Yep! PUNT VOOR DE KAPITEIN!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:40 schreef Captain_Redbeard het volgende:
india.arie ?
quote:Une valise a ses cotes.
Deux yeux fixes et froids -
Montre de la peur lorsqu'il
Se tourne pour se cacher.
...
...
...
...
Sent la pluie comme un ete anglais.
Comme les notes d'une chanson lointaine
Sortant de derriere d'un poster esperant
Que la vie ne fut si longue.
Deze is bijgewerkt t/m 512, daarna ben jj pas gekomen, dus de volgende keer sta je er in!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:46 schreef Flibble het volgende:
Flibble moet wat meer dr best doen...... Staat niet eens in de lijst!
Ohw, hihi!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Deze is bijgewerkt t/m 512, daarna ben jj pas gekomen, dus de volgende keer sta je er in!![]()
Briljantquote:
Zeker opvallend, wat ons wederom bij de vraag brengt: Waar is GLO?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:50 schreef ranja het volgende:
[..]
BriljantGlo krijgt er 2 punten bij, de rest allemaal 20 en 50 enzo en hij zakt gewoon 1 plaats... en nog maar net ook
Er staat al een vraag van Captain Redbeard.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker opvallend, wat ons wederom bij de vraag brengt: Waar is GLO?
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:40 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost & de stand tot en met topic 512...
Peaceman- Diaan
![]()
... en Daisy Duke
[afbeelding]
idd, zeker met die ziekenhuisopname die 'ie in het verschiet had, begin ik me toch een beetje zorgen te maken.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker opvallend, wat ons wederom bij de vraag brengt: Waar is GLO?
en die opname was niet voor een kleinigheidjequote:Op woensdag 14 september 2005 16:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
idd, zeker met die ziekenhuisopname die 'ie in het verschiet had, begin ik me toch een beetje zorgen te maken.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
GLO leeft nog wel:
Laatste bezoek: 1 dagen, 3 uur, 31 minuten geleden
Aantal posts: 21802 (gemiddeld 44 per dag)
De Sint duikt zo nu en dan nog wel eens op. Maar het is en blijft een raar verschijnsel...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:58 schreef belsen het volgende:
Maar serieus: er zijn wel vaker Triviaspelers geweest, die prompt verschenen - in korte tijd enorm veel punten haalden en daarna plots van de aardbodem verdwenen (Jimmy, Stokvis, Buurvrouw_Rietman, enzovoort). En waar ze blijven? Tja...
Misschien in het grote rusthuis voor oud-Trivia-kampioenen.
Ja maar GLO kwam hier veel en graag... Ik deel de zorg van Newbie....quote:Op woensdag 14 september 2005 16:58 schreef belsen het volgende:
Maar serieus: er zijn wel vaker Triviaspelers geweest, die prompt verschenen - in korte tijd enorm veel punten haalden en daarna plots van de aardbodem verdwenen (Jimmy, Stokvis, Buurvrouw_Rietman, enzovoort). En waar ze blijven? Tja...
Misschien in het grote rusthuis voor oud-Trivia-kampioenen.
quote:One man on a lonely platform
One case sitting by his side.
Two eyes staring cold and silent
Show fear as he turns to hide.
...
...
...
...
Feel the rain like an English summer
Feel the notes from a distant song.
Stepping out from a back shop poster
Wishing life wouldn't be so dull.
Misschien zijn het allemaal dezelfde persoon?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:58 schreef belsen het volgende:
Da's in elk geval een positief teken...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hij komt zo nu en dan nog wel op Fok!
Hee! iemand die een gok wil wagenquote:Op woensdag 14 september 2005 17:02 schreef Flibble het volgende:
Manu Chao?
Reinout Oerlemans?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Hee! iemand die een gok wil wagen![]()
Het is typisch 80's
Dan moeten we die hebben bij de Nationale Popquiz.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Misschien zijn het allemaal dezelfde persoon?
Misschien moet ik dat ook eens proberen om weer een beetje aansluiting te krijgen bij de restquote:Op woensdag 14 september 2005 17:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan moeten we die hebben bij de Nationale Popquiz.
Met zijn google-laptop erbij.
op zich prima, maar Diaan73 heeft het een beetje overgenomen... zal ik haar zeggen dat jij vanaf 513 telt en dat zij/ik een soort backup zijn als je geen tijd hebt?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:05 schreef bukgeit het volgende:
Nu ik weer wat meer tijd heb, kan ik wel weer wat topics gaan tellen. Zal ik dat maar gaan doen?
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb volgens mij nog wel ergens het e-mailadres van GLO. Ik zal vanavond wel even proberen te achterhalen hoe 't met 'm is
quote:
In dat geval heb ik wel het emailadres van hem, zal ik het doormailen aan iemand??quote:Op woensdag 14 september 2005 17:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn wel ergens het 'gezicht' van![]()
heeft GLO meegedaan met het jubileum ---> e-mailadres hint
Als grapje, niet om te beschuldigen. Maar ik heb altijd mijn twijfels als iemand het topic binnenrent en meteen 50 punten scoort, om dan nooit meer terug te keren.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wie heeft er dan lopen Googlen?
Het is een projectquote:Op woensdag 14 september 2005 17:10 schreef Flibble het volgende:
Ik ken niet zo veel Franstalige muziek en ook niet zo veel 80's muziek![]()
Ist een band of 1 persoon?
En is die Engelse versie ook gezongen of alleen geschreven?
Consider it done.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:15 schreef belsen het volgende:
Wie voegt er nog een nummer toe?
Het Grote 'Voeg Een Nummer Toe' topic - deeltje 11
Ik wil m vanavond wel mailen als iedereen het daar mee eens is...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:13 schreef bigshadow het volgende:
[..]
In dat geval heb ik wel het emailadres van hem, zal ik het doormailen aan iemand??
Alan Parssons?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Het is een project![]()
Bonushint: ouder worden
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:19 schreef Charmian het volgende:
Fade to Grey vannuh Visage
Voor de mensen die lang op vakantie waren deze zomer:quote:Wie heeft er dan lopen Googlen?
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:19 schreef Charmian het volgende:
Fade to Grey vannuh Visage
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:23 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Voor de mensen die lang op vakantie waren deze zomer:
over googlen gesproken: Fok! Muziek Trivia deel CDXCVII
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |