abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31001167
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:04 schreef XL het volgende:

[..]

Oh ja... Straps
Incompentente Flow-adapten die niet anders kunnen door gebrek aan skillz

_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 28 september 2005 @ 15:49:42 #252
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_31001338
beef!
  woensdag 28 september 2005 @ 16:10:54 #253
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31001920
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:04 schreef XL het volgende:

[..]

Oh ja... Straps
wat Thermo zei

Anyway, ik ken een stuk van iets van 100m rode piste dat je van lift naar lift moet doen. Dan doe ik dat ook altijd met 1 voet los, maar dan is het nog best lastig. 1x was ik daar met me groepje (al wat beter groepje) en ik zei van "probeer maar met achterste voet los, anders moet je alles weer aanstrappen enzo". Toen ging het bij mij echt super smooth
Leerlingen allemaal met open mond staan kijken
Ging aan het einde zelfs vrij korte bochten draaien hahaha

Een keer later dacht ik er trouwens weer te makkelijk over en ging ik genadeloos op me muil. Gelukkig was me groepje er toen niet bij
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 28 september 2005 @ 17:07:40 #254
71115 Rnej
I walk the line
pi_31002219
quote:
Op woensdag 28 september 2005 16:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

wat Thermo zei

Anyway, ik ken een stuk van iets van 100m rode piste dat je van lift naar lift moet doen. Dan doe ik dat ook altijd met 1 voet los, maar dan is het nog best lastig. 1x was ik daar met me groepje (al wat beter groepje) en ik zei van "probeer maar met achterste voet los, anders moet je alles weer aanstrappen enzo". Toen ging het bij mij echt super smooth
Leerlingen allemaal met open mond staan kijken
Ging aan het einde zelfs vrij korte bochten draaien hahaha

Een keer later dacht ik er trouwens weer te makkelijk over en ging ik genadeloos op me muil. Gelukkig was me groepje er toen niet bij
ach, ik had een snowboardleraar afgelopen winter met zijn landes en die ging op groen met 1 voet los op zijn bek....
pi_31002383
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:07 schreef Rnej het volgende:

[..]

ach, ik had een snowboardleraar afgelopen winter met zijn landes en die ging op groen met 1 voet los op zijn bek....
Ik ga sowieso liever met twee voeten vast, das leuk, zo'n vrijwel vlak stuk, en dan een beetje ollie / nollie doen .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 28 september 2005 @ 18:10:00 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31004086
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:07 schreef Rnej het volgende:

[..]

hehe een collega van mij daar in oostenrijk die is echt maf.
Die kan een one-footer over een best grote kicker. Ding was dik anderhalve meter hoog met een tafel van zeker 3m
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_31005896
ik doe mijn bingingen eigenlijk nooit los, heel soms als het moet van zijn frusti liftbediende maar dan kun je toch gewoon met 1 binding vast omhoog?? Wat wel leuk is is met je bindingen allebei los in de sleep omhoog. Gewoon je voeten achter je bindingen zetten en dan 180 shify's doen
  woensdag 28 september 2005 @ 19:21:34 #258
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31006440
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:05 schreef Kentaro het volgende:
ik doe mijn bingingen eigenlijk nooit los, heel soms als het moet van zijn frusti liftbediende maar dan kun je toch gewoon met 1 binding vast omhoog?? Wat wel leuk is is met je bindingen allebei los in de sleep omhoog. Gewoon je voeten achter je bindingen zetten en dan 180 shify's doen
Ik doe altijd twee bindingen los bij stoeltjesliften....
Instappen alsof er niks aan de hand is en dan als de lift 'opstijgt' het board lekker aan je leech laten bungelen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_31007277
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:21 schreef XL het volgende:

[..]

Ik doe altijd twee bindingen los bij stoeltjesliften....
Instappen alsof er niks aan de hand is en dan als de lift 'opstijgt' het board lekker aan je leech laten bungelen.
Dat deed je. Je hebt een Malolo, dus het wordt hiken nu. Earn your turn
  woensdag 28 september 2005 @ 19:48:42 #260
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31007393
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:45 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Dat deed je. Je hebt een Malolo, dus het wordt hiken nu. Earn your turn
Zonder liftpas verdien ik hem inderdaad zo terug!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_31008262
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:48 schreef XL het volgende:

[..]

Zonder liftpas verdien ik hem inderdaad zo terug!
Je hebt wel al rekening gehouden met een lawine-pieper, sonde, schep, rugtas en gids
  woensdag 28 september 2005 @ 22:17:49 #262
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31010773
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:12 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Je hebt wel al rekening gehouden met een lawine-pieper, sonde, schep, rugtas en gids
Ik heb dan misschien een Burton gekocht, maar ik ben geen beginner meer he.
  woensdag 28 september 2005 @ 22:57:43 #263
72282 360sjors
King of the Hill
pi_31012361
quote:
Op woensdag 28 september 2005 22:17 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb dan misschien een Burton gekocht, maar ik ben geen beginner meer he.
Maar de genoemde gear heb je niet

Zeg, binnenkort eens onder het genot van een pilsje een datum/bestemming gaan prikken?
pi_31012497
quote:
Op woensdag 28 september 2005 22:57 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Wat een n00b!
  woensdag 28 september 2005 @ 23:01:49 #265
72282 360sjors
King of the Hill
pi_31012512
Ik pleit dit jaar overigens voor Serre Chevalier
  woensdag 28 september 2005 @ 23:03:05 #266
72282 360sjors
King of the Hill
pi_31012564
quote:
Op woensdag 28 september 2005 23:01 schreef 360sjors het volgende:
En dan wel het dorp Briancon (Villeneuve ligt beter maar is een stuk duurder)
  woensdag 28 september 2005 @ 23:36:56 #267
71115 Rnej
I walk the line
pi_31013817
quote:
Op woensdag 28 september 2005 23:03 schreef 360sjors het volgende:

[..]

En dan wel het dorp Briancon (Villeneuve ligt beter maar is een stuk duurder)
dorp?

is toch wel een flinke stad hoor
pi_31015148
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:22 schreef XL het volgende:

[..]

Dat is voor huurboards. De vetste graphics zitten tussen de binding, daar ga je geen rotzooi overheen plakken. Laten we wel wezen, hoeveel grip biedt zo'n domme sticker nou?
Voet tegen de binding gaat meer dan prima, net als zonder grip dat gaat ook prima
Tussen mijn bindingen zit een Marihuanablad. Daar ga ik echt niks overheen plakken hoor...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  donderdag 29 september 2005 @ 07:17:41 #269
71115 Rnej
I walk the line
pi_31017820
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:22 schreef beerke het volgende:

[..]

Tussen mijn bindingen zit een Marihuanablad. Daar ga ik echt niks overheen plakken hoor...
de enige graphic op mijn board zit tussen mijn bindingen in....

no way dat ik daar wat op ga plakken

die stickers werken idd echt niet veel beter dan je achterste voet gewoon tegen je achterste binding zetten
  donderdag 29 september 2005 @ 07:46:40 #270
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31017966
quote:
Op woensdag 28 september 2005 22:57 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Zeg, binnenkort eens onder het genot van een pilsje een datum/bestemming gaan prikken?
Ik heb een rugzak en een gids. Die gids levert me de rest elk jaar.
pi_31018838
quote:
Op woensdag 28 september 2005 23:36 schreef Rnej het volgende:

[..]

dorp?

is toch wel een flinke stad hoor
Als je uit een dusdanig grootte stad komt als sjors en ik. Dan vind je dat maar een dorp
  donderdag 29 september 2005 @ 09:18:16 #272
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31018965
quote:
Op woensdag 28 september 2005 23:01 schreef 360sjors het volgende:
Ik pleit dit jaar trouwens voor het onaantrekkelijk dure Oostenrijk en voor eigen vervoer. Oh ja, en bij voorkeur in Februari of Maart ofzo. Moet overduidelijk nog wat dingen op een rijtje zetten mbt de winter en het afstuderen
pi_31019360
Hier ook eigen vervoer.
Ook al is het 10x duurder dan een bus.

Ik moet ook nog datums uitzoeken mbt afstuderen grrr
  donderdag 29 september 2005 @ 09:40:44 #274
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31019414
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:17 schreef Rnej het volgende:

[..]

de enige graphic op mijn board zit tussen mijn bindingen in....

[afbeelding]

no way dat ik daar wat op ga plakken

die stickers werken idd echt niet veel beter dan je achterste voet gewoon tegen je achterste binding zetten
hmmm welk board was dit ook weer
moet eerlijk bekennen dat ik de graphic niet herken
quote:
Op donderdag 29 september 2005 07:46 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb een rugzak en een gids. Die gids levert me de rest elk jaar.
Ik ga regelmatig zonder gids en ik heb alle spullen dus zelf. Is wel net zo makkelijk en je kunt je veel beter bekent maken met je spullen. Vooral met een pieper is dat wel handig.
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:18 schreef XL het volgende:

[..]

Ik pleit dit jaar trouwens voor het onaantrekkelijk dure Oostenrijk en voor eigen vervoer. Oh ja, en bij voorkeur in Februari of Maart ofzo. Moet overduidelijk nog wat dingen op een rijtje zetten mbt de winter en het afstuderen
Hey kom langs in Gerlos. Ik ken zat mooie poederafdalingen die niet zo vaak gedaan worden door de gemiddelde mens nooit gedaan worden Ken het gebied op me duimpje.
Ik heb alleen geen pieper enzo voor je
Tenminste, bij de school hebben we er nog wel een paar maar zou niet kunnen garanderen dat ik die kan lenen.

btw Oostenrijk hoeft helemaal niet zo duur te zijn. Zelf als je uit eten gaat kun je voor 12 euro elke avond goed eten en een kamer hoeft niet meer dan 20 tot 25 euro per persoon te kosten
Alleen dat bier.... 3 euro in de kroeg (ehm... behalve in 1 of 2 en dat zijn gelijk ook geen apres-ski kroegen hehehe )
pi_31019511
quote:
Op donderdag 29 september 2005 09:40 schreef Komakie het volgende:

Hey kom langs in Gerlos. Ik ken zat mooie poederafdalingen die niet zo vaak gedaan worden door de gemiddelde mens nooit gedaan worden Ken het gebied op me duimpje.
Ik heb alleen geen pieper enzo voor je
Tenminste, bij de school hebben we er nog wel een paar maar zou niet kunnen garanderen dat ik die kan lenen.
Ik heb mijn eigen gear, mag ik mijzelf uitnodigen?

Hoe zit dat eigenlijk met slaapruimte als je bv. alleen een paar weken ergens wil crashen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')