naar bed. Tot morgen
(To make me sick)....
pi_30254190
Yep... Zo leer je je mensen kennen...
Weet Het Voor Een Ander Wel Zo Mooi Te Vertellen... Maar Ondertussen...
pi_30254350
Zelf heb ik niet veel mensen overgehouden... (Ik heb zelf het contact verbroken)

Maar dat vind ik niet erg want ik heb liever dan die paar mensen waar ik zeker van weet dat ze het goed bedoelen met me.

In moeilijke tijden heb ik me mensen leren kennen... En ik moet ook zeggen dat ik het van sommige gewoon niet had verwacht dat ze me zouden laten vallen. En omgekeert had ik van anderen die ik dan niet zo goed ken of weinig contact heb niet verwacht dat die het wel goed bedoelen met me...

Het verbaast me nog steeds dat er echt mensen bestaan die goed met je zijn zonder dat je daar iets terug voor hoef te doen. Zonder dat ze iets van je verwachten ofzow.
  zondag 4 september 2005 @ 12:26:18 #7
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30254574
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:16 schreef MelodyCool het volgende:
Het verbaast me nog steeds dat er echt mensen bestaan die goed met je zijn zonder dat je daar iets terug voor hoef te doen. Zonder dat ze iets van je verwachten ofzow.
Exact.... gisteravond is een jongen met mij aan de praat geraakt, en uiteindelijk vertelde ik heb dat ik was 'verlaten', haha... maar, de rest van de avond probeerde hij en zijn vriendin mij gezelschap te houden.

De vrienden waarmee ik ben gaan lunchen, die ken ik ook niet zo heel goed. Maar, ze zijn echt geweldig voor mij .

NB. mijn post was niet een ach ik ben zielig omdat ik verdrietig ben dat het uit is en ik word helemaal alleen gelaten. Het was een 'goh wat kunnen mensen toch rot zijn' post.
(To make me sick)....
pi_30255011
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:26 schreef Plonky het volgende:

[..]
Het was een 'goh wat kunnen mensen toch rot zijn'
Kunnen ze ook...
pi_30256883
voel jij je al in de steek gelaten als een vriend eens een stomme afspraak vergeet ik vergeet ook wel veel dat ik gezegd had iets te doen, houdt toch niet in dat ik ze in de steek laat
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zondag 4 september 2005 @ 14:00:05 #10
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30257139
2x op dezelfde avond door iemand, die eerder in de week mij ook al heeft 'vergeten'

no 1 en no 2... die vergeten mij al voor de laatste 2 jaar.

En deze dingen gebeuren veel vaker. Ik ben het gewoon beu, en ik ga meer tijd in m'n goede vrienden stoppen.

Ik ben er behoolijk pissig over. Ik voel me in de steek gelaten omdat ze mij niet hebben verteld dat ze niet gingen. Zoals ze wel vaker doen.
(To make me sick)....
  zondag 4 september 2005 @ 14:04:36 #11
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30257255
Even een kleine tvp, niet omdat ik nog met m'n ex in mijn hoofd zit, maar omdat ik het fijn vind mee te leven met de mensen die nu in het schuitje zitten waar ik een paar maanden geleden in zat.
pi_30257926
Ik tvp ook even. Heb geen zin om m'n eigen gezeik te posten maar wel om gezeik van anderen te lezen. .
  zondag 4 september 2005 @ 14:32:10 #13
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_30257949
Ik ook dan. Ik hou van zeiken
(To make me sick)....
pi_30259165
Ze komt trouwens inderdaad vlakbij me te wonen. Op 150 á 200 meter.
Maar het maakt me niet zoveel uit. Als ze hulp nodig heeft met d'r kamer dan belt ze maar.
Door met haar om te gaan kan ik vaststellen dat ze sowieso geen goede partnerkeus voor me zou zijn en ik wel móet stoppen met het idealiseren van haar persoontje. Erger kan het in ieder geval niet worden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Viperdesign op 05-09-2005 08:49:44 ]
pi_30281259
* het.ismij plaats ook even een tvptje,..

was bdw best gezellig met ex afgelopen weekend,.. lekker gegeten, daarna zijn we nog uit geweest.
Liep ze ineens naakt door me huis na het eten (ze ging even douchen voordat we uitgingen,.. komt ze met een handdoek half omgeslagen even vertellen dat de badkamer vrij is,. Was vrij apart.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

Het gevoel is weg ofzo.....

Ze sms't nu wel 30x per dag omdat ze me zo mist.... liefst sms ik en bel ik ook de hele dag maar heb gezegt dat ze me maar met rust moet laten....

Liefste spring ik van een flat ofzo...... maar dit gevoel schijnt over te gaan he....
'Hoe kan er ooit een wonder gebeuren als je niet in wonderen gelooft?'
pi_30281781
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:11 schreef Field het volgende:
Na een heftige relatie van 10 mnd waarin we elkaar geen dag of nacht uit t oog hebben verloren heeft ze woensdag d'r spullen gepakt en is vertrokken.....

Het gevoel is weg ofzo.....

Ze sms't nu wel 30x per dag omdat ze me zo mist.... liefst sms ik en bel ik ook de hele dag maar heb gezegt dat ze me maar met rust moet laten....

Liefste spring ik van een flat ofzo...... maar dit gevoel schijnt over te gaan he....
Das is ook niet echt goed,.. als je dag en nacht bij elkaar bent.
pi_30282438
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:50 schreef Field het volgende:
dat blijkt....
Had je dit niet zien aankomen dan?
Je hebt toch ook tijd voor jezelf nodig? EN een beetje vrijheid?
Van "niks" Naar continu bij elkaar in de buurt zijn zou ik ook niet tegen kunnen,..
pi_30283947
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:45 schreef Field het volgende:
tuurlijk de laatste weken zag ik t wel aankomen....
Laatste WEKEN
Waarom deed je er dan niks aan?
pi_30284088
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:00 schreef Field het volgende:
ik wilde t ook, maar ik kon haar niet meer overtuigen.... ondanks dat ze t misschien wel wilde.....ging t niet meer
Je hebt het geprobeert te redden toen het al te laat was,..
Maar ik bedoel in de weken ervoor,.. toen je al wat merkte,..
pi_30284370
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef Field het volgende:
toen ik het merkte was t al te laat....
OKe dan,..
Ze had al weken eerder besloten dat ze niet verder wilde?
vervolgens verder sukkelen, en uiteindelijk besluiten dat ze er mee wilt ophouden?
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')