Die's juist hardstikke arrogant...quote:Op woensdag 14 september 2005 11:35 schreef BobRooney het volgende:
1:Harmke Pijpers
2: Bastiaan Ragas
3: Wesley Sneijder
Sinds ik een keer een programma gezien heb, Gotcha geloof ik, waar ze enorm in de zeik genomen werd door een zogenaamde "fan", en toch kalm, lief en geduldig bleef kan ze voor mij niet meer stukquote:
Sinds ik een paar uur in haar nabijheid moest verblijven ben ik spontaan afgeknaptquote:Op woensdag 14 september 2005 12:15 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Sinds ik een keer een programma gezien heb, Gotcha geloof ik, waar ze enorm in de zeik genomen werd door een zogenaamde "fan", en toch kalm, lief en geduldig bleef kan ze voor mij niet meer stuk
En Wendy is gewoon![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sinds ik een paar uur in haar nabijheid moest verblijven ben ik spontaan afgeknapt![]()
En ik vond haar altijd zo lekker![]()
I knowquote:Op woensdag 14 september 2005 12:37 schreef Ripley het volgende:
[..]Echt? En jij was de uber-DO-geiler
![]()
TS had het over BNérsquote:Op woensdag 14 september 2005 12:35 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik ken niet zo heel veel bn-ers. maar deze vond ik wel sympathiek
1: alice van idols
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:35 schreef BobRooney het volgende:
1:Harmke Pijpers
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:22 schreef pberends het volgende:
Wie is Jannes?
Wat heeft 'ie met z'n gezicht gedaan?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:23 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
[afbeelding]
Scoorde laatst een hit met "'N Beetje Meer"
Een van de weinige BN'ers die niks met z'n gezicht laat doenquote:Op woensdag 14 september 2005 17:25 schreef webfreak het volgende:
[..]
Wat heeft 'ie met z'n gezicht gedaan?
Ja dat heeft hij dus zelf als enige doorquote:Op woensdag 14 september 2005 17:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Frans Bauer kan dan wel niet arrogant zijn, hij maakt wel bagger muziek
Die wel, maar Frans Bauer nietquote:Op woensdag 14 september 2005 18:01 schreef boekenworm het volgende:
Frans Bouwer is vreselijk arrogant zelfs...
Godver...topic heet:quote:Op woensdag 14 september 2005 17:27 schreef nadiiii het volgende:
kalou
enne vind frans bouer ook wel sympatiek
eddy zoey is ook wel redelijk normaal
jensen vind ik geweldig
jan de hoop is ook gaaf
voorderest weet ik het ff niet
Niet dat ik nu zo'n fan ben van die drol, maar denk je niet dat iemand een andere mening daarover zou kunnen hebben?quote:Op donderdag 15 september 2005 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Godver...topic heet:
top 3 MINST ARROGANTE BN'ers. Heb alsjeblieft NIET het lef om dan Robert Jensen in het lijstje te zetten. Als er één arrogante teringkwal is, is hij het wel....
Nee..(ff naaienquote:Op donderdag 15 september 2005 09:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet dat ik nu zo'n fan ben van die drol, maar denk je niet dat iemand een andere mening daarover zou kunnen hebben?
Dus je bedoelde eigenlijk dat het jouw mening was..... oh nu snap ik hetquote:Op donderdag 15 september 2005 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..(ff naaien)
Natuurlijk kan dat. Maar het is toch een discussieforum hier?
Ik vertegenwoordigde gewoon even een grote groep mensenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus je bedoelde eigenlijk dat het jouw mening was..... oh nu snap ik het
sorry dat ik dat VINDquote:Op donderdag 15 september 2005 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Godver...topic heet:
top 3 MINST ARROGANTE BN'ers. Heb alsjeblieft NIET het lef om dan Robert Jensen in het lijstje te zetten. Als er één arrogante teringkwal is, is hij het wel....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |