Hey de gaydar-menerenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
kon het niet laten sorry toch even die vooroordelen bevestigen
4 op een rij
doen we toch even gezellig met onze wapperpolsjes zwaaien naar die lurkersquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:47 schreef keizerpinguin het volgende:
zouden er nu nooit eens mede fokker stiekum lurken om te kijken waar wij het over hebben?
zouden die echt denken dat wij het alleen maar over schoenen kleding make-up lekkere mannen en haar mode en fashion enzo hebben!?
ja allemaal onze cheereleader pakjes aan en gaan!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doen we toch even gezellig met onze wapperpolsjes zwaaien naar die lurkers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toch wellicht een goed idee om ons eerst nog eens wat te laten bijspijkeren door Ang3l voordat we zo op de voorgrond tredenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:55 schreef keizerpinguin het volgende:
ja allemaal onze cheereleader pakjes aan en gaan!!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er zal vast wel een betere/snellere manier zijn, maar ik ga gewoon af en toe kijken in de index van Onzin voor je leven en dan staat daar het aantal post dat op dat moment erin zitquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:59 schreef wonderer het volgende:
Jezus, wat gaat dat hard.
Hoe houden jullie bij hoeveel posts nog, trouwens?
ik persoonlijk tel ze altijd snel ff uitquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:59 schreef wonderer het volgende:
Jezus, wat gaat dat hard.
Hoe houden jullie bij hoeveel posts nog, trouwens?
Aanstellerquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
M'n kogelvrije vest is nog niet binnen.
Ach, we vallen allemaal op mannen. Dat schept een bandquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:01 schreef Andyvie het volgende:
Ah, en we beginnen weer aan een nieuwe, maar niet iedereen hier is homo, dus eigenlijk klopt de titel niet helemaal
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"support van de directeur" is wel een hele cryptische eufemistische manier om pijpbeurt uit te drukken
er staat toch niet met uitsluitend gay's er staat met allemaal gay'squote:Op dinsdag 13 september 2005 23:01 schreef Andyvie het volgende:
Ah, en we beginnen weer aan een nieuwe, maar niet iedereen hier is homo, dus eigenlijk klopt de titel niet helemaal
Postbode Siemenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
http://home01.wxs.nl/~vand1165/7hooi.wav![]()
![]()
![]()
Elke week. Wil je meedoen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:10 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Houden jullie weleens een bareback meeting?
O ja, dat is ook zoquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
er staat toch niet met uitsluitend gay's er staat met allemaal gay's
Bareback je überhaubt wel eensquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga jou dus echt noway niet barebacken![]()
toevallig gaan we op 12 oktober met z'n allen naar de grootste darkroom van nederland ! kom je ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:10 schreef AciD_Nightmare het volgende:
jij bent veel te jong om daar aan mee te doenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:10 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga jou dus echt noway niet barebacken![]()
zal ik hem een paar genitale wratjes geven, dan heeft tie wat om mee te spelenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij bent veel te jong om daar aan mee te doenalleen de mensen besmet met gonoroe of syffilis of hiv, clamidia mogen mee doen
Jeeej, dan doe ik mijn leren politiepet opquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:15 schreef creno het volgende:
[..]
toevallig gaan we op 12 oktober met z'n allen naar de grootste darkroom van nederland ! kom je ook![]()
Hmm, dat klinkt allemaal heel spannend, ik denk dat ik ook maar homo wordquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:17 schreef Stroekie het volgende:
zal ik hem een paar genitale wratjes geven, dan heeft tie wat om mee te spelen![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:18 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Jeeej, dan doe ik mijn leren politiepet op
Maggik maggik ooww maggik!!
Uhm.. no commentquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Bareback je überhaubt wel eens
Dat is toch net zoiets als een 14 jarige die een snor probeert te laten staan.quote:Opleiding: HBO-Rechten
had ik het nieuws dan weer gemistquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[Opleiding HBO rechten..]
.
Somsquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ben je dans instructrice dan?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is toch net zoiets als een 14 jarige die een snor probeert te laten staan..
word ???quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt allemaal heel spannend, ik denk dat ik ook maar homo word![]()
LES 1: HOMO word je niet, dat ben je!! je bent gezakt voor de test helaas!! u mag geen posts meer plaatsen zo wel!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt allemaal heel spannend, ik denk dat ik ook maar homo word![]()
Ohw.. keuren!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:27 schreef creno het volgende:
[..]
word ???
aan je foto's te zien ben je dat al![]()
Zit je vriendje op de politieschool in Apeldoorn? Wat schattig!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:18 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Jeeej, dan doe ik mijn leren politiepet op
Maggik maggik ooww maggik!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |